home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang  (Læst 20449 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #30: 06 Jul 2016, 13:20 »

Ja okey tak! Smiley Så har du ikke lavet spillerinstruktione r på andre positioner du har glemt og fortælle ?


https://gyazo.com/2ffc54cfed764b18b048ff2a3aaa2ee2     sådan kommer mit hold til at se ud.

Tror det bliver godt Smiley





Nej, jeg har med vilje ikke fortalt noget om spillerinstruktione rne i mine indlæg, da de er blevet testet lidt frem og tilbage Smiley Dem jeg finder mest optimale ligge i taktikken, der kan downloades. 
Og ja, det ser bestemt godt ud! På MH ville jeg nok bruge Zivkovic og Jay Rodriguez, da de er venstrebenede. Og du har hentet Hazard  Shockeret Min favoritspiller! Spændende ser det i hvert fald ud.
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #31: 06 Jul 2016, 13:57 »

De alle sammen er højre benet Skuffet   kun malcom som bruger venstre.
Måske jeg skulle søge efter en venstre benet til den position.

kan du anbefale en ?




Ja fik hazard for 660 mio. som jeg synes var billigt. har kun prøvet Bale og Pogba af i fm16,som koster over de 600 mio.
Chelsea var ikke med i Champions league eller Euro league, da de havde en rigtig dårlig sæson.
og jeg fik lige stjålet 3 pladsen fra Liverpool på sidste spilledag.

Men Hazard har ramte en stime med 6 dårlige kampe i træk nu og ligger på 6.68 men stadig min topscore LOL :p med 9 mål   
Men nu kan han kigge lidt til fra bænken og forhåbentligt komme stærkt tilbage igen.

Men der os blevet købt for 2,3 milliarder   solgt for 1.6 milliard      men nu har jeg os grundstamme til de næste mange år!
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #32: 06 Jul 2016, 14:27 »

De alle sammen er højre benet Skuffet   kun malcom som bruger venstre.
Måske jeg skulle søge efter en venstre benet til den position.

kan du anbefale en ?




Ja fik hazard for 660 mio. som jeg synes var billigt. har kun prøvet Bale og Pogba af i fm16,som koster over de 600 mio.
Chelsea var ikke med i Champions league eller Euro league, da de havde en rigtig dårlig sæson.
og jeg fik lige stjålet 3 pladsen fra Liverpool på sidste spilledag.

Men Hazard har ramte en stime med 6 dårlige kampe i træk nu og ligger på 6.68 men stadig min topscore LOL :p med 9 mål   
Men nu kan han kigge lidt til fra bænken og forhåbentligt komme stærkt tilbage igen.

Men der os blevet købt for 2,3 milliarder   solgt for 1.6 milliard      men nu har jeg os grundstamme til de næste mange år!

Troede det var den anden Zivkovic, du havde Wink

Lincoln kan omskoles dertil, Bentaleb, Ritchie, Kasper Kusk, Steven Berghuis, Sergio Canales, Pablo Piatti. Bare en venstrefodet playmaker type. De kan nemt omskoles til positionen.
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #33: 06 Jul 2016, 15:13 »

ja okey xD  han er blevet solgt til PSG for 400 mio fra Porto

Men Jack Wilshere er sat til salg for sølle 50 mio.  og han er venstre benet Opstemt   
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #34: 06 Jul 2016, 15:28 »

ja okey xD  han er blevet solgt til PSG for 400 mio fra Porto

Men Jack Wilshere er sat til salg for sølle 50 mio.  og han er venstre benet Opstemt   

Ja helt klart! Giv det et forsøg Smiley
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #35: 11 Jul 2016, 21:22 »

Har ført Almeria tilbage i Liga BBVA med en 1 plads i Adelante. har desværre ikke noget ss pt.
Vel og mærke mere eller mindre med den trup man har fra starten af
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #36: 25 Aug 2016, 11:24 »

Fedt setup. Jeg har netop holdt 1,5 års pause, men kunne ikke holde mig væk længere. Så jeg har lige købt FM16 (man kan jo ikke bryde stimen siden 00/01) og er begyndt med Coventry. De er nærmest som skabt til din opstilling, og jeg har altid været kæmpe fan af asymmetriske opstillinger - desværre uden den store succes. Den får et forsøg Smiley
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #37: 25 Aug 2016, 13:01 »

Fedt setup. Jeg har netop holdt 1,5 års pause, men kunne ikke holde mig væk længere. Så jeg har lige købt FM16 (man kan jo ikke bryde stimen siden 00/01) og er begyndt med Coventry. De er nærmest som skabt til din opstilling, og jeg har altid været kæmpe fan af asymmetriske opstillinger - desværre uden den store succes. Den får et forsøg Smiley

Spændende Smiley
Logged

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #38: 25 Aug 2016, 18:21 »

De første forsøg med træningskampe mod to hold under mig endte med hhv. 0-1 og 0-0. Jeg prøvede efterfølgende med en 4-1-2-2-1 symmetrisk opstilling efter dine principper mod det hold, jeg tabte 0-1 til. Der vandt jeg 4-1 og dominerede store dele af kampen :S
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #39: 25 Aug 2016, 22:00 »

Okay, jeg har heller ikke udviklet videre på taktikken siden. Den har sikkert en del mangler Wink
Logged

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #40: 29 Aug 2016, 21:33 »

Jeg har arbejdet lidt videre med din taktik og er kommet til følgende opstilling:

          GK

       DC    DC    DL

DMR DMC

       MC    MC

       AMC          AML

               ST

Jeg bruger samme indstillinger som i din taktik og har bare flyttet rundt på et par pladser:

DMR: Wingback - attack
DMC: Anchor
MC(R): Advanced playmaker - support
MC (L): Box to box - support
AMC: Shadow striker - attack
AMR: Wing eller Inverted - Attack
ST: Deep Lying Forward - Support

Første kamp blev vundet 7-0 mod et dårligere hold, og spillet fungerede rigtig godt. Det defensive pres var ikke altid helt i skabet, men ellers ser det lovende ud. Jeg kan evt. smide den op, hvis det bliver en succes på længere sigt Smiley
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #41: 25 Sep 2016, 00:02 »

Hej

Mit Fm 16 oplevelse har ikke været god i forhold til taktikken, jeg kan simpelthen ikke få holdene til at spille optimalt.

Hvordan analyserer i en kamp om den går godt eller skidt? Vinder i kampen er den nok gået godt:-)
Men hvordan finder i ud af hvad i skal indstille i taktikken, så den bliver bedre. Ser i f.eks. en kamp i langsom tempo, ser hvor spillerne står løber hen og hvis spillerne ikke spiller optimalt, går i så ind retter i taktikken eller hvordan?

Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010