home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 275 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM17: Søger spiller-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: FM17: Søger spiller-tråden  (Læst 60432 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #75: 27 Feb 2017, 18:30 »

Hej folkens.

Jeg faldt over CSKA Moscow og syntes de er et fedt hold. Jeg kunne godt tænke mig at finde en masse billige spillere også evt. kunne sælge dem videre med profit. Så fyr endelig løs hvis i har nogle i tankerne Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #76: 28 Feb 2017, 13:18 »

Hej folkens.

Jeg faldt over CSKA Moscow og syntes de er et fedt hold. Jeg kunne godt tænke mig at finde en masse billige spillere også evt. kunne sælge dem videre med profit. Så fyr endelig løs hvis i har nogle i tankerne Smiley

Prøv at hent nogle af stortalenterne: Carlos Soler, Kuki, Pinamonti, Moise Kean, Afonso Sousa, St. Juste
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #77: 28 Feb 2017, 14:29 »

Hej folkens.

Jeg faldt over CSKA Moscow og syntes de er et fedt hold. Jeg kunne godt tænke mig at finde en masse billige spillere også evt. kunne sælge dem videre med profit. Så fyr endelig løs hvis i har nogle i tankerne Smiley

De 2 Svendsen brødre plejer man også gerne at kunne lave en 50 millioner i overskud på hver af dem. Mahlambi fra wits kan man også få billigt og skyde af for +50.
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #78: 28 Feb 2017, 16:21 »

Google er din ven til sådanne spørgsmål. Der er utallige lister med diverse talenter i FM, mange af dem også opdelt i prisklasser etc.
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #79: 18 Mar 2017, 12:45 »

Hej freaks!

Jeg er lige startet op med Hvidovre og har lige nøjagtigt spillet mig videre til oprykningskampen - Jeg vil høre om nogen af jeg har erfaring med at hente gratis spillere, som heller ikke kræver noget i løn? Peace Da Hvidovre er et blødende hul, med allerede for stor udgift i lønbudgettet
Logged

Sir-pelski
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #80: 07 Apr 2017, 18:17 »

Hejsa.
Jeg søger en målmand til ca 10-15 mill til man utd. Bare en ung målmand som måske kan blive til noget.
På forhånd tak Smiley
Logged

amir1966
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #81: 07 Apr 2017, 19:06 »

Hejsa.
Jeg søger en målmand til ca 10-15 mill til man utd. Bare en ung målmand som måske kan blive til noget.
På forhånd tak Smiley

Prøv og se på Mande Sayuba ( tror jeg det staves)
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #82: 11 Apr 2017, 10:25 »

Jeg søger en angriber som kan udbygge bredden i mit Chelsea spil..
Costa er uden tvivl 1.valg - men jeg søger en spiller som kan presse ham i kampen om startpladsen.
Omvendt har jeg ikke lyst til at bruge 400mil på en spiller til bænken.
En angriber som kan acceptere at være rotationsspiller, til ordenlig løn naturligvis, men pr definition ikke 1.valg

Bats er ikke helt på niveau endnu det samme gælder Solanke.

Mit eget første bud var Lukaku, men han bliver dyere end 400mil og synes det er synd at smide ham på bænken.

Det skal være en som er "natural" som enlig angriber. Dvs en Giovanni Dos Santos gælder ikke da han "kun" er kompetent på pladsen.

Nogen der kan hjælpe her..?
Logged

Love the Blues

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #83: 11 Apr 2017, 11:14 »

Jeg søger en angriber som kan udbygge bredden i mit Chelsea spil..
Costa er uden tvivl 1.valg - men jeg søger en spiller som kan presse ham i kampen om startpladsen.
Omvendt har jeg ikke lyst til at bruge 400mil på en spiller til bænken.
En angriber som kan acceptere at være rotationsspiller, til ordenlig løn naturligvis, men pr definition ikke 1.valg

Bats er ikke helt på niveau endnu det samme gælder Solanke.

Mit eget første bud var Lukaku, men han bliver dyere end 400mil og synes det er synd at smide ham på bænken.

Det skal være en som er "natural" som enlig angriber. Dvs en Giovanni Dos Santos gælder ikke da han "kun" er kompetent på pladsen.

Nogen der kan hjælpe her..?

Andre Silva fra Porto. han er 20/21 og bliver skarp... Han er komplet angriber, på Portugals landshold og der er udviklingspotential e i ham til når Costa bliver gammel.

Eller Belotti fra Torino
Logged

Sir-pelski
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #84: 11 Apr 2017, 14:38 »

Hejsa.
Er FCK og leder efter en højre wingback. Gerne en billig en (talent)
På forhånd tak  Smiley
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #85: 11 Apr 2017, 14:53 »

Andre Silva fra Porto. han er 20/21 og bliver skarp... Han er komplet angriber, på Portugals landshold og der er udviklingspotential e i ham til når Costa bliver gammel.

Eller Belotti fra Torino

Andre Silva har jeg været inde på - men mine scouts siger han "has no intensions of joining", så jeg bød ikke på ham..

Belotti, var nok ikke et dumt bud.. Thumbs Up

har du flere navne i posen.?  Wink
Logged

Love the Blues

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #86: 11 Apr 2017, 18:08 »

Andre Silva har jeg været inde på - men mine scouts siger han "has no intensions of joining", så jeg bød ikke på ham..

Belotti, var nok ikke et dumt bud.. Thumbs Up

har du flere navne i posen.?  Wink

Ikke rigtig.. har erfaring med at de godt kan overtales alligevel hvad angår silva
Logged

Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #87: 11 Apr 2017, 19:38 »

Vidunder barnet "Kuki" Peace - der går dog lidt før han slår igennem Opstemt
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #88: 25 Apr 2017, 12:17 »

Jeg er Brøndby i første sæson, mangler lidt bredde til mit centrale forsvar. Får Arajuuri til vinter, men har solgt Albrechtsen da han ikke havde udsigt til spilletid. Så Hermannsson & Röcker bliver godt presset. Har brugt Joël Kabongo en del, samt Austin en del gange. Er i Europa League gruppespil, så det er mange kampe Hermannsson & Röcker. Nogle ideér?. Budgettet er mere eller mindre brugt så gerne nogle scoops?.. Spiller med startdatabase, så vintertransfers er ikke trådt ind.
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #89: 25 Apr 2017, 13:25 »

Jeg er Brøndby i første sæson, mangler lidt bredde til mit centrale forsvar. Får Arajuuri til vinter, men har solgt Albrechtsen da han ikke havde udsigt til spilletid. Så Hermannsson & Röcker bliver godt presset. Har brugt Joël Kabongo en del, samt Austin en del gange. Er i Europa League gruppespil, så det er mange kampe Hermannsson & Röcker. Nogle ideér?. Budgettet er mere eller mindre brugt så gerne nogle scoops?.. Spiller med startdatabase, så vintertransfers er ikke trådt ind.

Er Bubacar Sanneh fra Horsens blevet solgt? Han har vist en frikøb på 2,5 mio, men hvis kassen er helt tom så er det self ligemeget.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010