home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 195950 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #585: 15 Jul 2017, 11:14 »

Sommeren føltes uendelig lang. Der var egentlig masser af at lave, masser at arbejde med. Spillere kom ind, spillere røg ud. Sådan som det altid er. Men jeg ville bare i gang, for jeg følte mig tættere på toppen end nogensinde før.

Desværre er økonomien i Malaga ikke den samme som mange andre steder - selv ikke efter et mesterskab og en semifinale i Champions League.



Sommerens salg gav os heller ikke ligefrem mere råderum. Jairo Riedewald valgte at stoppe karrieren, og det fik vi naturligvis ikke noget for. Kun lidt sparede lønkroner.

Antonio Raúl Gómez var den eneste, som rent faktisk blev solgt. Op til 30 millioner kroner indbragte han. Han var utilfreds med den manglende spilletid efter Ickerts ankomst, og så havde jeg det faktisk fint med at lade ham gå.



Det centrale forsvar, hvor Riedewald spillede, og den offensive midtbane, hvor Gómez spiller, var netop to af de positioner, hvor vi så forstærkede holdet. To unge talenter og en rutineret brasilianer var udbyttet, da vinduet lukkede.



Fra: Belgrano
Pris: 44 millioner DKK


Endelig fik jeg min angriber. Basáñez er sindssygt spændende og allerede landsholdsspiller hos en stor fodboldnation som Uruguay. Han kommer til at udfordre Souloganis og Koné - i hvert fald Koné - fra dag et, og jeg er helt sikker på, at han kommer til at blive en stor gevinst for os de næste mange år.



Fra: Uden klub
Pris: Fri transfer


Det kan være svært at finde gode spillere, når jeg ikke har flere penge at købe for, men så er det heldigt, at Real Madrid ikke ville forlænge med Pedrinho. Pedrinho er en rutineret stopper, som har haft sine bedste dage, men han kan blive en suveræn backup/rotationsspiller til midterforsvaret. Han har tidligere været forbi klubber som Sevilla, PSG, Inter og AC Milan.



Fra: Boca Juniors
Pris: 32 millioner DKK


Salget af Gómez gav os mulighed for at hente Germán Espinosa, og det er jeg utroligt glad for, at vi kunne. Han er yngre end Gomez, han er mere talentfuld end Gómez, og han er nærmest allerede på niveau med Gomez. Han bliver reserve for Ickert, men han skal nok få sine kampe. Tyskeren er også utilfreds med, at jeg afviste flere tilbud fra Chelsea henover sommeren. Før eller siden må vi nok slippe ham, og så skal Espinosa være klar til at tage over på den offensive midtbane.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2017, 11:15 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #586: 16 Jul 2017, 09:53 »

August 2031


17. august 2031
Super Cup


Sådan skal det gøres. Real Sociedad kan være svære at slå, og især på deres hjemmebane, men det her var en overbevisende præstation. Ickert og Johansen kom på tavlen, og vi fik et perfekt udgangspunkt inden returkampen.

20. august 2031
Super Cup


Vi cruisede os hjem til Super Cup-trofæet. Vi havde det fint med at overlade initiativet til baskerne, og det kunne de ikke udnytte. 0-0 blev slutresultatet, og vi kunne dermed løfte sæsonens første trofæ.

24. august 2031
La Liga


Stærk præstation. Vi fik alle de store profiler på tavlen: Ricardo Busciglio, Edvaldo, Souloganis og Ickert... og så fik Basáñez da også lige scoret sit første mål for klubben. Hvad mere kan man forlange som træner?


Imellem sejren over Levante og opgøret mod Deportivo blev grupperne til årets Champions League udtrukket, og vi endte i den overkommende Gruppe F med Marseille, Shakhtar Donetsk og Malmö FF. Det er dog overhovedet ikke givet på forhånd, at vi går videre fra gruppen, for Marseille er blevet rigtig stærke over de seneste år. Jeg vil faktisk sige, at de ligger omkring top 10 i verden. Desuden er Shakhtar Donetsk altid en svær modstander - især i Ukraine. Og Malmö, som på papiret er gruppens svageste hold, har tidligere givet os problemer og bør ikke undervurderes.

