home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 27771 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #30: 12 Maj 2017, 11:05 »

Forrygende læsning, Roberto.

Jeg er selv lige begyndt med Chelsea - igen igen. Indtil videre er kun Lucas Biglia hentet ind. Jeg opdaterer senere.
Logged

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #31: 14 Maj 2017, 17:32 »

Efter Chelsea mesterskabet her i fredags, tog jeg udfordringen op med at få samme succes som dem. Har længe ville prøve med nu skulle det være.
Første sæson endte med Mesterskabet efter en sejr over Arsenal i sidste runde.
De helt store stjerner var
Diego Costa 41(1)kampe, 25 mål, 14 assist, 7,40 gns
Eden Hazard 45 kampe, 24 mål, 13 assist, 7,38 gns
David Luiz 41 kampe, 4 mål, 2 assist, 7,56 gns, Bedste bedømmelse i hele Premier League.

Foretog mig tre indkøb.
Kuki(Udlejet til Brøndby)
Predrag Rajkovic(Andet holdet)
Kylian Mbappé(Reserve på førsteholdet)

Glæder mig til den nye sæson med Chl bold igen Smiley
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #32: 18 Maj 2017, 20:21 »

Så nåede jeg gennem endnu en sæson.

Jeg hiver endnu en TREBLE i land, dog stadig ikke den "rigtige" med PrL, FA-cup og ChL, men det tæller i bogen Thumbs Up

Vinder af Community Shield ( ja, som tidligere sagt, så er det en pokal omend ikke så vigtig )
Guldmedalje i PrL ( igen )
Guldmedalje i ChL  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt
http://imgur.com/J9azdU5

Således endte jeg i alle turneringer:
http://imgur.com/FJYEArv

Jeg er svært imponeret over at jeg kunne genvinde PrL, med så mange unge på holdet.
Det var, som billedet antyder, tæt løb lige til det sidste.
Og alt dette er til trods for at jeg ikke har den decideret verdensstjerne i angrebet, men 2 unge fyre som gerne vil byde op til dans.
Bats slutter på 18mål
Dolberg slutter på 16 mål.
De 2 endte med tilsammen at opveje de +30 mål som Costa leverede i sidste sæson - I LUV IT. Opstemt

Sæsonen er netop slut og så får jeg denne nyhed op:
http://imgur.com/edbUbSm
Hvorfor "helvede" får Barca 13mil kr af mig fordi JEG vinder ChL.?? Nogen der har set det før? og hvorfor??

Og så er jeg pænt fan af dette "årets hold" i klubben
http://imgur.com/O2htoKX
2 danskere på hold og RLC på midtbanen.
Udover det, så er min "signing of the season" mit køb af Mason Holgate. Thumbs Up

Anyway, sæsonen er nu slut og jeg forventer der er rift om mine stjerner pga succes i ChL.
Jeg håber virkelig jeg kan holde fast i stammen af: Courtois, Luiz, Kante og Hazard.

Det bliver også en tid hvor jeg nok siger farvel til et par unge HG talenter som ikke leverer eller udvikler sig.
Eksempelvis Solanke som virkelig er usikker på bolden.

Bats er ganske vist min topscorer, men næsten alle hans mål er lavet som tap-ni ( læs Inzaghi mål )
Han mister virkelig mange bolde når han er uden for feltet og det er grunden til jeg tænker på at sælge ham.

Jeg kan ikke præcis sætte en finger på hvem der skal rykke op fra ungdommen og hvem der skal sælges videre.
Dog er der dukket en regen op ved navn Brian Barton ( http://imgur.com/umMl6G3 )
Han er virkelig insane i kontrast til at han blot er 17 år..
Jeg kunne godt bruge et råd:
- Skal jeg låne ham ud til en lavere liga for mest mulig spilletid
- Eller beholde ham og bruge ham i cup kampe?

På den taktiske side har jeg fundet inspiration fra Westers blog om Zlatan ( læs den, hvis ikke du allerede har gjort det )
Jeg har prøvet at adoptere Westers opstilling til mit Chelsea hold..
Her er det åbent at spørge om, hvem skal være Trequartistaen.? Hazard?
- Nej for han er som skabt til at flexe mellem venstre kant og angerbet.

Willian.? Cesc.? Eller måske Pastore som jeg tyvstjal i PSG.?
Pastore kan som den eneste af de nævnte klare den rolle til 4½ stjerne..

