Oktober1. oktober6. liga kampTottenham - Chelsea 0-0
Svær kamp mod et hold der ikke havde tabt i 7 kampe i træk. Det blev så til 8 kampe efter mødet med mit Chelsea hold, der ikke formåede at score på deres chancer. Lidt skuffende, men trods alt 1 point, i stedet for ingen.
4. oktober7. liga kampEverton - Chelsea 0-0
Endnu en 0-0 kamp. Den anden i træk. Ikke tilfredsstillende.D
og, skal det siges, at jeg hverken kunne have Drogba eller Sheva med, da de begge var ude med skader. De vender heldigvis snart tilbage.
14. oktober8. liga kampChelsea - Aston Villa 2-1
A. Shevchenko 1-0
S. Petrov 1-1
A. Shevchenko 2-1
Shevchenko er tilbage, 1. kamp efter sin skadespause, og så går han ind og scorer 2 mål, og afgør dermed kampen. Det er imponerende. Det var ikke ligefrem det flotteste spil vi fandt frem i denne kamp, men vi fik de 3 point, og det er det afgørende.
18. oktober3. CL kampChelsea - Anderlecht 3-0
M. Ballack 1-0
M. Klose 2-0
M. Ballack 3-0
Stor kamp af Ballack, og i det hele taget en god kamp af holdet. Men Anderlecht havde heller ikke meget at byde på.
21. oktober9. liga kampCharlton - Chelsea 0-1
M. Ballack 0-1
Fin kamp, vi fik de 3 point, og holdet viste til tider flot spil. Men vi skal kunne spille bedre og mere stabilt, man kan ikke nøjes med blot at spille godt i perioder.
24. oktoberLiga-cup 3. rundeChelsea - Fulham 3-2
T. Buffel 0-1
A. Shevchenko 1-1
A. Shevchenko 2-1
M. Ballack 3-1
T. Radzinski 3-2
Skidt start men så får Fulham rødt kort, og Sheva sparker os derefter tilbage i kampen. Fulham brænder først et straffespark, og senere bringer de lidt spænding ind i kampen med et mål. Men de kommer ikke tættere på, og vi tager sejren.
28. oktober10. liga kampChelsea - West Ham 1-1
M. Klose 1-0
C. Tevez 1-1
Det blev til en uafgjort mellem os, ligaens på det tidspunkt nr. 1, og West Ham der inden kampen var nr. 2. Der var lagt op til en spændene kamp, men udover de to mål var kampen præget af en del fejlafleveringer.
31. oktober4. CL kampAnderlecht - Chelsea 1-1
F. Lampard 0-1
B. Goor 1-1
Skuffende resultat, i forhold til jeg vandt det første opgør med 3-0. Det må ikke kunne ske. Ikke for at sige at Anderlecht er et dårligt hold, de fightede godt, men jeg burde have kørt den hjem.
Chelsea manager erobrer oktober pris.!Chelseas manager David Williams vandt månedens manager pris i den engelske Premier League. Chelsea er efter denne måned med bedre resultater godt fremme i ligaen. Bedste spiller i Oktober månedDen bedste spiller i oktober måned var M. Ballack.
Han spillede med stor sikkerhed, og styrede
midtbanen flot. Han fik også vist sin mål faglighed,
og ligger på 2. pladsen på min topscorer liste.
Premier Leugue efter oktober måned..Det ser bedre ud for mig. Er på 1. pladsen, men kan dog blive sendt ned på 2. pladsen, da Manchester United med en sejr kan komme op på 1. pladsen.