home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 121516 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #405: 15 Jun 2017, 13:13 »

har været inde og kigge på det i editoren nu men kan ikke rigtig se under disciplinær regler hvordan man ændre det :/

Du henter filen, du åbner editoren, du åbner filen i editor, inde i editor i toppen står "regler" der laver du om til "avancerede regler" og så gør du ned i "Disciplinær regler" og retter som du vil have deT Smiley

Hvis du prøver selv, og det ikke lykkedes... kan du sende mig reglerne og så fikser jeg det efter bedste evne når jeg har tid Smiley
(men prøv selv først, jo mere du bruger det jo nemmere er det)
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #406: 15 Jun 2017, 15:23 »

Du henter filen, du åbner editoren, du åbner filen i editor, inde i editor i toppen står "regler" der laver du om til "avancerede regler" og så gør du ned i "Disciplinær regler" og retter som du vil have deT Smiley

Hvis du prøver selv, og det ikke lykkedes... kan du sende mig reglerne og så fikser jeg det efter bedste evne når jeg har tid Smiley
(men prøv selv først, jo mere du bruger det jo nemmere er det)

har fået det fixet nu Smiley
så skal jeg bare til at begynde forfra i mit save
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #407: 26 Jun 2017, 19:55 »

Er det mig der har overset noget, Egen avl i ligaen er ikke nødvendigvis egen avl i CL?

Jeg har Christian Eriksen med OB og han er egen avl i ligaen når jeg registrerer. Men han er det ikke når jeg skal registrere i CL
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #408: 27 Jun 2017, 02:24 »

hmm burde vel ikke være egen avl nogensteder i og med han skiftede til ajax som 15 årig
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #409: 28 Jun 2017, 22:44 »

Jeg er røget i Segunda Division i et LLM spil i Spanien - hvad sker der hvis et "B" hold ender på oprykningsplads / playoff plads?

PT kører Sevilla B pænt godt nemlig - men man kan vidst ikke rykke op hvis moderklubben er i bedste række.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #410: 29 Jun 2017, 07:38 »

Man kan ikke rykke op i den bedste række som B-hold - i det tilfælde må det være det næste hold i rækken der rykker op i stedet for, da der skal lige så mange oprykkere til som nedrykkere. Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Miffer1231
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #411: 30 Jun 2017, 19:25 »

Hvordan forhandler jeg løn med mine spillere? Har en del, der har en  alt for høj løn ift. til evne.
Ved tilbydelse af ny kontrakt vil de som regel have en endnu højere løn, hvorefter forhandlingerne bryder sammen...
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #412: 03 Jul 2017, 21:01 »

hmm burde vel ikke være egen avl nogensteder i og med han skiftede til ajax som 15 årig

Det rigtig, bare mærkeligt han er i ligaen men ikke i Cl
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #413: 03 Jul 2017, 21:03 »

Jeg har lige et spørgsmål. Jeg har en spiller der lige har spurgt efter ny kontrakt der afspejler hans status. Jeg har længe prøvet at skrive nu kontrakt med ham, men der står bare han er tilfreds med den nuværende. Det mærkelige er så at han nu har spurgt efter den selv. Men han vil stadig ikke skrive under?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #414: 04 Jul 2017, 07:56 »

Nu blev min spiller utilfreds fordi jeg ikke havde overholdt at forny den kontrakt han har bedt om. Men Jeg kunne stadig ikke tilbyde ny kontrakt. Igen svarede jeg at jeg var ked at det, og at jeg ville begynde forhandlingen. hvilket han blev glad for, men igen igen nu vil han jo stadig ikke ha ny kontrakt. Det giver slet ikke mening
Logged

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #415: 07 Jul 2017, 15:53 »

nogen der har prøvet og tage alle lande med i et save fordi jeg er igang med et save med danmark og tog alle lande med fordi skal man da når man spiller med landsholdet Peace
købte min pc for ca 2 måneder siden og den har alt det nyeste i og den bliver presset af og havde alle lande med shit :O
er det normalt Peace
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #416: 08 Jul 2017, 01:27 »

nogen der har prøvet og tage alle lande med i et save fordi jeg er igang med et save med danmark og tog alle lande med fordi skal man da når man spiller med landsholdet Peace
købte min pc for ca 2 måneder siden og den har alt det nyeste i og den bliver presset af og havde alle lande med shit :O
er det normalt Peace

Jeg mener at det er din CPU og Ram der har betydning for hvor godt dit spil køre.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #417: 08 Jul 2017, 08:38 »

nogen der har prøvet og tage alle lande med i et save fordi jeg er igang med et save med danmark og tog alle lande med fordi skal man da når man spiller med landsholdet Peace
købte min pc for ca 2 måneder siden og den har alt det nyeste i og den bliver presset af og havde alle lande med shit :O
er det normalt Peace

Jeg vil mene det er meget få computere, som kan klare alle lande aktiveret uden at blive lidt presset. Jeg prøver altid at tage så få ligaer som muligt, da jeg godt kan lide at spillet kører smooth og hurtigt.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #418: 23 Jul 2017, 21:20 »

Jeg står pt, til ikke at overholde de økonomiske regler i forhold til europæisk fodbold. Er der nogle der ved mere om dette? Og hvad skal jeg gøre i sådan en situation?

Jeg gik fra at være rig til at have en usikker økonomi. Er dog også ved at bygge nyt station samt har handlet lidt spillere  også.
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #419: 23 Jul 2017, 21:25 »

Jeg står pt, til ikke at overholde de økonomiske regler i forhold til europæisk fodbold. Er der nogle der ved mere om dette? Og hvad skal jeg gøre i sådan en situation?

Jeg gik fra at være rig til at have en usikker økonomi. Er dog også ved at bygge nyt station samt har handlet lidt spillere  også.


Det eneste der sker er, at du får en bøde for det - har prøvet det en enkelt gang. Så vidt jeg husker, får det ikke yderligere konsekvenser Smiley
Logged

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010