home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 459 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM17: Søger spiller-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: FM17: Søger spiller-tråden  (Læst 60667 gange)
cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #45: 20 Jan 2017, 11:18 »

Han er desværre ikke med i min db..



synd du ikke kan finde ham for han er et bæst som felt til felt Smiley

prøv Ghana´s eller Salernitana´s trup for at finde ham....
Logged

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #46: 20 Jan 2017, 12:24 »

Jeg søger en CM til SønderjyskE i starten af 3. sæson. Jeg sluttede nr. 4 i sidste sæson og har et par millioner at gøre godt med.

Jeg leder efter en, der kan spille felt-til-felt eller lignende. Altså gerne en spiller, der har noget bevægelse i sig. Jeg spiller 4-1-2-1-2 med en smal diamant på midten, og jeg har en dybdeliggende playmaker eller def.midt. bagerst og en boldvindende eller central defensiv ved siden af ham her. Han skal gerne kunne være en god profil (eller i hvert fald udvikle sig til det).

Har selv lige hentet Vajebah Sakor på fri med FCM efter første sæson - Har ikke spillet nogle kampe med ham endnu så kan ikke sige hvordan han gør det, men stats mæssigt ser han spændende ud Smiley
Logged

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #47: 24 Jan 2017, 14:35 »

Jeg søger lidt en højre back - eller egentlig en højre wingback til mit Chelsea hold her op til starten af 3.sæson. Synes jeg har forsøgt at sondere terrænet, men det er virkelig svært med den højre wingback synes jeg.

Har egentlig Danilo, men han er lettere utilfreds. Og har ingen backup overhovedet da Azpilicueta netop er blevet solgt..

Penge er ikke noget problem, men da jeg er meget økonomisk bevidst vil jeg helst ikke skulle ende med at smide en eller anden KÆMPE løn efter spilleren..
Logged

Come On You Irons!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #48: 24 Jan 2017, 14:42 »

Jeg foreslår Serge Aurier fra Paris SG. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #49: 02 Feb 2017, 13:55 »

Hej Freaks Smiley

Jeg er Juventus og er ved at slutte 1. sæson. Buffon, Evra og Barzagli trækker sig tilbage efter sæsonen.... Har dog fået Buffon til at genoverveje sit stop. Men ellers skal jeg finde erstatninger for dem alle 3.
Af målmænd har jeg Pedrag Rajkovic i truppen, men skal ud og hente en målmand hvis Buffon stopper. Men hvem?!
Forsvar central (Boldspillende forsvar) har jeg Bonucci og Chiellini som har været meget stærke og Rugani som fin backup. Kunne dog godt bruge et 4. valg, overvejer dog at bruge Romagna når han er tilbage fra udlejning...
Venstre Back (Wingback) har jeg Alex Sandro som har gjort det ganske fint, dog med lidt blandet præstationer i foråret... her kunne jeg godt tænke mig en som kunne gå direkte i start 11'eren.

Jeg spiller en klassisk flad 4-4-2.
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #50: 02 Feb 2017, 14:38 »

Hej Freaks Smiley

Jeg er Juventus og er ved at slutte 1. sæson. Buffon, Evra og Barzagli trækker sig tilbage efter sæsonen.... Har dog fået Buffon til at genoverveje sit stop. Men ellers skal jeg finde erstatninger for dem alle 3.
Af målmænd har jeg Pedrag Rajkovic i truppen, men skal ud og hente en målmand hvis Buffon stopper. Men hvem?!
Forsvar central (Boldspillende forsvar) har jeg Bonucci og Chiellini som har været meget stærke og Rugani som fin backup. Kunne dog godt bruge et 4. valg, overvejer dog at bruge Romagna når han er tilbage fra udlejning...
Venstre Back (Wingback) har jeg Alex Sandro som har gjort det ganske fint, dog med lidt blandet præstationer i foråret... her kunne jeg godt tænke mig en som kunne gå direkte i start 11'eren.

Jeg spiller en klassisk flad 4-4-2.
Hvad med Mattia Perin til målet? Smiley

Og måske Ricardo Rodriquez, Jose Gaya eller Grimaldo til venstre back.
Logged

Kolo Abib Touré

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #51: 02 Feb 2017, 15:23 »

Eller Scuffet?

