home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 438 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AGF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AGF  (Læst 3482 gange)
daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
AGF
« : 31 Okt 2016, 18:59 »

AGF TRÅDEN


AGF er en fodboldklub med hjemmebane på Ceres Park (En del af Atletion) i Aarhus. Klubben er en del af Aarhus Gymnastikforening af 1880 som blev stiftet i 1880. Fodbold kom dog først til i 1902. Fodboldklubben er en af de mest succesfulde danske klubber med 5 danske mesterskaber og 9 pokaltitler (hvilket er rekord).

Den professionelle del af klubben blev stiftet i 1978. I 2005 blev den professionelle fodboldafdeling en del af den nyoprettede koncern Århus Elite, da man valgte at udvide forretningen med andre områder; Århus GF nu Aarhus Håndbold (håndbold), Bakken Bears (basketball) og Atletion.

Førsteholdet har siden indførelsen af Superligaen spillet i denne række, bortset fra sæsonerne 2006/2007, 2010/2011 og 2014/2015. AGF er den klub i Danmark, der har spillet flest sæsoner i den bedste række under DBU (1. division og Superliga).[1] De seneste mange år har resultaterne dog ikke levet op til fordums storhed, hvilket har medført en del interne stridigheder, hvilket igen har medført, at AGF har fået tilnavnet Galehuset. Fanfraktionen Galehuset har endda taget navnet til sig som en ironisk kommentar til deres uforbeholdne støtte til en klub i krise. I 2015 rykkede AGF op i superligaen
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #1: 03 Nov 2016, 22:20 »

Tvivler på mange andre kører et save med AGF, men jeg vil dog prøve at gøre det så godt jeg kan med evighedsklubben!

Jeg vil poste efter 15-20 kampe som er nu, også ved slutningen af grundspillet og slut af finalerne (nedrykninger)

Her er truppen pt.


Her er ligaen


Resultater


Transfers



Det går virkelig godt, jeg prøver lidt forskelligt af.
Har hentet nogen talenter, blandt andet Mucolli og Kudsk fra Vejle, som har gjort det fremragnede i mine andre saves.

Spørg endelig løs!
Logged


DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #2: 15 Feb 2017, 20:41 »

Så har jeg færdiggjort min første sæson med AGF og min personlige målsætning delvist indfriet - målsætningen lød på sejr i ligaen og pokalen. Jeg vandt ligaen uden de store problemer, men røg ufortjent ud til FCK i 4. runde, hvor jeg styrede kampen fuldstændigt og havde en ene chance efter den anden. Det undrer mig stadig, hvorfor mine spillere i lige præcis den kamp var så uskarpe, når de i samtlige andre kampe nettede uden problemer. Jeg brugte mange talenter sidst på sæsonen, da jeg allerede havde vundet mesterskabet 5 runder før, hvilket overraskende nok udbyggede min føring med yderligere 2 point til nr. 2 - endte med 76 point.

- Mit mål er på sigt, at holdet primært skal bestå af danskere og spillere fra Skandinavien, men hidtil er jeg nødsaget til at kigge lidt længere for at finde spillere af kvalitet til at genvinde ligaen. Derudover skal det nævnes, at bestyrelsen sælger mine profiler, som det passer dem, hvorfor jeg i øjeblikket ikke kan fokusere på mit mål, som er et skandinavisk præget hold, men derimod må fokusere på "bare" at stable et hold sammen.


* Skærmbillede 2017-02-15 kl. 20.41.31.png (770,71 KB - hentet 203 gange.)
Logged

GM10
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #3: 15 Maj 2017, 14:45 »

Så har jeg færdiggjort min første sæson med AGF og min personlige målsætning delvist indfriet - målsætningen lød på sejr i ligaen og pokalen. Jeg vandt ligaen uden de store problemer, men røg ufortjent ud til FCK i 4. runde, hvor jeg styrede kampen fuldstændigt og havde en ene chance efter den anden. Det undrer mig stadig, hvorfor mine spillere i lige præcis den kamp var så uskarpe, når de i samtlige andre kampe nettede uden problemer. Jeg brugte mange talenter sidst på sæsonen, da jeg allerede havde vundet mesterskabet 5 runder før, hvilket overraskende nok udbyggede min føring med yderligere 2 point til nr. 2 - endte med 76 point.

- Mit mål er på sigt, at holdet primært skal bestå af danskere og spillere fra Skandinavien, men hidtil er jeg nødsaget til at kigge lidt længere for at finde spillere af kvalitet til at genvinde ligaen. Derudover skal det nævnes, at bestyrelsen sælger mine profiler, som det passer dem, hvorfor jeg i øjeblikket ikke kan fokusere på mit mål, som er et skandinavisk præget hold, men derimod må fokusere på "bare" at stable et hold sammen.


Hvordan ser din taktik osv. ud? Smiley.

Jeg er igang med et AGF save selv nemlig, ligger pt nummer 3.

Og denne tråd trænger da vidst til lidt et frisk pust Smiley




Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #4: 03 Jun 2017, 19:55 »

Vil da lige skrive lidt om min indtil videre fantastiske rejse med GF. Jeg er igang med 2. sæson nu, men før vi taler om det, så synes jeg lige, at i skal høre om 1. sæson, som var fuldstændig fantastisk!

Målet inden sæsonstart var, at jeg skulle i top 6 og dermed mesterskabsslutspil let. Det kom vi også stensikkert, da vi efter 26 runder lå på 1. plads , og da slutspillet var færdig, kunne vi til min helt store overraskelse løfte trofæet!


Og ikke nok med Superliga overraskelsen, så gik vi også hele vejen i pokalturneringen

Det havde jeg i min vildeste fantasi ikke forestillet mig inden, at jeg gik igang med dette save!

Men triumfen i første sæson betød også, at vi skulle ud og spille om de rigtig store penge i Europa. Med en masse lodtrækningsheld og en god præstation med Legia, kvalificerede vi os til gruppespillet og har sikret os 100+ mio.!
Vejen til CL kan ses her
En umulig CL gruppe, men en masse penge sikret!

Mine transfers kan ses her:

1. sæson

2. sæson

Jason Cummings, som blev hentet i Januar måned har været fuldstændig fantastisk! I sin første halvsæson lavede han intet mindre end 25 mål i 17 kampe i alle turneringer! Her i 2. sæson er han igen på imponerende 15 mål i 12 kampe. WOW, det har jeg aldrig oplevet før!
Logged

Arsenal <3

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010