home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #32 - Vest Skinke & The Three Lions
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: #32 - Vest Skinke & The Three Lions  (Læst 20545 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#32 - Vest Skinke & The Three Lions
« : 18 Okt 2016, 19:36 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom





Hej alle sammen!

Det nye FM er udkommet i sin betaversion og derfor synes jeg det kunne være sjovt at lade jer følge med i mit første spil i den nye version. Dette vil ikke blive en finpudset historie med masser af flotte ord og fantastiske skrivekundskaber. Det vil mere bare være mig med mine ord der beskriver hvad jeg har gjort og viser mine resultater.

Jeg glæder mig til at komme igang og håber i vil følge med





« Seneste Redigering: 03 Nov 2016, 20:12 af chackpercom » Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke
« Svar #1: 18 Okt 2016, 20:02 »

Jeg læser med  Smiley

Er selv startet op med dem  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke
« Svar #2: 18 Okt 2016, 22:11 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom


Taktik


Den taktiske tilgang kommer til at afhænge af modstanderen og hvordan de forskellige kampe forløber sig. I første omgang kan i da lige få de følgende taktikker jeg har i sinde at bruge:

4-2-3-1

Kommer nok mest af alt til at blive brugt til hjemmekampe mod lign. eller dårligere hold end mig selv. Den mest offensive taktik af de tre, der giver frihed til de kreative spillere som Payet of Lanzini.

4-4-2

Er mest af alt et eksperiment, har i de seneste års udgaver af FM ikke rigtig brugt den klassiske 4-4-2, men kunne egentlig godt tænke mig at benytte mig af den igen, hvis jeg kan få det til at fungere. Denne udgave er mere direkte og bliver i første omgang nok mest af alt brugt hvis jeg jagter et resultat i håbet om at direkte bolden til Carroll kunne skabe chancer for holdet.

4-1-2-3

Kommer mest af alt til at blive benyttet i udebanekampe hvor jeg tror den extra defensive midt vil kunne hjælpe os til at skabe stabilitet og resultater. De offensive kræfter kan forhåbentlig skabe chancer og mål af sig selv. Taktikken er selvfølgelig også tiltænkt til at skulle bruges mod stærkere hold end os selv.





Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #2
« Svar #3: 19 Okt 2016, 03:19 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom



De Første kampe


Efter at have siddet for hvad der føles som en evighed på at finpusse mine taktikker til jeg var tilfreds gik jeg igang med mine venskabskampe. I løbet af venskabskampene blev alle førsteholdsspillere samt taktikker brugt for at finde frem til den ideelle startopstilling.

Alt i alt er jeg godt tilfreds med hvordan de forskellige venskabskampe forløb, dog har jeg allerede lavet utallige ændringer i de forskellige taktikker. Jeg har store bekymringer for min 4-4-2 formation, da jeg ikke rigtig føler jeg kan få gang i spillet med den. Til gengæld føler jeg at 4-1-2-3 formationen har fungeret fantastisk. Med den ekstra defensive midtbane sider vi på spillet og kommer frem til massere af chancer. 4-2-3-1 formationen er stadigvæk ‘’a work in progress’’ men jeg føler dog det bliver bedre og bedre kamp for kamp.



Næste update bliver omkring transfervinduet som jeg lige netop er blevet færdig med.

Alt ris og ros til bloggen og til mine beslutninger i spillet er mere end velkomne. Det er ved at være rigtig langt tid siden jeg sidst har lavet en blog herinde. Faktisk skal vi helt tilbage til 2013 hvor jeg skrev om San Jose Earthquakes i MLS.

Fun Fact; Siden jeg sidst bloggede herinde:
- Er jeg blevet student på HHX
- Begyndte på Eksportingeniør uddannelsen i Ballerup, men stoppede efter et halvt år, da hjertet ikke rigtig var med i det
- Flyttede til Riga i Letland og arbejdede i to år for Netflix Danmark’s kundeserviceafdelin g  som CSR og senere Team Leder og Socials ansvarlig.





« Seneste Redigering: 19 Okt 2016, 03:21 af chackpercom » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #3
« Svar #4: 19 Okt 2016, 03:24 »

En blandet pose bolcher du har fået af resultater må man sige Smiley
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #3
« Svar #5: 19 Okt 2016, 03:27 »

En blandet pose bolcher du har fået af resultater må man sige Smiley

Haha Sandt , men er nu endelig fint tilfreds med det jeg så holdet præstere. Ikke en eneste gang i optakten brugte jeg samme taktik og startopstilling to gange i træk. Eksperimenteret rigtig meget i løbet af optakten. Så håber alle mine eksperimenter ender med at bære pote i løbet af sæsonen Wink
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #3
« Svar #6: 19 Okt 2016, 17:16 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom



Transfers


Da jeg først startede spillet med West Ham var jeg bange for at jeg ville blive nødt til at sælge Payet, da jeg var sikker på at de større klubber ville byde på ham. Heldigvis for mig kom de aldrig med et officielt bud eller forespørgsel og derfor er Payet stadigvæk i klubben.

