home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Journeyman- Henter mig selv!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Journeyman- Henter mig selv!  (Læst 4529 gange)
Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Journeyman- Henter mig selv!
« : 28 Okt 2016, 12:28 »

Læs med og se hvordan det går, når jeg længere henne i spillet køber mig selv til en klub i Hong Kong!

Med inspiration fra sidste år, så er jeg begyndt som Journeyman.
Ideen er at jeg har medtaget alle ligaer i verden, og min. 2 divisioner hvor det er muligt.
Når jeg bliver tilbudt et nyt job er planen at rejse videre. I starten håber jeg at blive et halvt til et helt år i hver klub.

I sidste ende håber jeg på at vinde Champions League som er drømmen for en hver klubmanager.

Mit spil er startet og manager Marco Maximiano starter uden job. Jeg er startet uden trænerlicens og med erfaring som serie 6 spiller.

Jeg går straks igang med at søge jobs verden over, og bliver afvist et tonsvis af gange. Heldigvis går der ikke lang tid før det første interview. Det er med Baranovichi fra den næstbedste Hviderussiske række. Jobsamtalen bliver nailet og første job er en realitet!

Spillet går utrolig langsomt. Jeg håber derfor på at gøre det godt, så jeg kan rykke hurtigt videre, og få fjernet nogle af de lidt dårligere divisioner. 
« Seneste Redigering: 13 Nov 2016, 22:09 af Marcif » Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #1: 13 Nov 2016, 21:42 »



Det er noget af en udfordring med Baranovichi. Jeg overtager dem midt i sæsonen, og de har kun 2 point. De ligger dog ikke sidst! Men der lang om til redning. I alt 14 point. Så der venter noget af en opgave!

Det starter rigtig godt, og jeg starter med 2 sejre! Det går derudaf og jeg løber ind i nogle nederlag.

Jeg ender sæsonen med at spille 14 kampe, hvoraf 6 bliver vundet, 2 afgjorte og 6 nederlag.
I den bitre ende rykker jeg ned med 4 point til forskel.

Jeg bliver naturligvis fyret, da der ikke er flere rækker i Hviderusland.


Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #2: 13 Nov 2016, 21:48 »

Det bliver straks værre at finde det næste job. Klubberne i Europa er ikke speciel begejstret over min forholdvis ringe historik med en nedrykning og en fyring.

Efter en måneds tid kommer jeg dog til enighed med Knattspyrnufélag Vesturbæjar fra den næstbedste Islandske række.



Jeg går straks i gang med at hente en masse nye spilere ind, for at gå benhårdt efter oprykning! Vi er dog vurderet til en 7. plads ud af 10 mulige, så det bliver svært.

Jeg kommer dog frem til marts måned og begynder at undre mig over, hvornår jeg skal begynde at spille kampe. MAJ MÅNED!
Jeg smider min opsigelse uden overhovedet at have trænet i en eneste kamp.

Den største årsag til at jeg siger op, er dog at jeg har fået tlibudt en kontrakt hos Eastern Athletic Association i den bedste række i Hong Kong. Eastern er en top to klub i Hong Kong. De ligger dog midt i og har brug for en ny træner. Taskerne bliver pakket og Island bliver skiftet ud med Hong Kong!
Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #3: 13 Nov 2016, 21:58 »



Eastern er min tredje klub og min første klub i en "top" liga. Klubben er professionel og har en 6-7 udenlandske stjerne. Der er dog restriktioner på i kampene, og kan derfor max. spille med 4 på banen af gangen. Der er stor forskel på de udenlandske stjerner og de lokale spillere fra Hong Kong. Jeg overtager holdet med 3 kampe tilbage i ligaen, og bliver ikke bedømt på dette.

Min første kamp er dog semifinalen i ligacuppen. Denne kamp bliver vundet også er det videre til finalen! Inden finalen, skal jeg dog spille en anden semifinale. Denne gang i Pokalturnering. Denne bliver dog tabt.

Ligacup finalen er mod South China, som er den anden top 2 klub. Kampen bliver dog vundet med 2-0 og den første pokal er i hus!



Pokalskab
  • Vinder af Hongkongske Ligacup - Eastern - 2017
Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #4: 13 Nov 2016, 22:06 »

Inden den nye sæson handler jeg lidt ind!

Det bliver blandt andet til lidt dansk islæt, og hvem andre end mig selv.  Cool
Til daglig spiller jeg i Danmarksserien, og har med en udvidet database få mig selv med.
I spillet er jeg dog hoppet fra Ledøje-Smørum til VSK Aarhus i 2.division. Her blev det til 17 kampe og 3 mål inden der kom et mystisk opkald fra Hong Kong og tilbud om en prof. kontrakt og en løn på 27.000kr.



