Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 21:57:48
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23572
0 Brugere, 668 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mikleonfaAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Toffees - På vej mod nye mål ...
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
Forfatter
Emne: Toffees - På vej mod nye mål ... (Læst 2928 gange)
Vase
Gæst
Toffees - På vej mod nye mål ...
«
:
13 Nov 2005, 22:45 »
Hejsa
Nu er det så min tur til starte en blog. Holdet der står for skud er min favoritklub Everton. Hvis nogen skulle være i tvivl, hvilket i selfølgelig ikke er, så spiller Everton i den bedste engelske række; Premier League.
Mit mål med Everton er, at fører dem tilbage til hvor de virkelig høre til, nemlig i toppen af europa. Everton har så og sige vunder rub og stub af hvad der kan vindes i England: Premier League (9), FA Cup (5), Community Shield (9) og Cup winners cup... Det eneste de mangler i England er Liga cuppen, hvor de har måtte 'nøjes' med 2 andenpladser i henholdsvis 1977 og 1984.
Den seneste store Everton triumf ligger tilbage i 1995, hvor holdet vand Community Shield. Holdet vandt sidst Premier League i 1987.
Nå, nok om Evertons historie - det korte af det lange er, at jeg vil fører Everton tilbage til, hvor de hører til!
Og dette mål skulle der være rimelig gode chancer for at infri, da Everton overraskede alt og alle sidste år og spillede sig til en topplacering i Premier League, hvilket rækkede til kvalifikation til Champions League, hvilket bliver noget af det første jeg skal prøve kræfter med.
Bestyrelsen i Everton har frigjort £ 8,737,336 til spillerindkøb, hvilket burde være nok til at få et par kompitente herrer til klubben. Bestyrelsen i Everton forventer en respektabel ligaplacering, hvilket i første omgang også er mit mål. Nu skal jeg lige se, hvad holdet rækker til, så kan jeg altid justere målene henad vejen, men det langsigtede mål det kender i!
Fansene i Everton forlanger til gengæld succes fra 1. sæson og vil kun acceptere kvalifikation til en af europæriske turneringer igen, så der er pres på fra starten.
Nå - Jeg vender tilbage i morgen med en præsentation af holdet, og forhåbentlig kan vi præsentere et par nye spillere!
Bademesteren
Manager
Sv: Toffees - På vej mod nye mål ...
«
Svar #1:
13 Nov 2005, 22:55 »
Cup Winners Cup er den gamle Europa Cup for pokalvindere, så jeg skyder på, at Everton vandt FA Cup'en året før denne triumf?
«
Seneste Redigering: 13 Nov 2005, 22:57 af Bademesteren
»
Vase
Gæst
«
Svar #2:
13 Nov 2005, 23:00 »
Citat af: Bademesteren 13 Nov 2005, 22:55
Cup Winners Cup er den gamle Europa Cup for pokalvindere, så jeg skyder på, at Everton vandt FA Cup'en året før denne triumf?
Yes sir! Men de har jo os vundet FA cuppen 5 gange, hvilket jeg også har skrevet? :a:
UPDATE:
Arh - Kan se hvad du mener! Det lyder som om, at cup winners cup er en engelsk turnering :p
Så de har vundet lidt internationalt, men det er jo alt for lidt
«
Seneste Redigering: 13 Nov 2005, 23:04 af Vase
»
Bademesteren
Manager
«
Svar #3:
13 Nov 2005, 23:23 »
Citat af: Vase 13 Nov 2005, 23:00
Yes sir! Men de har jo os vundet FA cuppen 5 gange, hvilket jeg også har skrevet? :a:
UPDATE:
Arh - Kan se hvad du mener! Det lyder som om, at cup winners cup er en engelsk turnering :p
Så de har vundet lidt internationalt, men det er jo alt for lidt
Lige netop
Men gi' den gas, så må vi se om du kan skaffe klubben endnu en europæisk pokal.
Vase
Gæst
«
Svar #4:
14 Nov 2005, 15:58 »
Hej Igen ..
Først vil jeg lige informere de folk, som ikke har læst med i Bademesterens kommentar:
Everton HAR vundet noget internationalt, nemlig cup winner cup, som jeg også har beskrevet. Dette skete dog tilsyneladende ikke via en FA cup sejr, men via en andenplads i Liga cuppen.
