home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 71630 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Brøndby IF
« : 25 Okt 2016, 19:23 »



Synes da lige vi skal have en tråd om Brøndby. Føler ikke klubben behøver en introduktion, vil hellere snakke om dem FM mæssigt. Man har lidt penge at gøre godt med, men økonomien er ikke super, så man er tvunget til at sælge. Man har dog flere gode unge spillere så det kan sagtens lade sig gøre.

Jeg havde stort minus efter første sæson indtil jeg fik solgt for 100 millioner. Her i tredje sæson er jeg så kommet i Champions League så nu ser økonomien god ud. Første sæson blev jeg nummer 2 og røg tidligt ud af Europa. Havde heller ikke held i anden sæson i Europa, men fik hævet mesterskaber hjem dog ikke med særlig mange point. Men har virkelig ramt taktikken her i tredje og dominere alt. Har kun tabt til Juve og blandt andet slået Liverpool 2-0 på hjemmebane. Er ubesejret i ligaen efter 13 kampe og har allerede et stort forspring til FCK.

Har lavet en del udskiftninger, da mine spillere bliver eftertragtet. Truppen ser således ud her i starten af tredje sæson: Trup

Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #1: 25 Okt 2016, 19:39 »

Kan da godt lige dele lidt ud om mit spil.

Nåede ikke gruppespillet i EL i første sæson, men vandt en double, tillod mig at være arrogant, og sige jeg kunne nå CHL gruppespillet, vinde ligaen og nå finalen i pokalen i 2. sæson. Det gav mig et budget i ANDEN sæson på 55 millioner til indkøb, og 250k mere til løn, end jeg brugte om ugen.

2. Sæson er nu ovre, og jeg har vundet en Double, og slået Bayern 1-0 ude i Kvartfinalen i CHL, desværre vandt de 4-1 hjemme, men jeg har nu 250+ millioner i plus, er gældsfri og har hentet nogle spillere ind allerede, foruden det har jeg stadig 90 millioner til indkøb klar til at finde 1-2 stjerner hvis de er derude.

Min trup lige nu: https://gyazo.com/5b2b05c9da1252f923ff3db9211d1eda Der er dog et par som er på vej ud der, Hanna skal lejes ud, Halimi er muligvis på vej til at blive solgt, og så skal jeg nok lige finde 2-3 mand mere til bredden - eller et par startere der presser nogle andre ud på bænken.

Mit mål lige nu, er at finde den RETTE mand til at bære min midtbane frem, Tanken er Vigen/Poulsen/Duelund som trekløver med Holst bagved, men det er lidt her jeg tænker at en super stærk boldvindende DMC, vil være vejen til succes. Jeg har pengene, og han er dygtig, men jeg føler virkelig at et prisskilt på 60+ millioner, for Billing er for dyrt, og derfor vil jeg bruge min sommerpause på at finde en mere passende spiller.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #2: 25 Okt 2016, 19:55 »

Kan da godt lige dele lidt ud om mit spil.

Nåede ikke gruppespillet i EL i første sæson, men vandt en double, tillod mig at være arrogant, og sige jeg kunne nå CHL gruppespillet, vinde ligaen og nå finalen i pokalen i 2. sæson. Det gav mig et budget i ANDEN sæson på 55 millioner til indkøb, og 250k mere til løn, end jeg brugte om ugen.

2. Sæson er nu ovre, og jeg har vundet en Double, og slået Bayern 1-0 ude i Kvartfinalen i CHL, desværre vandt de 4-1 hjemme, men jeg har nu 250+ millioner i plus, er gældsfri og har hentet nogle spillere ind allerede, foruden det har jeg stadig 90 millioner til indkøb klar til at finde 1-2 stjerner hvis de er derude.

Min trup lige nu: https://gyazo.com/5b2b05c9da1252f923ff3db9211d1eda Der er dog et par som er på vej ud der, Hanna skal lejes ud, Halimi er muligvis på vej til at blive solgt, og så skal jeg nok lige finde 2-3 mand mere til bredden - eller et par startere der presser nogle andre ud på bænken.

