home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 230 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Egen avl status
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Egen avl status  (Læst 3266 gange)
elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Egen avl status
« : 17 Nov 2016, 12:29 »

Hej freaks,

Hvis jeg køber en 17 årig spiller og lejer ham ud i eksempelvis to eller tre sæsoner, er han så stadig egen avl i både klub og nation, selvom det ikke er min klub, han har fået sin spilletid i?
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Egen avl status
« Svar #1: 17 Nov 2016, 14:23 »

Nej det er han ikke Smiley han skal være i din klub
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Egen avl status
« Svar #2: 17 Nov 2016, 14:55 »

Det er tåbeligt... Så kan man jo ikke udvikle ham særligt godt?
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Egen avl status
« Svar #3: 17 Nov 2016, 15:11 »

Så må du jo lade være med at leje ham ud, og bruge ham på dit hold i et par pokal kampe og sådan ?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Egen avl status
« Svar #4: 17 Nov 2016, 16:39 »

Det er tåbeligt... Så kan man jo ikke udvikle ham særligt godt?

Hvorfor er det tåbeligt, de skal jo ligesom være i klubben for at være egen avl ? det giver jo sig selv
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Egen avl status
« Svar #5: 17 Nov 2016, 17:20 »

Jeg oplever faktisk ofte at spillerne udvikler sig langt bedre hvis du holder dem i klubben.
Jeg lejer dem kun ud, hvis jeg ved de VIRKELIG har brug for fast spilletid for at udvikle sig, eller hvis jeg skal sælge dem.
Men fra de er 16-19 kan B kampe, U kampe og enkelte indhop være mere end rigeligt til at udvikle dem.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Egen avl status
« Svar #6: 19 Nov 2016, 10:22 »

Jeg oplever faktisk ofte at spillerne udvikler sig langt bedre hvis du holder dem i klubben.
Jeg lejer dem kun ud, hvis jeg ved de VIRKELIG har brug for fast spilletid for at udvikle sig, eller hvis jeg skal sælge dem.
Men fra de er 16-19 kan B kampe, U kampe og enkelte indhop være mere end rigeligt til at udvikle dem.
Delvis enig - dog hvis talentet er så stort, så du kan udleje ham til en udenlandsk klub (bedste række) i en af de større ligaer, som kan tilbyde fast spilletid og som ikke ligger i bunden af ligaen
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Egen avl status
« Svar #7: 19 Nov 2016, 12:59 »

Men det er jo trods alt de færreste tilfælde man kan det i. Jeg udlejer kun de dårligere spillere, at blive spillet på forkert position og uden alligevel at få nok kampe, så vil jeg hellere selv beholde dem og kunne påvirke deres udvikling.

Men egen avl i klub kræver naturligvis at spilleren er i klubben, ja? Alt andet ville det kun være positivt for triste nyrige klubber
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Egen avl status
« Svar #8: 19 Nov 2016, 15:10 »

Som jeg har forstået reglerne, så skal en spiller for at være egen avl, være i en klub i tre sæsoner fra han er 16 til han fylder 21. Cesc Fabregas er f.eks. stadig egen avl hos Chelsea, fordi han har været tre år i Arsenal.

Så i princippet, igen hvis jeg har forstået det rigtigt, så kan man købe en 16-årig, leje ham ud i to sæsoner, og så have ham i klubben fra han er 18 til 21...
Logged

Veni, vidi, vici

dylfen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Egen avl status
« Svar #9: 20 Nov 2016, 10:42 »

Han er vel ikke egn avl i Chelsea fordi han har spillet i Arsenal. Han er vel bare trænet i landet i den periode og ikke i klubben... Men ellers har du ret i det du skriver...

Som jeg har forstået reglerne, så skal en spiller for at være egen avl, være i en klub i tre sæsoner fra han er 16 til han fylder 21. Cesc Fabregas er f.eks. stadig egen avl hos Chelsea, fordi han har været tre år i Arsenal.

Så i princippet, igen hvis jeg har forstået det rigtigt, så kan man købe en 16-årig, leje ham ud i to sæsoner, og så have ham i klubben fra han er 18 til 21...
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010