home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  Lower Leagues i England
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lower Leagues i England  (Læst 4760 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Lower Leagues i England
« : 25 Okt 2016, 13:55 »

Er der nogen der har en ide om hvornår der plejer at blive udgivet en database med lavere ligaer i England? Har surfet lidt rundt og har på passion4FM set at de sidste år udgav en første gang den 11. december men jeg har ingen ide om det er en side der er gode og/eller hurtige til at ligge den slags ud. Smiley

Jeg er med på det nok først kommer efter frigivelsen af det endelige spil. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Lower Leagues i England
« Svar #1: 30 Okt 2016, 02:22 »

Jeg kigger altid direkte i steam..., der plejer der at være folk ude ganske hurtigt, med realistisk og ganske akkurate lower leagues til England..., det er som oftest den liga hvor det går hurtigst, fordi der er så mange der har ynglings hold længere nede...., pas dog på, at nogle gange der der nogle der "opgraderer" deres eget hold, har jeg været udsat for et par gange, også i Tyskland.

Men Steam er oftest hurtigst at søge i, og der er det ganske få uger som oftest... :-D  Cool
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Lower Leagues i England
« Svar #2: 31 Okt 2016, 15:07 »

Jeg kigger altid direkte i steam..., der plejer der at være folk ude ganske hurtigt, med realistisk og ganske akkurate lower leagues til England..., det er som oftest den liga hvor det går hurtigst, fordi der er så mange der har ynglings hold længere nede...., pas dog på, at nogle gange der der nogle der "opgraderer" deres eget hold, har jeg været udsat for et par gange, også i Tyskland.

Men Steam er oftest hurtigst at søge i, og der er det ganske få uger som oftest... :-D  Cool

Lyder godt - det må jeg prøve når engang den endelige version bliver frigivet! Smiley Enig med det er en af de mere populære destinationer. Smiley

TAK! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Lower Leagues i England
« Svar #3: 07 Nov 2016, 16:33 »

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Lower Leagues i England
« Svar #4: 15 Dec 2016, 22:22 »

Er startet med den db, og er startet med Heath Rangers i Level 22. Eller rettere sagt i Mid Sussex Football League Division Nine.

Nærmer mig første liga kamp, efter at have hentet 11 nye spillere ind, en til hver plads. Samt lidt personale i form af en træner, en ass. managar og en spejder.

Måler for 1. sæson er oprykning, hvilket burde være muligt da vi kun er 2 førstehold i ligaen, resten er 2 og 3 hold fra andre klubber. Så de har kun grå spillere.

Rent økonomisk lader det umildbart til at kunne løbe rundt, da der tæt på ingen udgifter er. Min konto er gået fra 800kr til 26.000kr her 5 dage før første liga kamp.

Vender tilbage når der sker nyt Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lower Leagues i England
« Svar #5: 16 Dec 2016, 07:31 »

Spændende! Hvis jeg havde tiden, så havde jeg helt klart startet et spil oppe ned i 22eren Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010