30. august 2031
La Liga


Vi må siges at have fået et bedre og bedre tag om Deportivo. Engang gav de os problemer, nu slår vi dem ganske komfortabelt. Basáñez var med fra start igen, og minsandten om han ikke fik scoret igen. Det tegner virkelig lovende for den uruguayanske angriber.

August 2031
La Liga


Seks point og en målscore på 7-0 er naturligvis nok til at tage førstepladsen, men vigtigst af alt: der er ingen tegn på, at spillerne hviler på laurbærrene efter sidste sæsons triumf. Valencia og oprykkede Alcorcón er overraskende nærmeste forfølgere, mens Real Madrid allerede har tabt deres første kamp og befinder sig på niendepladsen. Sædet brænder under Rui Vitoria.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2017, 12:09 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #587: 21 Jul 2017, 11:39 »

September 2031


13. september 2031
La Liga


Moralen var i forvejen dårlig, fordi store dele af truppen var utilfredse med, at jeg ikke havde tilladt Busciglio og Ickert at forlade klubben, selvom de selv ønskede det. Denne her hjalp ikke på det. Det så fremragende ud indtil Souloganis' scoring, men derfra faldt vi fuldstændig sammen, og kampen var reelt tabt allerede efter de første 45 minutter.

17. september 2031
Champions League


Jeg tror ikke, der kan være nogen tvivl om, at Busciglio og Ickert skal væk til vinter. Spillet bliver fuldstændig ødelagt af den dårlige moral, og det kan blive en lang sæson, hvis der ikke bliver gjort noget ved det.

21. september 2031
La Liga


Vi er dog trods alt ikke dårligere end, at vi kan slå et hold som Sporting Gijon. De var gode i sidste sæson, men har ikke ramt formen endnu, og så kunne Koné sikre os tre yderst vigtige point.

24. september 2031
La Liga


Der er heller ikke meget, der går med os. Vi var bedre end Sociedad, men vi kunne ikke score, og så taber man. Det unge, spanske angrebstalent, Rubén Ibero, sparkede sejren til Baskerlandet kort før tid.

27. september 2031
La Liga


De små hold er fortsat ikke noget problem. Koné har været vores bedste spiller den sidste måned, og så det blev overraskende til scoringer af begge spillere fra den utilfredse duo. Måske kan det hjælpe lidt på tilfredsheden. Det vil være tiltrængt.

30. september 2031
Champions League


Man kan ikke engang sige, at det var ufortjent. Shakhtar Donetsk var bedre end os. Sådan er det bare. Erfarne Aleñá skabte spænding til sidst, men det forblev ved spændingen, og vi tabte 1-2 i Champions League på ny.

September 2031
La Liga


Indtil videre er det ikke værre i ligaen end, at vi ligger til Champions League-kvalifikation. Mesterskabet er slet ikke tabt, selvfølgelig er det ikke det. Det kan man ikke sige efter seks spillerunder. Der ligger dog et stort stykke arbejde foran mig, hvis jeg skal have moralen tilbage på sidste sæsons niveau.

September 2031
Champions League


Vi er heller ikke ude af Champions League endnu, men det ser noget sværere ud. Vi skal sandsynligvis have mindst 10 point fra de sidste fire kampe, og det er bestemt ikke nogen let opgave. Måske må vi nøjes med Europa League i år.
« Seneste Redigering: 21 Jul 2017, 11:42 af Roche » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #588: 24 Jul 2017, 09:45 »

Træls start på den nye sæson. Der er ikke noget værre end når truppen bliver sure over man ikke sælger spillerne, det er så plat. Det vil jo svække en, og man kan ikke købe nye, og hvis man endelig sælger dem, vil man jo også have gode penge for dem.

Håber moralen kommer retur, og at du snart kommer videre.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #589: 28 Jul 2017, 19:31 »

Må snart have mere  crazy Opstemt funny
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #590: 02 Aug 2017, 23:04 »

Er du taget på ferie igen, Roche? Wink

Vi savner dig!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #591: 05 Aug 2017, 07:57 »

Hvor henne ser man top 3 over bedst betalte managers?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #592: 05 Aug 2017, 09:16 »

Træls start på den nye sæson. Der er ikke noget værre end når truppen bliver sure over man ikke sælger spillerne, det er så plat. Det vil jo svække en, og man kan ikke købe nye, og hvis man endelig sælger dem, vil man jo også have gode penge for dem.

