home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 195927 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #555: 13 Jun 2017, 20:18 »

På tide at fokusere på ligaen?
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #556: 13 Jun 2017, 21:44 »

På tide at fokusere på ligaen?

Måske. Men jeg har lidt svært ved at få mig selv til at nedprioritere Champions League
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #557: 13 Jun 2017, 22:00 »

Februar 2031


2. februar 2031
La Liga


Amen hvor var det ufortjent, at Sporting Gijon skulle have et point her. Vi havde fortjent at vinde med mindst et par mål, men Sporting har vist sig at være et virkelig svært hold at møde i år.

9. februar 2031
La Liga


Det var en af de dage, man bare vil have glemt hurtigst muligt igen. Det var på niveau med dengang, vi blev udspillet af og tabte til Levante. Den Real Madrid-udlejede Wiston Lemos afgjorde opgøret, og det var hovedstadsklubben nok meget glade for.

15. februar 2031
La Liga


Pludselig blev det hele vendt rundt på en tallerken. Yepik scorede sit andet mål for klubben, og igen var det mod Atletico Madrid. Edvaldo og hjemvendte Koné blev også noteret for scoringer i den vitale sejr.

25. februar 2031
Champions League 1/8-finale


Hvem er Juventus? Hold nu kæft en præstation af holdet - og ikke mindst af Koné, som havde lavet hattrick allerede efter 27 minutter. Alt gik op i en højere enhed. Det var en fornøjelse at se som manager, men vi bør ikke føle os sikre på videre avancement endnu.

Februar 2031
La Liga


Det startede utrolig skidt, men endte utrolig flot. Vi er nok nærmeste konkurrent til Atletico Madrid, men taber vi den kamp, vi har i hånden, begynder de at få et lille, lille forspring. Et minimalt forspring, men et forspring, jeg ved, at et hold på deres niveau ikke bare lige sådan smider. Vi skal ramme vores topniveau de sidste 14 kampe.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #558: 14 Jun 2017, 10:45 »

Marts 2031


2. marts 2031
La Liga


Nej, Birikwalira. Selvfølgelig skulle han score mod os. Nu bliver jeg i hvert fald nødt til at købe ham - om ikke andet til min næste klub. If you can't beat them, buy them. Sådan er det. Nå, vi kan godt være tilfredse med et point her, for Barcelona var en tand bedre end os, og det kom især til udtryk efter Edvaldos udvisning.

5. marts 2031
La Liga


Hold kæft, jeg elsker Souloganis. Perfekt resultat. Real Madrid brændte et straffespark, og det kan måske ligne, at uafgjort ville være et fair resultat, men vi fortjente den her. Vi var rent faktisk bedre en gæsterne, der ikke har haft nogen god sæson.

8. marts 2031
La Liga


Satans. Vi kunne godt have sneget os afsted med en sejr her - især når Luna får scoret sit første mål for klubben. Målt på spil og chancer var 1-1 fair, men vi førte over halvdelen af kampen. Øv.

15. marts 2031
La Liga


Vigtig, vigtig sejr. Super præstation af både Koné og Ickert. Ivorianeren scorede efter et flot forsøg fra kanten af feltet samt efter en fejl af Deportivo-forsvaret. Ickert lukkede opgøret efter flot bandespil med Souloganis.

19. marts 2031
Champions League 1/8-finale


0-0 og ingen gule kort. Det ligner måske ikke nogen sindsoprivende kamp, men det var faktisk et underholdende opgør. Begge mandskaber kunne have scoret. Flere gange. Jeg er bare glad for, at vi er videre til kvartfinalerne, hvor Monaco venter.

22. marts 2031
La Liga


Det blev lidt for nervepirrende, som det flere gange har været tilfældet i sæsonen, men som det også har været tilfældet flere gange i sæsonen, endte vi med at tage de tre point - og alle point er vigtige lige nu.

Marts 2031
La Liga


Se lige den tabel. Vinder vi den kamp, vi har i hånden, tager vi førstepladsen tilbage fra Atletico Madrid. Vi mangler heller ikke at møde nogle af de helt store hold. Spørgsmålet er, om spillerne kan klare presset. Det var et problem sidste år.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #559: 14 Jun 2017, 11:06 »

Nøj, det er spændende! Hvis de kan holde til fuldt fokus på både CL og liga, så tegner det rigtig godt!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #560: 14 Jun 2017, 23:24 »

Nøj, det er spændende! Hvis de kan holde til fuldt fokus på både CL og liga, så tegner det rigtig godt!
Og det bliver endnu mere spændende! Glæd jer til afslutningen, som kommer om lidt
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #561: 14 Jun 2017, 23:46 »

April 2031


6. april 2031
La Liga


Ganske flot sejr over Zaragoza. Souloganis og Edvaldo stod for scoringerne, og vi så ud til at ramme formen på det rigtige tidspunkt. Det var yderligere tre point, som tikkede ind på kontoen.

