home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Mål for fm17
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mål for fm17  (Læst 4519 gange)
Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Mål for fm17
« : 26 Okt 2016, 18:41 »

Så fik jeg også købt spillet gennem siden her :-)

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke planer og ambitioner i har for fm17.

Hvilke klubber skal afprøves? Er målet at gøre den polske liga til verdens bedste etc? 100% egen avl.? En klub fra lavere rækker der skal spilles op?

Personligt regner jeg med at have 2 save.
Et med Dortmund hvor der skal satses på at vinde alt med 100% egen avl, måske endda med xx% fra egen ungdomsafdeling. Bliver klubben der støvsuger de tysker ligaer for talenter. Grin

Et andet spil bliver med Blyth Spartans. De skal til PL, gjorde det sidste år. Så mon ikke det kan lykkes igen Smiley Jeg har fx aldrig vundet noget som landstræner. Tror det bliver året hvor jeg vil forsøge at vinde em/wm for første gang. Har spillet manager siden 01/02 men det har aldrig rigtig fanget mig.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Mål for fm17
« Svar #1: 26 Okt 2016, 18:52 »

Mine mål er ret simple:

1. Vinde CHL med Brøndby IF
2. Vinde CHL 5 gange i streg med Brøndby IF
3. Vinde EM, VM og Confederations cup(hvis den da stadig består, jeg aner det faktisk ikke...) med Danmark
4. Få achievement for at være 20 år i samme klub.
5. Se Superligaen være en top 3 liga i verden over en årrække på 5 år.
6. Nå år 2050
7. Nå længere end jeg har været før (2075+)
8. Få en ny søn i FM sammenhæng (fik en i 15, nåede det aldrig i 16).
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Mål for fm17
« Svar #2: 26 Okt 2016, 19:10 »

Mine mål er ret simple:

1. Vinde CHL med Brøndby IF
2. Vinde CHL 5 gange i streg med Brøndby IF
3. Vinde EM, VM og Confederations cup(hvis den da stadig består, jeg aner det faktisk ikke...) med Danmark
4. Få achievement for at være 20 år i samme klub.
5. Se Superligaen være en top 3 liga i verden over en årrække på 5 år.
6. Nå år 2050
7. Nå længere end jeg har været før (2075+)
8. Få en ny søn i FM sammenhæng (fik en i 15, nåede det aldrig i 16).

Stærkt! Smiley -

Kan superligaen blive top 3 på en så kort en årrække? Da jeg for et par år tilbage vandt CHL 4 gange med brøndby på 9 år var den endnu ikke i top 3, mener faktisk kun den var top 6.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mål for fm17
« Svar #3: 26 Okt 2016, 19:18 »

Fidjof, det mener jeg. Dog er det angiveligt nemmest hvis du skifter klub i SL, også vinde CHL med hver klub x-gange. Et anden måde kunne også være at lave en økonomisk indsprøjtning i en klub ad gangen, ved at købe en dårlig spiller for xxx mio. kr., således at den anden klub får flere penge at gøre med.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Mål for fm17
« Svar #4: 26 Okt 2016, 19:45 »

Jeg tror der menes at superligaen skal være i top tre i fem år - ikke efter fem år af spillets levetid
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Mål for fm17
« Svar #5: 26 Okt 2016, 19:49 »

Altså du kan få den i top 5 på 5-6 sæsoner hvis i er 2-3 der spiller og alle gør det godt i europa. Alene kræver det længere, og det er klart nemmest hvis man skifter klub - eller køber fra de andre hold i rækken til overpris. Problemet er at AI'en er langt dårligere til at håndtere sine penge end du selv kan være. Et glimrende eksperiment kunne være hvis du har ingame editor, så giv alle superliga klubber en milliard i kassen, fjern gæld, giv dem hver 250 mio til handler og samme løn budget (eksempelvis 2,5 mio om ugen). Gå på ferie i 3 sæsoner, og se så hvor mange der har købt halvdyre, afdankede spillere, eller har spildt det meste på EN dyr spiller, og bemærk deres økonomi nu. For det meste lever de over evne, og ender med at køre med røven i vandskorpen.

