home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Minimalistic 2014
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic 2014  (Læst 25749 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Minimalistic 2014
« : 11 Sep 2016, 01:52 »

2013/14 - Basingstoke – Skrill South (1. sæson)


I FM 2008 var det muligt for en manager som mig at vinde noget engang imellem. Det er det ikke i FM 2014. Så velkommen til 100 nedrykninger på 100 sæsoner! Denne ombæring blev jeg af LLM-random-team-generatoren tildelt det skønne hold Basingstoke Town, som af medierne blev spået til en tilværelse i den dårlige halvdel af tabellen.

Dog ikke så dårlig som jeg formåede at gøre den til. I den første halvdel af sæsonen gik det ikke så galt igen – jeg vandt et par kampe engang imellem, og holdt mig nogenlunde omkring den 14. plads som var forudset. Det kunne selvfølgelig ikke blive ved med at gå, og der blev efterhånden længere og længere mellem sejrene. Da vi under nedrykningsstregen så endelig formåede at hente 3 vigtige point, gik det hverken værre eller bedre end at det hold vi forsøgte at indhente ”tilfældigvis” også vandt. Over 1. pladsen. På udebane.

Klart nok. Med to runder tilbage var det endegyldigt overstået, og den første nedrykning af mange en realitet. Jeg har udover de britiske og irske ligaer denne gang også Danmark, Norge, Sverige, Finland, Island og Tyskland med, så der er lidt flere muligheder hvad angår ansættelser. Det får jeg nok også brug for.

FA Trophy 3. kval. Runde: Basingstoke 1-2 Whitehawk
FA Cup 1. Runde: Basingstoke 1-4 Bradford



Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #1: 11 Sep 2016, 23:22 »

2014 - Lindsdal – 2nd Division North Gotaland (1½. sæson)


Efter en kort ferie hvor samtlige jobs blev søgt, blev jeg i midten af juni ansat i svenske Lindsdals IF. De var spået til en plads som nummer 7 ud af de 14 hold, men efter 11 kampe lå de på en 10. plads. Der var kun mulighed for en enkelt fri transfer eller to i lønbudgettet, så jeg måtte mestendels klare mig med den eksisterende trup. Og det gik sådan set meget bedre end man kunne forvente.

Det blev til 7 sejre og 3 uafgjorte i de 15 kampe jeg stod i spidsen for holdet, og vi var på intet tidspunkt overmatchet. De 5 nederlag var alle med et enkelt måls margin, og mens de 4 af dem kunne have gået begge veje, smed vi i det sidste ganske ufortjent en føring på 3-2 væk. Sæsonen blev sluttet fint af med to hjemmebanesejre på 4-0 og 5-2, og vi ender dermed på nøjagtig den 7. plads som man kunne have forventet.

Ingen pokalkampe på dette niveau tilsyneladende, så nu er der kun tilbage at se frem til næste sæson, hvor vi forhåbentlig endnu engang opnår den store tilfredsstillelse det er ikke at rykke ned. Jeg har forlænget kontrakterne med ca. halvdelen af truppen, så jeg må selv sætte mit eget aftryk for resten af pengene. Det er ikke sikkert det er en god ting.


Logged



Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #2: 12 Sep 2016, 07:55 »

Jeg må indrømme at jeg ikke helt kan finde ud af hvad jeg skal tænke endnu.. Jeg læser helt sikkert med, men på den anden side synes jeg det er lidt underligt! Det er FEDT!! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #3: 12 Sep 2016, 08:57 »

Jeg må indrømme at jeg ikke helt kan finde ud af hvad jeg skal tænke endnu.. Jeg læser helt sikkert med, men på den anden side synes jeg det er lidt underligt! Det er FEDT!! Smiley

Måske skulle jeg i det første indlæg have lagt dette link ind som kontekst Opstemt

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=32906.0
Logged



Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #4: 12 Sep 2016, 09:10 »

Haha! Smiley Ja det hjalp! Fedt - jeg er med! Ambitiøst projekt men jeg er med - det er jo så vidt jeg kan se ligemeget for dig at der snart er release på FM17! Smiley Og dertil at du har gjort det engang før! Vildt nok at du udelukkende spillede i England sidst. Tror jeg ville køre død i det samme land, men det kan da være det er det jeg skal gøre så snart FM17 lander hos mig!

