home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 195929 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #600: 26 Aug 2017, 10:02 »

Januar 2032


4. januar 2032
La Liga


En hektisk januar måned blev indledt mod Real Betis hjemme på La Rosaleda. Det var bestemt ikke let mod Sevilla-klubben, men i sidste ende lykkedes det at tage det fulde udbytte: 3 point. Den sene scoring var et godt selvtillidsboost frem mod de resterende kampe.

7. januar 2032
Copa del Rey 5. runde


Kedelig nullert. Jeg ville gerne have haft et udebanemål, men vi stod med hjemmebanefordelen i returopgøret, og det var uden tvivl et opgør, vi fortsat var favoritter til at gå videre fra.

11. januar 2032
La Liga


Oprykkerne fik ikke et ben til jorden. German Espinosa fortsatte de flotte takter fra december med en scoring, inden Koné og Souloganis lukkede opgøret allerede før pausen. I anden halvleg var det cruise control.

14. januar 2032
Copa del Rey 5. runde


Det gik helt perfekt, da vi gik til pausen på scoringer af Souloganis og nyindkøbet fra Atletico Madrid, Pedro Berodia, men vi kom ikke godt nok ud til anden halvleg. Rubén Ibero scorede to gange på et kvarters tid, og så var presset pludselig på os. Mod slutningen af opgøret viste Koné dog endnu en gang sin klasse, da han scorede til 3-2 og sendte os videre til kvartfinalen i Copa del Rey.

18. januar 2032
La Liga


Martin Johansen er langsomt begyndt at steppe op efter at have overtaget en af pladserne på den centrale midtbane fra Aleñá, og vi holdt stand, selvom Rodríguez senere skulle blive udvist. Jeg var på en måde godt tilfreds med, hvordan vi havde vundet vores seneste sejre, for et tophold vinder også uskønne sejre - og et tophold var netop, hvad vi var blevet igen.

21. januar 2032
Copa del Rey kvartfinale


Vi fik et ganske godt udgangspunkt med en 2-0-sejr. Souloganis var i den grad manden i fokus, da han scorede to gange for derefter at måtte udgå med en skade i overtiden. Vi måtte undvære tyskeren i 3-4 uger.

25. januar 2032
La Liga


Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal sige. Det var en elendig præstation, hvor vi var tilbage på vores niveau fra nogle af kampene tidligere på sæsonen, men på en eller anden måde lykkedes det os alligevel at vende opgøret. Espinosa udlignede, og Aleñá kom ind fra bænken og sikrede os tre point mod Levante.

28. januar 2032
Copa del Rey kvartfinale


Hvis der skulle være den mindste tvivl om, hvem der skulle videre til semifinalen inden returopgøret, fik vi hurtigt lukket den snak. Koné scorede efter fem minutter, Berodia efter 14. Ndidi fik reduceret efter 27 minutter, men allerede fem minutter senere havde vi scoret igen. Vi kom sikkert videre til semfinalen, hvor Real Betis venter. Mulighederne for en finaleplads er gode.

31. januar 2032
La Liga


Det endelige bevis på, at vi var tilbage på toppen. Rúben Neves bragte gæsterne foran på et straffespark, men vi fik det vendt allerede inden pausen. Jeg håber, at Ickert fortryder, at han så ihærdigt forsøgte at gennemtvinge et skifte til Barcelona.

Januar 2032
La Liga


Jeg kan kun smile over den måned, vi har haft. Andet kan jeg ikke tillade mig. Vi har spillet tre kampe om ugen hele måneden, men vi har fået resultaterne alligevel. Vi er igen helt deroppe i tabellen, hvor det er sjovt, og fortsætter vi på den måde, kan der ikke være tvivl om, hvem der tager det spanske mesterskab, når de 38 kampe er spillet.
« Seneste Redigering: 26 Aug 2017, 10:05 af Roche » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #601: 31 Aug 2017, 08:45 »

Rimelig god måned Smiley Det ser godt ud, og mesterskabet er i den grad muligt!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #602: 12 Sep 2017, 17:51 »

Bloggen ser ud til at være færdig, hvilket også er helt forståeligt! Du har godt nok holdt den kørende længe

Du skal have stor kredit for det flotte arbejde, Roche. Det har været en fornøjelse at følge rejsen, og jeg håber du vender tilbage med en blog i FM18.  Smiley
« Seneste Redigering: 12 Sep 2017, 19:09 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: 1 ... 39 40 [41] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010