9. april 2031
La Liga


Vi har efterhånden haft lidt for mange af de her dage. Getafe fik noget så sjældent som to mand udvist, men vi kunne alligevel ikke magte at spille uafgjort med dem - og det er sgu et oprykkerhold. Jeg kan love for, at der blev snakket med store ord efter opgøret.

12. april 2031
La Liga


Udmærket sejr. Præstationen var ikke prangende, men Koné gjorde forskellen. Cadiz kunne ikke lukke ham med. Johansen er skadet de næste to-tre uger og misser dermed kvartfinalekampene mod Monaco.

15. april 2031
Champions League kvartfinale


Vi klarede os nu alligevel meget godt uden ham. Jeg var bekymret, da Aleñá allerede efter to minutter brændte et straffespark, men vi endte med at fint udgangspunkt alligevel - og vi var samtidig klart bedre, end da vi mødte franskmændene i gruppespillet.

19. april 2031
La Liga


Når man kun kan få et point ud af to kampe mod Levante, fortjener man ikke at blive mestre. Vi skulle have lukket kampen flere gange, men alligevel lukkede vi dem over to omgange ind i opgøret. Det var bare ikke godt nok.

23. april 2031
Champions League kvartfinale


Yes! Vi klarede det. Koné gav os en fantastisk start på kampen, men værterne fik langsomt arbejdet sig ind i opgøret. Jeg skal ikke lægge skjul på, at jeg blev nervøs, da Álvaro Ramos gjorde det til 2-1 kort efter pausen, men Aleñás straffesparksscorin g mere eller mindre lukkede opgøret. Monaco skulle nu score tre, og det kunne de ikke. Vi var klar til semfinalen mod Jose Mourinho og hans mægtige Manchester United.

27. april 2031
La Liga


Rigtig flot sejr. Det var også en fornøjelse at se Ickert komme på tavlen hele to gange. Han har virkelig gjort det godt, og han har på alle måder levet op til mine forventninger. Var jeg manager for en af de helt store, ville jeg holde godt øje med tyskeren.

30. april 2031
La Liga


Endnu et opgør præget af stor uskarphed. Valencia har ikke ramt samme niveau som tidligere på sæsonen de seneste måneder, men de har gjort det svært for os flere gange. Det var et skidt pointtab.

April 2031
La Liga


Vi har simpelthen bare ikke været stabile nok. Vores bundniveau har været alt, alt for lavt, og vi har tabt kampe, som aldrig nogensinde burde være mulige at tabe. Tredjepladsen er så godt som sikker, og mesterskabet er så godt som tabt, så nu er al fokus på Champions League. Kan vi nå finalen eller endda vinde turneringen ville det være en sensation... hvis vores semfinaleplads ikke allerede er det.
« Seneste Redigering: 14 Jun 2017, 23:48 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #562: 15 Jun 2017, 00:27 »

Maj 2031


3. maj 2031
La Liga


Athletic Bilbao kom bedst fra start, og jeg troede, at det skulle blive til et nederlag eller et pointtab med vores reservespækkede mandskab. Jedrzejczyk fik dog udlignet, inden han senere blev skadet for resten af sæsonen, og Souloganis gjorde det til 2-1. Aleñá lukkede opgøret i overtiden. Endnu vigtigere var dog, at Atletico Madrid tabte deres kamp til Celta Vigo. Pludselig kunne det hele blive afgjort i sidste spillerunde igen.

7. maj 2031
Champions League semfinale


Jeg forstår stadig ikke, hvordan vi kunne komme fra Old Trafford med 1-2. Mourinhos tropper var så meget bedre end os, at de kunne have vundet 1-6. 1-2 var et suverænt resultat taget omstændighederne i betragtning.

10. maj 2031
La Liga


Jeg havde virkelig ikke lyst til at stille med reserver efter Atletico Madrids nederlag, så min idealopstilling kørte Real Betis over med 5-0. Overraskende nok var Souloganis ikke blandt målscorerne, men så fik han lavet nogle assists. Atletico og Barcelona vandt begge deres kampe.

13. maj 2031
Champions League semifinale


Det var så tæt på at lykkedes... vi kom foran efter 66 minutter på et afrettet forsøg fra Ickert og var på vej videre, men Pedro Veloso fik udlignet. Måske gjorde det udfaldet, at vi ikke fik sparet så mange kræfter mod Betis. Det var en ærgerlig måde at ryge ud på, men vi faldt med stolthed.

