home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Juventus Football Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Juventus Football Club  (Læst 11525 gange)
Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Juventus Football Club
« : 13 Nov 2016, 22:10 »

Juventus Football Club




Historie

Juventus Football Club blev grundlagt i 1897 af en flok unge studenter i Torino. Oprindeligt hed klubben Sport Club Juventus, men har med tiden taget navnet, som man kender i dag.
Juventus spillede oprindeligt i lyserøde spillerdragter, men da de i starten af det 20. århundrede ville modernisere trøjerne, bestilte de rød/hvide spillerdragter, inspireret af Nottingham Forest, men ved en fejltagelse modtog de den velkendte sort/hvide dragt, inspireret af Notts Co.
Årstallet 1923 er måske klubbens vigtigste år, da det var her Fiat-ejeren Edoardo Agnelli købte klubben, og har været ejet af Agnelli familien lige siden.
Juventus er med sine officielt 32 ligatitler, klart Italiens mest vindende klub, og de har også Italiens største fanbase spredt ud over hele landet.

Truppen 2016/2017



Målmænd

#1 Gianluigi Buffon

#25 Norberto Neto

#32 Emil Audero


Forsvar

#3 Giorgio Chiellini

#4 Mehdi Benatia

#12 Alex Sandro

#15 Andrea Barzagli

#19 Leonardo Bonucci

#23 Daniel Alves

#24 Daniele Rugani

#26 Stephan Lictsteiner

#29 Paolo De Ceglie

#33 Patrice Evra


Midtbane

#5 Miralem Pjanic

#6 Sami Khedira

#8 Claudio Marchisio

#11 Hernanes

#14 Federico Mattiello

#18 Mario Lemina

#22 Kwadwo Asamoah

#27 Stefano Sturaro

#38 Rolando Mandragora


Angreb

#7 Juan Cuadrado

#9 Gonzalo Higuain

#17 Mario Mandžukić

#20 Marko Pjaca

#21 Paulo Dybala


Stadion

Grundlagt 2011

Kapacitet 41.507

Ejet af Juventus Football Club


Logged

FORZA JUVE!

nik1907
Gæst
 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #1: 15 Nov 2016, 10:54 »

Er selv i gang med et save med denne lækre klub. Er noget til marts måned i 2. sæson

Første sæson var intet mindre en fantastisk. Vandt 4 trofæer ud af 4 mulige.

Serie A blev vundet i suveræn stil. Jeg satte pointrekord med 104 point, samt tangerede rekorden for flest sejre på én sæson i ligaen med 33. Gik ubesejret igennem ikke kun her i ligaen, men i alle tuneringer. Vandt med 26 point ned til Napoli på 2.pladsen. Italienske SuperCup blev vundet over AC Milan med 2-0 og Coppa Italia blev vundet med en 2-1 sejr over rivalerne fra Inter i slutningen af sæsonen. CL blev vundet med 3-2 over PSG. Slog undervejs Arsenal, City og Barcelona ud i knockout kampene.

Her i 2. sæson fortsætter den gode succes bare. Har lige vundet ligaen igen 8 runder før tid. Så nu er 4 ud af 6 mulige trofæer vundet indtil videre. Startede sæsonen med at slå United i den Europæiske SuperCup, VM for klubhold blev vundet i suveræn stil i december, samt rivalerne fra Inter blev slået stensikkert med 3-0 i Italienske SuperCup og nu Serie A til samlingen. Er i finalen i Coppa Italia, hvor AC Milan venter. Samt en kvartfinale imod Villarreal venter.

Har sat ny rekod i Serie A med kampe i træk som ubesejret. Den tæller i øjeblikket 69, men vokser til hele tiden. Samt, jeg er ubesejret i 100 kampe i træk nu igennem alle tuneringer.