Jeg vil dog langt hellere finde en ung mand fra ungdomsrækkerne og bygge holdet videre på.
Her smider jeg Jeremie Boga i puljen..
Han har været på lån i LOSC med stor succes på netop den position bag angriberen.
Charly Musonda har været på lån i Stoke med "ok" succes, men kender til gengæld nu PrL.

Jeg kan ikke finde ud af om jeg klar til at sende 3 mand på bænken som alle har beskrivelse af "world class" Shockeret Shockeret
Mere om det når silly season er overstået.

Næste sæson skal der uden tvivl bygges videre på egne talenter.
Målet er derfor "den samme" som i den netop overståede, dog med den krølle at jeg vil have den RIGTIGE treble + klub VM.
Dvs; fuck community shield og Carling Cuppen.. Men all in på Prl, ChL, FA og CWC.

Det vil kræve at jeg handler lidt ind, da bredden ikke helt er til så mange kampe som vil være vigtige.

Så har jeg glemt at nævne en ting:
Dani Alves som kom sidste sæson har valgt at stoppe et år før tid.
- jeg tænker det er fordi ChL titlen var et godt punktum for ham..
Det samme gælder Terry, han stopper også nu.. Ham skal jeg finde en plads til i min stab.

Og nu til Silly season.

KTBFFH
« Seneste Redigering: 18 Maj 2017, 20:26 af Roberto_Baggio » Logged

Love the Blues

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #33: 18 Maj 2017, 21:00 »

Kunne forestille mig, at Fabregas-handlen har indeholdt en bonus, hvis du skulle vinde CL
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #34: 18 Maj 2017, 21:01 »

Så nåede jeg gennem endnu en sæson.

Jeg hiver endnu en TREBLE i land, dog stadig ikke den "rigtige" med PrL, FA-cup og ChL, men det tæller i bogen Thumbs Up

Vinder af Community Shield ( ja, som tidligere sagt, så er det en pokal omend ikke så vigtig )
Guldmedalje i PrL ( igen )
Guldmedalje i ChL  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt
http://imgur.com/J9azdU5

Således endte jeg i alle turneringer:
http://imgur.com/FJYEArv

Jeg er svært imponeret over at jeg kunne genvinde PrL, med så mange unge på holdet.
Det var, som billedet antyder, tæt løb lige til det sidste.
Og alt dette er til trods for at jeg ikke har den decideret verdensstjerne i angrebet, men 2 unge fyre som gerne vil byde op til dans.
Bats slutter på 18mål
Dolberg slutter på 16 mål.
De 2 endte med tilsammen at opveje de +30 mål som Costa leverede i sidste sæson - I LUV IT. Opstemt

Sæsonen er netop slut og så får jeg denne nyhed op:
http://imgur.com/edbUbSm
Hvorfor "helvede" får Barca 13mil kr af mig fordi JEG vinder ChL.?? Nogen der har set det før? og hvorfor??

Og så er jeg pænt fan af dette "årets hold" i klubben
http://imgur.com/O2htoKX
2 danskere på hold og RLC på midtbanen.
Udover det, så er min "signing of the season" mit køb af Mason Holgate. Thumbs Up

Anyway, sæsonen er nu slut og jeg forventer der er rift om mine stjerner pga succes i ChL.
Jeg håber virkelig jeg kan holde fast i stammen af: Courtois, Luiz, Kante og Hazard.

Det bliver også en tid hvor jeg nok siger farvel til et par unge HG talenter som ikke leverer eller udvikler sig.
Eksempelvis Solanke som virkelig er usikker på bolden.

Bats er ganske vist min topscorer, men næsten alle hans mål er lavet som tap-ni ( læs Inzaghi mål )
Han mister virkelig mange bolde når han er uden for feltet og det er grunden til jeg tænker på at sælge ham.

Jeg kan ikke præcis sætte en finger på hvem der skal rykke op fra ungdommen og hvem der skal sælges videre.
Dog er der dukket en regen op ved navn Brian Barton ( http://imgur.com/umMl6G3 )
Han er virkelig insane i kontrast til at han blot er 17 år..
Jeg kunne godt bruge et råd:
- Skal jeg låne ham ud til en lavere liga for mest mulig spilletid
- Eller beholde ham og bruge ham i cup kampe?

På den taktiske side har jeg fundet inspiration fra Westers blog om Zlatan ( læs den, hvis ikke du allerede har gjort det )
Jeg har prøvet at adoptere Westers opstilling til mit Chelsea hold..
Her er det åbent at spørge om, hvem skal være Trequartistaen.? Hazard?
- Nej for han er som skabt til at flexe mellem venstre kant og angerbet.

