home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:55:40 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem er du og hvorfor?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Hvem er du og hvorfor?  (Læst 14236 gange)
ZaZZal
Reserveholdsspiller

Sv: Hvem er du og hvorfor?
« Svar #75: 29 Jan 2007, 15:41 »

Jeg startede i Brøndby (Selvfølgelig;)) men stoppede efter kun 1 sæson, da det hele gik mildt sagt ekstremt dårligt (sluttede 8:/) Efter noget tid fik jeg tilbudt et job i Ipswich. De lå dengang i 2. division og da jeg kom til, havde jeg ikke de store penge til rådighed. Jeg startede med at få opbygget et godt personale, hvilket hurtigt vidste sig at være det rigtige valg..Smiley der var ikke den store brug for nye spillere da det daværende hold spillede rigtig flot og spillet flød flot rundt. Holdets topscore blev Danny Haynes, en super angriber som kun var 19 år dengang, jeg har ham stadig og han spiller stadig rigtig godt. Efter 1. sæson for Ipswich rykkede jeg op i første division hvor det ikke gik så godt, jeg kunne ikke rigtig få tilknyttet nogle nye spillere, og det hold jeg havde var ikke slagkraftigt nok. Men jeg havde fået et stortalent op fra ungdomsrækkerne, som efter sæsonen i 1. division havde scoret ikke mindre end 39 kasser , 12 oplæg og 10 MoM i 45 kampe for mit ungdomshold. Jeg er nu tilbage i 2. division og har fået forstærket mit hold markant, bl.a. med Cristiano Zanetti, (som dog er blevet en del ældre, hvilket også kan ses på hans skills, men hans mentale skills er stadig rigtig gode, og det var det jeg søgte) Jeg har fået tilbud fra et andet hold (det gjorde jeg efter jeg rykkede op) men valgte at sige nej tak, da jeg ønsker at få Ipswich op i Premier League, og gøre det til et storhold.. dette er nok noget der kommer til at tage nogle år endnu, min. 2 år. men sikkert også flere Smiley Jeg har dog fået forbedret økonomien en del og stadionet er også udbygget med 4500 pladser Smiley

AMRDK
Gæst

« Svar #76: 02 Feb 2007, 17:21 »

Heeej Folkens !.
Altså jeg har valgt at være AB.
De har en udemærket trup for et 1.Div hold at være.
Bla. : Henrik Eggerts,Brian Gellert og selvfølgelig Yaro Yaro
- Min grund til at jeg har valgt AB er at jeg sagtens kan se AB rykke op inden for 1-2 Sæson eller MAX 3 !
Og det er faktisk også ret sjovt at starte nedefra og følge holdet til succes og derefter skifte til en SAS Liga klub.

Andreas

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #77: 12 Feb 2007, 12:05 »

Jeg er i Livorno. Startede i Leeds da jeg ville have dem tilbage til fordums tid, men det lykkedes ikke så blev fyret. Reddede så Chester City fra nedrykning, men ville ikke forlænge med dem, og da Livorno stod klar med en kontrakt kunne jeg ikke sige nej.

Har ført dem til Uefa Cup deltagelse, champions league kvartfinale 2 gange (3. gang deltagelse på vej) og er i denne sæson ved at vinde mesterskabet med dem. Vinder jeg mesterskabet vil det være kronet på værket og jeg vil søge nye græsgange efter der.

De havde et kæmpe underskud på £10 mio, da jeg kom til klubben, men via succesen og en fornuftig lønstruktur og succes med de unge talenter (gns på 21 i denne sæson for hele truppen) har klubben genereret et overskud på snart £25 mio... Det er endda før udbetalingen af penge fra Champions League. Har oprettet et samarbejde med klubber i Japan og Usa så man får gode marketingspenge derfra.
« Seneste Redigering: 12 Feb 2007, 12:10 af mortenbrenoe » Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #78: 12 Feb 2007, 13:20 »

Farsø/Ullits IK

min lokale klub Opstemt

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

mrfair
Gæst

« Svar #79: 12 Feb 2007, 14:12 »

AGF - fordi det er mit yndlingshold, og fordi NOGEN må sørge for at de rykker op!

