home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:02:19 JoeGG Omklædning... Fodboldtrøjer/shorts f...
I går kl. 10:25:33 SUDUKU Træningsbanen FC København Taktik (S...
I går kl. 10:17:07 SUDUKU Træningsbanen Dødboldsrutiner?!
I går kl. 09:45:26 Wester Blogs Flyv så højt....
17 Jul 2018, 21:00 Nodiem Omklædning... Nyt Save
17 Jul 2018, 20:57 stork Klubsøgnin... PSG
17 Jul 2018, 16:34 xanor DesignerFr... Ønsketråden
Antal Registrerede Brugere: 20942
  1 Bruger, 157 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ZigZag
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Fodboldtrøjer/shorts finansiering :D
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fodboldtrøjer/shorts finansiering :D  (Læst 912 gange)
Andersen24
Lilleputspiller
*

Fodboldtrøjer/shorts finansiering :D
« : 30 Nov 2016, 00:26 »

Hey bois!
Jeg er i øjeblikket ved at lave t-shirts til mit fodboldhold, men kan ikke rigtigt finde ud af hvordan jeg skal kunne finansiere det. Vi er en privat klub.

Jeg overvejer at tage et lån eller spare sammen til trøjerne/shorts men vil tage et stykke tid. Jeg har overvejer at tage et lån hos https://justmoney.dk/ eller evt. et andet sted. Skal jeg spare sammen eller tage et lån, jeg er i tvivl! Opstemt

AudereEstFacere
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Sv: Fodboldtrøjer/shorts finansiering :D
« Svar #1: 30 Nov 2016, 00:58 »

Jeg går udfra det er IRL, selvom det ligger i FM16

Indbetaler alle ikke et årligt kontigent? Da vi startede en privat lille klub, bidrog alle med et forhøjet kontigent for år 1.. Tror det var 500 kr. som gik til alt i opstartsperioden inkl. trøjer, turneringstilmeldel se og så videre.. Herefter betaler vi så et mindre beløb årligt (150-200 kr.)..

At du skal optage lån eller sponsorere til alle i klubben lyder da helt hen i vejret.. Jeg vil for alt i verden fraråde at du som privatperson tager et lån for at skaffe kapital til klubbens trøjer..

Man kan på mange siger bl.a. Unisport.dk/team-sport finde billige Holdsæt med 10 eller 14 sæt i.. Samt fine muligheder for logopåtryk osv.

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2: 30 Nov 2016, 01:10 »

Altså nu er der jo kun jer spillere til at betale for det, så det er jo blot at hver enkelt må betale for deres sæt tøj længere er den jo ikke. Du  skal da ikke selv privat gå ud og tage lån for at andre kan få tøj.

JoeGG
Lilleputspiller
*

« Svar #3: I går kl. 12:02:19 »

Du bør da helt klart kræve af spillerne at de selv lægger pengene til shorts finansieringen, så du ikke står med hele "Anden" på dine hænder. Altså hvis du absolut er ude i lån, så kan du da kræve at de selv går ind og tager de skyhøje renter til sig, hvis det er forbi at folk mangler penge

Ellers er det da bare at folk punger ud. Hvis man virkelig ikke kan få folk til det, i en moderne tidsalder med nemme løsninger som Mobile Pay osv, så må jeg sige du har fået fat i nogle trælse typer at have et fodboldhold med.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010