home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Find store talenter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Find store talenter  (Læst 4456 gange)
Arsenal9
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Find store talenter
« : 05 Sep 2016, 23:40 »

Hej alle sammen.

Hvordan finder I de helt store talenter, med potentiale til at blive verdensklasse eller fremragende fodboldspillere. Altså hvordan lyder jeres opgaver til jeres talentspejdere?

Tak på forhånd Smiley
Logged

Arsenal9
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Find store talenter
« Svar #1: 08 Sep 2016, 18:57 »

Er der slet ikke nogen, som har lyst til at fortælle, hvordan I finder jeres store talenter?
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Find store talenter
« Svar #2: 08 Sep 2016, 20:06 »

hvis jeg virkelig støvsuger markedet, så er jeg inde i hver enkelt klub i de pågældende lande og spejde alle spiller på deres A,B og C hold Smiley Jeg spejder alle spillere under 21 år.
et eksempel kunne være i Belgien. så under Brügge og så alle deres spillere fra 21 og under på deres A hold og B hold og deres U19. og så tager jeg bare hver enkelt klub i den belgiske liga på den måde. Det tager tid, men du kan finde mange gode spillere på den måde.
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Find store talenter
« Svar #3: 09 Sep 2016, 00:29 »

Jeg havde for nogle FM'er siden succes med at have en til at kigge hele verden, og en masse i de forskellige områder.

Fandt en i Nord afrika, som jeg købte for 15mio kr. eller noget i den dur.
Han blev MEGET hurtig attraktiv for hold som Real Madrid...

Meeen nu har jeg slet ikke fået gang i FM16, og hvis så var jeg igang med Akademi Challenge  Grin
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Find store talenter
« Svar #4: 09 Sep 2016, 10:33 »

Jeg har lige som de andre en gang om året taget alle områder. Først tager jeg områderne i Asien (mener jeg det første område er oppe ved siden af søgemenuen) - tjekker landsholdene og ser de unge spillere. Hvis jeg ved der er nogle klubber, der normalt spytter gode talenter ud tjekker jeg også dem (eksempelvis tjekker jeg eksempelvis næsten altid alle klubber i Belgien, da der også plejer at komme gode talenter der, som ikke er på landsholdet).. Dette har fungeret for mig i de sidste par versioner, men har ikke haft det store held med mig i fm16 om at finde nogle gode talenter. Rent faktisk har jeg ikke opdaget i nogle af mine spil endnu en ungdomsspiller der er blevet solgt for mere end 250 mio. eller har en værdi på mere end dette.
Logged


HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Find store talenter
« Svar #5: 09 Sep 2016, 15:15 »

Jeg har lige som de andre en gang om året taget alle områder. Først tager jeg områderne i Asien (mener jeg det første område er oppe ved siden af søgemenuen) - tjekker landsholdene og ser de unge spillere. Hvis jeg ved der er nogle klubber, der normalt spytter gode talenter ud tjekker jeg også dem (eksempelvis tjekker jeg eksempelvis næsten altid alle klubber i Belgien, da der også plejer at komme gode talenter der, som ikke er på landsholdet).. Dette har fungeret for mig i de sidste par versioner, men har ikke haft det store held med mig i fm16 om at finde nogle gode talenter. Rent faktisk har jeg ikke opdaget i nogle af mine spil endnu en ungdomsspiller der er blevet solgt for mere end 250 mio. eller har en værdi på mere end dette.

Jeg har solgt en sydafrikaner for 265mio Peace mener jeg gav 15mio for ham Peace
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Find store talenter
« Svar #6: 09 Sep 2016, 18:08 »

Hvor mange ligaer har I så med osv., og er det stor, mellem eller lille database (kan størrelsen på databasen egentlig ændres efter start på spillet?)

Jeg oplever nemlig tit, at de lande, der tidligere har produceret mange talenter i FM (Sydafrika, Nigeria, USA osv) får "grå" spillere. Altså ikke regens spillere, men stadig spillere som spillet har lavet, men som man bare ikke kan hente. Dette problem har jeg heller ikke haft før dette års udgave af FM16. Der bliver slet ikke produceret så mange som tidligere, og dem der har været i mine, har været skrald
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Find store talenter
« Svar #7: 10 Sep 2016, 19:43 »

Hej alle sammen.

Hvordan finder I de helt store talenter, med potentiale til at blive verdensklasse eller fremragende fodboldspillere. Altså hvordan lyder jeres opgaver til jeres talentspejdere?

Tak på forhånd Smiley
Når man har spillet FM i mange år, så begynder man at huske de forskellige klubber rundt om i verden som tit får gode talenter, så er det bare holde øje med dem. Derudover findes der andre FM sider, hvor datoerne for regen indtog er skrevet ned, så man på selve dagen kan forsøge og skrive kontrakt med dem "gratis", da de er ungdomsspillere.
Logged


T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Find store talenter
« Svar #8: 11 Sep 2016, 14:29 »

Sørger for at få mig en god stab med scouts. Helst med forskellige lande som de har fuld kendskab til. Sender dem ud i regionerne rundt omkring i verden og så søger de bare løs. Dog sørger jeg som regel for at have en scout i lande som Brasilien, Argentina, England, Tyskland, Spanien, Italien, Frankrig og Holland, fordi talenterne ofte kommer derfra.

Sørger altid for at have en 20/20 scout, som har det overordnede at skulle have sagt ift. vurderingen. De andre behøver ikke være helt så gode.

Vurderer så ud fra deres vurdering om spilleren har talent nok. Hvis du ikke har så gode spillere ser du mange med 4 guldstjerner og 1 ekstra sort stjerne og så er det sværere at vurdere om de kan blive verdensklasse, blot bedre end den bedste du har.

Dog er talenterne fra de mindre lande som regel vurderet dårligere, da de ikke kan indfri potentialet i ligaen og derved kan en 2½-3 stjernet talent godt blive fantastisk.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010