Og Biraghi fra Inter kan anbefales, hvis du vil holde dig til italienske spillere. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #52: 02 Feb 2017, 15:45 »

Hej Freaks Smiley

Jeg er Juventus og er ved at slutte 1. sæson. Buffon, Evra og Barzagli trækker sig tilbage efter sæsonen.... Har dog fået Buffon til at genoverveje sit stop. Men ellers skal jeg finde erstatninger for dem alle 3.
Af målmænd har jeg Pedrag Rajkovic i truppen, men skal ud og hente en målmand hvis Buffon stopper. Men hvem?!
Forsvar central (Boldspillende forsvar) har jeg Bonucci og Chiellini som har været meget stærke og Rugani som fin backup. Kunne dog godt bruge et 4. valg, overvejer dog at bruge Romagna når han er tilbage fra udlejning...
Venstre Back (Wingback) har jeg Alex Sandro som har gjort det ganske fint, dog med lidt blandet præstationer i foråret... her kunne jeg godt tænke mig en som kunne gå direkte i start 11'eren.

Jeg spiller en klassisk flad 4-4-2.

Nu har jeg ikke selv fået 100 % gang i et juve save.
Men jeg vil gå efter en anden Gianluigi når Buffon stopper.
Han er Italiener og spiller i AC Milan, så får du ikke mere hjælp.

Men Italiens bedste målmand skal spille i Juve, koste hvad det koste vil (er min optik ang. keeper når Buffon stopper)
Scuffet som nogen skriver har jeg hentet i de tidligere save, og er en fin back up indtil Buffon stoppede.
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #53: 02 Feb 2017, 16:35 »

Mange tak for alle buddene drenge! Smiley

QuesT: Donnarumma er selvfølgelig en fantastisk erstatning for Buffon, men spørgsmålet er om hvad prisen på ham er? Min talentspejder kan nemlig ikke vurdere det...
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #54: 03 Feb 2017, 11:52 »

Mange tak for alle buddene drenge! Smiley

QuesT: Donnarumma er selvfølgelig en fantastisk erstatning for Buffon, men spørgsmålet er om hvad prisen på ham er? Min talentspejder kan nemlig ikke vurdere det...

Ja, så er han nok meget dyr.

Men man kan jo altid prøve at smide værdi plus 100 mill Smiley
Logged

Peter1990
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #55: 08 Feb 2017, 09:34 »

Hej alle.
Jeg søger en til mit Arsenal spil 4 spillere.
Søger to bredde spillere som backup for Giroud og Özil. Targetman og en fremskudt playmaker. Det må gerne være en ung spiller, men ikke et krav.
Derefter søger jeg en felt-til-felt midtbane spiller som kan direkte i startopstilling og en indvendig angriber på højrekanten som også kan gå direkte i startopstilling.

Håber i kan hjælpe mig med nogle gode idéer - det er i første sæsons transfervindue.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #56: 08 Feb 2017, 10:26 »

Har du solgt mange spillere, siden du har behov for så meget bredde? Klubben har ellers en ret bred trup fra start af.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Peter1990
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #57: 08 Feb 2017, 11:19 »

Har du solgt mange spillere, siden du har behov for så meget bredde? Klubben har ellers en ret bred trup fra start af.

Jeg ønsker at spille med en bestemt taktik med spillere som passer perfekt i den rolle.
Derfor vil jeg sælge de spillere som ikke passer til systemet, og erstatte dem med spillere som passer perfekt ind.
Starter i aften - Så derfor spørger jeg til gode råd nu, også må vi se om det ender med de store ændringer eller hvad der sker.
Jeg er bevidst om kontuiniteten, men regner med det tager tid at spille ind, og det er jeg forberedt på Smiley
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #58: 08 Feb 2017, 20:15 »

Jeg mangler en backup for Donnarumma i mit Milan save...

helst en ældre herre( gerne med landskampe ) som har højt nok niveau og som samtidig kan agere mentor for de unge.
og da det er til Milan - skal han være EU-national.

budget: max 30mil

edit:

kigger pt på Eduardo i Chelsea

-----------------
I samme save mangler jeg også en angriber til rotation.. Holder stadig fast i Bacca.

budget: max 90mil

HJÆLP..!!  Peace Peace Peace

Det er 22/8 i første sæson - så det haster lidt.. Wink
Logged

Love the Blues

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #59: 08 Feb 2017, 20:21 »

Jeg søger en central forsvarer (boldspillende forsvarspiller) til Liverpool. Jeg er ved vintertransfervindu et i første sæson.
Jeg har Lovren og Matip som er mine 2 faste. Klavan er desværre ude resten af sæsonen med skade og Sakho og Illori er solgt. Og Joe Gomez er udlejet (kunne evt. kalde ham tilbage?!..) Har Reece Oxford, som dog ikke er god nok til premier league endnu...
Jeg har overvejet at hente Romagnoli (Pris mellem 235-425 mio.) men ved ikke om der findes andre som er bedre og evt. billigere? Der er selvfølgelig Niklas Sule og Jonathan Tah, dog ved jeg ikke hvad prisen for dem er... men personligt kan jeg rigtig godt lide Romagnoli. :-)
« Seneste Redigering: 08 Feb 2017, 20:24 af RasmusB95 » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010