25. maj 2031
La Liga


I lang tid efter vores Champions League-exit gik vi og ventede på sæsonens sidste spillerunde. Næsten to uger skulle der gå. Det var næsten uudholdeligt, men vi viste, at vi intet havde at tabe - og drengene spillede os friskt til fra begyndelsen af opgøret mod Granada. Vi gjorde vores, og ser man bort fra de sidste 10-12 minutter, var det en perfekt kamp. Spørgsmålet var nu, hvordan det skulle gå Atletico Madrid og Barcelona. Jeg fik undervejs meldinger fra kampene, og det samme gjorde tilskuerne. Der var en speciel stemning på stadion. Meldingerne var længe ikke særlig positive. Barcelona var ganske vidst bagud 1-2 til Real Betis ved pausen, men på samme tidspunkt førte Atletico Madrid deres kamp mod Zaragoza med 2-0. Det lignede ikke, at de ville smide det, og vores fans var langt fra oppe og køre. Kort inde i halvleg skete der dog noget, da Zaragoza fik reduceret, og pludselig var håbet tilbage. Det blev forstærket, da Atletico efter 64 minutter fik Santiago Maturana blev udvist, og så skete der for alvor ting og sager. Emmanuel Marchetti udlignede på straffespark efter 74 minutter, og 12 minutter senere scorede Carlos Lasa minsandten til 3-2 for Zaragoza. Vi var pludselig på førstepladsen. På lægterne brød fansene ud i endnu jubel, men det var ikke helt slut endnu. Barcelona fik udlignet efter 87 minutter, og så skulle der i begge kampe ikke mere end et enkelt mål til at ændre tingene... men det kom aldrig. Atletico Madrid tabte 2-3 til Zaragoza og Barcelona spillede 2-2 med Real Betis. Vi havde vundet mesterskabet. Vi havde vundet La Liga.

Maj 2031
La Liga


Jeg kan slet ikke sætte ord på, hvor sindssyg en aften det var. Jeg har vundet det spanske mesterskab - og jeg har vundet det på den mest sindssyge måde. Det giver ingen mening. Sæsonen giver ingen mening. Jeg kan ikke huske, hvornår 79 point sidst har været nok til at vinde det spanske mesterskab. Det har i hvert fald ikke været tilfældet, mens jeg har været manager. Barcelona vandt med 90 point i 2016/17-sæsonen, og det har været det laveste pointantal for en mester, mens jeg har været manager. Det er ikke til at fatte, at det lykkedes. Det så umuligt ud for bare nogle uger siden. Jeg kan ikke få ud af hovedet, hvor stor en kontrakt det her kan komme til at indbringe mig.
« Seneste Redigering: 15 Jun 2017, 00:35 af Roche » Logged

hoyen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #563: 15 Jun 2017, 11:26 »

 Opstemt Ha ha, fed afslutning ! Tillykke med mesterskabet!  Thumbs Up
Et spørgsmål: Hvordan ser det ud med Malagas stadium ? De har jo ikke det største stadium, men jeg ved ikke hvordan det ser ud i 2031? Ellers skal der måske investeres her..
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #564: 15 Jun 2017, 11:33 »

Opstemt Ha ha, fed afslutning ! Tillykke med mesterskabet!  Thumbs Up
Et spørgsmål: Hvordan ser det ud med Malagas stadium ? De har jo ikke det største stadium, men jeg ved ikke hvordan det ser ud i 2031? Ellers skal der måske investeres her..

Det er sjovt, du spørger Wink Der kommer nyt om det i næste update
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #565: 15 Jun 2017, 11:59 »

Tillykke med mesterskabet! Fed fed afslutning på sæsonen.
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #566: 15 Jun 2017, 13:26 »

Fantastisk Roche!
Lige et sidespørgsmål - vandt United CHL? Wink
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #567: 15 Jun 2017, 13:29 »

Tillykke med mesterskabet! Fed fed afslutning på sæsonen.

Mange tak skal du have, culaz. Det var helt vildt Opstemt

Fantastisk Roche!
Lige et sidespørgsmål - vandt United CHL? Wink

De vandt sgu 5-0 over West Ham i finalen. Pedro Veloso, som også scorede det afgørende mål mod mig, lavede alle fem mål Shockeret
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #568: 15 Jun 2017, 14:26 »

Mange tak skal du have, culaz. Det var helt vildt Opstemt

De vandt sgu 5-0 over West Ham i finalen. Pedro Veloso, som også scorede det afgørende mål mod mig, lavede alle fem mål Shockeret

Kan du poste et screenshot over ham? Det lyder vildt! Hvor gammel er Mourinho ved at være?
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #569: 15 Jun 2017, 19:40 »

Kan du poste et screenshot over ham? Det lyder vildt! Hvor gammel er Mourinho ved at være?

Han er ved at nå lidt op i alderen, men han er sindssyg god endnu. Mourinho er for resten blevet 68 år, så mon ikke han snart går på pension?
Logged

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010