Willian.? Cesc.? Eller måske Pastore som jeg tyvstjal i PSG.?
Pastore kan som den eneste af de nævnte klare den rolle til 4½ stjerne..

Jeg vil dog langt hellere finde en ung mand fra ungdomsrækkerne og bygge holdet videre på.
Her smider jeg Jeremie Boga i puljen..
Han har været på lån i LOSC med stor succes på netop den position bag angriberen.
Charly Musonda har været på lån i Stoke med "ok" succes, men kender til gengæld nu PrL.

Jeg kan ikke finde ud af om jeg klar til at sende 3 mand på bænken som alle har beskrivelse af "world class" Shockeret Shockeret
Mere om det når silly season er overstået.

Næste sæson skal der uden tvivl bygges videre på egne talenter.
Målet er derfor "den samme" som i den netop overståede, dog med den krølle at jeg vil have den RIGTIGE treble + klub VM.
Dvs; fuck community shield og Carling Cuppen.. Men all in på Prl, ChL, FA og CWC.

Det vil kræve at jeg handler lidt ind, da bredden ikke helt er til så mange kampe som vil være vigtige.

Så har jeg glemt at nævne en ting:
Dani Alves som kom sidste sæson har valgt at stoppe et år før tid.
- jeg tænker det er fordi ChL titlen var et godt punktum for ham..
Det samme gælder Terry, han stopper også nu.. Ham skal jeg finde en plads til i min stab.

Og nu til Silly season.

KTBFFH


De 13 mio til Barcelona kan evt. skyldes en klausul i en handel, som gør, at du skal betale dem 13 mio, såfremt du vinder CHL Smiley
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #35: 19 Maj 2017, 11:18 »

Tak for svar..  Wink

Nå, PSG valgte at udløse frikøbsklausulen på Courtois på 445mil.
Så jeg skulle ud og finde en ny world class keeper.
Her faldt valget på Donnarumma og jeg måtte slippe 340mil plus 2mil om ugen i løn.

Der nåede også at komme et andet navn ind, til en billig pris. Benzema for 90mil.

Jeg mangler stadig en højre wingback.
Der er ikke nogen i ungdomrækken der helt er dygtig nok endnu.
Nogen der har et godt bud?

...........edit.... ......
Min nye højre back er fundet.
Valget faldt på en braser, Marcos Rocha. Minder meget om Dani Alves i stats
Pris 90mil.

Det er sidste dag i sommer vindue og jeg forventer ikke at handle mere.

Pedro er solgt til Sevilla
Moses er tæt på skifte til Aston Villa.

Det ligner endnu et vinduet hvor jeg sælger mere end jeg køber for.
Hurra for gode talenter.

Og så lige en fodnote.
Begge Super Cups er vundet.
Første kamp i PrL mod Everton er jeg bagud med 2-0 ved halvleg.
Holdet får en skideballe og jeg hiver en 3-2 sejr hjem. Opstemt Opstemt Opstemt Grin
Mason Holgate er desuden "on fire" her i de 4 kampe hvis vi tæller alle turneringer med.
4 kampe af Holgate - 6assists !!!!
« Seneste Redigering: 21 Maj 2017, 09:33 af Roberto_Baggio » Logged

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #36: 25 Maj 2017, 10:05 »

Så er jeg ved at være fremme ved BoxingDay.
Lige nu er det dog den 23/12 og jeg skal møde Liverpool..

Men jeg vil lige lufte hvordan efteråret er gået.

Transfervinduet lukkede med jeg hentede: Donnarumma, Marcos Rocha, Jack Wilshere og Benzema.

Jeg kom i en relativ nem gruppe i ChL: Rapid Wien, Sevilla og Basel.
Men jeg kom sgu dårligt fra start med 3-3 hjemme mod Rapid Wien ( 2-0 ved halvleg )
Dog kom jeg stærkt efter det og vandt resten af kampene - bedste resultat var 5-1 ude over Sevilla.

Benzema er ikke den world-class striker jeg havde håbet.
Dolberg er jo røget på enten den ene kant eller bænken for at Benzema kan spille.. Karim har kun lavet 8 mål i alle turneringer og lige nu skriver vi som sagt 23/12.

Intet er så galt er det ikke er godt for noget - Benzema får en mindre skade i starten af dec og Dolberg starter inde.. Dolberg kvitterer med 6mål i 3 kampe Opstemt Opstemt
Så jeg tror Benzema kan se frem til lidt tid på bænken.