Jeg regner stærkt med at mit save ser Danmark i Top 10 over ligaer inden 2020, og så er målet top 5 inden 2026. Det svære er at holde fast deroppe, og det er nemmere at få en sæson med 12-16k koeficientpoint (som den jeg havde i 2. sæson) inden man får direkte CHL plads, fordi man får point for kval runderne også. Derfor er det vigtigt at komme godt i gang og holde fast når man får den direkte plads, det betyder mange fornuftige investeringer, og gerne fra 2-3. sæson begynde at dele ud af pengene til de andre ligahold. Hvis jeg kan købe 3-5 danske talenter, for en fair pris samt overskud fra salg i starten, så kan det skabe fundamentet for at hjælpe de andre hold frem. Dertil kommer ligaens omdømme øger præmiepenge, skaffer flere i europa osv.

Jeg regner klart med top 5 som liga senest i 2026, og det bør være realistisk hvis jeg fortsætter stilen.

Og som Broen siger, så ja, jeg mener at vi skal kunne holde os i top 3, over 5 år, ikke at nå det på 5 år.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Mål for fm17
« Svar #6: 26 Okt 2016, 19:52 »

Det giver meget god mening  Smiley Bliver spændende at følge med i dét her på siden.
Logged

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Mål for fm17
« Svar #7: 27 Okt 2016, 23:03 »

Jeg starter altid et spil med Brøndby. Sælger alle udlændinge og satser benhårdt på egne talenter og max 3 indkøb af danske spillere. Gerne spillere med relation til klubben, tidl. spillere, folk der har klubben som favorit-klub eller meget talentfulde unge med potentiale.
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Mål for fm17
« Svar #8: 27 Okt 2016, 23:34 »

Planen er et spændende spil med Udinese som har et virkelig godt hold med mange unge så forsøge gøre dem til et storthold. Ellers klubber som Marseille,  Stuttgart, Newcastle og Watford klubber som skal spilles med Wink
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mål for fm17
« Svar #9: 28 Okt 2016, 10:10 »

Altså du kan få den i top 5 på 5-6 sæsoner hvis i er 2-3 der spiller og alle gør det godt i europa. Alene kræver det længere, og det er klart nemmest hvis man skifter klub - eller køber fra de andre hold i rækken til overpris. Problemet er at AI'en er langt dårligere til at håndtere sine penge end du selv kan være. Et glimrende eksperiment kunne være hvis du har ingame editor, så giv alle superliga klubber en milliard i kassen, fjern gæld, giv dem hver 250 mio til handler og samme løn budget (eksempelvis 2,5 mio om ugen). Gå på ferie i 3 sæsoner, og se så hvor mange der har købt halvdyre, afdankede spillere, eller har spildt det meste på EN dyr spiller, og bemærk deres økonomi nu. For det meste lever de over evne, og ender med at køre med røven i vandskorpen.

Jeg regner stærkt med at mit save ser Danmark i Top 10 over ligaer inden 2020, og så er målet top 5 inden 2026. Det svære er at holde fast deroppe, og det er nemmere at få en sæson med 12-16k koeficientpoint (som den jeg havde i 2. sæson) inden man får direkte CHL plads, fordi man får point for kval runderne også. Derfor er det vigtigt at komme godt i gang og holde fast når man får den direkte plads, det betyder mange fornuftige investeringer, og gerne fra 2-3. sæson begynde at dele ud af pengene til de andre ligahold. Hvis jeg kan købe 3-5 danske talenter, for en fair pris samt overskud fra salg i starten, så kan det skabe fundamentet for at hjælpe de andre hold frem. Dertil kommer ligaens omdømme øger præmiepenge, skaffer flere i europa osv.

Jeg regner klart med top 5 som liga senest i 2026, og det bør være realistisk hvis jeg fortsætter stilen.

Og som Broen siger, så ja, jeg mener at vi skal kunne holde os i top 3, over 5 år, ikke at nå det på 5 år.

Altid klasse saves at føre den danske liga frem, nåede top 10 i Fm16, startede lige sent nok til at tage savet hele vejen, men det skal det bestemt i år.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mål for fm17
« Svar #10: 31 Okt 2016, 09:21 »

Har vundet pokalen og ligaen med OB, nu er målet at nå Champions League gruppespillet Smiley

Jeg er i 2. sæson i Europe League efter jeg at jeg røg ud til Dinamo Zagreb i CL desværre.

Udover det vil jeg gerne vinde den skotske liga med Hearts, som er mit favorithold  Grin
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010