home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 301 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang  (Læst 20521 gange)
tuegnito
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #15: 04 Jul 2016, 20:52 »

Jeg kunne godt tænke mig at teste denne med Dortmund :-)
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #16: 04 Jul 2016, 22:38 »

Jeg kunne godt tænke mig at teste denne med Dortmund :-)

Det lyder godt! Jeg får lige uploaded taktikken hurtigst muligt Smiley
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #17: 04 Jul 2016, 22:39 »

Godt gået, men Dembele sælger man ALDRIG! Heller ikke for 30 mio euro Peace Han gør det altid fortræffeligt for mig og er også stor fan af hans spillestil IRL

Jeg mener mere, at når man starter saves er han for det meste til salg eller utilfreds pga. mangel på spilletid Smiley
Men jeg er helt enig, jeg elsker hans spillestil, stor og stærk samtidig med han har et godt drive med bolden.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #18: 04 Jul 2016, 23:00 »

Taktikken ligger nu under "Downloads"-fanen. FM2016 og under taktik. Held og lykke, tuegnito!
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #19: 05 Jul 2016, 11:34 »

Jeg mener mere, at når man starter saves er han for det meste til salg eller utilfreds pga. mangel på spilletid Smiley
Men jeg er helt enig, jeg elsker hans spillestil, stor og stærk samtidig med han har et godt drive med bolden.
okay - det skal lige siges jeg kun har startet 3 spil op i denne version og jeg er/har været Spurs i alle 3 Hævet Øjenbryn
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #20: 05 Jul 2016, 14:33 »

Hey Whapz, Har taget taktikken i brug med Almeria som i starten befinder sig i Liga adelante.
Noget er at det måske er en god taktik, men spillerne skal jo også være der. Så hvis man regner med at taktikken bare falder i hak med det samme bliver man slemt overrasket.. Er der plads til at man kan ændre på spillerrollerne i den her taktik uden man smadrer dit grundlag?
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #21: 05 Jul 2016, 15:09 »

Hey Whapz, Har taget taktikken i brug med Almeria som i starten befinder sig i Liga adelante.
Noget er at det måske er en god taktik, men spillerne skal jo også være der. Så hvis man regner med at taktikken bare falder i hak med det samme bliver man slemt overrasket.. Er der plads til at man kan ændre på spillerrollerne i den her taktik uden man smadrer dit grundlag?


Kan du sagtens forsøge, altså rollerne. For mig at se, er det bare sådan, det hænger bedst sammen.
Har du en venstrebenet playmaker-type, så begynd at omskole ham til MH-bred playmaker.
Og samme ved den invendige angriber, har du en hurtig, afslutningsstærk spiller, der er højrebenet, derover med ham Smiley

Selv om spilleren ikke har fuld grøn "ost" på positionen, kan de sagtens præstere godt og falde godt ind i taktikken.
For at få taktikken hurtigt flydende, så sæt den i alle 3 taktik-slots.

Håber det giver mening og kan hjælpe!
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #22: 05 Jul 2016, 15:19 »

Vil du hurtigt prøve at kigge på almeria? har ikke hentet nogen spillere da de har et godt hold i forvejen samt de har 3 talenter på deres segunda hold jeg har hentet op ?
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #23: 05 Jul 2016, 15:19 »

Hey

Jeg tager da også lige og prøver taktikken af, har et spil kørende i Brasilien så vil da se hvad den kan her overe  Smiley

Klubben er:
Cruzeiro Esporte Clube
Logged


whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #24: 05 Jul 2016, 16:06 »

Vil du hurtigt prøve at kigge på almeria? har ikke hentet nogen spillere da de har et godt hold i forvejen samt de har 3 talenter på deres segunda hold jeg har hentet op ?

Kan jeg godt senere, er hjemme engang efter spisetid Smiley

Hey

Jeg tager da også lige og prøver taktikken af, har et spil kørende i Brasilien så vil da se hvad den kan her overe  Smiley

Klubben er:
Cruzeiro Esporte Clube

Fedt! Glæder mig til at høre mere Opstemt
Logged

Lars176
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #25: 05 Jul 2016, 21:59 »

Laver du ændringer i taktikken når du spiller på udebane, eller hvis du er foran/bagud? ellers godt arbejde
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #26: 06 Jul 2016, 10:51 »

Laver du ændringer i taktikken når du spiller på udebane, eller hvis du er foran/bagud? ellers godt arbejde

nej, det har jeg slet ikke gjort! Man kunne nok godt gå ned i en standard mentalitet, kunne jeg forestille mig.
Har du prøvet taktikken af?
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #27: 06 Jul 2016, 12:45 »

Forreste og bageste mand


I dette afsnit, vil jeg komme ind på mit valg af målmand og angriber i CRYSTAMIX. Jeg har valgt hhv. sweeper-keeper og dybdeliggende angriber på disse to positioner.