Nogen eksperter der kan bekræfte, at det er Liga Cuppen der gav adgang til cup winners cup og altså ikke FA cuppen?
Vi kom hvis fra en
præsentation
af Everton-holdet:
Everton har et fint spillermateriale, som dog trænger til fornyelser visse steder. Truppen er meget smal og i kan derfor forvente at se en del indkøb. Her kommer min vurdering af de forskellige kæder:
Målmænd: Everton har gode målmænd, da de kan ruste sig med 2 tidligere landsholdsmænd nemlig Nigel Martyn og
Richard Wright. Desuden har de en 21-årig målmænd, som måske har fremtiden for sig. Han hedder Iain Turner, men jeg har dog primært tænk mig at udleje ham i første sæson. Derudover har de 3 målmænd på U18-holdet, hvoriblandt Graigh Gallagher (18) og Sean Lake (17) ser rimelig habile ud.
Forsvar: Forsvaret ser jeg på med blandet fornøjelse. Everton har inden jeg trådte til for klubben købt Phil Neville, som også er den mest iøjnefaldene forsvarsspiller. Ellers består forsvaret af Pistone, Naysmith, Nuno Valente, Matteo Ferrari (Lejet fra Roma), Jospeh Yobo, David Weir, Tony Hibbert og Per Krøldrup. For mig og se et forsvar lige under middel i Premier League. Især hvis der skulle opstå et par skader er jeg virkelig på røven, så forvent et par nyindkøb i denne kæde! Per Krøldrup er skadet fra 4 uger - 2 måneder.
Midtbane: Igen noget af en blandet landhandel sagt på godt jysk. Nyindkøbet Mikel Arteta skulle gerne være en klar forbedring af holdet og en fin erstatning for Gravesen, dog efter min mening mere offensivt orienteret end Graver. På Evertons centrale midtbane findes der dog også navne som Cahill, Leon Osman, Kevin Kilbane, Simon Davies, James McFadden, Li Tie, Lee Carsley og nyindkøbte Van Der Meyde. Van der Meyde og og Lee Carsley lider begge af længerevarende skader. En fin bredde på midtbanen, det virker dog lidt som kvantitet fremfor kvalitet. Derfor har jeg først og fremmest tænk mig at købe spillere der kan forstærke min midtbane øjeblikkeligt!
Angreb: Ved ikke helt hvad jeg skal mene om angrebet, men det består af James Beattie, Marcus Bent og Duncan Ferguson. Den bedste er umiddelbart James Beattie, som har haft stor success i Southamton med 54 mål i 204 kampe for klubben. De 2 sidste angribere ligger også på et fint niveau og vil komme til at kæmpe om den sidste plads. Jeg synes problemet i angrebet er at det mangler ungt blod, så jeg har tænkt mig at tilføje en yngre angriber til truppen.
Dette var en kort præsentation af kæderne og i har måske en bedre fornemmelse af Evertons hold.
Jeg vender snarest tilbage med 1. rigtige del af min historie! Heriblandt nyindkøb og den første del af sæsonen - GLÆD DIG!
«
Seneste Redigering: 14 Nov 2005, 16:11 af Vase
»
Bjørn
Gæst
«
Svar #5:
14 Nov 2005, 16:27 »
Citat af: Vase 14 Nov 2005, 15:58
Hej Igen ..
Først vil jeg lige informere de folk, som ikke har læst med i Bademesterens kommentar:
Everton HAR vundet noget internationalt, nemlig cup winner cup, som jeg også har beskrevet. Dette skete dog tilsyneladende ikke via en FA cup sejr, men via en andenplads i Liga cuppen.
Nogen eksperter der kan bekræfte, at det er Liga Cuppen der gav adgang til cup winners cup og altså ikke FA cuppen?
Everton vandt FA cup'en året før de vandt pokalvindernes Europa cup, det er på den baggrund de var med. En sejr i Liga Cup'en gav deltagelse i UEFA cup'en.
Bademesteren
Manager
«
Svar #6:
14 Nov 2005, 19:10 »
Citat af: Bjørn 14 Nov 2005, 16:27
Everton vandt FA cup'en året før de vandt pokalvindernes Europa cup, det er på den baggrund de var med. En sejr i Liga Cup'en gav deltagelse i UEFA cup'en.
