home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Løvernes Konge!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Løvernes Konge!  (Læst 15295 gange)
SirDannevang
Gæst
 
Løvernes Konge!
« : 17 Aug 2016, 16:19 »




Velkommen til F.C.København


Min første blog nogensinde om FM er skudt igang, så forvent ikke det store laver muligvis fejl.
Bloggen vil handle om hjerteklubben F.C.København´s evige jagt på Eurpæisk fodbold, hvor fornuftig økonomi-styring og opgradering af klubbens infrastruktur skal bane vej til mesterskabet og på sigt drømmen om pokalen som er den størreste at vinde
Der vil også være stor Fokus på udviklingen af unge spillere i klubben, i deres jagt på at blive legender for deres drømmeklub, F.C.København


« Seneste Redigering: 17 Aug 2016, 16:37 af SirDannevang » Logged

SirDannevang
Gæst
 
Løvernes Konge!
« Svar #1: 17 Aug 2016, 16:59 »



1# - Ny Cheftræner tjekker ind på Telia Parken


Selvom klubben ikke var specielt utilfreds med den nuværende manager Ståle Solbakken, valgte bestyrelsen anført af bestyrelsesformand Anders Hørsholdt , alligevel at fyre manageren efter en 2. plads i sæsonen 2014/2015.

Afløseren var allerede fundet i form af Thomas Jensen, en lokal Jyde, der igennem ungdomsårene havde arbejdet sig igennem DBU's træneruddannelser og nu var fundet værdig, til at overtage styringen af superliga-mandskabet F.C.København. 

Thomas Jensen udtaler sig til den fremmødte presse:" Jeg er ualmindelig glad for at mine mange timer på sidelinjen som træner for min bardomsklub Skodborg IF, endelig bærer frugt. Jeg har haft cheftræner sæddet i F.C.København  som mit mål, siden jeg første gang kom på stadion i en alder af 7 år. Der vil komme nogle ændringer i trupsammensætningen over de næste par sæsoner, men disse ændringer har jeg allerede diskuteret med formanden. Jeg er glad for at I mødte op til denne store begivenhed og vil nu afslutte denne pressekonference."


Logged

SirDannevang
Gæst
 
Sv: Løvernes Konge!
« Svar #2: 17 Aug 2016, 17:26 »



2# - Mødet med Formanden



Mødet med formanden Anders Hørsholt blev som forventet, Mesterskabet skal hjem lød buskabet. Som udgangpunkt intet problem, med vores nuværende trup

Klubben valgte at give mig et transferbudget på 29.99 mio. og et overskud på 8.61 mio. i løn-budgettet. Med klubbens helt store profil Thomas Delaney´s ønske om at komme videre, kan jeg kun sige at jeg må acceptere dette og få den bedste pris ud af ham. Dog sælges han ikke for under 50 mil.


Her er Filosofierne der blev valgt på mødet


1. Spil Boldbesiddende Bold
2. Være Farlige på Dødbolde
3. Udvikle Talenter Fra Eget Academy


Jeg er meget godt tilfreds med presset fra starten af


Derudover skal jeg selv ansætte Trænere - Talentspejdere - Læger - osv til både 1-2 og ungdomsholdet
« Seneste Redigering: 17 Aug 2016, 17:29 af SirDannevang » Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Løvernes Konge!
« Svar #3: 17 Aug 2016, 18:06 »

Spændende start. Følger med Smiley
Logged

SirDannevang
Gæst
 
Sv: Løvernes Konge!
« Svar #4: 17 Aug 2016, 18:20 »

Spændende start. Følger med Smiley

fedt Smiley modtager geren ros/kritik da det er min første blog Smiley
Logged

SirDannevang
Gæst
 
Løvernes Konge!
« Svar #5: 17 Aug 2016, 18:22 »

3# - Den Nye Stab




Jeg har valgt at køre dansk tema på træner fronten, så det er måske ikke de stærkeste trænere men jeg kan altid finde nogle nye Wink




A-Holdet

Assistent-Træneren: Stig Tøfting
Målmands-Trænerene: Brian Thomsen & Finn Secher
Fitness-Trænere: Thomas Kjærbye & Peter Sand
Allround-Trænere: Peter Fehér , Morten Svan , Martin Jørgensen , Kenneth Fabricius &Henrik Pedersen
Fysio-Afdelingen: Christian Tychsen , Jacob Frank , Morten Stampe & Søren Malling
Leder af ungdoms udvikling: Lasse Christensen


B-Holdet

Her er ansat de trænere der var plads til, så her skal der helt sikkert bedes om flere trænere når det er muligt

Manager: Christian Grønbæk
Assistent Manager: Nicolai Stokholm
Målmandstræner: Rene Heítmann
Fysio: Simon Krog Pedersen



U19-Holdet


« Seneste Redigering: 18 Aug 2016, 10:10 af SirDannevang » Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Løvernes Konge!
« Svar #6: 17 Aug 2016, 18:30 »

fin start, følger med og ser hvad det kan blive til
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Løvernes Konge!
« Svar #7: 17 Aug 2016, 21:54 »

Jeg er også med her. Elsker at se nye bloggere give det et skud og skal nok komme med lidt respons løbende
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

SirDannevang
Gæst
 
Sv: Løvernes Konge!
« Svar #8: 18 Aug 2016, 07:22 »

