home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 416 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  SønderJyskE
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: SønderJyskE  (Læst 11493 gange)
FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
SønderJyskE
« : 06 Nov 2016, 15:04 »


SønderJyskE


Så skal vi da også have en tråd med de sønderjyske drenge!
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #1: 06 Nov 2016, 16:05 »

Transfers før sæsonstart:

Køb:
Mads Jessen - Køb - Hobro - 500K kr.                     - Havde brug for en spiller til off-midt.
Isaac Vorsah - Fri transfer                                      - Erstatning for Kanstrup, fantastisk spiller til den danske liga!
Aboubakar Keita - Leje - FCK                                  - Erstatning for Drachmann

Salg:
Pierre Kanstrup - Salg - M. Tel-Aviv - 4. mio. kr.        - Fundet Isaac som god erstatning.
Janus Drachmann - Salg - Empoli - 5 mio. kr.            - Gode penge, Keita som erstatning.

Også en del frie transfers.


Turneringer indtil vinterpausen:

Liga:
Startede som lyn og torden i starten af sæsonen. 10 sejre i de første 14 kampe, derudover 2 uafgjorte.
Men så faldt holdet fuldstændig fra hinanden... 4 nederlag i træk, for så til sidst at slutte af med en sejr lige inden vinterpausen. Status er en 4. plads med 35 point , 5 point til 7. pladsen.
Den bedste spiller var Mikael Uhre med 11 mål i 18 kampe, + 3 oplæg.
Bedste "assister" var Simon Kroon med 6 oplæg.

Europa Leauge:
Klubbens forventninger var gruppespillet. Havde svært ved at vurdere chancerne for dette, da niveauet i truppen var meget blandet. Men mod al forventning kom vi i gruppespillet efter sejre mod Maribor, Levski og Hajduk.
I gruppespillet skulle vi op imod ManU, OGC Nice og Standard. Fik en del dumme udvisninger i de europæiske kampe, som resulterede i nederlag mod Standart og Nice på udebane. ManU var for stor en mundfuld på udebane hvor vi tabte 7-0...
På hjemmebane blev det dog til et knebent nederlag på 3-2.

Stillingen:
ManU - 13 points
Standard - 8 points
Nice - 7 points
SønderJyskE - 6 points



Transfers i vinterpausen:

Køb:
Ariel Núnez - Køb - Brøndby - 470K kr.                       - Brug for alternativer til Uhre, Bechmann har desværre ingenn fremtid i klubben.
Jesper Christjansen - Køb - Lyngby - 2,4 mio. kr.         - Erstatning for Madsen.
Danny Amankwaa - Køb - FCK - 415K kr.                   - God spiller til billige penge, derudover en billig i løn.

Salg:
Nicolaj Madsen - Salg - Las Palmas - 12 mio. kr.         - Så mange penge kan en klub som SønderJyskE ikke sige nej til.



Skriver igen når foråret er overstået  Peace
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #2: 18 Nov 2016, 19:13 »

JJeg hopper med på vognen om SønderjyskE som mit første save i FM 17.

optakt
Der er ikke sket det helt vilde i sæson optakten. Jeg har fokuseret på at få opdateret mit personale, hvorefter jeg begyndte at kigge lidt rundt efter mulige forstærkninger til truppen. Det blev ikke til mange transferaktiviteter, men jeg hentede dog Jesper Bøge fra Hobro IK for 1,35 mio DKK. Han går direkte ind og bliver min foretrukne højreback.

Har haft en del på prøvetræning, men har bare ikke følt behovet for at give nogle en fast kontrakt. Der har ikke været stor interesse for nogle af mine spillere, så jeg har ikke solgt nogen af kvalitet.

Hvad personal angår har dette været mit primære fokus - Det har betydet en del ansættelser for at få det op på et bedre niveau. Jeg plejer næsten altid at puste så mange penge i klubben som overhovedet muligt så infrastrukturen bag førsteholdet er så god som muligt.

Sæsonstart
Kunne næsten ikke have ønsket mig en bedre sæsonstart!

