home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 214 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 71594 gange)
Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #15: 28 Okt 2016, 10:47 »

Netop startet mit første BIF save.
Kliment er da enormt ringe teknisk, og Yun er satme også ringe statswise.

Austin er på grænsen til overvurderet, det samme kan man roligt sige om Greko.

Kamil måske en aneles undervurderet fysisks, men ellers fin, dejligt at se Rønnow har fået et fortjent statboost.

Har ikke helt fundet ud af hvad jeg vil forsøge mig med taktisk endnu, bliver måske et forsøg på at spille presfodbold, synes dog aldrig det er særligt nemt at lykkes med i FM.

Hvordan spiller i andre??
« Seneste Redigering: 28 Okt 2016, 13:06 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #16: 28 Okt 2016, 12:22 »

Tak, Dehli.

Primært de danske spillere som jeg ville høre om da jeg foretrækker at satse på unge danske talenter og hente et par tidligere Brøndby-drenge som Mike Jensen og Krohn-dehli hjem. Greko var godt nok ikke meget værd i forrige save, så det lyder fint med bedre stats. Syntes også Hjulsager, Nørgaard og særligt Rønnov bør have højere stats. Han er ligaens bedste keeper.

Jeg tror det er svært at implementere den form for AZ-pres i spillet med de spillere vi har til rådighed. Så jeg satser ofte på en klassisk 4-4-2.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #17: 28 Okt 2016, 18:34 »

Tak, Dehli.

Primært de danske spillere som jeg ville høre om da jeg foretrækker at satse på unge danske talenter og hente et par tidligere Brøndby-drenge som Mike Jensen og Krohn-dehli hjem. Greko var godt nok ikke meget værd i forrige save, så det lyder fint med bedre stats. Syntes også Hjulsager, Nørgaard og særligt Rønnov bør have højere stats. Han er ligaens bedste keeper.

Jeg tror det er svært at implementere den form for AZ-pres i spillet med de spillere vi har til rådighed. Så jeg satser ofte på en klassisk 4-4-2.

Corlu virker til at have fornuftigt potentiale, Greko er VIRKELIG overvurderet, Holst er mere tilpas end i tidligere versioner lidt pedre CA men dårligere PA umildbart.
Albrechtsen er gammel og fin backuo, men ikke mere end det.
Hjulsager ser fin ud, ok potentiale.
Nørgaard er umildbart rigtig fin dybdeligggende playmaker.
Kalle er forsat statwise den bedste dansker i truppen, men han er skadet som du nok ved.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #18: 28 Okt 2016, 19:40 »

Tak for update. Hvordan er det med Daniel Agger? I den forrige version havde man mulighed for at hente ham som assistent.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #19: 29 Okt 2016, 02:23 »

Tak for update. Hvordan er det med Daniel Agger? I den forrige version havde man mulighed for at hente ham som assistent.

Agger er ikke med i spillet Smiley
- Min første kamp med pres fodbold gik forrygende, en 5-0 sejr i euro kval.
Hurtigste mål nogensinde i klubben af wilzcek efter 22 sekunder.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #20: 29 Okt 2016, 02:31 »

Fedt Opstemt

Syntes ikke der er det store at sige om mit save, har 3x Doubles under bæltet, men mangler lidt for at tage noget europæisk, hovedsageligt har jeg haft en svær tid på transferfronten hvor jeg ikke rigtigt har kunnet finde den rette til et par plads, og har været igennem mange forskellige spillere uden held. Talenterne er det godt nok svært at holde i lige nu, de smutter sku til England konstant, har dog fået hentet Philip Billing og Kasper Dolberg ind, foruden Lasse Vigen og nogle spændende folk fra udlandet, som Antonia Barreca og Filippo Romagna. Tror holdet er på vej mod storhed, men ja, vi mangler stadig lige de sidste europæiske skridt.

Edit: Burde måske nævne, at det siden venskabskampene er blevet til en pæn stime uden at lukke mål ind: https://gyazo.com/9dc9dd431b83934df5e431def60660e9 - CHL er helt til grin, vi er 4 kampe inde, og de 3 andre hold i gruppen har ikke vundet en eneste kamp endnu, de spiller uafgjorte indbyrdes og taber lidt til mig Peace
« Seneste Redigering: 29 Okt 2016, 02:35 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #21: 29 Okt 2016, 11:44 »

Nogen gode resultater du har fået på starten af sæsonen Smiley
Kan vi få et ss af din taktik og holdinstruktioner?

Fedt Opstemt

Syntes ikke der er det store at sige om mit save, har 3x Doubles under bæltet, men mangler lidt for at tage noget europæisk, hovedsageligt har jeg haft en svær tid på transferfronten hvor jeg ikke rigtigt har kunnet finde den rette til et par plads, og har været igennem mange forskellige spillere uden held. Talenterne er det godt nok svært at holde i lige nu, de smutter sku til England konstant, har dog fået hentet Philip Billing og Kasper Dolberg ind, foruden Lasse Vigen og nogle spændende folk fra udlandet, som Antonia Barreca og Filippo Romagna. Tror holdet er på vej mod storhed, men ja, vi mangler stadig lige de sidste europæiske skridt.