Håber moralen kommer retur, og at du snart kommer videre.

Må snart have mere  crazy Opstemt funny
Er du taget på ferie igen, Roche? Wink

Vi savner dig!

Jeg må indrømme, at jeg har kæmpet lidt med motivationen... men den er tilbage igen, og jeg har fået forberedt nogle updates, så I kan forvente mindst en update i dag Smiley

Hvor henne ser man top 3 over bedst betalte managers?

Under personalesøgning fjerner du fluebenet ved "realistiske ansættelser" eller hvad det nu er, der står. Desuden sorterer du personalet ved at vælge "Rolle i staben" og så selvfølgelig "Manager." Så kan du få de bedst betalte øverst ved at klikke på lønnen.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2017, 09:19 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #593: 05 Aug 2017, 09:42 »

Oktober 2031


4. oktober 2031
La Liga


Så lignede det noget igen. Alt var som i sidste sæson. Souloganis var god, vi scorede på vores chancer, og modstanderen kom ikke frem til meget. Den eneste anderledes var, at Basáñez kom på tavlen. En dejlig sejr.

18. oktober 2031
La Liga


Og det blev endda fulgt op af en ligeså flot sejr. Når Villarreal får Greg Hilson udvist efter bare 24 minutter, skal vi selvfølgelig vinde, men det kan være svært nok alligevel - især mod et fint fodboldhold som Villarreal. Det lykkedes dog at sejre ganske overbevisende på scoringer af Basáñez, Souloganis og Aleñá.

21. oktober 2031
Champions League


Vi smed det på gulvet. Vi smed det på gulvet til allersidst. Denne kamp skulle bringe os tilbage i kampen om videre avancement, og vi fik en fantastisk start, men et boldtab af Koné, mens vi var ved at slå kontra, gav svenskerne mulighed for at spille sig tilbage i kampen, og Ståle Helgesen udnyttede den. I overtiden begik vi så et klodset frispark lidt uden for feltet, og indlægget blev sendt lige ind til Helgesen, der pandede udligningen ind.

26. oktober 2031
La Liga


Vi fik en fantastisk start... men heller ikke mere end det. Dante Pol og Luca Di Giacomo bragte Real foran efter Johansens scoring, og da Rodríguez nettede efter 76 minutter, var det for sent. Di Giacomo havde scoret sit andet mål forinden, og gæsterne kunne tage fra La Rosaleda med tre point i bagagen.

30. oktober 2031
La Liga


Jeg synes til gengæld, at det var en ganske flot måde at rejse sig på, da vi fire dage senere slog Valladolid komfortabelt. Utilfredse Ickert scorede, og Koné var tilbage på måltavlen. Aleñá har ikke spillet en ligeså stor rolle som tidligere sæsoner i år, men han får alligevel scoret sine mål og er en suveræn reserve.

Oktober 2031
La Liga


Jeg har haft tendens til at glemme, at vi rent faktisk har gjort det godt i ligaen mod de mindre hold. September var ringe, men vi fik seks point alligevel. Vi har også kun syv point op til Atletico, som endda har spillet en kamp mere. Vi skal komme fra baghjul, men større mirakler er set før.

Oktober 2031
Champions League


I Champions League ser det også svært ud, men heller ikke umuligt. Vi har hjemmekampe mod både Malmö og Shakhtar, og som gruppen har udviklet sig, kan det måske være nok bare at vinde de to. Det betyder dog ikke, at vi vil forsøge at slå Marseille, så vi ikke skal være afhængige af andre resultater. Vi må se, hvad der sker.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2017, 10:34 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #594: 05 Aug 2017, 10:31 »

November 2031


2. november 2031
La Liga


Vi havde muligheder. Vi havde endda den største mulighed af alle, men Aleñá var for en sjælden gangs skyld uskarp fra ellevemeterpletten. Valencia havde desuden scoret det afgørende mål sent, så den var svær at sluge.