Med hensyn til spiller præstationer, spiller alle bare så fantastiske! Fra målmand til forsvar videre op igennem midtbanen og til sidst ikke mindst angrbet. Og, hvis der er nogle jeg skal vælge ud, må det være min angrebs frontduo i min 3-5-2 opstilling. Higuain og Dybala, er simpelthen vanvittig gode!
Higuain i nuværende sæson - 43 kampe med 41 mål til følge. Sidste sæson 52 kampe med 50 mål. Dybala er bare min stjerne over dem alle. Nuværende sæson - 40 kampe med 33 mål og 23 assist. Sidste sæson 42 kampe med 29 mål og 24 assist. Han er også blevet nr.2 i Ballon d'Or afstemningen i denne her sæson (Efter Messi selvfølgelig). Eneste minus, er at han er skadet lige i øjeblikket og nok kun kommer tilbage, hvis han kommer tilbage.... Til de sidste 2-4 uger af sæsonen.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2016, 10:56 af nik1907 » Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #2: 17 Nov 2016, 00:07 »

mandzukic.. hvordan er erfaringen med ham i dette nye fm? fungere han? kan huske at han var mega god tidligere som fremskudt ang. nemlig...
Logged

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #3: 17 Nov 2016, 12:27 »

Jeg har benyttet Higuain som fremskudt angriber, og den rolle har Mandzukic så suppleret, men det har ikke fungeret optimalt for mig. Han greb aldrig rigtig chancen når han fik den, så jeg sendte ham på leje i Paris efter første sæson.

Men en targetman/fremskudt angriber konstellation med ham og Higuain tror jeg godt på kunne blive giftig, problemet er bare at der løber en lille venstrebenet argentiner rundt, som også gerne skulle have noget spilletid. Så det er lidt et luksusproblem Smiley
Logged

FORZA JUVE!

nik1907
Gæst
 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #4: 18 Nov 2016, 13:23 »

Jeg har benyttet Higuain som fremskudt angriber, og den rolle har Mandzukic så suppleret, men det har ikke fungeret optimalt for mig. Han greb aldrig rigtig chancen når han fik den, så jeg sendte ham på leje i Paris efter første sæson.

Men en targetman/fremskudt angriber konstellation med ham og Higuain tror jeg godt på kunne blive giftig, problemet er bare at der løber en lille venstrebenet argentiner rundt, som også gerne skulle have noget spilletid. Så det er lidt et luksusproblem Smiley

Jeg solgte Mandzukic til Arsenal i januar 2017. Han slog ikke rigtig til for mig, når han fik chancen, når enten Dybala eller Higuain var skadet eller skulle have en pause Smiley
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #5: 11 Aug 2017, 19:41 »

Som nævnt i "Hvem skal jeg være"-tråden, er jeg startet op med Juventus. Jeg skal bemærke, at jeg først har købt FM17 i sidste måned - derfor er dette save udset til at være mit første lange save.

Jeg er gået væk fra min 4-1-4-1-formation, som jeg ellers har benyttet i de sidste 3 spil. I stedet er jeg startet op med en snæver 4-3-1-2 formation, hvor der er fokus på kontrol, disciplin og langsomt opbyggende spil:

GK: Buffon
DR: Dani Alves (Wingback attack)
DCR: Bonucci
DCL: Chiellini
DL: Alex Sandro (Wingback attack)
MCR: Lemina (Marchisio er skadet) (Support)
MC: Khedira (Defend)
MCL: Pjanic (Advanced Playmaker, Attack)
OMC: Dybala (Trequartista)
SCR: Mandzukic (Complete Forward, Support)
SCL: Higuain (Advanced Forward)

Med trequartistaen bliver formationen dog næsten en snæver 4-3-3, fordi Dybala stort set ikke arbejdet defensivt.

Lichtsteiner er ved at blive solgt - jeg kunne ikke skille mig af med Cuardado pga. lånebetingelserne - og foretrækker Dani Alves.

Ind i truppen er kommet Kuki og Juanpi fra Malaga samt Afonso Sousa fra Porto.

Foreløbig har jeg spillet alle træningskampe med lutter sejre - blandt andet 4-2 over Sevilla i Chiellini testamonial og 5-2 over Atl. Madrid i Buffon testamonial.

Nu skal jeg i gang med sæsonen. :-)
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #6: 24 Aug 2017, 09:24 »

1. sæson færdigspillet, og hvilken en. Serie A blev vundet i suveræn stil med 34 sejre ud af 38 mulig - ny rekord i antal sejre og point.

Coppa Italia blev vundet med 1-0 sejr i finalen og Lazio.

Der udover blev CL vundet med finalesejr på hele 5-1 over Barca, som både manglede Busquets og Neymar - samt fik Messi skadet i 1. halveg.

Styrken er holdet, dog med Dybala, som den store stjerne og trequartista - spilleren som holdet skal bygges op omkring i det forestående generationsskifte.