Mit mål lige nu, er at finde den RETTE mand til at bære min midtbane frem, Tanken er Vigen/Poulsen/Duelund som trekløver med Holst bagved, men det er lidt her jeg tænker at en super stærk boldvindende DMC, vil være vejen til succes. Jeg har pengene, og han er dygtig, men jeg føler virkelig at et prisskilt på 60+ millioner, for Billing er for dyrt, og derfor vil jeg bruge min sommerpause på at finde en mere passende spiller.
Spændende. Er også selv ude efter en god boldvindende midtbane i stedet for Phiri. Har dog ikke kunne finde noget og istedet brugt det her transfervindue på en masse regens.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #3: 25 Okt 2016, 19:59 »

Har faktisk en god Regen, https://gyazo.com/6bf16a5f08b930f4fe9c209478bc4d15 problemet er bare at der er folk som Spurs og Arsenal efter ham.. og jeg frygter lidt han ryger inden for et par uger:( han er ellers lige på grænsen til at kunne tage over - selvom jeg gerne så ham nå op på 11-12 markering inden han starter fast, men det kan jo komme af sig selv.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #4: 25 Okt 2016, 20:02 »

Har faktisk en god Regen, https://gyazo.com/6bf16a5f08b930f4fe9c209478bc4d15 problemet er bare at der er folk som Spurs og Arsenal efter ham.. og jeg frygter lidt han ryger inden for et par uger:( han er ellers lige på grænsen til at kunne tage over - selvom jeg gerne så ham nå op på 11-12 markering inden han starter fast, men det kan jo komme af sig selv.
Havde også en jeg selv fik op, han var sydafrikaner. Han havde ikke de bedste stats og var faktisk mere midterforsvar men han kunne ikke heade og hoppe. Prøvede at omskole ham til defensiv midt men han spillede af lort til. Også da jeg rykkede ham ned i midterforsvaret. Endte med at smide ham afsted for 15 mil + 50% af videre salg, han kostede næsten mål hver kamp. Gad ham ikke. Nu har han på PSG reservehold.
Logged

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #5: 25 Okt 2016, 21:27 »

Havde også et spændene regen som hed Lars Absalonsen og var udnævnt til at blive den næste Kim vilfort, men han ville hurtigt videre til en større klub og fik desværre kun 25 mio for ham - Havde håbet han kunne gå for meget mere. Et par måneder længere henne var han 90 mio. værd. Smiley
Logged

Soil
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #6: 26 Okt 2016, 09:33 »

Jeg kan da også godt skrive lidt om mit spil. Det er gået over al forventning. Jeg er endte i første sæson med at komme i semifinalen i EL, hvor jeg taber 0-3 ude til Athletic Bilbao og spiller 3-3 hjemme. På vej dertil slog jeg, Monaco, Roma og Dortmund ud, blandt andet med en 4-1 sejr hjemme og 1-0 ude mod Dortmund. Jeg var i gruppe med Villareal, Spartak Moskva og Nice.

I superligaen endte jeg på samme pointtal som FCK 75 med ret langt ned til AGF på tredjepladsen med 58 point. Heldigvis havde vi en bedre måldifference end FCK med 3 mål.

Jeg har lavet en taktik med en smal diamant på midten ala Zornigers, da der ingen kantspillere er tilbage i Brøndby. Det har virket forbavsende godt.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #7: 26 Okt 2016, 10:22 »

Så røg min lille DMC sku, 60 millioner over 30 måneder samt 10 millioner kontant og 50% næste salg blev prisen Arsenal betalte mig for ham. Gode penge, men jeg ved stadig ikke helt hvor afløseren skal findes henne. Tætteste jeg er på et bud på en, er at Alexander Scholz har sendt sin agent tilbage for at handle med mig igen, køber jeg ham, kunne Eddi Gomes måske rykkes frem på DMC.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #8: 26 Okt 2016, 10:29 »

Jeg har lavet en taktik med en smal diamant på midten ala Zornigers, da der ingen kantspillere er tilbage i Brøndby. Det har virket forbavsende godt.

