2. sæson blev til endnu en 1. plads i Eresdivisionen. Endnu engang relativt sikkert.
Røg som tidligere beskrevet skuffende ud af pokalturneringen, så det trofæ mangler jeg stadig. Det må blive næste år!
Optakten til 3. sæson har igen været præget af et par store afgange. Den største nok Vilhena, som bestyrelsen valgte at acceptere et bud på fra Wolfsburg på 175 mio. Han har også været præget af skader, men er stadig meget ung og af egen avl.. Så havde gerne set ham fortsætte.
Marko Vejinovic og Helander er også røget afsted for 100 mio. i alt. Derudover har jeg lejet en masse talenter ud.
Ud er også gået min 1. keeper Kenneth Vermeer for kun 20 mio.. Han ville prøve noget nyt..
Tilgangene har der også været en del af, og jeg synes selv, at jeg har gjort nogle fremragende og ikke mindst billige indkøb.
Luiz Henrique - Fri transfer fra Botafogo
Ali Adnan - 25 mio. fra Udinese
Jean-Marie Dongou - Fri transfer fra Zaragoza
Marko van Ginkel - 45 mio. fra Chelsea
Predrag Rajkovic - 30 mio. fra M. Tel-Aviv
Samuel Umtiti - 24 mio. fra Barcelona
Sæsonen er startet og den Hollandske supercup er igen i år blevet vundet efter en 2-0 sejr over NEC!
Champions League bolden ruller igen i Rotterdam. Er igen i år havnet i en svær pulje med Inter, Atletico Madrid og Monaco..