Dani Alves er allerede blevet solgt til Chelsea - er  igang med at hente Danilo i Real Madrid. Barzagli har stoppet karrieren - Jairo Riedewald er hentet ind og skal kæmpe med De Ligt om 4. valget i forsvaret.
« Seneste Redigering: 24 Aug 2017, 15:41 af Maestrodk » Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #7: 24 Aug 2017, 09:49 »

Kan du ikke ligge screenshot op af din taktik? Med indstillinger osv
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #8: 24 Aug 2017, 11:18 »

Taktik:



TI:



PI:





















Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #9: 24 Aug 2017, 23:57 »

1. sæson færdigspillet, og hvilken en. Serie A blev vundet i suveræn stil med 34 sejre ud af 38 mulig - ny rekord i antal sejre og point.

Coppa Italia blev vundet med 1-0 sejr i finalen og Lazio.

Der udover blev CL vundet med finalesejr på hele 5-1 over Barca, som både manglede Busquets og Neymar - samt fik Messi skadet i 1. halveg.

Styrken er holdet, dog med Dybala, som den store stjerne og trequartista - spilleren som holdet skal bygges op omkring i det forestående generationsskifte.


Dani Alves er allerede blevet solgt til Chelsea - er  igang med at hente Danilo i Real Madrid. Barzagli har stoppet karrieren - Jairo Riedewald er hentet ind og skal kæmpe med De Ligt om 4. valget i forsvaret.

Lyder virkelig som et fedt spil du har gang i.
Jeg var også i gang med Juventus, men inden sæson starten, så var 10 ud af mine elleve startere skadet. Min pre-season træning har aldrig været så dårlig. første spil at så mange bliver skadet. mistede sgu lysten. men fedt det kører for dig Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #10: 25 Aug 2017, 10:02 »

Lyder virkelig som et fedt spil du har gang i.
Jeg var også i gang med Juventus, men inden sæson starten, så var 10 ud af mine elleve startere skadet. Min pre-season træning har aldrig været så dårlig. første spil at så mange bliver skadet. mistede sgu lysten. men fedt det kører for dig Smiley

Det er mega fedt. Jeg lægger lige et screenshot op senere med mine handler.

Personligt kører jeg selv holdtræningen, fordi min erfaring er, at assistenten kører alt for meget fitnesstræning på, hvilket medfører skader. Siden jeg begyndte på det, har det hjulpet.

Jeg kører tactic og team cohension i opstarten. Derefter kører jeg attack i ugerne, hvor jeg skal møde svage hold. Taktik i ugerne mod stærkere hold. Og balance og team cohension ind i mellem for ikke at have for mange uger med samme træning. Jeg kører aldrig ren fitness. Min assistent tager sig af match practice og individuel træning.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #11: 25 Aug 2017, 10:17 »

Jeg takker for alle dine screenshot af din taktik. Har prøvet at kaste mig over den med Lazio. Så spændende at se hvad det bliver til.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #12: 25 Aug 2017, 17:01 »

Hvad gør du med hjørne spark og frispark ?
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #13: 25 Aug 2017, 17:27 »

Og nu er jeg ved at sved spillet alle trænings kampe og har tabt alle er der noget specielt du gør?
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #14: 25 Aug 2017, 22:05 »

Og nu er jeg ved at sved spillet alle trænings kampe og har tabt alle er der noget specielt du gør?

Med hensyn til hjørnespark og frispark, så sparkes de altid til bagerste stolpe. Jeg har gode headere til at angribe forreste og bagerste stolpe, samt til at stå på bagerste stolpe. Der udover har jeg min targetman på målmanden. Så har jeg en mand uden for feltet og to mand tilbage. Resten er bare i feltet.

Er der noget specielt, jeg gør?

Jeg roser sjældent mit mandskab - er holdet 2-3 mål oppe ved pausen, beder jeg dem om ikke at være tilfredse.

Uafgjort ved pausen er oftest uacceptabelt.

Hvis jeg er foran med et mål, så justerer jeg ind i mellem filosofien gradvist ned til standard, kontra og/eller defensiv.

Træningen har jeg nævnt i tidligere indlæg - jeg lægger meget vægt på taktisk træning i pre-season.

I shouts kører jeg meget demand more eller push forward, hvis mine spillere skal angribe og concentrate, hvis de begynder at give for mange chancer væk ved en smal føring.

Min MCR er typisk en spillere, som søger at komme i feltet.

Så ja, der er mange ting, som jeg gør. Der udover har Juventus haft tradition for tidligere at spille formationen - det hjælper.

Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010