Jeg har forlænget kontrakter med Nathan Ake og Hazard.
Ake er virkelig ved at udvikle sig til en konge på VB. Marcos Alonso er stadig starteren i de helt store kampe men Ake´s stats stiger og stiger.. Jeg forventer at Ake sidder tungt på VB inden sæsonen er forbi.

Holgate lagde ud som lyn og torden med 6 assists for kun 4 kampe, men har siden spillet "på det jævne" dog altid med en rating lige over 7,0..
Min anden wingback Marcos Rocha spiller ligeledes til ratings over 7,0 og jeg har flere gange siddet og tænkt "Cafu" når jeg har set ham flyve op og ned af højrekanten. Virkelig en stabil HB.

Mine unge midtbaner: RLC og Chalobah er også på det rette spor. Begge med potentiale på 3½-4 stjerner.
Chalobah er lidt a la Lampard - ankommer sent i feltet og laver ok med mål på den konto. Mener han har lavet 5 kasser.

Et par store kanoner har kontrakt udløb efter denne sæson:
- Cesc
- Matic
- Cahill.

Jeg er meget forblændet af Cesc's imponerende sæson i virkeligheden men kan ikke helt afgøre om jeg skal forlænge med ham. Jeg kan på ingen måde love ham en ordenlig mængde spilletid sådan som mine unge midtbaner udvikler sig.

Cahill kunne jeg godt tænke mig blev - men igen, det er Luiz og AC der spiller CB. ( AC er desuden insane.!! )

Matic prøver jeg at sælge i januar. Han spiller ikke ret meget mere og Ake kan dække hans plads.

En "ny" ungdomsspiller er desuden rykket op på 1.holdet.
Han hedder Kasey Palmer og er slet ikke dårlig. Han er ikke på niveau med RLC eller Chalobah endnu, men det skal nok komme.

Den skarpe læser vil måske bide mærke i en ting: Du har pænt mange midtbane spillere, har du ikke ?!?
Jo det har jeg - og det er også for mange til at jeg kun spiller med 2 CM ( afhængig af formationen / modstander )
Matic, Cesc, Kante, Chalobah, RLC, Palmer, Pastore, Wilshere.

Januar vinduet banker på døren og der skal ske lidt: Følgende skal sælges.
Victor Moses
Baba Rahman
Matic
- muligvis også Cesc hvis ikke vi kan blive enige om kontrakt.

Jeg har ikke planer om at hente nogle ind - men salg af Moses og Rahman kan efterlade mig sårbar på backpladserne hvis der opstår skader. Og der er nogle i ungdommer der er klar endnu.. Dujon Sterling, kan dog være et fremtidigt bud.

Truppen ser såldes ud:
http://imgur.com/zemy15N

På turnerings-siden har jeg haft lidt problemer..
Jeg har mistet 1.pladsen i PrL til ManU - jeg tabte 1-0 ude mod dem på et kæmpe drop af Donnarumme i 88min Skuffet Skuffet
Donnarumma (mit forsvar) lukker faktisk pænt mange mål ind og det generer mig en del.. Jeg vinder stadig de fleste af mine kampe, men Donnarumma vinder sgu ikke Golden Glove i nærmeste fremtid.

Så tabte jeg kvartfinalen i CarlingCuppen til ManU på straffe - De Gea var simpelthen for god - han tog 3 straffespark.

Jeg skal møde Portsmouth i FA-Cuppen - forventer at gå videre.

Jeg skal møde Cruziero i finalen ved Klub-VM - forventer også her at vinde, kampen spilles desuden på BoxingDay ?!? Huh
- en sejr i Vm for Klubhold vil give mig sæsonens 3 pokal ( + community shield og Euro SuperCup )

I ChL skal jeg møde Atl Madrid i første knockout runde.. Jeg starter på udebane, men jeg synes det er en svær opgave.

Anyway - tilbage til Liverpool kampen..

Sig til hvis i vil have SS af noget..
 Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
« Seneste Redigering: 25 Maj 2017, 10:10 af Roberto_Baggio » Logged

Love the Blues

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #37: 27 Maj 2017, 21:16 »

Det kunne være lækkert med SS af Akè, AC, Chalobah, RLC og Dolberg. Lyder som et vildt fedt save, du har gang i.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #38: 28 Maj 2017, 13:44 »

Det kunne være lækkert med SS af Akè, AC, Chalobah, RLC og Dolberg. Lyder som et vildt fedt save, du har gang i.