5. november 2031
Champions League


Så kom den: sæsonens første sejr i Champions League. Det var en stor lettelse, og denne gang var der ingen foræringer til Malmø, så vi kunne tage sejren på scoringer inden pausen af Ickert og Basáñez.

8. november 2031
La Liga


Recepten har været lidt den samme mod de store La Liga-mandskaber i denne sæson. Det skete mod Barcelona, det skete mod Real Madrid, og nu skete det også mod Atletico Madrid. Vi kom flyvende fra start, og var foran allerede efter få minutter, men derfra var det ned ad bakke. Heldigvis var det ikke så meget ned ad bakke som mod Barca og Real, og selvom vi fik Essifi udvist, fik vi kæmpet os til et flot point.

22. november 2031
La Liga


Espanyol viste sig ikke at blive noget stort bump på vejen. Basáñez scorede to gange, og Koné nettede, da han kom ind efter pausen, og det begynder at ligne, at der godt kan blive konkurrence om topscorertitlen. Souloganis har ikke bombet så meget som tidligere.

25. november 2031
Champions League


Jeg troede ærligt talt, at Yepik ødelagde vores chancer for at gå videre fra gruppespillet. I øjeblikket var jeg rasende på ham. Vi kom foran efter bare 32 sekunder, og så ødelagde han det med en vanvidstackling blot 10 minutter senere. Jeg holder fast i, at vi havde vundet kampen, hvis det ikke var sket, men det ene point gjorde, at min vrede ikke var lige så stor, som hvis vi havde tabt. Det var flot arbejde af de ti spillere, som blev på banen hele opgøret.

30. november 2031
La Liga


Det holdt hårdt. Jeg troede, at vi var på vej mod en "Malmø," da Celta Vigo kom tilbage fra 2-0 til 2-2, men heldigvis fik Ickert bragt os foran igen og Busciglio lukket opgøret til allersidst.

November 2031
La Liga


Forspringet har ikke ændret sig. Syv point er afstanden til Atletico, som vi dog ikke længere har en kamp i hånden på. Indtil videre er målet top fire, for Valencia er ikke langt væk, men jeg har ikke opgivet håbet.

November 2031
Champions League


Hvem havde troet, at vi med fem point efter fem kampe ville kunne afgøre vores skæbne i sidste runde? Det kræver en sejr over Shakhtar Donetsk, men jeg er sikker på, at vi kan gøre det. Kom så!
« Seneste Redigering: 05 Aug 2017, 10:34 af Roche » Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #595: 05 Aug 2017, 11:15 »

Spændende i CL! Lad os krydste fingre for at du klarer den! Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #596: 06 Aug 2017, 10:18 »

December 2031


3. december 2031
Copa del Rey 4. runde


Som forventet stod vi med mere end det ene ben i 5. runde efter første opgør mod Pontevedra. Det var et opgør, vi som minimum skulle vinde over to kampe, og nu var det næsten allerede opnået.

7. december 2031
La Liga


Ikke nogen prangende præstation, men det viser forskellen på vores hold nu og vores hold for nogle måneder siden. Vi vinder de dårlige kampe. Souloganis scorede det ene mål.

10. december 2031
Champions League


Yes, vi gjorde det sgu! Spillerne var tydeligvis tændte efter at komme ud og bevise noget - endda også Ickert. Malmö spillede endda også uafgjort med Marseille, og så var der pludselig ingen tvivl. Vi var videre til 1/8-finalerne.

14. december 2031
La Liga


Oprykkerne fik ikke et ben til jorden. Det var en enormt overbevisende præstation, og vi fortsatte vores efterhånden suveræne stime på scoringer af Basáñez, Souloganis, Johansen og Jamarauli.

17. december 2031
Copa del Rey 4. runde


Det var Espinosas første start efter sin skade. Han havde fået nogle korte indhop tidligere, men nu var han endegyldigt tilbage - og med stor succes. Det var en lettelse at se, for den unge midtbanespiller kommer til at spille en endnu større rolle i anden halvdel af sæsonen, hvor Ickert med al sandsynlighed vil være væk.

20. december 2031
La Liga


Busciglio scorede i sin måske sidste kamp for klubben. Den utilfredse back forlader også klubben med al sandsynlighed. Jedrzejczyk blev kampens anden målscorer med sit første sæsonmål.