Jeg er også med her. Elsker at se nye bloggere give det et skud og skal nok komme med lidt respons løbende
især din mening betyder meget Wester, ser dig som den bedste blogger herinde Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Løvernes Konge!
« Svar #9: 18 Aug 2016, 07:35 »

Alle blogs får en chance, så din er også interessant. Jeg spiller ikke selv i DK, så spændende at se hvad der foregår i det lille land!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

SirDannevang
Gæst
 
Løvernes Konge!
« Svar #10: 18 Aug 2016, 11:18 »

4# - Truppen 2015/2016










Jeg er godt tilfreds med holdet, der er stjernespillere på mange af pladserne dog ser jeg angrebet som en lille svaghed på kun 3 spillere.. Her vil jeg gerne have 1 ekstra tæker at gøre brug af en af mine talenter


Spillerne : Peter Ankersen , Robin Olsen & Thomas Kaminski er kommet til på leje, jeg vil se om jeg ikke kan få dem til klubben på fast kontrakt. Derudover skal jeg se om jeg kan få fundet en acceptal løsning på salget af vores anførerThomas Delaney

Derudover kommer der som sagt 2 spændende spillere ind efter sæsonen der er tale om Rasmus Falk & den blot 16 årige Niclas Røjkjær   De kommer fra henholdsvis Odense Boldklub & Silkeborg Idrætsforrening. Jeg glæder mig ekstra meget til at se om de kan leve op til forventingerne der til dem på Telia Parken
« Seneste Redigering: 18 Aug 2016, 11:50 af SirDannevang » Logged

SirDannevang
Gæst
 
Løvernes Konge!
« Svar #11: 18 Aug 2016, 11:46 »

5# - Talenterne


Jeg har valgt ikke at beholde alle ungdomsspillerne fra starten af, da mange af dem ikke har potentiale til noget som helst...


Jeg har valgt 6 ungdomsspillere jeg ville give chancen!


1. Den 17 årige venstre back Fredrik Bay . Jeg ser Frederik som en kommende stjerne på back pladsen hvis han får den rette træning samt mentor, ydermere skal han også have spilletid på 1 holdet.


2. Her har jeg valgt at fokusere på den 19 årige centrale forsvarspillerMarcus Mathiesen , som jeg ser som et middelmådigt talent, dog ser jeg ham som han kan blive et fint reserve valg.


3. Her er der tale om den blot 17 årige Jonathan Frimann som jeg ser som et stort talent i fremtiden på venstre kanten


4. Dette er den stærke centrale midbanespiller Aboubakar Keita , Jeg ser ham som en kommende afløser for Delaney, det kræver dog en del træning samt 1 holds bold fra starten af.

5. Den høje angriberJulian Kristoffersen jeg ser Julian som en kommende 1 holdsspiller.. han vil få spilletid da der kun er 3 angribere i klubben og jeg ikke vil købe en ekstra.

6. Sidst men ikke mindst den stærke højrekant Lucas Simonsen
Logged

SirDannevang
Gæst
 
Løvernes Konge!
« Svar #12: 18 Aug 2016, 12:00 »

6# - Faciliterne




Da jeg fik jobbet fik jeg som en af mine ting jeg skulle lave var at udvikle ungdommen. Og hvis det skal lykkes optimalt falder der nogle ting ind som helt sikkert skal forbedres de næste sæsoner..


1. Træningsfaciliteter ne
2. Ungdomsfaciliterne
3. Ungdomstræning
4. Ungdomsrekuttering


« Seneste Redigering: 18 Aug 2016, 12:41 af SirDannevang » Logged

SirDannevang
Gæst
 
Løvernes Konge!
« Svar #13: 18 Aug 2016, 12:02 »

7# - Taktikken




Selve taktik delen har jeg længe tænkt over. Skal jeg finde en plug-and-play taktik, eller selv lave en.
Jeg valgte selv at lave en taktik, da jeg synes det er mest udfordrende at se hvad man kan udvikle spillerne til, dette er den taktik jeg er kommet frem til. Har prøvet at komme tæt på FCK´s rigtige taktik som muligt uden det blev for mærkeligt sat sammen.



Selve Taktikken:

Jeg har valgt at køre med den traditionelle 4-4-2 taktik som FCK har brugt i mange år.



Holdinstruktionerne ser således ud:

« Seneste Redigering: 18 Aug 2016, 12:17 af SirDannevang » Logged

SirDannevang
Gæst
 
Løvernes Konge!
« Svar #14: 18 Aug 2016, 12:40 »

8# - Dødboldene





FCK har i mange år været rigtig stærke på dødbolde, det var også en af de ting jeg bliver målt på i løbet af mit ophold i FCK. Jeg har valgt at lave alle instruktionerne selv da jeg synes jeg måske får mest ud af det.. Jeg tilpasser det ved hver opstilling/udskiftning så jeg er allermest farlig..




Defensive Hjørnespark:

Fra Venstre Side

Fra Højre Side


Offensive Hjørnespark:

Fra Venstre Side
Fra Højre Side


Indkast:

Fra Venstre Side:
Fra Højre Side:


FRISPARKENE

Defensive frispark

Fra Venstre Side:

Fra Højre Side:


Offensive Frispark:

Fra Venstre Side:
Fra Højre Side:
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010