home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Spillere til Superligaen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Spillere til Superligaen  (Læst 24558 gange)
Crapss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Spillere til Superligaen
« : 20 Okt 2016, 19:52 »

Vi skal da have en tråd, så vi kan dele vores erfaringer omkring spillere hentet til den danske Superliga!

Kan starte med at skrive, at jeg til Brøndby i sommeren 2016 har hentet venstrebacken Thomas Grøgaard i norske Odds BK til 4.25 mio og den offensive midtbanespiller Robert Skov hos Silkeborg til 1.2 mio. Thomas Grøgaard er startet virkelig godt på venstrebacken og Robert Skov har desværre ikke spillet endnu, grundet landskampspause. Men på stats ligner han virkelig et scoop, samtidig med at han får 4.5/5 stjerner af mine talentspejdere.

Hvem har i hentet? Del jeres erfaringer og skriv gerne hvornår i har hentet dem Smiley
Logged

FORZA BRØNDBY!

Radapo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #1: 21 Okt 2016, 12:33 »

Toni Lato, ung ung venstreback i Valencia. Sidste år blev han en af de bedste vb's i verden. Ved dog ikke om hans potentiale er ligeså stort i år. Men kunne godt forhandle med ham til Midtjylland, mit spil crashede dog, inden han kom til klubben Smiley
Han er i øvrigt på fri transfer, men Valencia skal betales nogle millioner i kompensation
Logged

"If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice."

Crapss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #2: 21 Okt 2016, 13:39 »

Han ser fin ud Smiley har desværre ikke råd, men måske til vinter, hvis ikke han er snuppet af en anden klub Opstemt Koster 6.5 mio i kompensation.
Logged

FORZA BRØNDBY!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #3: 21 Okt 2016, 14:31 »

Den gamle kending, Siyanda Xulu kan hentes for omkring 2 millioner. Det er da en ganske habil spiller, og til den pris. Ham har jeg selv hentetn, sammen med Giliano Wijnaldum til venstreback.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #4: 27 Okt 2016, 22:47 »

Nogen der har et screenshot af Yussuf Poulsen, Phillip Billing eller Kasper Dolberg? Og en ide om de kan hentes til Superligaen.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #5: 27 Okt 2016, 22:50 »

Du kan snildt leje Billing i første sæson til superligaen, de to andre kan man godt få på sigt, men det kræver lidt fremgang i ligaen - og en flot økonomi. Jeg har selv Dolberg i kikkerten som mit store transfermål sommeren 19, og regner med han koster 30-80 millioner.. Yussuf derimod ligner en 100+ mio i mit save.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #6: 27 Okt 2016, 23:09 »

Vil sætte pris på et screenshot af Yussuf Poulsen især. Han er et fysisk monster. Klart min yndling at hente til ligaen i tidligere saves, men tror også det bliver utopi i år, hvis han koster 100 mio.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #7: 27 Okt 2016, 23:49 »

https://gyazo.com/64a2e08e9b8bf82536513e089896b4cf <- Hvis jeg byder 55, genforhandler de til 220 og så godkender de først ved 150 lige nu. Selvom, han vil ikke skifte til mig.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #8: 28 Okt 2016, 01:10 »

Tak for screenshot. Han ser godt nok vild ud, og det siger et skifte til Lyon og en del landsholdskampe vel også, så kan jeg bedre forstå de 100 + mio Smiley

I det forrige save spillede han 2.Bundesliga, så i det første januar vindue kunne man ofte hente ham med lidt held og dygtighed, men nu er det Bundesliga og klubber som Lyon, så tror hans over-all omdømme er højnet. Ærgerligt, da han er min yndling. Eneste danske spiller der ene mand kunne sikre et mesterskab og Europa League succes som topscorer for Brøndby.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #9: 28 Okt 2016, 15:03 »

Kan så lige give dig en opdatering.. de satte Yussuf til salg til 32 mio ved slutningen af sæsonen 18/19, men jeg havde ikke råd til de lønkrav. Han endte derfor med at tage til Deportivo de La Coruña for 21 mio og nogle klausuler jeg ikke kunne se. Der tjener han sjovt nok kun 325k om ugen som jeg også havde haft råd til at betale ham, men hans agent mente jo ikke jeg havde midlerne til at hente ham... Nuvel, jeg klarer mig med Dolberg som jeg selv hentede for 32 mio fra Anderlecht.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #10: 28 Okt 2016, 17:22 »

Ah, I see. Agenter er også en hovedpine. Men Dolberg og Yussuf minder nok også en del om hinanden. God højde, vilde fysiske egenskaber og fleksible på flere positioner. Det tætteste vi kommer på Zlatan, herhjemme!
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #11: 28 Okt 2016, 17:55 »

Tja, ved ikke lige hvor meget jeg vil sige de minder om hinanden. Dolbergs tekniske egenskaber er flere længder foran Yussufs. https://gyazo.com/af542a5f135f58f3a87ef484ed12a62b
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #12: 28 Okt 2016, 19:36 »

Ja, det har du ret i. I det forrige save var de meget lig hinanden, men Dolberg har nok fået en voldsom opgradering udfra den seneste formstime i Ajax. Det tyder det screenshot på sammenlignet med den Dolberg jeg havde i Brøndby. Der var han klart folk som Yussuf og Braithwaite underlegen.
Logged

Crapss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #13: 31 Okt 2016, 07:21 »

Har hentet Kuki i Malaga for 15 mio inkl. alle mulige klausuler. Han er og bliver et kæmpe scoop til Superligaen!
Eneste ærgerlige var, at hans agent låste forhandlingerne på 92.5 mio i frikøbsklausul, regner bestemt med at han inden for et par år bliver solgt til den pris!
Logged

FORZA BRØNDBY!

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #14: 05 Nov 2016, 11:22 »

Nogle forslag til indkøb i første vindue som Esbjerg? - Eller som et SL hold uden penge generelt?
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010