Resultaterne er som følger:
Superliga                                      Europa League
SønderJyskE - AGF 0:0                          SønderjyskeE - Grasshoppers 2:0
AC Horsens - SønderjyskE 1:1                Grasshoppers - SønderjyskE 2:2
SønderjyskE - Lyngby 5:2                      SønderjyskE - West Ham 1:1
SønderjyskE - FCK 2:1                          West Ham - SønderjyskE 2:2
Brøndby IF - SønderjyskE 1:1                AZ Alkmaar - SønderjyskE 0:1
FC Midtjylland - SønderjyskE 1:2           SønderjyskE - AZ Alkmaar 1:0

Ovenstående kampe har betydet at stillingen i toppen af ligaen efter 6 kampe er som følger:
1. Brøndby - 13
2. OB - 12
3. SønderjyskE - 12
4. FC Nordsjælland - 12
5. Aab - 9
6. Viborg - 9                                                         

Derudover har det også betyder vi er kommet i Europa league! Super fedt for SønderjyskE og de 20 mil det gav kan helt sikkert bruges på at forbedre klubben! Under alle omstændigheder ville det blive en svær pulje, og jeg er lykkelig over bare at være med! Puljen ser ud som følgende:

1. BMG
2. PAOK
3. Southampton
4. SønderjyskE


Jeg holder jer opdateret i takt med jeg kommer længere frem!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #3: 18 Nov 2016, 19:52 »

Imponerende resultater du har fået op at køre. Hvilken opstilling bruger du? Synes der er mange forskellige muligheder med SønderjyskE. De fungerer både godt offensivt og defensivt.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #4: 19 Nov 2016, 18:28 »

Det varierer alt afhængigt af modstanderen.

Hvis jeg kan se at jeg vil få det svært, stiller jeg op i en 4 - 1 - 4 - 1 i kontra indstilling med direkte spil og en del genpres fra selve midtbanen. I denne formation tillader jeg mine kanter og angribere lidt mere frihed, mens jeg forsøger at holde resten rimelig struktureret. Det har fungeret super godt.

Hvis jeg eventuelt kommer bagud, eller forventer en lidt mere lige kamp, så spiller jeg 4 - 1 - 2 - 3 (Bred). Det er i princippet samme opstilling som før, men med kanterne rykket et tak længere frem på banen. Her forsøger jeg at have et ok solidt fundament, mens jeg tillader min midtbane lidt mere offensive tendenser.

Den sidste er en jeg bruger for at varier min stil lidt, men også hvis jeg føler jeg måske har et overtag. Det er en standard 4 - 4 - 2, hvor mine ene angriber og mine kanter skal stå for bevægelsen offensivt, mens min anden angriber er en targetman der skal fastholde forsvarsspillerne. Her er det mere bevægelighed og mere fleksibilitet men også mere sårbarhed offensivt.

Jeg kan virkelig gå i dybden med mine taktikker og overvejelser, men det vil tage tid og fylde enormt så det sparer jeg dig for Smiley

Screenshots af taktikkerne:
4-4-2
4-2-1-3 (bred)
4-1-4-1
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #5: 19 Nov 2016, 19:15 »

Det er virkelig interessant. Og du formår tydeligvis at få det til at fungerer. Jeg er meget imponeret. Jeg har nu haft 3-4 spil med diverse Superliga klubber og SønderjyskE er altid blandt de sidste 3, hvis ikke de allersidste. Så det er virkelig imponerende, det du har gang i. Glæder mig til at høre mere, taktikkerne virker meget velovervejet og kan sagtens se det fungerer for flere hold i samme situation som SønderjyskE(underdogs i fleste kampe)
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #6: 21 Nov 2016, 02:26 »

Tak for de fine ord Smiley

Jeg er en taktikker, og elsker altid at lege med taktikker i FM. Jeg plejer for det meste at få fremstillet en taktik der fungerer, men den vil jo ikke fungee i alle situationer, så derfor anvender jeg oftest flere. Oplever selv det samme med SønderjyskE, hvilket jeg ikke helt forstår. Der er et fint spiller materiale til at ligge i midten under alle omstændigheder
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #7: 15 Jan 2017, 23:14 »

Så må vi da vidst hellere få lidt gang i tråden folkens  Rullende Øjne

Er nået til sæson 2019/20, men må lige love for jeg har haft det svært med de jyske løver...
Sæson 2016/17 gav en fin 3. plads.
Sæson 17/18 gav en 7. plads...
Sæson 18/19 gav en 9. plads...

