home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 304 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Introduktionsforum
| | |-+  Jesaustralia - Hej Til Danske fmfans
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Jesaustralia - Hej Til Danske fmfans  (Læst 2326 gange)
Jesaustralia
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Jesaustralia - Hej Til Danske fmfans
« : 30 Jul 2016, 02:30 »

Jeg har spillet CM og FM lige saa laenge jeg kan huske - jeg er 41 aar - men har ikke spillet cm i 41 aar jeg har selv spillet fodbold da jeg var yngre - en dansk Maradona type var jeg som spiller og derfor var mine medspillere altid sure paa mig lol - nej jeg elskede Maradona og Michael Laudrup ligesom de fleste vel nok gjore hvis de stammer fra min tid.

Det jeg kan tilbyde forummet er visdom omkring fm - Gode kvalitets taktikker - formulaer/fremgangs maader i succesfuld management som skaber i sidste ende succes for din klub.

Jeg har en profil paa hjemmesiden der hedder fmbase som hovedsageligt foregaar paa engelsk - jeg spiller selv spillet paa engelsk saa jeg ved ikke hvad de foreskellige betegnelser er paa dansk og det interesserer mig heller ikke.

Jeg har testet foreskellige taktikker sammen med nordmanden Mr Langvatn og en del andre som danner en gruppe og maaske snart en hjemmeside. Jeg er dog saa arrogant en dansker at jeg kan godt kalde Mr Langvatn min konkurrent og det betyder jeg ikke altid deler samme opfattelse som ham - eller ret og sagt mange gange deler jeg ikke samme opfattelse som ham - vi er begge autoriteter paa fmbase hjemmesiden hvor han skal fremstaa som storrere end mig, men realiteten er han har ikke forstand paa fodbold Smiley - han har forstand paa at finde frem til hvad der er de bedste snyde opsaetninger i foreskellige taktikker, hvor jeg selv laver taktikker med hjertet og det gor jeg med en paen succes.

Hvis du derude ikke har noget imod engelsk kan du finde mig i fmbase forummet http://www.fm-base.co.uk/forum/share-download-fm-16-tactics/358068-jesaustralia-top-teams-out-closet.html 

Jeg har ikke mere at sige andet end jeg anbefaler paa det varmeste min taktik der hedder Sublimity - som du vil ku'finde i ovenstaaende link.

Cheers Danmark
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010