home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 516 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #32 - Vest Skinke & The Three Lions
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: #32 - Vest Skinke & The Three Lions  (Læst 20573 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #27 - Vest Skinke & The Three Lions
« Svar #45: 28 Okt 2016, 15:37 »

Fin start på sæsonen! Dejligt med så mange engelske spillere i din trup Smiley

Kan man lokke et SS af Rashford ud af dig siden du fremhæver ham på række med Pogba, Higuain etc.? Har ikke spillet endnu og vil gerne se hvor god han kan blive Smiley

Men ellers fortsæt det gode arbejde!

Selfølgelig Smiley

Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #27 - Vest Skinke & The Three Lions
« Svar #46: 28 Okt 2016, 15:42 »



Vest Skinke & The
Three Lions

- En Blog af chackpercom

#28
Storsejre til The Three Lions
Vi er videre i årets European Nation League efter to flotte sejre i de sidste gruppekampe imod Bosnien og Tyskland. Vores modstander i semifinalen er endnu ikke blevet udtrukket, men jeg glæder mig til at se hvem vi skal møde. Jeg ved dog så meget at det enten bliver de forsvarende Verdensmestre fra Portugal, Frankrig eller Spanien.

Den første af vores to sidste gruppekampe blev spillet på hjemmebanen i Wembley. Denne var imod Tyskland. Vi spillede en rigtig god kamp og endte med at vinde 2-0 på mål af Raheem Sterling og Jamie Vardy. Vi havde chancerne til mere, men skarpheden manglede en smule i afslutningerne.

Det gjorde det til gengæld ikke i den sidste kamp mod Bosnien. Bosnien kunne med en sejr tage førstepladsen og den videre deltagelse i turneringen, men der var aldrig tvivl om hvem der var det bedste hold. To mål af Jesse Lingard og en enkelt af henholdsvis Danny Welbeck, Theo Walcott og Dele Alli sikrede os en overbevisende sejr på 5-0.



Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #28 - Vest Skinke & The Three Lions
« Svar #47: 29 Okt 2016, 13:37 »



Vest Skinke & The
Three Lions

- En Blog af chackpercom

#29
West Ham videre i Champions League
Gruppespillekampene er færdigspillet og efter en god slutspurgt, så lykkedes det os at gå videre fra vores svære gruppe. Dette betyder at vi i første knockout runde skal møde de italienske mestre fra Juventus.

I den første af de sidste tre gruppespilskampe, skulle vi prøve at revanchere nederlaget vi fik i Tyskland. Bayer Leverkusen gæstede det olympiske stadion og fik sig noget af en lussing.

Allerede efter et minut kom vi foran takket være Danny Welbeck og efter yderligere tre mål af Lewis Cook, Dimitri Payet og Michael Keane endte vi med at vinde kampen 4-1.

Efter kampen mod Leverkusen kunne vi i udekampen mod A.C. Milan spille os endegyldigt videre til knockout fasen med en sejr over det italienske hold. Vi spillede endnu engang en rigtig flot kamp og efter et hattrick af Danny Welbeck og en enkelt scoring af Adnan Januzaj sikrede vi os endegyldigt videre deltagelse i Champions League inden mødet med Barcelona.

Barcelona kampen skulle vise sig at blive meget en meget lige kamp mellem to gode mandskaber. Derfor var det egentlig også meget fortjent at ingen af holdene skulle tabe kampen. Efter mål af Danny Welbeck og Lionel Messi endte kampen 1-1.

Gruppespillet til Em kvalifikationen er også blevet trukket. Vi endte i en meget overkommelig gruppe hvor vores sværeste modstander bliver Grækenland. 



Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #29 - Vest Skinke & The Three Lions
« Svar #48: 29 Okt 2016, 21:40 »

Super flot at du har fået vendt skuden, og man kun tage hatten af for den mængde updateringer!
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #29 - Vest Skinke & The Three Lions
« Svar #49: 30 Okt 2016, 13:11 »



Vest Skinke & The
Three Lions

- En Blog af chackpercom

#30
West Ham holder fast i top 4 placering
Vi er nu blevet færdig med året 2018 og det nye år er gået igang. De første tyve runder af denne sæsons Premier League er færdigspillet.

Vi har fortsat de gode takter fra tidligere i sæsonen og har holdt os indenfor målsætningen om en top 4 position. Vi ligger pt. efter tyve kampe på en flot delt andenplads sammen med Arsenal med 38 point. Lige i røven på os er Chelsea med 37 point. Bag dem er både Liverpool og Swansea på 36 point..

Som jeg regnede med inden sæsonen har Manchester United allerede skabt sig et lille forspring og fører ligaen med 50 point.

Efterårets bedste kamp blev spillet i december måned imod Manchester City. På Etihad stadium formåede vi at destruere hjemmeholdet med hele 4-1. Mario Balotelli stod for to af målene mod sin tidligere klub, mens Ross Barkley og Calum Chambers scorede en enkelt hver.

FA. Cuppen er også gået i gang og her skulle vi i vores første kamp i turneringen spille mod Manchester City. Vi skal dog ud og spille omkamp, da vi spillede 2-2 i den første kamp. Vindere af omkampen kommer i FA Cuppens fjerde runde til at møde Gillingham.

Næste update bliver om Januar transfervinduet. Flere af mine spillere er eftertragtet af andre klubber, så der kommer nok til at ske nogle ændringer i truppen i løbet af måneden.  



Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #30 - Vest Skinke & The Three Lions
« Svar #50: 30 Okt 2016, 13:43 »

Tak for god læsning, dejligt simpelt med en masse opdateringer - keep up the good Work.
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #30 - Vest Skinke & The Three Lions
« Svar #51: 31 Okt 2016, 21:24 »



Vest Skinke & The
Three Lions

- En Blog af chackpercom

#31
If you can’t stop him - Buy him
Januar måned er ovre og endnu et transfervindue er lukket. Vi har både solgt og hentet spillere. Som jeg nævnte i den tidligere update var flere af mine spillere eftertragtet, hvilket har ført til nogle salg. Derfor er der selvfølgelig også blevet hentet forstærkninger ind.

Den første spiller til at blive solgt i dette vindue var Angel Correa. Flere store hold havde kigget på ham gennem længere tid og han ønskede at skifte til en større klub. Så da jeg begyndte at modtage tilbud på ham accepterede jeg alle bud jeg synes var tilfredsstillende. Derfor er det ret komisk at det hold han valgte at skifte til nok var det eneste hold der ikke var større end os. Han skal fremover spille for Southampton.

Da han var solgt gik jeg straks ind for at finde en erstatning til den offensive midt. Ham fandt jeg i Everton. Yannick Ferreira Carrasco er ny mand i West Ham. Han vil blive omskolet til offensiv midt.

Adnan Januzaj havde været utilfreds i noget tid, så da Villarreal lagde et bud på ham besluttede jeg at sælge ham. Det gjorde det selvfølgelig også nemmere at sælge ham når der var en spiller jeg gennem længere tid havde været interesseret i sat til salg i Arsenal. Alex Oxlade-Chamberlain er også ny spiller i klubben og kommer til at gå direkte ind i A-Kæden på vores højre kant.

Matthew Targett blev det tredje indkøb i dette transfervindue. Han ville til en større klub og var derfor sat til salg af Southampton. Med indkøbet af Targett havde jeg lige pludselig tre venstrebacks i førsteholdstruppen, hvilket jeg syntes var en for meget. Derfor er Kieran Gibbs blevet lånt ud til Valencia for resten af sæsonen.

Stoke havde gennem længere tid været interesseret i Jaspar Cillesen. I løbet af Januar måned havde de flere gange forhørt sig om muligheden for at købe ham. Dette undrede mig meget da de stadigvæk havde en helt tilfreds Jack Butland i truppen. Derfor i slutningen af Januar måned fik jeg den idé at lægge et beløb efter Butland og tilbyde Cillesen oven i købet. Det accepterede Stoke og derfor har vi nu byttet målmænd.

Det sidste salg og indkøb der blev lavet i dette transfervindue var på angriber positionen. Chelsea lagde et rigtig godt bud på Balotelli, hvilket jeg straks accepterede. Det gjorde at jeg skulle ud og hente en ny angriber. Jeg havde længe været interesseret i at hente Jamie Vardy, da mine talentspejdere blev ved med at fortælle mig at jeg nok kunne få ham for omkring 50 mio kr. Derfor lagde jeg et bud på netop dette. Det accepterede Leicester og derfor er Vardy nu ny mand i truppen.

Vardy er netop også manden som overskriften på dette update er baseret på. Han havde scoret 5 mål i 6 kampe imod os siden jeg blev manager for West Ham, så forhåbentlig kan han nu begynde at score mål for os og ikke imod os.


Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #31 - Vest Skinke & The Three Lions
« Svar #52: 31 Okt 2016, 21:37 »

Spændende med alle de engelske spillere! Hvor stor en procentdel af truppen er efterhånden britisk?
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #31 - Vest Skinke & The Three Lions
« Svar #53: 31 Okt 2016, 21:47 »

Spændende med alle de engelske spillere! Hvor stor en procentdel af truppen er efterhånden britisk?

Jeg er ikke helt sikker, men vi begynder at nærme os de 100 Wink

Det er egentlig ikke fordi jeg bevidst har valgt at købe engelske spillere. Det er bare som sådan endt med at blive sådan på det seneste Smiley

Dog stadig med Undtagelser som fx Carrasco
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #31 - Vest Skinke & The Three Lions
« Svar #54: 03 Nov 2016, 20:11 »



Vest Skinke & The
Three Lions

- En Blog af chackpercom

#32
Stor kamp om Top 3
Vi nærmer os slutspurgten i årets Premier League. De første tredive kampe er spillet og dermed er der kun otte runder tilbage til at hente de nødvendige point for at klare vores målsætning om Top 4.

Indtil videre ser denne målsætning dog ud til at lykkedes. Vi ligger pt på en fantastisk andenplads i ligaen og har skabt os et lille hul ned til den grusomme femteplads som Arsenal er på. Der er pt fem point imellem os og Arsenal, men vi har en kamp til gode.

Hvis vi vinder den kamp vi har til gode må de ellers ustyrlige Manchester United også begynde at kigge lidt over skuldrene, for så vil vi kun være syv point efter dem.

Ligesom i de seneste par sæsoner, så skulle vi selvfølgelig også have endnu en storsejr over Chelsea i denne sæson. I vores seneste møde vandt vi med 3-1 takket være mål af Lewis Cook, Danny Welbeck og Calum Chambers

Jamie Vardy har fået en fantastisk start i klubben med otte mål i otte kampe, siden skiftet fra Leicester.

Vi tabte desværre omkampen imod Manchester City i FA. Cuppen’s tredje runde. Som sagt tidligere spillede vi 2-2 i den første kamp på Etihad Stadium. Derfor skulle vi spille omkamp på hjemmebane. Vi kom ellers foran 1-0 takket være Ross Barkley. Men Leroy Sane og Saido Berahino scorede hver et enkelt mål og derfor gik City videre.

Jeg glæder mig utroligt meget til de sidste otte kampe af denne sæson og håber virkelig at vi kan slutte af med en masser sejre og gode resultater. Og hvem ved måske kan vi på en eller anden måde indhente United. Ja man har vel lov til at håbe



Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010