home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 307 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool F.C.  (Læst 19621 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool F.C.
« Svar #15: 10 Apr 2017, 11:42 »

Jeg har længe ledt efter en spil som fanger mig. Valget faldt på Liverpool og må sige det begynder at blive sjovt.
Jeg er netop lige begyndt på 2. sæson.
hurtig opsummering af 1. sæson: Jeg vandt ligaen med 97 point. FA cup og EFL Cup.

Jeg lavede 1 transfer i 1. sæson og der hentede jeg Kostas Manolas, mens jeg solgte Lucas, Sturridge, Ings og Lovren.

2. sæson er som sagt lige begyndt og jeg gik lidt amok på transferfronten. Problemet med mine transfers er at andre store klubber var ude efter de samme spillere derfor har jeg måttet handle hurtigt.

Ind er kommet Dybala, Lemar, Dele Alli, Griezmann og Florentino Luis, mens jeg valgte at sælge Origi, Lallana, Sahko og Klaven.

Jeg syntes mine indkøb har været tiltrængt fordi jeg netop skal til at spille CHL og jeg syntes virkelig der manglede nogle stjerne spillere. Min offensiv behøver ikke blive forbedret de næste par år.

Jeg kommer med en update senere.
Logged

H A L A   M A D R I D!

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool F.C.
« Svar #16: 10 Apr 2017, 14:12 »

Jeg har længe ledt efter en spil som fanger mig. Valget faldt på Liverpool og må sige det begynder at blive sjovt.
Jeg er netop lige begyndt på 2. sæson.
hurtig opsummering af 1. sæson: Jeg vandt ligaen med 97 point. FA cup og EFL Cup.

Jeg lavede 1 transfer i 1. sæson og der hentede jeg Kostas Manolas, mens jeg solgte Lucas, Sturridge, Ings og Lovren.

2. sæson er som sagt lige begyndt og jeg gik lidt amok på transferfronten. Problemet med mine transfers er at andre store klubber var ude efter de samme spillere derfor har jeg måttet handle hurtigt.

Ind er kommet Dybala, Lemar, Dele Alli, Griezmann og Florentino Luis, mens jeg valgte at sælge Origi, Lallana, Sahko og Klaven.

Jeg syntes mine indkøb har været tiltrængt fordi jeg netop skal til at spille CHL og jeg syntes virkelig der manglede nogle stjerne spillere. Min offensiv behøver ikke blive forbedret de næste par år.

Jeg kommer med en update senere.

Hvad gav du for de forskellige spillere?
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool F.C.
« Svar #17: 07 Maj 2017, 17:07 »

3. sæson med Liverpool er snart ved at være færdigspillet og endnu et mesterskab er snart sikret. Det var dog en stor skuffelse, da jeg røg ud af EFL og FA cuppen, men går benhårdt efter CHL. Har vundet PML alle 3 år, men har min første CHL-titel til gode, som jeg regner med komme i den nuværende sæson.

EDIT: Helt som ventet vandt jeg endelig CHL i 3. sæson.

* Skærmbillede 2017-05-07 kl. 17.04.58.png (858,88 KB - hentet 295 gange.)
* Skærmbillede 2017-05-07 kl. 17.07.19.png (905,39 KB - hentet 299 gange.)
« Seneste Redigering: 07 Maj 2017, 22:33 af DANzin22 » Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool F.C.
« Svar #18: 15 Maj 2017, 19:25 »

3. sæson med Liverpool er snart ved at være færdigspillet og endnu et mesterskab er snart sikret. Det var dog en stor skuffelse, da jeg røg ud af EFL og FA cuppen, men går benhårdt efter CHL. Har vundet PML alle 3 år, men har min første CHL-titel til gode, som jeg regner med komme i den nuværende sæson.

EDIT: Helt som ventet vandt jeg endelig CHL i 3. sæson.

Imponerende. Hvordan stiller du op, rent taktisk?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool F.C.
« Svar #19: 17 Maj 2017, 11:16 »

Imponerende. Hvordan stiller du op, rent taktisk?

Jeg spiller med en 4-3-3 med 3 centrale angribere og 3 centrale midtbanespillere. Smiley
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool F.C.
« Svar #20: 17 Maj 2017, 11:21 »

er det en taktik du har hentede eller hvad? sidder nemlig selv og har kig på en opstilling med 4-3-3 bruger du kanter eller er det 3 angriber og 3 centrale midtbaner?
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool F.C.
« Svar #21: 17 Maj 2017, 11:22 »

hov kunne  lige se at det var med 3 centrale midtbaner og 3 angriber:-) hvad har du sat dem til og hvilken indstillinger bruger du?
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool F.C.
« Svar #22: 17 Maj 2017, 11:34 »

hov kunne  lige se at det var med 3 centrale midtbaner og 3 angriber:-) hvad har du sat dem til og hvilken indstillinger bruger du?

De 3 på midtbanen er cm og de 3 angribere er F9, KA og F9 Wink

Jeg tackler hårdt og presser meget med samtlige spillere for at opnå et højt genpres på modstanderen således, at de får svært ved at lave omstillinger mod mig. Smiley
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool F.C.
« Svar #23: 17 Maj 2017, 11:35 »

er det en du har hentede et sted eller har du selv lavet den?
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool F.C.
« Svar #24: 17 Maj 2017, 11:36 »

og hvis du gider ville du så smide nogle billeder op af den??
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool F.C.
« Svar #25: 16 Jul 2017, 19:51 »

Hvordan udvikler de unge spillere sig, tænker feks på TAA, Woodburn, Ejaria og Ojo.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool F.C.
« Svar #26: 22 Aug 2017, 19:46 »

Jeg har netop overtaget Liverpool her til start af anden sæson.

