Boerre
|
|
Er der en måde hvor på jeg kan undgå at få agent tilbud hver gang en spiller kommer på udlånslisten? Er lidt irriterende når en klub smækker 10 spillere på udlån. Vil stadig gerne have dem der bliver sat til salg.
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
Hvilke mangler kommer der til at være i et save der er startet i beta versionen når det fulde spil udkommer?
Hvad mener du med mangler? De fejl og bugs der har været i Beta'en (som bliver rettet) vil forsvinde, så det burde ikke være sådan at der er mangler i den ENDELIGE version (Beta er vel som udgangspunkt den fulde version bare i version 0.1 - det er jo ikke en demo som man kender fra andre spil).
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Hvad mener du med mangler? De fejl og bugs der har været i Beta'en (som bliver rettet) vil forsvinde, så det burde ikke være sådan at der er mangler i den ENDELIGE version (Beta er vel som udgangspunkt den fulde version bare i version 0.1 - det er jo ikke en demo som man kender fra andre spil). Tænker i forhold til værdien på spilllerne og deres tal er generelt lavere end foregående spil.. Den eneste forskel på beta og den fulde version er kun fejl og bugs? Men de bliver rettet?
|
|
|
|
|
|
|
|
graver
|
|
Øv øv øv.. bøvler med kits og logo´er. Jeg har fået styr på real name fix :-) Jeg har hentet dem her fra siden fra FM 16. Lavet en graphics mappe i dokumenter/fm17 til logos og kits. Har brug winzip til at få pakket ud i respektive mappe. Har vinget skin cache off og den anden ON :-) Jeg har startet et nyt spil, men virker ikke gode bud modtages :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Hmm virker fint her det var dog mærkeligt
|
|
|
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
Øv øv øv.. bøvler med kits og logo´er. Jeg har fået styr på real name fix :-) Jeg har hentet dem her fra siden fra FM 16. Lavet en graphics mappe i dokumenter/fm17 til logos og kits. Har brug winzip til at få pakket ud i respektive mappe. Har vinget skin cache off og den anden ON :-) Jeg har startet et nyt spil, men virker ikke gode bud modtages :-) Har du også clearet cache og reload skin?
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7
|
|
|
|
graver
|
|
Har du også clearet cache og reload skin?
HA HA :-) Nogle gange skal man bare sove på det ! Tidligere, hvis jeg husker rigtigt, skulle man vinge af og fjerne flueben de rigtige steder. Havde ikke set den KÆMPE store bjælke "ryd cahce"... :-) TAK
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Hvor henter i kits og logoer henne?
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Er det muligt de brasilianske klubnavne kan lavet i real name fix?
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Ingen som sådan. Med mindre de laver om på noget i databasen.
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Er der nogen der har prøvet at spille Lan game? Det mange år siden jeg har prøvet det og dengang kørte det ikke super godt..
|
|
|
|
|
|
|
|
Bubbles
|
|
Hvor henter i kits og logoer henne?
Logoer har jeg brugt metallic logos, som der var en der linkede til herinde. Mener det var sortitout hjemmesiden hed
|
|
|
|
"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Er der nogen der har prøvet at spille Lan game? Det mange år siden jeg har prøvet det og dengang kørte det ikke super godt..
lag i lan skyldes jo host eller brugerens computer/forbindelse det køre normalvis ganske fint
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Logoer har jeg brugt metallic logos, som der var en der linkede til herinde. Mener det var sortitout hjemmesiden hed Jeg kunne kun hente facepacken derinde, kunne hverken hente logo eller kits uden at skulle have premium bruger derinde
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
lag i lan skyldes jo host eller brugerens computer/forbindelse det køre normalvis ganske fint
Det vil sige hvis der er lag er det højst sandsynligt net hastigheden? Min kammerats computer er ret god så det burde ikke være det i hvert fald.. Synes altid bare der har været en del lag i kampene på min computer når vi har spillet Lan game
|
|
|
|
|
|
|
|