Som i kan se i billedet, så er jeg kommet igang med første kamp i den nye sæson. Det blev til en 5-2 sejr, hvor spiller-mig også debuteret med et mål! Selvom jeg ikke har verdens bedste anbefaling/vurdering, så starter jeg inde  Cool funny
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman- Henter mig selv!
« Svar #5: 14 Nov 2016, 08:12 »

Det er godt at kende træneren Smiley HAHA!

Er selv startet et spil som Journyman Smiley Dog kun i Europa Smiley  Målet er at komme til PL, og ertablere blandt topklubberne derover. Så det bliver et langvarigt spil, da jeg også har en del andre klubber der skal prøves af på alm. vis Smiley

Men glæder mig til næste update!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman- Henter mig selv!
« Svar #6: 14 Nov 2016, 19:39 »

Det er godt at kende træneren Smiley HAHA!

Er selv startet et spil som Journyman Smiley Dog kun i Europa Smiley  Målet er at komme til PL, og ertablere blandt topklubberne derover. Så det bliver et langvarigt spil, da jeg også har en del andre klubber der skal prøves af på alm. vis Smiley

Men glæder mig til næste update!

Hahaha! Ja det er altid godt at kende træneren! Men bare vent til næste update ;-)
Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman- Henter mig selv!
« Svar #7: 22 Nov 2016, 22:53 »

Turen gik som bekendt til Hong Kong og nærmere Eastern!

En af kampene som blev et kæmpe højdepunkt var nedenstående kamp, hvor jeg startede med mig selv på toppen.



På fornem vis ender jeg med at vinde ligaen i overlegen stil, og jeg siger derefter mit job op! Jeg har nu fået National B-licens, og søger nu efter nye jobs.

For spiller-mig blev det til 19 kampe, 8 mål, 6 assist, 2 kampens spiller og et. gns på 6,97! Til sidst blev spiller-mig sæsonens næstbedste spiller på holdet valgt af fansene  Cool Cool
Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman- Henter mig selv!
« Svar #8: 22 Nov 2016, 22:57 »

Der går desværre et par måneder før jeg finder et nyt job. Jeg er blandt andet til samtale i den danske 1. division med FC Roskilde og Helsingør. Dog bliver det ikke til noget. Jeg bliver i østen og får et job hos Sriwijaya FC! Klubben ligger nr 1 i den indonesiske super league, da jeg overtager holdet halvvejs inde i sæsonen.



Jeg lover selvfølgelig klubben at de vinder ligaen på trods af at de er prognoseret som nr 7. Mit første træk som træner for Sriwijaya FC? Jeg henter mig selv på en frie transfer! Marc Lind bliver signet med en anbefaling på 2 guld**!
« Seneste Redigering: 22 Nov 2016, 22:59 af Marcif » Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman- Henter mig selv!
« Svar #9: 22 Nov 2016, 23:05 »

Desværre glipper mesterskabet, da holdet går fuldstændig kold til sidst. Meget ærgerligt, og jeg må tage til takke med en andenplads. Klubben vil desuden ikke lade mig få en kontinental C-licens.. Jeg søger derfor et andet job, og bliver fyret med det samme! Vi er nu i januar 2019, og jeg har været forbi Hviderusland, Island, Hong Kong og til sidst Indonesien.
Det er blevet til en double i Hong Kong, som desværre også er de eneste trofæer.

Til gengæld stak det helt af for spiller-mig i Indonesien!! Det bliver i alt til 28 kampe, 16 mål , 7 assist, 4 kampens spiller og et gns. på 7,14!! Det må siges at være tilfredsstillenede. Jeg slutter som 5. på topscorerlisten, og det kunne have været interessant at se, hvordan det var gået over en hel sæson!
Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman- Henter mig selv!
« Svar #10: 22 Nov 2016, 23:11 »

Nå, på den igen og afsted til en masse samtaler. Der er stor interesse fra de danske klubber, og jeg lander et job hos HB Køge.
Der er ikke mange kampe tilbage i sæsonen og jeg bliver derfor ikke bedømt i de sidste 5 kampe. Den nye sæson er der dog krav om en playoff plads.



Der bliver købt lidt forskelligt ind, og i blandt disse er Andreas Granskov, Jacob Buus, Lorenzo Davids, Jacob Berthelsen og selvfølgelig mig selv.

Truppen ser derfor således ud:



De sidste fem kampe bliver spillet, og den nye sæson er klar til at gå i gang!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010