Jeg synes ikke det er fedt at starte med et hold, som er alt for godt. Omvendt må der gerne være lidt potentiale. Dette er præcis tilfældet med AGF, så den ligger jo lige til højrebenet.

AGF har også nogle rimelige talenter (er stadig ikke færdig med første sæson, så jeg ved ikke på længere sigt).

njandersen
Gæst

« Svar #80: 12 Feb 2007, 14:38 »

Birmingham- god udfordring når man rykker op

Gungner
Gæst

« Svar #81: 14 Feb 2007, 15:22 »

Aston Villa....

Søgte et midterhold med masser af potentiale, der kunne være med om Europæisk fodbold...
Bestyrelsen forventer at  jeg undgår nedrykning, men selv satser jeg på UEFA Cuppen..

rammy
Ynglingespiller

« Svar #82: 14 Feb 2007, 15:24 »

Tottenham Hotspurs. Har være die-hard fan siden starten af 90érne og de ( spurs ) trænger sgu til nogle succes-oplevelser Wink

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #83: 14 Feb 2007, 15:38 »

West ham

Spændende hold, med spændende spillere og god udfordring.!

Practise makes Perfect!

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #84: 14 Feb 2007, 15:45 »

Tottenham Hotspurs. Har være die-hard fan siden starten af 90érne og de ( spurs ) trænger sgu til nogle succes-oplevelser Wink

så har jeg så skiftet spil og tja Rammy siger hvorfor

Come On You Spurs
COYS

lurking

Zone 43
Manager

« Svar #85: 01 Maj 2007, 21:47 »

Lad os få denne tråd op igen!

Jeg spiller pt. med GIF Sundsvall fra Superettan. Et hold, hvis økonomi stort set hele tiden er i minus, og med masser af talenter. Lustig, Owen, Ljungberg og mange flere. Der udover har jeg lokket Besagno til, da han blev fyret i Salt Lake Shockeret

De lå nr. 3 da jeg kom til, men pga. en dårlig periode belv vi nr. 4 og lige præcis ikke nok til oprykning, så nu gør vi klar til endnu en sæson i Superettan!

edit: tilfreds nu Absa?
« Seneste Redigering: 01 Maj 2007, 22:04 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #86: 01 Maj 2007, 21:50 »

Jeg spiller pt. med GIF Sundsvall fra Superettan. Et hold, hvis økonomi stort set hele tiden er i minus, og med masser af talenter. Lustig, Owen, Ljungberg og mange flere. Der udover har jeg lokket Besagno til, da han blev fyret i Salt Lake Shockeret

Jeg lå nr. 3 da til kom til, men pga. en dårlig periode belv vi nr. 4 og lige præcis ikke nok til oprykning, så nu gør vi klar til endnu en sæson i Superettan!

Huh

Jeg spiller med Malmö, som man kan læse om i min blog.
Trængte bare til, at prøve noget nyt. Smiley

FCK88
Manager

« Svar #87: 01 Maj 2007, 21:50 »

Jeg lå nr. 3 da til kom til, men pga. en dårlig periode belv vi nr. 4 og lige præcis ikke nok til oprykning, så nu gør vi klar til endnu en sæson i Superettan!

hvor mange hold spiller i Superettan? Opstemt

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Zone 43
Manager

« Svar #88: 01 Maj 2007, 21:53 »

Huh

Jeg kom til midt i sæsonen

hvor mange hold spiller i Superettan? Opstemt

16

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #89: 01 Maj 2007, 21:56 »

Jeg kom til midt i sæsonen

Sætningen giver bare ikke mening.

"Jeg lå nr. 3 da til kom til"

Hvem til? For du lå vidst nummer 3, da ham til kom til..

Peace

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010