Værsgo :-)

http://imgur.com/a/mTups

Og så tjek lige denne regen  Opstemt Opstemt
http://imgur.com/t8Cljlt
« Seneste Redigering: 28 Maj 2017, 13:45 af Roberto_Baggio » Logged

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #39: 28 Maj 2017, 14:06 »

Først lidt opsamling fra sidste indlæg.
Jeg vandt 2-1 mod Liverpool og efterfølgende vandt jeg VM for klubhold med 4-0 mod Cruziero.

4.sæson er nu slut, jeg er halvvejs igennem silly season.
Sæsonen bød på lidt nyt til pokalskabet, men også lidt anderledes udfordringer undervejs

Først det positive

Vinder PrL for 3 gang i træk.
Vinder ChL for 2 gang i træk
Community Shield for 3 gang i træk
VM for klubhold
Euro Supercup.

Altså alt i alt en helt godkendt sæson.
- Men målet før sæsonen startede var den rigtige treble med PrL, ChL og FA-Cup.
Her må jeg sande at bredden og kvaliteten af breddespillerne ikke har været god nok.
Det var aldrig målet at gå efter CarlingCuppen - men FA Cuppen var en prioritet.

Det kan måske skrives som sort uheld fordi jeg ryger ud i begge cups på straffe til hhv Liverpool i FA-cup semifinale og til ManU, også på straffe, i CarlingCup kvartfinale..

Samtidig må jeg konstatere at jeg enten ikke er god nok til at udvikle mine unge spillere eller at de ganske enkelt ikke har niveauet til toppen af PrL.

Det har desværre haft den påvirkning på det nuværende transfer vindue. Kort sagt, der har været gang i svingdøren.
Transfers: http://imgur.com/6MtEUcv

Og så har jeg stadig ca 1.mia tilbage i transferbudget pga. jeg ikke har brugt nævneværdige beløb de foregående sæsoner.

Cesc har fået en 1årig forlængelse med lønnedgang
Matic - samme som Cesc
Cuardrado - samme som Cesc og Matic( jeg vil prøve ham som wingback.)

Som nævnt har der været udfordringer i foråret.
Moralen på holdet har været svær at holde ved lige - og det er på trods af jeg vinder. Der skulle ingenting til at min moral røg ned på ”okay”.. I dont get it.

Det skal desuden siges at flowet i spillet også har manglet, vi har kæmpet os igennem. Og jeg ved ikke rigtigt hvorfor. Nogen med nogle gode træningstips?

Hazard har haft svært ved at holde niveau. Et snit på "kun" 7,17 på sæsonen siger vist alt om dette.
Dolberg havde formnedgang og scorede ikke i mere end 10timer.
Benzema steppede ikke op under Dolbergs nedgang - derfor en han solgt.

Jeg begyndte at famle i mine taktikker for at rette op på det ikke så prangende spil. Og lige lidt hjalp det.
Jeg haltede mig igennem marts og april måned med dårligt spil og usikre sejre. Fik i øvrigt en snitter af Newcastle på 3-1 på hjemmebane - de første 3-0 efter 14min.!!!

Bevares jeg vandt kampe, men flere gange var det mere held end forstand. Et straffe eller et selvmål af modstanderen eller et drop af deres keeper.
Min boldbesiddelse faldt, mine skud inden for rammen dykkede imens mine skud forbi mål steg. Virkelig frustrerende.

Det har resulteret i at jeg har sammensat en ny taktik hen over silly season. En gammel kending fra dengang Roma blev mestre i 2001: 5-3-2. (Forresten også det første Championship Manager jeg spillede)

Dengang havde Roma 2 world-class wingback i Vincent Candela og Cafu.
Med den 1årige forlængelse af Cuadrado håber jeg han kan lave en ”Cafu”

Til forskel for min anden 3back taktik har jeg her fjernet mine 2 offensive wings ( Hazard og Willians pladser) og lagt Hazard ind bag ved 2 angribere.
Taktikken har virket udmærket i pre-season. Så jeg håber den kan sparke røv i denne sæson.
SS af taktikken: http://imgur.com/cGPwkeG

Hele min ide med projekt undgom har lidt et knæk på denne baggrund.
Chelsea har trods alt nogle af de bedste faciliteter til undgomsudvikling - så det piner mig lidt.

Jeg er så godt med på at jeg ikke skal forvente noget a la Barcas La Masia, Ajax eller for at nævne en rival: ManU Class of 92.
Skal jeg se lyst op det så er er alligevel 5 spillere i 1.holdstruppen som er trænet af Chelsea - heraf 2 danskere.
Dolberg, AC, Ake, RLC og Chalobah.

