home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 608 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Varme i banen igen og igen og
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Varme i banen igen og igen og  (Læst 1164 gange)
Beckham.dk
Lilleputspiller
*

Varme i banen igen og igen og
« : 15 Nov 2006, 17:00 »

Nu skyder jeg snart den idiot der mener at der skal varme ibanen hver sæson. Kan man på en eller anden måde få den fejl rettet inden patchen? Er OB og kan nu ikke købe spillere fordi hele budgettet bliver overskredet pga. den skide varme i banen som også blev installeret i de 2 foregående sæsoner Ubeslutsom

-Sune

Kerm
Landsholdsspiller

Sv: Varme i banen igen og igen og
« Svar #1: 15 Nov 2006, 17:59 »

Nu skyder jeg snart den idiot der mener at der skal varme ibanen hver sæson. Kan man på en eller anden måde få den fejl rettet inden patchen? Er OB og kan nu ikke købe spillere fordi hele budgettet bliver overskredet pga. den skide varme i banen som også blev installeret i de 2 foregående sæsoner Ubeslutsom

Kan se du er ny her på siden, først, velkommen til. Smiley - Men dit problem, er desværre set før, i klubber som dig selv, ikke har varme i banen, og nej der kan umiddelbart ikke gøres noget ved det, udover du må vente indtil der bliver lavet en patch, desværre.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #2: 15 Nov 2006, 18:15 »

jeg har prøvet det i aab... det er noget lort

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Beckham.dk
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 15 Nov 2006, 18:31 »

Kan se du er ny her på siden, først, velkommen til. Smiley - Men dit problem, er desværre set før, i klubber som dig selv, ikke har varme i banen, og nej der kan umiddelbart ikke gøres noget ved det, udover du må vente indtil der bliver lavet en patch, desværre.. Smiley

Kerm

Nå okay  Forlegen Det er da herre nedtur...
Tak for velkomsten Thumbs Up
Kom så med den patch kan jeg kun sige!! ticked off

-Sune

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #4: 15 Nov 2006, 18:34 »

Nå okay  Forlegen Det er da herre nedtur...
Tak for velkomsten Thumbs Up
Kom så med den patch kan jeg kun sige!! ticked off

Ja, det er virkelig en øv-bug at have i spillet. Specielt, når man vender den om og kigger på den og siger: De klubber som ikke har varme i banen, er som regel mindre klubber med et lidt strammere budget end andre større klubber, som har det, og når de små klubber så hvert år skal betale for at få varme i banen, så svinder budgettet lidt ind hvert år. Skuffet - Hvor meget er det egentlig det koster?

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

öliver79
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 15 Nov 2006, 18:37 »

Du kan åbne editoreren inden spillet startes op og sætte ind at f.eks. OB har varme i banen og så opstår problemet ikke efter hver hver sæson, synes selv editor ødelægger spillet men kom  i tanke om det da problemet ramte mig i Køge Boldklub og så brugte jeg editoreren for første gang i mit liv til at forbedre mit spil, men synes ikke det er så meget snyd da det blot retter en fejl, gjorde så det i mit spil at jeg træk de millioner fra i balancen som varme i banen koster, så starter man ganske vist med en dårlig økonomi, men den kan bygges op og man vil så til gengæld ikke have problwemet med en dårlig økonomi sæson efter sæson start

Med venlig hilsen

Oliver

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #6: 15 Nov 2006, 18:54 »

Du kan åbne editoreren inden spillet startes op og sætte ind at f.eks. OB har varme i banen og så opstår problemet ikke efter hver hver sæson, synes selv editor ødelægger spillet men kom  i tanke om det da problemet ramte mig i Køge Boldklub og så brugte jeg editoreren for første gang i mit liv til at forbedre mit spil, men synes ikke det er så meget snyd da det blot retter en fejl, gjorde så det i mit spil at jeg træk de millioner fra i balancen som varme i banen koster, så starter man ganske vist med en dårlig økonomi, men den kan bygges op og man vil så til gengæld ikke have problwemet med en dårlig økonomi sæson efter sæson start
Brøndby har da varme i banen fra start, men jeg får da stadig en ekstra røvfuld varme om året!?

Beckham.dk
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 15 Nov 2006, 19:15 »

Vi må bare vente med sindsro på at det bliver rettet. Har lige været inde i editoren og kan ikke se mig frem til hvor jeg kan rette så der er varme i banen?

-Sune

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 15 Nov 2006, 19:19 »

er der nogle der har et link til en savegame editor liggende så jeg kan gøre det i mit aab spil???

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

-KNM-
Manager

« Svar #9: 15 Nov 2006, 19:23 »

Den burde komme med spillet..

öliver79
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 15 Nov 2006, 23:24 »

Hmmm det virker ikke med en savegame editor, det skal være med den editor der er med spillet, nu har jeg ikke spillet med BIF men FCK får ingen ekstra regning for varme i banen  !

Det er lige til, du skal bare ind under stadions i editoreren og så skriv navnet på det stadion som den klub du har hedder og så sæt hak i varme i banen

Med venlig hilsen

Oliver

Beckham.dk
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 15 Nov 2006, 23:37 »

Hmmm det virker ikke med en savegame editor, det skal være med den editor der er med spillet, nu har jeg ikke spillet med BIF men FCK får ingen ekstra regning for varme i banen  !

Det er lige til, du skal bare ind under stadions i editoreren og så skriv navnet på det stadion som den klub du har hedder og så sæt hak i varme i banen

Har en engelsk version af editoren og der er der noget der hedder "Extinct" hvor man kan sætte et flueben. Er det der er varme i banen?

-Sune

öliver79
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 16 Nov 2006, 18:51 »

Hmm ved jeg ikke, spiller det på dansk men tjek i en ordbog, det kunne meget vel lyde rigtigt

Med venlig hilsen

Oliver

wirenfeldt
Gæst

« Svar #13: 16 Nov 2006, 18:53 »

Nemlig.. Med FCK fik jeg også varme i banen.. Fed feature, men lidt åndsvagt at jeg fik det i Parken?

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #14: 16 Nov 2006, 20:11 »

Nemlig.. Med FCK fik jeg også varme i banen.. Fed feature, men lidt åndsvagt at jeg fik det i Parken?
I kunne nu ellers godt begynde at bruge det... *hosthost*

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010