Sweeper-keeperen:
Han er simpelthen den slags målmand, der har imponeret mig mest i udgaven af FM. Rollen er sat til "forsvar", hvor han er meget påpasselig med sine indgreb ud af buret. Samtidig er han mere deltagende i spillet end den normale målmand, hvor han i min taktik bliver instrueret i at lave simple afleveringer til backs. Samtidig kommer han lidt ud i feltet for at opsnappe for lange stikninger fra modstanderne. Når jeg finder en keeper, kigger jeg meget på stats i reflekser, en mod en og kommunikation. Det er svært for mig yderligere at gå i detaljer om målmanden, da jeg simpelthen ikke kender nok til rollen  Rullende Øjne

Den dybe angriber:
Her er omdrejningspunktet, der skal sammenflette midtbanen og angrebet. Han har en stor andel i det offensive spilmønster, da han trækker ned i banen for at modtage bolden og får den fordelt derfra. Slår han den for eksempel ud til en fremadstormende back, skal han selv med i feltet, og sender han en stikning til skyggeangriberen eller den indvendige angriber, skal han med i feltet for en eventuel returbold. Med andre ord, skal han altså have en fod med i rigtig mange ting i dette smalle system, da han ofte har sidste eller næstsidste fod på bolden. Den dybe angriber skal have gode stats i ting som aflevering, overblik, førsteberøring og afslutning. Man kan også kigge på fart, hovedstød, styrke, løb uden bold. Dog har jeg erfaret, at han ikke behøver være totalt komplet til disse ting for at udfylde rollen. En targetman eller teknikker kan altså også sagtens bruges som en dyb angriber!

Dette var en forklaring om mine spillerroller i taktikken CRYSTAMIX. På papiret og teoretisk, føler jeg selv, at det er nogenlunde udtænkt og klar til at blive prøvet i praksis! Som nævnt i første afsnit, var første destination RB Leipzig, men da mine screenshots er gået tabt, vil jeg forsøge mig andetsteds, nemlig i Spanien og Real Sóciedad! En klub jeg aldrig har forsøgt mig i før i FM-sammenhæng.


Hej lyder spændende med din taktik, og vil prøve den af på mit Southampton hold. 

Dybdeliggende angriber.
Du skriver du har fjernet rollen ''bevægelsesfrihed fra position'' i dit nye indlæg. Men du skrev aldrig du havde tilføjet denne spillerinstruktion i dit indlæg.
Så nu bliver jeg forvirret. Har du tilføjet den eller er den uændret, ligesom din skyggeangriber?

Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #28: 06 Jul 2016, 12:47 »


Hej lyder spændende med din taktik, og vil prøve den af på mit Southampton hold. 

Dybdeliggende angriber.
Du skriver du har fjernet rollen ''bevægelsesfrihed fra position'' i dit nye indlæg. Men du skrev aldrig du havde tilføjet denne spillerinstruktion i dit indlæg.
Så nu bliver jeg forvirret. Har du tilføjet den eller er den uændret, ligesom din skyggeangriber?

Så nu jeg lidt forvirret

Jeg startede med at have den tilføjet under min dybe angriber, faktisk fordi jeg ville have ham til at lave lidt de samme ting som en komplet angriber. Den er fjernet igen og er ikke på som standard! Tak fordi du påpeger det Smiley

Og lyder spændende! Held og lykke i Southampton
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: CRYSTAMIX - en taktisk tilgang
« Svar #29: 06 Jul 2016, 12:58 »

Ja okey tak! Smiley Så har du ikke lavet spillerinstruktione r på andre positioner du har glemt og fortælle ?


https://gyazo.com/2ffc54cfed764b18b048ff2a3aaa2ee2     sådan kommer mit hold til at se ud.

Tror det bliver godt Smiley



Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010