Det er korrekt Bjørn, Liga Cup sejr gav UEFA-deltagelse
Vase
Gæst
«
Svar #7:
14 Nov 2005, 19:28 »
Hej og velkommen til 1. rigtige del af min historie/blog.
Så fik jeg kontrollen over Everton en varm sommerdag tidligt i Juli. Økonomisk set ser det skidt ud i klubben. Balancen siger dog et plus på $5,256,152, men de er dog i fuld gang med at betale et $30mio stort lån af, som forløber med $220K om måneden indtil år 2038. De har en 2-årig kontrakt med deres sponsor, som giver $1.51mio hver sæson!
Så man kan hvis roligt sige, at Bill Kenwright har vist sig fra sin gode side når han frigivet $8,737,336 til spillerindkøb. Nå, men jeg gik straks på jagt efter nye potentielle Everton-stjerner. Jeg havde en del spillere i kiggerten. Den første spiller kom til klubben allerede efter en uger efter jeg tiltrådte var Michael Buskermolen.
Michael Buskermolen blev købt for små $500k, hvilket jeg selv ser som en rigtig god handel. Jeg bliv interviewet kort efter mit køb af Buskermolen omkring mit indtryk af Everton og begrundelsen for mit nyindkøb:
BBC-Reporter: Hej Sir Vase. Nu har du været i Everton i en uge. Hvad synes du om klubben?
Sir Vase: Det har været helt kanon. Everton er lige min slags klub - Den har de rigtigte ambitioner og miljøet omkring klubben er helt perkfekt. Liverpool er også en utrolig dejlg by - Nu mangler vi bare at byens hold igen bliver Everton FC!
BBC-reporter: Hvad er dit mål i denne sæson?
Sir Vase: Mit mål, hmm, i første omgang er det at undgå nedrykning, når det mål så er nået sætter vi os et nyt mål. Det er for mig den rette måde at gøre det på. En kamp ad gangen.
BBC-reporter: Du har netop købt Michael Buskermolen fra AZ Alkmaar, hvad kan han tilføre holdet?
Sir Vase: Forhåbentlig en hel masse. Han er en bundsolid forsvar der spillede en pragtsæson i Alkmaar sidste år, hvilket vi håber han også vil gøre for os.
BBC-reporter: Tør du røbe om der kommer flere spillere til Everton?
Sir Vase: Vi er på udkig, men intet er sikkert før den sidste underskrift er sat.
Jeg havde som sagt flere mænd i kikkerten og bare 4 dage efter kunne jeg præsentere 2 nye spillere i klubben. 2 gamle stjerner der nu kommer til Everton for at tilføre det sidste kolorit til deres karriere, hvilket vi i klubben forhåbentlig kan gøre. Derudover kan de tilføre vores midtbane en hel masse! De 2 herrer jeg taler om er Rivaldo Vitor Borba Ferreira og Josep Guardiola. Jeg tør vædde på, at en værd fodboldfan med respekt for sig selv kender disse 2, så dem vil jeg undgå at forklare mere om.
Nå, men tiden rullerde og det blev tid til lodtrækningen til Campions League kvalifikation runde 3. Jeg ønskede mig en nem modstander, men det blev der ikke noget af. Jeg blev kastet direkte i ilden mod den mest hadet klub af alle blandt Evertonfans nemlig Liverpool. Jeg skulle i min første kamp uden tvivl ind i en heksekeddel på min egen hjemebane mod rivalerne over dem alle. Og hvis der var en kamp jeg ønskede at vinde mere end noget andet, så var det netop denne!
Jeg prøvede desperat at få hentet et par nye spillere til klubben inden det første møde mod Liverpool d. 10 august, men uden succes. I kan lige få en update på de træningskampe jeg fik spiller inden sæsonen startede:
(u) for udebane, (h) for hjemembane, jeg skriver altid mit eget holds mål først!
Cambridge (u) 3-1
Infesta (u) 5-0
Estoril (u) 3-1
P. Ferreira (u) 1-0
E. Amadora (u) 3-0
Gode træningskampe, men samtidig mod utrolig nemme modstanere, så jeg tillage dem ikke rigtig nogen betydning inden kampen mod storbroren fra Liverpool.