Jeg føler inspirationen komme listende! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #5: 12 Sep 2016, 09:17 »

Men hvorfor har du valgt 2014-udgaven? Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #6: 12 Sep 2016, 09:37 »

Men hvorfor har du valgt 2014-udgaven? Smiley

Det er af den simple årsag at det er den seneste udgave jeg har! Jeg overvejede kraftigt at gå tilbage til FM08, men ville egentlig gerne have muligheden for at tilføje/fjerne ligaer undervejs hvis jeg skulle føle for det.

Jeg overvejede såmænd også at spille videre på det gamle spil, bare for at komme længere end de 154 sæsoner som en eller anden tosse åbenbart er kommet i Guinness Rekordbog med...
Logged



Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #7: 12 Sep 2016, 09:48 »

Det kunne være ret sejt gået hvis du gjorde det, men ja, kan godt forstå argumentet med at kunne tilføje ligaer efterfølgende - det besvarer måske min undren omkring du kun har spillet i England i dit tidligere save! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #8: 12 Sep 2016, 10:09 »

Det kunne være ret sejt gået hvis du gjorde det, men ja, kan godt forstå argumentet med at kunne tilføje ligaer efterfølgende - det besvarer måske min undren omkring du kun har spillet i England i dit tidligere save! Peace

Yeah, jeg blev nødt til at begrænse mig lidt ligamæssigt, ellers ville load-tiderne blive uudholdelige med tiden. Jeg havde dog også Skotland, Wales, Irland og Nordirland med dengang, men der var ikke rigtig nogen hold derfra der trak i mig Tunge
Logged



Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #9: 12 Sep 2016, 10:17 »

Det forstår man jo så godt når først du fik et hold som Southampton i England. Så er det altså de færreste hold i de øvrige britiske lande der kan konkurrere. Smiley

Hvad med databasestørrelse så? For det begrænser jo også spillere lidt. Men når du starter så langt nede er du jo nok alligevel nogle år ude i fremtiden, før du kan tiltrække de spillere man kender lidt til. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #10: 12 Sep 2016, 10:29 »

Sjovt, jeg er med.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #11: 12 Sep 2016, 10:57 »

Det forstår man jo så godt når først du fik et hold som Southampton i England. Så er det altså de færreste hold i de øvrige britiske lande der kan konkurrere. Smiley

Hvad med databasestørrelse så? For det begrænser jo også spillere lidt. Men når du starter så langt nede er du jo nok alligevel nogle år ude i fremtiden, før du kan tiltrække de spillere man kender lidt til. Smiley

Jeg har valgt stor database, men jeg har ingen forventninger om at kunne tiltrække nogen kendte spillere overhovedet Tunge
Logged



Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #12: 12 Sep 2016, 11:06 »

Jeg har valgt stor database, men jeg har ingen forventninger om at kunne tiltrække nogen kendte spillere overhovedet Tunge

Haha! Super! Opstemt Men det har også lidt charme! Wink Så skal man jo lede efter spillere på en helt anden måde! God jagt på sæson 100 ihvertfald!! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #13: 12 Sep 2016, 13:18 »

Så fik jeg brugt lidt tid på at rulle hen over din tidligere blog.. .. ! Ret imponerende resultater alligevel.. godt gået! Smiley

Ser frem til at følge dit save allerede fra nu af! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #14: 12 Sep 2016, 13:29 »

Så fik jeg brugt lidt tid på at rulle hen over din tidligere blog.. .. ! Ret imponerende resultater alligevel.. godt gået! Smiley

Ser frem til at følge dit save allerede fra nu af! Wink

Jaaah det gik overraskende godt, men den slags bliver der nok ikke noget af i FM14 Wink
Logged



Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010