Og så er der en regen på vej som jeg forventer mig meget af:  http://imgur.com/t8Cljlt

Logged

Love the Blues

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #40: 29 Maj 2017, 13:52 »

Værsgo :-)

http://imgur.com/a/mTups

Og så tjek lige denne regen  Opstemt Opstemt
http://imgur.com/t8Cljlt

Jeg må sige, at Aké kun ville være backup for mig, og AC kunne måske banke på til startopstillingen, hvis jeg havde gang i en Chelsea-karriere. Synes ikke de andre har niveau til Chelsea, men stor respekt for at du har succes med det. Jeg ønsker selv på et tidspunkt at have en karriere med the Blues, hvor jeg får etableret nogle af klubbens mange talenter på førsteholdet.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #41: 29 Maj 2017, 21:01 »

Jeg må sige, at Aké kun ville være backup for mig, og AC kunne måske banke på til startopstillingen, hvis jeg havde gang i en Chelsea-karriere. Synes ikke de andre har niveau til Chelsea, men stor respekt for at du har succes med det. Jeg ønsker selv på et tidspunkt at have en karriere med the Blues, hvor jeg får etableret nogle af klubbens mange talenter på førsteholdet.

Ja, hvis jeg havde Marcelo på VB så ville Ake også være backup.
Men han spiller rigtig godt og på stabilt højt niveau - så jeg kan så absolut anbefale ham.

Hvis AC "kun" kunne banke på til start-11, hvem har du så i centerforsvar??
Det er ikke mange på hans alder der er ligeså god/bedre.

Og ja, jeg har jo måtte sande at ikke alle talenter bliver lige gode, uanset hvor meget trænerne elsker dem..
Logged

Love the Blues

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #42: 29 Maj 2017, 22:50 »

Ja, hvis jeg havde Marcelo på VB så ville Ake også være backup.
Men han spiller rigtig godt og på stabilt højt niveau - så jeg kan så absolut anbefale ham.

Hvis AC "kun" kunne banke på til start-11, hvem har du så i centerforsvar??
Det er ikke mange på hans alder der er ligeså god/bedre.

Og ja, jeg har jo måtte sande at ikke alle talenter bliver lige gode, uanset hvor meget trænerne elsker dem..

Jeg er stor fan af Marcos Alonso, og synes hans stats i FM er bedre.

Det kunne være Zouma og Luiz, der allerede er i klubben. De to har jeg i et tidligere spil haft enorm succes med. Men en af de to og så et nyt navn ala Laporte eller Romagnoli ville også betyde, at AC nok ville ryge på bænken.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #43: 05 Jun 2017, 15:10 »

Så er jeg endelig begyndt på en karriere med mit yndlingshold - og det skal i naturligvis indvies i.

Jeg spiller en 4-3-2-1 formation med tre centrale midtbanespillere, og derfor skulle den centrale midtbane forstærkes i det første transfervindue. Radja Nainggolan blev derfor hentet i AS Roma for den nette sum af 500 millioner, og senere blev Tiago hentet tilbage til klubben for knap syv millioner.

Det giver følgende idealopstiling:

                     Courtois
Azpilicueta - Luiz - Cahill - Alonso
  Nainggolan - Kantè - Fàbregas
               Willian - Hazard
                      Costa

Eden Hazard er kommet glimrende fra start, og han har lavet seks mål i de første seks kampe. Jeg ligger side om side med Manchester United i toppen af rækken.

Det var lige det første herfra.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #44: 05 Jun 2017, 15:21 »

Så er jeg endelig begyndt på en karriere med mit yndlingshold - og det skal i naturligvis indvies i.

Jeg spiller en 4-3-2-1 formation med tre centrale midtbanespillere, og derfor skulle den centrale midtbane forstærkes i det første transfervindue. Radja Nainggolan blev derfor hentet i AS Roma for den nette sum af 500 millioner, og senere blev Tiago hentet tilbage til klubben for knap syv millioner.

Det giver følgende idealopstiling:

                     Courtois
Azpilicueta - Luiz - Cahill - Alonso
  Nainggolan - Kantè - Fàbregas
               Willian - Hazard
                      Costa

Eden Hazard er kommet glimrende fra start, og han har lavet seks mål i de første seks kampe. Jeg ligger side om side med Manchester United i toppen af rækken.

Det var lige det første herfra.

Ligger Haz og Willian lige bag Costa?
Altså som central offensive midt..?
Logged

Love the Blues

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010