Der er dog stadigvæk blevet lavet nogle større salg i transfersvinduet. Det mest prominente navn og største salg er dog Winston Reid. PSG var ude efter ham i vinduet, og da han begyndte at klage over at ville til en større klub lod jeg ham smutte. PSG købte ham for omkring 150 mio kr, der kan stige til 187.

Da jeg startede spillet gik det hurtigt op for mig at der var to områder der skulle forstærkes, Venstreback grundet skadesproblemer og bredden i midterforsvaret. Terence Kongolo blev hentet ind til midterforsvaret mens Mattia De Sciglio blev hentet ind til backen. Begge venstrebacks i klubben var langtidsskadet og derfor er jeg utrolig glad for at Kongolo også kan gardere denne position skulle De Sciglio have behov for en pause.

Efter salget at Reid på transfervinduets sidste dag fik jeg travlt med at hente en erstatning. Valget faldt på Jamaal Lascelles fra Newcastle.

Jeg har også hentet et par engelske talenter som mine talentspejdere anbefalede. Jeg håber på at de kan udvikle sig til at blive gode spillere for holdet. Det klart største talent jeg fik hentet er dog ikke engelsk men derimod dansk. Jacob Bruun Larsen fra Dortmund var på ungdomskontrakt i klubben. Derfor kunne jeg tilbyde ham en kontrakt med det samme. Den accepterede han og derfor skulle jeg kun betale Dortmund 9 mio i kompensation.

Den sidste spiller der blev hentet er et navn vi alle kender. Ronaldinho kommer til at agere backup i sin sidste sæson som spiller.

Nu hvor vinduet er over glæder jeg mig bare til at spille en masse kampe med mit hold. Jeg er ganske tilfreds med hvordan holdet ser ud og håber på at jeg går en god sæson i møde.

Truppen            Transfers Ind         Transfers Ud

Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #4
« Svar #7: 19 Okt 2016, 17:52 »

Har ikke selv FM17 endnu, men der går rygter på at Barcelona i virkeligheden er interesseret i 16-årige Angelo Gomes fra Man Utd., måske det var noget for dig også? Wink
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #4
« Svar #8: 19 Okt 2016, 19:33 »

Har ikke selv FM17 endnu, men der går rygter på at Barcelona i virkeligheden er interesseret i 16-årige Angelo Gomes fra Man Utd., måske det var noget for dig også? Wink

Eftersom du nævnte ham ville jeg prøve at finde ham i spillet. Men var dog ikke istand til det Skuffet
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #4
« Svar #9: 19 Okt 2016, 19:36 »

Mon det kan være ham her ?

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #4
« Svar #10: 19 Okt 2016, 19:48 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom



Premier League starten og skadesproblemer


Sæsonen er endelig gået i gang og de første kampe er spillet. Desværre er vi startet rigtig skidt ud i ligaen. Første i femte forsøg lykkedes det os er få point på kontoen da Middlesbrough blev besejret 3-0. Imens det er gået dårligt i ligaen har vi til gengæld have success i Europa League, hvor det lykkedes os at komme frem til gruppespillet og snuppe 3 point i den første kamp.

Et af de større problemer jeg har lige nu er min voksende liste af skadede spillere. Som sagt var begge mine venstrebacks langtidsskadet inden sæsonen overhovedet var gået i gang, hvilket gjorde at jeg hentede De Sciglio til klubben. Siden hen har vi så fået en masse yderligere skader, hvilket gør at alle de kampe vi spiller for tiden, PL, EL og de forskellige cup turneringer virkelig udfordrer min trup på bredden for tiden. Jeg er sikker på at dette også har gået ud over spillet i flere af vores kampe og jeg håber virkelig at vores skadesproblemer snart er ovre.

Grundet de problemer er mine 3 nyindkøbte engelske talenter blevet hevet op på førsteholdet som backup indtil mine skadede spillere er klar til igen at spille fodbold.




Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #5
« Svar #11: 19 Okt 2016, 20:37 »

Interessante spillere du har hentet ind, kan være at Ronaldinho skal forbi nogen af mine saves haha Opstemt
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #5
« Svar #12: 19 Okt 2016, 20:40 »

kan vi få ss af ronaldinho
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #5
« Svar #13: 19 Okt 2016, 20:49 »

kan vi få ss af ronaldinho

self Smiley

Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #5
« Svar #14: 19 Okt 2016, 21:37 »

Noget fysisk pragteksemplar er han jo ikke Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010