home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Dominans i Europa #1
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dominans i Europa #1  (Læst 2343 gange)
jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Dominans i Europa #1
« : 27 Okt 2016, 14:34 »



Vind alt der kan vindes i Europa


Jeg blev inspireret Ezreal, som er i gang med at prøve at vinde alt hvad han kan. Dette vil jeg også forsøge. Du kan tjekke hans blog ud, som hedder Rundt I Europa.

Hvis I ikke hvad hvad det handler om, så kan i enten tjekke det i hans tråd, ellers ligger jeg de grundlæggende regler op herunder.

- Det gælder om at vinde alle divisioner og pokaler i Europa. (En oprykning tæller som en titel)
- Jeg skal starte fra det første bogstav i alfabetet, og arbejde mig opad.
- Der kan frit skiftes klub, for at få et stærkere hold.

Det er det grundlæggende, og hvis i har nogen spørgsmål, så bare sig til. Jeg vil vende tilbage igen, når jeg har et job Peace

P.S. Jeg undskylder for mine manglende PhotoShop Skills, men håber det går. Smiley
« Seneste Redigering: 28 Okt 2016, 14:54 af jepze » Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dominans i Europa
« Svar #1: 27 Okt 2016, 16:42 »

Haha, fedt at du hopper med på vognen. Jeg håber, at du bare er marginalt bedre end mig Opstemt
Logged


jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dominans i Europa
« Svar #2: 28 Okt 2016, 14:32 »



1 sæson - Belgien - 3 division - R Sprimont Comblain Sport




Så er første sæson færdigspillet, og det blev ikke den helt sotre sæson for mit vedkommende. Jeg fik det første jobtilbud d. 30/12-2016, hvor jeg overtog Sprimont. Sprimont er ikke et særlig godt hold, og var seedet som nr. 12. Jeg overtog dem på en 18 plads, som også er sidstepladsen i 3 division.

Igennem sæson kæmpede vi en brag kamp, for at komme op igennem tabellen, men det lykkedes os kun at komme op på en 11 plads. Dette var en godkendt placering for bestyrelsen, men jeg var ikke selv tilfreds med holdets kvalitet, og den manglende økonomi. Derfor valgte jeg efter sidste kamp, at søge nye udfordringer.

Dette passer dog ikke helt. Efter sidste kamp, spurgte KSV Roeselare, om jeg kunne tænke mig at blive deres træner. De er pr. igang med at spille nedrykningsspil fra 2 division til 3, og her ligger de i bunden med 3 point, og der resterer 2 kampe. Dette tilbud takkede jeg ja til, da de nok højst sandsynligt skal spille 3 division næste sæson, og må regnes som en af favoritterne til at rykke op.

Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dominans i Europa #1
« Svar #3: 28 Okt 2016, 15:07 »

Fedt nok at du allerede er blevet prikket til af en anden klub. Det har jeg endnu ikke oplevet. Og mon ikke det bliver nemmere at rykke op med en nedrykker i stedet for med Sprimont Smiley
Logged


jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dominans i Europa #1
« Svar #4: 28 Okt 2016, 20:56 »

Fedt nok at du allerede er blevet prikket til af en anden klub. Det har jeg endnu ikke oplevet. Og mon ikke det bliver nemmere at rykke op med en nedrykker i stedet for med Sprimont Smiley

Det var også derfor jeg skiftede til dem Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010