home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Home of Football
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Home of Football  (Læst 38004 gange)
Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Home of Football
« Svar #75: 30 Jan 2017, 11:10 »

Jeg forstår ikke helt det sidste du skriver - jeg har da ikke skrevet andet end "3 kampe" nogen steder? Opstemt Har jeg..? Eller det er måske ikke en hentydning til noget?  Tunge

Det kunne måske være en hentydning til at han (og alle os andre) håber at du rykker direkte op og ikke skal i playoff.. I tilfælde af playoff vil du have mere end 3 kampe tilbage i sæsonen..
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #76: 30 Jan 2017, 11:19 »

Det kunne måske være en hentydning til at han (og alle os andre) håber at du rykker direkte op og ikke skal i playoff.. I tilfælde af playoff vil du have mere end 3 kampe tilbage i sæsonen..

Det var lige præcis det jeg mente Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #77: 30 Jan 2017, 11:27 »

Det kunne måske være en hentydning til at han (og alle os andre) håber at du rykker direkte op og ikke skal i playoff.. I tilfælde af playoff vil du have mere end 3 kampe tilbage i sæsonen..
Det var lige præcis det jeg mente Smiley

Haha! Opstemt Det fattede jeg slet ikke! Wink Så er jeg med igen! Troede jeg havde skrevet et eller andet vrøvl! Opstemt TAK!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Youth Intake '21
« Svar #78: 31 Jan 2017, 09:08 »

 

Home of Football
Youth Intake ‘21

Inden vi kommer til sæsonafslutningen er det endnu engang tid til at kigge på akademiet og se hvad der kan bruges herfra i år, men...

For at citere Rajesh Raman Koothrappali fra The Big Bang Theory: "When I say squat, I mean diddly-squat. I wish I had squat!" Der var ikke ÉN god spiller blandt dette års akademispillere der kunne bruges til noget som helst! Hvordan det kan lade sig gøre er mig et kæmpe under, men ikke desto mindre er det tilfældet I år..

Jeg har med det samme taget konsekvensen og fyret min leder af ungdomsudvikling, og ansat en ny – Orla Højris, som jeg håber kan gøre mere med det materiale vi nu engang har til rådighed.

Det betyder at der reelt kun er grund til at kigge på tidligere års spillere og deres udvikling I denne update.


Sidste års regentalenter:

3. Bailey Drowning – Han bliver aldrig til noget. Han er sendt på reserveholdet, og får selvfølgelig chancen hvis han udvikler sig, men jeg har meget lave forventninger.
2. Bailey Brookes – Han render rundt på reserveholdet og præsterer nogenlunde, men jeg har heller ikke høje forventninger til Bailey nummer to.
1. Conor Watson – Har siddet en del på bænken, og har fået spilletid hist og her. Han er fortsat i mine taktiske overvejelser og kan stadig udvikle sig væsentligt.

All-time regentalenter:

4. Sam Caine – Har roteret en del med Jack Ward på bænken og ellers spillet kampe på reserveholdet – han vurderes fortsat til at have det største potentiale af målmænd i klubben.
3. Roger Young – Der har ikke været meget plads til fast spilletid for ham i denne sæson, da Kyle Riley og Harry Lewis har bombet løs – han er dog stadig på bænken og får godt med indhop.
2. Ben Hood – spiller stadig fast på venstre backen, men er begyndt at rotere en smule med Carl Hutton fra første YI, som jeg efterhånden har haft held med at omskole til venstre back.
1. Luke Williams – Sikker mand på holdkortet hver gang. Jeg holder godt fast i Luke, der virkelig viser tilliden han får ved at spille til gode bedømmelser mere eller mindre altid.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sæsonafslutning '21
« Svar #79: 02 Feb 2017, 09:14 »

 

Home of Football
Sæsonafslutning ‘21

VI VANDT!! Tre sejre i de sidste tre kampe gjorde at vi er klar til Vanarama National League North næste sæson!! Det har været en helt forrygende sæson og en helt fantastisk afslutning. For første gang nogensinde er Sheffield FC i det nationale ligasystem!


Der var aldrig rigtig tvivl om at vi ville vinde ligaen, og resultaterne i den første kamp snyder en smule, da vi kunne have vundet langt større. Det hele gik op i en højere enhed her til slut på sæsonen, hvor Harry Lewis og Kyle Riley på skift scorede efter behag, hvilket da også endte med at give første- og andenpladsen på topscorerlisten. Kyle Riley endte som den spiller med flest titler som kampens spiller, med ni kåringer og han blev den spiller med bedste gennemsnitsbedømmel se, foran – Jep du gættede det – Gary Pelling, som har været helt fantastisk siden han kom ind på holdet. Harry Lewis er tre’er på den liste, så man kan klart sige at vi gjorde mere eller mindre rent bord!

Helt fortjent blev det Gainsborogh Trinity der rykkede op sammen med os, de blev trods alt to’er, så det har jeg ikke noget at indvende imod – jeg så helst det havde været et dårligere hold, men sådan er det jo. Playoff-kampene havde ingen indflydelse på de personlige statistikker nævnt ovenfor.

Endnu engang blev vinderen af Fansenes årets spiller – Gary Pelling, dog med knap så stort forspring som tidligere. Fansene sætter dog stadig rigtig meget pris på at Pelling kommer fra egne rækker, hvorfor han ender foran begge vores topscorere på trods af deres rigtig gode spil. Han vandt ligeledes årets unge spiller fuldt fortjent.


Kyle Riley må tage til takke med at have scoret årets mål, mens Grant Law er årets køb, hvilket jeg ingen indvendinger har imod. Han har med det samme erstattet Jamie Hadfield og har dannet et stærkt forsvar sammen med Gary Pelling.

« Seneste Redigering: 02 Feb 2017, 10:06 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #80: 02 Feb 2017, 10:40 »

Stort tillykke med oprykningen. Mega sejt Smiley

Pelling han er for vild, så dejligt med en af egen avl, som er så vigtig en spiller. Spændende om han kan fortsætte med at være selvom du rykker opad. Tænk hvis han spiller i PL i slutningen af 20'erne Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #81: 03 Feb 2017, 07:37 »

Stort tillykke med oprykningen. Mega sejt Smiley

Pelling han er for vild, så dejligt med en af egen avl, som er så vigtig en spiller. Spændende om han kan fortsætte med at være selvom du rykker opad. Tænk hvis han spiller i PL i slutningen af 20'erne Smiley

Jeg tvivler på han bliver god nok til PL, men lidt endnu kan han ihvertfald godt være med! Smiley

Og tak - Ja jeg er også selv vildt begejstret og lidt forundret over det kunne lade sig gøre, da der ikke rigtig er ændret så meget siden sæsonen før. Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010