home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Problemer med targetman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Problemer med targetman  (Læst 3724 gange)
fred400
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Problemer med targetman
« : 23 Jul 2016, 21:16 »

Hej
Jeg spiller med en targetman. På den sidste tredjedel af banen fungere det udmærket. Han lægger den fint videre ud til kanterne når han får den i fødderne og i feltet er han farlig på indlæg.
Men problemet er at mine andre spillere alt for ofte vælger at slå en håbløs bold op mod ham nede fra egen banehalvdel. Jeg så langt hellere at bolden blev spillet over kanterne og han min targetman først blev en del af spillet på den sidste tredjedel.
Jeg spiller en 3-3-1-2-1, med 3 FC, 2 wingbacks og en regista, en CM, to kanter og en targetman.
Nogle forslag til hvordan problemet kan løses?  Smiley
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Problemer med targetman
« Svar #1: 25 Jul 2016, 22:53 »

Hej
Jeg spiller med en targetman. På den sidste tredjedel af banen fungere det udmærket. Han lægger den fint videre ud til kanterne når han får den i fødderne og i feltet er han farlig på indlæg.
Men problemet er at mine andre spillere alt for ofte vælger at slå en håbløs bold op mod ham nede fra egen banehalvdel. Jeg så langt hellere at bolden blev spillet over kanterne og han min targetman først blev en del af spillet på den sidste tredjedel.
Jeg spiller en 3-3-1-2-1, med 3 FC, 2 wingbacks og en regista, en CM, to kanter og en targetman.
Nogle forslag til hvordan problemet kan løses?  Smiley
Formålet med en target man er primært at finde ham og ramme ham - den høje i luften og den fysisk stærke i fødderne, der har ryggen til målet.
En Crouch-, Koller-typen bliver der jo sigtet efter nede fra bagkæden for han så flækker eller holder på bolden og får de andre spillere med frem.
Måske du kan spille med kortere afleveringer i lavere tempo og angribe over kanterne?
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Problemer med targetman
« Svar #2: 26 Aug 2016, 13:31 »

Man vil ikke kunne løse det ved, at have en dybdeliggende playmaker?  Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Problemer med targetman
« Svar #3: 29 Aug 2016, 21:45 »

Man vil ikke kunne løse det ved, at have en dybdeliggende playmaker?  Smiley
så er det jo især ham der vil slå de længere bolde og han er jo centerspiller, hvor han ville have indlæg fra fløjene
Logged

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Problemer med targetman
« Svar #4: 28 Sep 2016, 21:08 »

Jeg vil gerne knytte en kommentar, da jeg også spiller med targetman, og søger at holde bolden og lader min angriber spille med ryggen til målet, og holde positionen og afslutte mindre. Har også rigeligt med afslutninger fra en masse forskellige positioner på banen, men de rammer sjældent målet, til trods for at jeg prøver at arbejde bolden ind i feltet. Nogen der kan hjælpe mig med at score mål?
Hjælp!
Logged

FORZA JUVE!

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Problemer med targetman
« Svar #5: 29 Sep 2016, 09:16 »

så er det jo især ham der vil slå de længere bolde og han er jo centerspiller, hvor han ville have indlæg fra fløjene

Hvad med en bred playmaker?
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010