Jeg har også spillet med en Narrow taktik, det virker virkelig som om at de smalle taktikker virker fantastisk i BETA'en.

Korte afleveringer som instruks og det körer bare Opstemt
Logged

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #9: 26 Okt 2016, 10:31 »

Jeg er også startet med Brøndby.
Har fået et fantastik start, ligger nummer 1 i superligaen efter 13 spillerrunder og har endnu ikke tabt. Samt et europæisk gruppespil.

Jeg spiller en 4-2-2-2, med 2 defensive på den centrale midtbane. Pukki har virkelig været i målform, og en spiller jeg klart kan anbefale at beholde.
Jeg valgte at købe talentfulde Marcus Ingvartsen fra FCN, og det har jeg virkelig ikke fortrudt. Der er fra start rigtige mange mål i ham, og synes er har været rigtig skarp foran mål, specielt 1 mod 1 med målmanden. Så klart en spiler jeg synes man skal kigge på.

Hvilke gode transfer her i andre gjort i første sæson?
   
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #10: 26 Okt 2016, 12:34 »

Jeg er også startet med Brøndby.
Har fået et fantastik start, ligger nummer 1 i superligaen efter 13 spillerrunder og har endnu ikke tabt. Samt et europæisk gruppespil.

Jeg spiller en 4-2-2-2, med 2 defensive på den centrale midtbane. Pukki har virkelig været i målform, og en spiller jeg klart kan anbefale at beholde.
Jeg valgte at købe talentfulde Marcus Ingvartsen fra FCN, og det har jeg virkelig ikke fortrudt. Der er fra start rigtige mange mål i ham, og synes er har været rigtig skarp foran mål, specielt 1 mod 1 med målmanden. Så klart en spiler jeg synes man skal kigge på.

Hvilke gode transfer her i andre gjort i første sæson?
    
Kan anbefale Ogungbaro. Horsens hentede ham i mit spil for 300k og er siden kommet til mig. 12 mil værd nu og firestjernet midterfosvar. Ellers i første sæson hentede jeg Sannah fra Horsesn, som jeg fik skudt af sted for 30 mil et par sæsoner senere. Taiwo gjorde det også godt for mig som venstreback et par sæsonen, han kan fås på fri fra vinter af.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #11: 27 Okt 2016, 15:25 »

Så har jeg spillet endnu en sæson. Mesterskab blev suverænt hentet hjem, flere runder før tid. I CL kom jeg i gruppe med Liverpool, Juventus og Atletico. Fik 4 point. I pokalen røg jeg ud da jeg stillede med reserve. Til den nye sæson har jeg hentet Cerri, Duelund, Okazaki og Radosevic. Desuden har jeg støvsuget norden for talenter. Synes godt nok Sverige og Norge laver flere gode spillere end Danmark.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #12: 27 Okt 2016, 15:51 »

Så røg min lille DMC sku, 60 millioner over 30 måneder samt 10 millioner kontant og 50% næste salg blev prisen Arsenal betalte mig for ham. Gode penge, men jeg ved stadig ikke helt hvor afløseren skal findes henne. Tætteste jeg er på et bud på en, er at Alexander Scholz har sendt sin agent tilbage for at handle med mig igen, køber jeg ham, kunne Eddi Gomes måske rykkes frem på DMC.

Går ud fra at det er for at få lidt udfordring at du vælger kun at have danskere? Er det meningen at det skal være 100% dansk på sigt?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #13: 27 Okt 2016, 17:09 »

Behøver ikke være 100% dansk, men sådan et godt mix hvor der er en 20 danskere og 3-5 udlændinge i truppen ville være perfekt til at starte med. Senere kan det være jeg kører rent dansk, men lige nu er jeg mere interesseret i at det bare kører rundt og jeg ikke hele tiden går og køber nye spillere til samme plads hvert andet vindue fordi jeg kun kan få midlertidige folk / mister dem til de store drenge.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #14: 27 Okt 2016, 22:50 »

Vil sætte pris på spiller-stats eller vurdering af de enkelte Brøndby spillere, er der nogen af jer der har screen-shot af de enkelte spillere. Starter altid med Brøndby.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010