Oprindeligt var mit spil med Atl Madrid, med hvem jeg vandt La Liga i 1.sæson.
Sæsonen bød dog på meget svære økonomiske viilkår - både med spillere som ville have nye bedre kontrakter og med en bestyrelse som overtog spillerhandler... Eksempelvis blev Koke solgt til ManU for 445mil uden at jeg kunne gøre noget.
Sæsonen var dog en succes med et mesterskab og en ligatopscorer titel til Griezmann med 25mål.

Anyway, jeg valgte at sige op efter sæsonen og jeg måtte ud og finde nyt job..
Zidane blev fyret i Real for ikke at vinde LaLiga, Enriques job var meget usikkert, Emery fra PSG blev ansat i Juventus.
Jürgen Klopp blev ansat i Real ( han vandt PrL med Liverpool i første 1.sæson ) Dermed var sæderne i Liverpool og PSG ledige. Og jeg søgte begge jobs..
Liverpool var hurtigst ude og jeg endte med at få jobbet.

Der var ingen fra mit Atl Madrid crew som ville med til Liverpool så jeg måtte starte som fra scratch.
Jeg har hentet en del tidligere spillere ind i mit staff.. Stevie G er opgraderet til U23-manager.
Emile Heskey er blevet u18- assistant manager og Joe Cole er blevet u18 coach.
Det scoop jeg dog er mest glad for er at Rui Costa er hentet som sportschef. Thumbs Up
Og jo, Jürgen Klopp tog sin assistant manager med til Real M. så jeg har hentet Scott Parker ind som erstatning.

Jeg har ikke gjort det store på transfer markedet endnu- men jeg er ved at hente Marko Pjaca i Juve som backup for Coutinho.
Det er faktisk det eneste transfer på vej ind..
- Jeg har dog hentet et par stykker op i 1.holds truppen
-- Kevin Stewart
-- Danny Ward
-- Ben Woodburn
-- Lazar Markovic.

Så havde Klopp købt følgende i 1.sæson:
Chancel MBemba i Newcastle
Maximillian Arnold i Wolfburg
Jetro Willems i PSV.

Følgende er til salg/ allerede solgt.
- Andre Wisdom til Wigan: 48mil
- Ragnar Klavan til Monaco: 35mil
- Mignolet er på vej til Fiorentina - 100mil ( ikke solgt endnu )
- Wijnaldum er til salg

Ovennævnte spillere rykker dog ikke det store i den foretrukne start-11er
GK: Karius
RB: Cllyne
CB: Joe Gomez
CB: Lovren
LB: Moreno
MCR: Milner
MC: Emre Can
MCL Hendo
AMR: Sadio Mane
AML: Coutinho
STC: Origi ( Firmino er skadet i 5 mdr med brækket ben )

Bænken:
Ward
Mbemba
Max Arnold
Jetro Willems
Lallana
Sturridge
Markovic

Jeg er ca 700mil at handle for - så forslag er velkomne.
Jeg synes jeg søger meget rundt i markedet men kan ikke helt finde value for money transfers.

Eneste drømmetransfer er Harry Kane, men jeg har fået afvist mit bud på 600mil.. Så der gider jeg ikke blive ved.
Logged

Love the Blues

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool F.C.
« Svar #27: 22 Aug 2017, 20:15 »

@Baggio
Bernardo silva, Lemar, Pulisic, Insigne.

Til angrebet kan du jo kigge på morata, eller måske en aldrende Mandzukic. selvom han er i den gamle ende, så kan han altså stadig scorer mange mål(Taler af erfaring) Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool F.C.
« Svar #28: 23 Aug 2017, 20:08 »

@Baggio
Bernardo silva, Lemar, Pulisic, Insigne.

Til angrebet kan du jo kigge på morata, eller måske en aldrende Mandzukic. selvom han er i den gamle ende, så kan han altså stadig scorer mange mål(Taler af erfaring) Wink

Det er længe siden jeg har spillet med Liverpool..
Glæder mig sgu lidt.. Håber at genvinde PrL.

Pulisic har jeg scoutet - Lemar var måske et frækt bud..

Jeg har en ide om at sælge Sahko selvom han vel på papiret er den bedste CB.. God ide.??
Logged

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool F.C.
« Svar #29: 28 Aug 2017, 15:31 »

Haha..

Det har jeg sgu aldrig prøvet før..

Jeg er blevet fyret i Liverpool fordi ejer Thomas Werner var utilfreds med min mediahandling..?!?!

Som nævnt kom jeg til Liverpool fra Atl Madrid til anden sæson.
Job interviewet bar præg af jeg i min Atletico tid lod assistenten tage næste alle pressemeddeleser, undtaget dem mod Real og Barca.

Jeg sagde jo så til Liverpool samtalen at jeg nok skulle gøre det bedre..
Men da så Sturridge og Max Arnold bad om nye kontrakter, sagde jeg nej. Og de fik begge ud i medierne og brokkede sig.
Så sagde jeg ( set i bakspejlet nok en fejl ) Ingen kommentarer..!

Så blev jeg trukket ind på Werners kontor til en snak om medie håndtering.
Han var skuffet og ville have en forklaring - her sagde jeg så at jeg har styr på det og "have some faith in me"
- jeg havde trods alt vundet 5 kampe i streg og spillet 1 uafgjort, mod Utd på udebane.. Altså jeg lå nr 1 efter 6 runder.!

Det var ikke godt - " we have no choice but to sack you" - og WUPTI så jeg var jeg fyret..

Igen - det har jeg sgu ikke prøvet før. Huh Huh

Logged

Love the Blues

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010