|
turbo
|
|
Undrer mig en del over, at når jeg starter et nyt spil op, så står de brasilianske klubber med deres rigtige navne, som fx Flamengo. Når jeg så skal loade spillet ind igen, har alle fået deres 3 bogstaver navne igen, som fx FLA. Har real name fix fra fmscout, og alt er ellers korrekt. Spiller med 42 nationer, i alt samlet 82 divisioner, og alle ligaer har originale navne, det tyske landshold, samt klubnavne derfra ligeså. Har brugt TCM logopakke her fra siden. Så spørgsmålet er hvordan kan de brasilianske klubnavne først have originale navne, for derefter at forsvinde til 3 bogstaver igen ?. Har startet 4-5 saves op og det sker HVER gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Limkilde
Lilleputspiller
|
|
MANGE TAK! Det virker nu hvor jeg også har fulgt step 4, men hvad med farverne, de er jo helt på månen, er der et fix til dem?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Farverne? Er det med logo'er der menes eller?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Limkilde
Lilleputspiller
|
|
Tak for det hurtige svar! Både logoer, bannere og trøjer? Corinthians er fx gule og sorte .. :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Jeg vil også gerne lige være med på denne.. jeg kæmper stadig med forkete navne i brasilien.. Hvad gør jeg forkert, jeg har erstattet inc mappen med den nye inc mappe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Limkilde
Lilleputspiller
|
|
Der skal i år slettes to yderligere filer:
Now there are a couple more files to delete: forbidden names.dbc Licensing2.dbc
You will find them here: Windows: \Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Football Manager 2017\data\db\1710\dbc\permanent
Mac: /Users/"your computer's name"/Library/Application Support/Steam/steamapps/common/Football Manager 2017/data/db/1701/dbc/permanent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
You will find them here: Windows: \Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Football Manager 2017\data\db\1710\dbc\permanent
Mac: /Users/"your computer's name"/Library/Application Support/Steam/steamapps/common/Football Manager 2017/data/db/1701/dbc/permanent
Men man skal stadig udskiftet Inc mappen med den nye? Og ellers bare slettet de 2 filer beskrevet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hnsa
Lilleputspiller
|
|
Udover og slette de to filer, skal man også slette brazilkits.dbc Så har man de rigtige farver for klubberne og de rigtige trøjer hvis man har lagt dem ind.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Tror at det lykkes for mig også nu.. La liga hedder dog stadig first division og den brasilianske hedder s?rie A
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
madso
|
|
Hvad hvis man ikke kan finde steam mappen??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
Hvad hvis man ikke kan finde steam mappen??
I windows ligger den her: c:\Program files (eller Programmer (x86)\Steam\
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
En simpel søgning på FMscout: /Library/Application Support/Steam/steamapps/common/Football Manager 2017/data/db/1710/ - Håber det hjælper dig. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|