home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 243 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Er det en fejl?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Er det en fejl?  (Læst 3445 gange)
Tubsy78
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Er det en fejl?
« : 15 Okt 2016, 00:34 »

Jeg har været ved at lege med et sjovt spilkoncept hvor jeg tager rollen som en tidligere topspiller og skaber en trænerkarriere hvor jeg i minimum én sammenhængende sæson skal stå i spidsen for hver af de klubber som spilleren har optrådt for i sin karriere. Jeg kastede mig over Jesper Grønkjær og startede som arbejdsløs. Det var ikke svært at finde job og jeg har nu været igennem stort set alle de klubber han har spillet for, samt en håndfuld flere og nu mangler jeg bare en enkelt: AaB!

Med et træner cv i klubber som:

Heerenveen
Birmingham
Arsenal
FCK
Ajax
Atletico Madrid
Stuttgart
Dortmund
Chelsea

Samt landstrænerjobs i Skotland og Danmark.

De mange jobs har kastet et utal af mesterskaber og trofæer af sig og hvert eneste job har været ganske let at få når først det blev ledigt.

Nu er AaB så i gang med en historisk dårlig sæson og de indtager en suveræn sidsteplads i Superligaen, med blot 11 point efter 18 kampe. Træneren får en fyreseddel og jeg øjner en chance for at sikre mig det sidste job jeg mangler for at fuldbyrde projekt Jesper Grønkjær. Med mine mange meritter i bagagen og det faktum at jeg er i gang med en historisk stærk sæson for FCK (15 sejre, 3 uafgjorte og 0 nederlag i superligaens første 18 runder, med en suveræn 1. plads og 12 point til nærmeste forfølger), samt at have sikret mig avancement fra CL's gruppespil allerede efter 4 runder)regner jeg med at det er en ren formalitet og at AaB-jobbet uden tvivl bliver mit.

MEN AK. Nu får jeg så at vide, end inden de har truffet deres endelige trænervalg, at jeg ikke er med på deres endelige liste og at min jobansøgning er blevet afvist.

Jeg fatter ingenting. Arsenal, Chelsea, Atletico etc. slog straks til når jeg meldte mit kandidatur og klubber som Man U og Man C forsøgte at lokke mig til dem, mens jeg var i kontrakt andetssteds - og nu vil AaB ikke have mig! Det giver jo ingen mening?!

Er der tale om en fejl i spillet eller kan man reelt være overkvalificeret til et trænerjob? Kan det være årsagen.

Nu frygter jeg at mit store projekt er kuldsejlet idet jeg slet ikke kan forestille mig hvornår jeg kan få AaB, hvis ikke nu! Jeg overvejer at opsige min stilling hos FCK efter denne supersæson og så bare gå arbejdsløs indtil muligheden igen byder sig i AaB. Kunne det være en mulighed?

Hvad pokker sker der? Er der nogen der kan svare på det?

Med venlig hilsen
En desperat "Jesper Grønkjær"
« Seneste Redigering: 15 Okt 2016, 00:41 af Tubsy78 » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Er det en fejl?
« Svar #1: 15 Okt 2016, 00:41 »

Well de afviser dig vel fordi du ganske enkelt er for stort et navn, de anser dig for urealistisk af den grund.
Logged

Tubsy78
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Er det en fejl?
« Svar #2: 15 Okt 2016, 00:44 »

Ja, det er jo det jeg frygter, men jeg ved ikke om det fungerer på den måde. Det var det jeg håbede at der er nogen der kan svare på med sikkerhed - om systemet arbejder på den måde  Smiley
Tror sgu bare jeg siger op efter denne sæson og ser om det er nemmere at få jobbet mens jeg er arbejdsløs.

Jeg skulle jo gerne snart være færdig, så jeg kan være klar til 2017-udgaven, hvor jeg starter forfra med en ny tidligere topspiller  Opstemt
« Seneste Redigering: 15 Okt 2016, 00:47 af Tubsy78 » Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Er det en fejl?
« Svar #3: 15 Okt 2016, 03:13 »

Det kan være fordi du er for dyr i kompensation til at Aab kan købe dig fri af din kontrakt i FCK.

Skete for mig da jeg var træner i Lyon og Atletico ville have mig. Det sagde de ikke kunne tilbyde mig jobbet da min kompensation var for dyr og bad mig om at tale med min bestyrelse om at lade mig skiftet for mindre.
Logged

kuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Er det en fejl?
« Svar #4: 15 Okt 2016, 06:27 »

er aab og fck  rivaler i  spillet... det ku ogå spille ind
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Er det en fejl?
« Svar #5: 15 Okt 2016, 11:33 »

Det kan være fordi du er for dyr i kompensation til at Aab kan købe dig fri af din kontrakt i FCK.

Skete for mig da jeg var træner i Lyon og Atletico ville have mig. Det sagde de ikke kunne tilbyde mig jobbet da min kompensation var for dyr og bad mig om at tale med min bestyrelse om at lade mig skiftet for mindre.

Jeg er enig i dette - Du er formentlig for dyr at frikøbe, samt din kontrakt måske er for høj (det kommer selvflgelig også an på hvor lang kontrakt du har). Hvis du skal have AaB foreslår jeg (som du selv nævner) at komme ud af din nuværende aftale.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Tubsy78
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Er det en fejl?
« Svar #6: 15 Okt 2016, 12:06 »

Jeg har selv overvejet det her med kompensationen, men det har jeg oplevet tidligere i karrieren og det foregik på en helt anden måde. Det var i forbindelse med mit skifte fra Chelsea til FCK.

Da jeg som Chelsea-træner søgte stillingen i FCK fik jeg jobbet og først derefter faldt aftalen igennem fordi FCK ikke kunne betale kompensationen. Men det hindrede ikke processen frem til tilbuddet, ligesom det fremgik tydeligt at det var årsagen. Det løste jeg ved ganske enkelt at sige op og søge igen. Her i AaB får jeg blot en besked om at jeg slet ikke er kommet i betragtning og så kan jeg slet ikke søge igen. Derfor tvivler jeg lidt på at det er forklaringen.

Jeg har undersøgt det her med rivaliseringen og kan se at AaB's ærkerivaler er Brøndby og FCM, men hvis jeg åbner for flere generelle informationer kan jeg se at FCK kommer frem under "Andre rivaler". Så måske er det årsagen.

Under alle omstændigheder spiller jeg lige min brandsæson færdig og så går jeg arbejdsløs indtil muligheden byder sig - mon så ikke den går  Wink

Tak for input  Smiley
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Er det en fejl?
« Svar #7: 16 Okt 2016, 18:34 »

Nu spiller jeg godt nok stadig kun FM15, men jeg prøvede akkurat det samme i dag da jeg valgte at søge et job i Derby efter at have vundet samtlige pokaler med Nottingham Forest (PL, CL, FA, ESC, CMS og VM for klubhold) i forgangne sæson. Derby fyrede deres træner da de rykkede ned fra PL. Jeg kom heller ikke i betragtning da jeg var for dyr at købe fri. Har prøvet det samme før, hvor jeg så sagde op. Det var da jeg gik fra Liverpool til Nottingham Forest efter jeg havde vundet alt med Liverpool.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010