Så må love for det har været svært at lave resultater i klubben  Huh
Klubben sælger hele tiden mine bærende kræfter, men har fået købt nogle gode talenter til mit U/19 hold, som jeg løbende supplerer truppen med  Thumbs Up

Af gamle kendinge fra 1. sæson, er der stadig:
Uhre - Et monster i sæson 2018/19, med 21 mål og 15 assist i ligaen, men selvom vi havde den bedste offensiv i ligaen, havde vi samtidig den ringeste defensiv...  Forlegen

Andre der stadig er i gang?
Logged

andreasgrundler
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #8: 26 Jan 2017, 14:01 »

Står selv og overvejer en save med SønderjyskE - men har I haft nogen udvikling af antallet af sæsonkortholdere? - eller eventuelt fået bygget noget mere på klubben?  Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #9: 26 Jan 2017, 17:45 »

Står selv og overvejer en save med SønderjyskE - men har I haft nogen udvikling af antallet af sæsonkortholdere? - eller eventuelt fået bygget noget mere på klubben?  Smiley
Stortset alle superliga klubber jeg har spillet med de sidste par år i fm, får større stadion med tiden, især hvis de klarer sig godt, både på banen og udenfor banen(økonomi), så jeg tror bestemt det er muligt indenfor en årrække!
Logged


Kunz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #10: 08 Feb 2017, 20:54 »

Hej,

jeg har i længere tid haft et SønderjyskE spil kørende - og det er fra start gået fremragende.

Jeg er på vej til et suverænt 5 mesterskab i træk.
God økonomi.
Planlagt byggeri af nyt station.
Succes (videre fra gruppespillet i CL) i Europa.
Gode unge talenter i truppen.

Thumbs Up

* 20170208205002_1.jpg (327,49 KB - hentet 272 gange.)
* 20170208205018_1.jpg (350,74 KB - hentet 269 gange.)
* 20170208205022_1.jpg (330,61 KB - hentet 267 gange.)
* 20170208205027_1.jpg (325,66 KB - hentet 258 gange.)
* 20170208205033_1.jpg (330,95 KB - hentet 259 gange.)
* 20170208205043_1.jpg (214,9 KB - hentet 272 gange.)
* 20170208205046_1.jpg (320,12 KB - hentet 253 gange.)
* 20170208205100_1.jpg (270,04 KB - hentet 255 gange.)
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #11: 08 Feb 2017, 21:26 »

Det ser yderst mærkværdig ud at man som Sønderjyske køber en spiller fra Dortmund for over 400 mio...
Logged

Kunz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #12: 08 Feb 2017, 22:20 »

Det er egentligt også en voldsom overpris.

Han var 17 år, og havde spillet 10 kampe for 1. holdet. Men det er egentligt et bevist sats, idet jeg med mange CL-millioner ikke på andre måder skal kunne få spillere fra så høj en hylde, jeg håber han ender på Smiley

- Det samme gælder købet af den 17-årige venstre wing fra Leverkusen.

(Begge handler er købt med en primær afbetaling på 48 mdr.)
Logged

Mbj78
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #13: 10 Feb 2017, 16:12 »

Hvilken taktik spiller du med
Logged

Kunz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #14: 11 Feb 2017, 12:44 »

Det er primært 4-1-2-2-1.

Hvis den skal twistes lidt mere offensivt, så skubber jeg den defensive midtbane op på toppen.  Peace

* 20170211124333_1.jpg (170,71 KB - hentet 216 gange.)
* 20170211124326_1.jpg (458,87 KB - hentet 239 gange.)
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010