Næste update: Om kampene mod Liverpool, starten på Premier League og eventuelle spillerindkøb (??)...
De næste updates omfatter en længere tidsperiode og vil derfor være meget længere!
«
Seneste Redigering: 14 Nov 2005, 19:33 af Vase
»
Bademesteren
Manager
«
Svar #8:
14 Nov 2005, 19:41 »
Er du ved at starte et plejehjem
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #9:
14 Nov 2005, 19:42 »
REspekt
Josep Guardiola & Rivaldo er mine favorit spillere
Vase
Gæst
«
Svar #10:
14 Nov 2005, 21:04 »
Citat af: Bademesteren 14 Nov 2005, 19:41
Er du ved at starte et plejehjem
Ja, nu må jeg se om jeg får lokket et par yngre profiler til klubben! Men de er nu begge to klassespillere efter min bedste overbevisning ... :a:
Næste update (en stor en) forventes oppe i morgen eftermiddag iøvrigt
Vase
Gæst
«
Svar #11:
15 Nov 2005, 21:05 »
Hej igen
Jeg har besluttet mig for, at lave min blog lidt i retningen (eller meget) af Hawk1nZ. Håber ikke det gør noget
.
CL kvalifikation 3. runde (1. kamp): Everton-Liverpool (Goodison Park)
Optakt:
Vigtig kamp. For det første for at kvalificere mig til Champions League. For det andet for at starte godt på sæsonen. For det tredje, og den absolut vigtigste grund, for at banke Liverpool! Nigel Martyn har pådraget sig en skade, så han er ude i ca. 4 uger. Holdene så således ud til dagens kamp:
Referat:
Uha, hvilken kamp. Der blev gået til den fra start. Og heldigvis var det især os der lagde bedst ud med et hårdt pres på Liverpool. Det var os der skabte flest chancer, men Liverpool kom med nogle lynhurtige kontraer. Jeg får dog mit første mål som Everton-træner, da James Beattie efter 16. minutter gør det til 1-0. Resten af 1. halvleg bølgede kampen frem og tilbage.
2. halvleg blev mere dramatisk. Det starter i det 55. minut ved en fortjent udligning af Xabi Alonso, men bare 2 minutter efter kan James Beattie gøre det til 2-1 i en meget lige kamp. 6 minutter efter er det Rivaldo der banker bolden ind langt ude fra 3-1. Så skulle vi helt hen til det 85. minut inden der skete noget igen, da Gerrard modtager sit andet gule kort. Kampen ender fortjent eller ej 3-1! Min målmand Richard Wright pådrog sig en mindre skade.
Resultat: 3-1
MoM: Boudewijn Zenden (Liverpool)
Premier League 1. Runde: Everton-Middlesbrough
Optakt:
Så var det første kamp i Premier League. Hjemmekamp mod Middlesbrough. Hvad værre var at min målmand Richard Wrights skade var værre end først antaget og han er derfor ude i 3-4 uger, hvilket betyder jeg må hive min U18 målmand Sean Lake op.
Referat:
Så tæt på og alligevel så langt fra – Den følelse sidder jeg med efter kampen. Jeg kom bagud ved Yakubu inden Duncan Ferguson og Michael Buskermolen scorede og jeg kunne glæde mig over en 2-1 sejr, troede jeg. 3 minutter inde i dommerens tillægstid gør Yakubu det onde ved os og score efter en solotur gennem forsvaret.
Resultat: 2-2
MoM: Michael Buskermolen (Everton)
Update mht. spillerindkøb
Jeg har endnu ikke fået købt nogen nye spillere. Jeg leder og leder, men der er kort tid til transfermarkedet lukker. Tilgengæld har jeg solgt Gary Naysmith for £825K. Desuden har jeg lånt Iain Turner, Patrick Boyle, Steven Connors og Stephen Wynne ud.
Jeg har stadig £7,334,705 tilbage til spillerindkøb.
Premier League 2. runde: Charlton (14. plads) – Everton (10. plads)
Odds: Charlton: 2.50, Uafgjort: 3.20, Everton: 2,25 (Fav)
Optakt:
Så er jeg klar til 2. kamp i ligaen mod stærke Charlton. Jeg har stadig mine fortrukne målmænd skadet, så det bliver genvalg til Sean Lake. Jeg har valgt at spare Rivaldo til kampen, da han endnu ikke er helt i kampform, men han skulle være klar til den vigtige kamp mod Liverpool. Mikel Arteta og Beattie bliver også sparet, så det er et lidt amputeret hold, der stiller op. Beattie har dog fået en plads på bænken, hvorimod de 2 andre er helt ude af truppen.
