Inter
|
|
Hvad for et program skal man hente ned når man vil ha downloaded de forskellige facepack osv op?
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Winrar til at pakke ud ellers ikke noget.
|
|
|
|
|
|
|
|
Inter
|
|
Har du en hjemmeside, for synes ikke jeg kunne finde en :/
|
|
|
|
|
|
|
|
Inter
|
|
Kan man hente sine save fra en bærbar til en anden bærbar? Hvis ja, hvordan?
|
|
|
|
|
|
|
|
champione
|
|
Kan man hente sine save fra en bærbar til en anden bærbar? Hvis ja, hvordan?
Gem i cloud. Fungerer upåklageligt. Gem som - vælg i toppen "cloud" og ikke lokal. Gem og luk steam - (og det tager længere tid end normalt fordi den uploader) Og ligeledes når du åbner spillet - så indlæser du, vælger cloud og wupti - dit game er tilbage.
|
|
|
|
|
|
|
|
Inter
|
|
Gem i cloud. Fungerer upåklageligt.
Gem som - vælg i toppen "cloud" og ikke lokal. Gem og luk steam - (og det tager længere tid end normalt fordi den uploader)
Og ligeledes når du åbner spillet - så indlæser du, vælger cloud og wupti - dit game er tilbage.
tak
|
|
|
|
|
|
|
|
Inter
|
|
Gem i cloud. Fungerer upåklageligt.
Gem som - vælg i toppen "cloud" og ikke lokal. Gem og luk steam - (og det tager længere tid end normalt fordi den uploader)
Og ligeledes når du åbner spillet - så indlæser du, vælger cloud og wupti - dit game er tilbage.
Hvor længe går der før det er uploaded på cloud på den anden computer?
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Er der nogle der kan fortælle hvordan Lan game virker?
|
|
|
|
|
|
|
|
Husted6950
|
|
nogen der ved om der er blevet lavet en database hvor danmarksserien er med da jeg godt kunne tænke mig og lave et save med min hjemby ringkøbing som lige er kommet tilbage i 2 division igen
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
champione
|
|
Hvor længe går der før det er uploaded på cloud på den anden computer?
Havde ikke lige set dit spørgsmål - sorry. Men med det samme? Når du logger på steam, har du adgang til det gemte spil. Og det kræver selvfølgelig at den har uploadet fra den gamle computer (derfor Steam tager tid at lukke ned) du skal afslutte steam manuelt (højreklik og afslut)
|
|
|
|
|
|
|
|
Husted6950
|
|
tak for linket men der er bare en kæmpe stor fejl i den desværre :/ 1 karantænedag efter 2 gule kort og så 1 karantænedag for hvert efterfølgende gule kort. det er noget der gør at man ikke rigtig gider bruge den opdatering :/
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
tak for linket men der er bare en kæmpe stor fejl i den desværre :/ 1 karantænedag efter 2 gule kort og så 1 karantænedag for hvert efterfølgende gule kort. det er noget der gør at man ikke rigtig gider bruge den opdatering :/
Ret det selv i editoren ??
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
Husted6950
|
|
Ret det selv i editoren ??
ehmm har aldrig rigtig brugt editoren før så aner ikke hvordan jeg skulle gøre det
|
|
|
|
|
|
|
|
Husted6950
|
|
har været inde og kigge på det i editoren nu men kan ikke rigtig se under disciplinær regler hvordan man ændre det :/
|
|
|
|
|
|
|
|