Edit: Burde måske nævne, at det siden venskabskampene er blevet til en pæn stime uden at lukke mål ind: https://gyazo.com/9dc9dd431b83934df5e431def60660e9 - CHL er helt til grin, vi er 4 kampe inde, og de 3 andre hold i gruppen har ikke vundet en eneste kamp endnu, de spiller uafgjorte indbyrdes og taber lidt til mig Peace
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #22: 29 Okt 2016, 12:26 »

Synes det er ufatteligt at de har nedgraderet Yun så meget ift. tidligere FM, jeg har været i gamle QPR tråde og se om han var nævnt, flere saves er han den bedst perfomene spiller i klubben med gennemsnit op mod 7,6 set over en hel sæson. Det svare lidt groft sagt til at de nedgraderede Agger, efter hans skifte fra liverpool til Bif.

Nå jeg må vel bare leve med ham en første sæson, og hente en stjerne til backen senere hen.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #23: 29 Okt 2016, 12:42 »

Synes det er ufatteligt at de har nedgraderet Yun så meget ift. tidligere FM, jeg har været i gamle QPR tråde og se om han var nævnt, flere saves er han den bedst perfomene spiller i klubben med gennemsnit op mod 7,6 set over en hel sæson. Det svare lidt groft sagt til at de nedgraderede Agger, efter hans skifte fra liverpool til Bif.

Nå jeg må vel bare leve med ham en første sæson, og hente en stjerne til backen senere hen.

Crone gør det bedre hos mig som VB end Yun
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #24: 29 Okt 2016, 13:02 »

1. Kamp wilzcek sætter ny rekord for hurtigste mål, med en scoring efter 22 sekunder
2. Kamp Pukki slår rekorden og score efter 15 sekunder Opstemt
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #25: 29 Okt 2016, 13:04 »

Crone gør det bedre hos mig som VB end Yun

Han er højrebenet, går ikke i min taktik, spiller meget lig virkeligheden, og der er hans pisse ringe, skal være en venstre benet jeg har der over.
Har hente Marc Dal Hende som backup til Yun, så de må slås om pladsen, indtil jeg finder en klasse spiller til positinen. Yun er startet ok på trods af hans stats.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #26: 29 Okt 2016, 14:52 »

Nogen gode resultater du har fået på starten af sæsonen Smiley
Kan vi få et ss af din taktik og holdinstruktioner?


Jeg kan gøre det lidt bedre, du kan få taktikken Smiley

Den kan downloades her: http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=00103685645565423171

Bare lige for god ordens skyld, så kan jeg jo ikke love den passer til jeres spillermateriale 100%, så kig lidt på rollerne, men eksempelvis Phiri som flydende playmaker og Mukhtar som fremskudt virkede utroligt godt, i angrebet brugte jeg selv en Falsk 9'er (Pukki) inden Dolberg kom til, og jeg brugte heller ikke boldspillende FC's før denne sæson hvor jeg har fået nogle gode FCs til det. Peace
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #27: 29 Okt 2016, 15:42 »

Jeg blev mester i 1 sæson med 22 point ned. kvalificerede mig til EL gruppe spil. endestationen blev Inter i 2 knockout på samlet 3-2 nederlag.

spiller 4-4-2 diamant noget ala Zorniger. havde den bedste offensiv og defensiv i sæsonen i ligaen.
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #28: 29 Okt 2016, 16:56 »

Er virkelig spændt på min sæson, min taktik virker over al forvetning, har aldrig haft succes med presbold i FM før, men har lige slået Schalke 2-0 i træningskamp. Mit hold er stadig ukomfortable med taktikken.
Ser desværre ud til jeg må slippe Pukki, fik et bud på ham, og forhandlede det til 40 millioner, forventede egentligt et nej fra Udinese som har budt, men de sagde sku ja o.O
Dog virker kliment til at være skarp oppe foran, så han får nok lov til at blive Kamils nye partner.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2016, 19:44 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #29: 29 Okt 2016, 23:19 »

Det hele er startet ganske udemærket, kliment bomber, Wilzcek både score og laver assist på stribe, pressspillet fungere, og vi har kun tabt en enkelt kamp, hvor vi floppede hjemme mod Horsens.
VI er derfor 3 point efter FCK i toppen efter 4. spillerunde, i Europa har vi GENK i playoff, hvilket jeg tror på vi godt kan håndtere.

Transfers ser forløbigt således ud:

Ind:
Marc Dal hende 850 k + 850 k efter 50 kampe + 850 k efter 20 landskampe
Rober skov (tilbageleje) 1,4 mil
Xulu 850 k + 850 k efter 50 kampe + 850 k efter 20 landskampe
Tidane Sane - fri
Samlet: 6,4 mil

Ud:
Greko 5 mil
Pukki 40 mil
Toppel leje
Nunez 1 mil
Elba 3 mil
Samlet: 49 mil
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010