Referat:
Fadæse. Simpelthen fadæse. Utrolig ringe kamp af begge mandskaber dog primært af mit eget mandskab Everton, der slet ikke fik spillet i gang. Kampen blev dog også vundet 1-0 af Charlton. Målscore var Matt Holland efter 11 minutter. Hvis en spiller fra mit absolut skal hives frem som den bedste må det blive Nuno Valente der vikarierede på venstre back, da Neville var rykket over i højre side.
Resultat: 1-0
MoM: Hermann Hreidarsson (Charlton)
Ingen spillere købt
Jeg fik ikke købt yderligere spillere, så jeg må klare mig med mit nuværende hold.
I kan dog forvente en masse spilerinkøb når transfervinduet åbner igen
Premier League 3. runde: Everton (13. plads) – Tottenham (16.plads)
Optakt:
Nogen undre sig måske over Tottenhams placering, men de har kun spillet 1 kamp, som de tabte ude til Wigan 2-3. Jeg stiller op i næsten stærkeste opstilling. Det er dog stadig Sean Lake der vogter målet, hvilket også må siges at være en hæmsko. Det er en kamp, hvor jeg skal have slettet det dårlige spor som Charlton kampen satte. Den dårlige start på PL er ved at sætte sig både Leon Osman og Yobo vil gerne væk. Yobo har dog accepteret at blive i håb om, at Everton kan leve om til hans ambitioner.
Referat:
Jeg vil ikke beskyldes for at være heldig. Endnu et 1-0 nederlag i posen. Det hele startede helt katastrofalt og jeg kommer bagud allerede efter 8 minutter på mål af Mido. 1. halvleg var meget lige, men jeg havde dog et lille overtag. Anden halvleg spiller jeg mere eller mindre Tottenham ned under græstæppet, men mine angribere viser total ineffektivitet og ind vil bolden ikke. De sidste par minutter spiller jeg med 11 mand da Weir bliver skadet, og jeg har fortaget alle mine udskiftninger.
Resultat: 0-1
MoM: Mido (Tottenham)
CL kvalifikation 3. runde (2.kamp): Liverpool – Everton FC
Odds: Liverpool: 1.8 (Fav), Uafgjort: 3.00, Everton: 4.00
Optakt:
Som den skarpe iagttager har set er jeg totalt undertippet i denne kamp og jeg skal da være den første til at indrømme, at det bliver rigtig svært. Jeg satser på at starte bedre end de forrige kampe. Igen har jeg kun 17-årige Sean Lake på mål. Jeg lever på, at jeg vandt den første kamp 3-2, så med lidt held burde jeg kunne hive en uafgjort hjem og derfor en samlet sejr. Jeg vælger derfor at stille op i en meget defensiv opstilling og finder derfor ikke plads til Rivaldo i startopstillingen. 3-kløveren på midten består af Guardiola, Cahill og Arteta.
Referat:
Sikke en kamp! Jeg var hele følelsen registeret igennem. Det hele startede meget kaotisk med chancer til begge hold. Det er dog Morientes der bringer Liverpool foran efter kun 5 minutter. Jeg vælger at fastholde min defensive taktik i et stykke tid endnu, da jeg skaber nok chancer. Og i det 38. minut sender Guardiola et hjørne direkte inden i panden på Yobo, der gør det til 1-1. Så levede jeg igen. Stillingen holdt halvlegen ud. Liverpool sætter alt på et bræt i starten af 2. halvleg, men de udnytter ikke deres muligheder. Chancefordelingen er meget lige og det kan gå begge veje. De sidste par minutter vælter Liverpool i frispark rundt om mit straffesparksfelt og til sidst beslutter de sig for at sende deres målmand Reina med frem. Jeg får dog hurtig clearet bolden og indskiftede Rivaldo scorer midt fra egen banehalvdel i et tomt mål. Lad mig ikke skrive mere om denne kamp men blot konkludere: Everton er i Champions League!