December 2031
La Liga


Vi nærmer os. Vi nærmer os lige så langsomt. Kan vi fastholde vores nuværende form, er løbet slet ikke kørt. 21 kampe resterer, og der er syv point op til Atletico. Valencia ser desuden ud til at være gået i stå, hvorfor det begynder at se lovende ud i forhold til at ende i top fire.

December 2031
Champions League


Jeg kan glæde mig længe over, at vi gik videre med bare otte point. Det sker sjældent, men det var en tæt gruppe, hvor alle kunne tage point fra hinanden. Skulle et hold videre med Marseille, synes jeg nu alligevel, at vi var det rigtige hold. I 1/8-finalen venter Manchester City, og første opgør spilles på La Rosaleda.
« Seneste Redigering: 06 Aug 2017, 10:20 af Roche » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #597: 07 Aug 2017, 08:08 »

Tak for info omkring at se top 3 Smiley Meget sjovt at se hvor man selv ligger henne i det samlede regnskab.

Til din blog:
Fantastiske resultater især i december, der fik modstanderne ikke en ben til jorden. Fedt.

Glæder mig til næste update!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #598: 11 Aug 2017, 10:40 »

Tak for info omkring at se top 3 Smiley Meget sjovt at se hvor man selv ligger henne i det samlede regnskab.

Til din blog:
Fantastiske resultater især i december, der fik modstanderne ikke en ben til jorden. Fedt.

Glæder mig til næste update!

Jeps, det er rart at være kommet tilbage på sporet igen. Ny update om lidt!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #599: 11 Aug 2017, 11:18 »

Vinterens transfervindue har været mit travleste nogensinde. Uden tvivl. Opgaven var hurtigst muligt at skippe Ickert og Busciglio afsted til en ordentlig pris og så finde erstatningerne, inden transfervinduet lukkede igen.



Ricardo Busciglio skiftede til Chelsea, og 350 millioner var sådan set en okay pris. Jeg ville gerne have haft mere, men det er til at leve med.

Derimod irriterede Ickerts skifte mig voldsomt, for han var blevet rygtet til Chelsea, Manchester City og andre Premier League-klubber henover sommeren, men pludselig var Barcelona de eneste med et konkret bud. De kendte til vores og Ickerts situation, og derfor blev prisen alt for lav - og samtidig forstærkede vi en rival. Det var pisse irriterende.

Sidst, men ikke mindst, blev Omar Luna udlejet til Bordeaux, selvom han havde formået at overtage rollen som førstevalg på højrebacken. Det skyldtes dog snarere, at en aldrende John Qaba var begyndt at skuffe, for Luna gjorde det kun en smule bedre. Jeg var ikke tilfreds og hentede et større navn til positionen.



Fra: Botafogo
Pris: 127 millioner DKK


Vi vidste længe, at Busciglio skulle sælges, så der var masser af tid til specifikt at scoute efter venstrebacks - og Willian var en spiller, som imponerede os. Han er allerede en rigtig dygtig spiller, men han er ung og kan stadig blive meget bedre endnu. Håbet er, at han udvikler sig til en spiller på Busciglios niveau.



Fra: Atletico Madrid
Pris: 117 millioner DKK


En decideret afløser for Ickert var ikke af øverste prioritet, da vi allerede havde German Espinosa, som jeg gerne vil afprøve som førstevalg... løsningen blev derfor en spiller, som kan flere ting. Pedro Berodia kan dække den offensive midtbane, men han kan også dække den centrale midtbane, hvor vi også har haft brug for en forstærkning. Carles Aleñá er blevet for gammel. Berodia var kun marginalspiller i Atletico Madrid, og derfor fik vi spanieren ganske billigt.



Fra: Atletico Madrid
Pris: 170 millioner DKK


Nu var indkøbsfesten i Atletico Madrid indledt, og så kunne vi lige så godt fortsætte. Jeg var lidt overrasket over, at de ville sælge deres førstevalg til højrebacken, og især for bare 170 millioner, men jeg er sindssygt glad for at få Aleksander Qvist Jacobsen til klubben. En ung og spændende nordmand, som nok skal blive god for os.
Logged

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010