Resultat: 0-1 (Samlet: 3-5)
MoM: Sean Lake (Everton)
Champion League Pulje
Lodtrækningen til Champions League har fundet sted. Jeg kom i pulje med Panathinaikos, Udinese og Rangers.
En rimelig gruppe, som jeg ser gode muligheder i. Den er dog også meget lige, så det kan gå hver vej, men jeg håber på det bedste!
CL-deltagelsen indbragte mig $2,700,000.
Premier League 4. runde: Everton (18. plads) – Chelsea (8. plads)
Odds: Everton: 4.00, Uafgjort: 3.00, Chelsea: 1.80 (Fav)
Optakt:
Igen er jeg stærkt undertippet mod det der ligner en overmagt. Jeg tror dog, at holdet har fået gejsten tilbage og at dette kan fører mig til sejren. Begge min fortrukne målmænd er tilbage igen og derfor vogter Richard Wright buret til kampen, hvor Sean Lake ellers havde præsteret en fin figur de seneste par kampe. Jeg er i øvrigt tilbage i en mere offensiv udgave.
Referat:
Endnu et 0-1 nederlag. Det er ved at gå mig på nerverne. Det var en utrolig lige kamp, men Chelsea kommer foran efter 0-1 efter minutter og igen formår jeg ikke at få vent kampen. Chelsea vandt skudstatistikken 9-10.
Resultat: 0-1
MoM: Frank Lampard (Chelsea)
Champions League 1. Runde: Everton – Udinese
Odds: Everton: 2.25 (Fav), uafgjort: 3.00, Udinese: 2.75
Optakt:
Så gælder det Champions League. Jeg ville egentlig satse alt på denne turnering, men nu gælder det i første omgang om at komme i gang i Premier League! Jeg forudser en tæt kamp. Jeg stiller op med et stærkt hold: Richard Wright, Phil Neville, Michael Buskermolen, Joseph Yobo, Alessandro Pistone, Mikel Arteta, Josep Guardiola, Tim Cahill, Leon Osman, Marcus Bent og Beattie.
Referat:
Ikke nogen prangende kamp fra min trods jeg skabte mange chancer. Det hele startede som okay og James Beattie kunne planmæssigt bringe mig foran 1-0. Begge væltede dog generelt i chancer hele kampe igennem med en lille overvægt til Udinese og det blev belønnet i det 77. minut ved Alberto Beuzer. Allerede minuttet efter var der stor dramatik. Først ramte Rivaldo trekantsamføjningen efter et pragtskud udefra. Derefter mistede Zenoni hovedet og fældede Cahill med et gult kort til følge. Zenoni protesterede og dommeren viste ham det andet gult kort. Alt i alt en spændende kamp, som jeg med lidt held havde vundet. Jeg er dog fortrøstningsfuld inden de næste Champions League kamp.
Resultat: 1-1
MoM: Alberto Beuzer (Udinese)
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #12:
21 Nov 2005, 12:18 »
Nu fik jeg tid, og læst din blog.. Meget spændende, og ret flot opsat (det var jo efter mig, ik?)
Jeg har lige et par kommentarer... I starten af din blog, skriver du at du mangler ungt blod i angrebet, og vil hente nogle store talenter.. Og henter Guardiola og Rivaldo.. Det passer vist ikke helt sammen, gør det?
Sejt at du fik Buskermolen.. Jeg har selv haft ham headhuntet i mit Crewe spil, og var meget tæt på at få ham et par gange, men handelen glippede i sidste minut.. Nu vil han desværre ikke flytte mere! Det skal så lige siges at jeg havde tænkt mig at bruge ham på den defensive midtbane plads, men han kan selvfølgelig også bruges i forsvaret (hvilket jeg også tror er hans natural position).
Lækkert at du slog Liverpool ud af CL, det var ufortventet, men meget flot! Du skriver også et meget godt og "levende" referat, som du skal have stor ros for...
Jeg har også lige et spørgsmål, som jeg ved bare er en glipper fra dig.. I kampen mod Chelsea skriver du "Chelsea kommer foran efter 0-1 efter minutter" ... Hvor mange minutter var det? For kender jeg Chelsea ret, scorer de et mål tidligt i første halvleg, og sætter sig så defensivt....
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Sider:
[
1
]
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »