home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Bud på 3-bagkæde konstellation
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bud på 3-bagkæde konstellation  (Læst 2648 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Bud på 3-bagkæde konstellation
« : 11 Jun 2016, 17:47 »

Hey guys.

Jeg er i gang med at lave et comeback til FM, hvor jeg vil i gang med en ny taktisk side af mit ellers hidtil foretrukne, 3-bagkæde.
Har i derfor nogle bud på, hvordan dette opsættes bedst, vil jeg tage buddene til mig med kyshånd. Jeg har selv tænkt på at køre de to i siderne som stoppere i alm. central forsvar og den midterste som boldspillende opbakker. Vil det fungere, vil det ikke?

Håber jeg kan nå lidt respons inden det går løs Opstemt

Kiss and love, whapz.
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bud på 3-bagkæde konstellation
« Svar #1: 11 Jun 2016, 19:57 »

Det kommer an på om du agter at spille mandsopdækning eller zoneforsvar - i et zoneforsvar vil to stoppere forlade deres plads for meget og efterlade rum på siderne.

I mandsopdækning vil det formentlig være fint, der de to stopper vil skulle skubbe op på deres markering. Ved denne løsning vil det være vigtigt i personlige indstillinger, at dine stoppere har fået valgt en spiller, som de skal markere.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bud på 3-bagkæde konstellation
« Svar #2: 11 Jun 2016, 22:44 »

Jeg spiller med tre i forsvaret. De to i siderne som helt normale forsvarsspillere og ham i midten som en normal forsvarer med en opbakkerrolle. Det fungerer glimrende.

Logged

Isolation

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bud på 3-bagkæde konstellation
« Svar #3: 12 Jun 2016, 00:05 »

Det fungere rigtig fint for mig med CD (stopper) BPD (cover) CD (stopper)

jeg har arbejdet meget med en 3-2-2-1-2 og umiddelbart lukker det bedst af for mig. Det har fungeret bedst hvis de 2 yderste har lidt hurtighed  Smiley

Hvis du er interesseret kan jeg smide SS af taktikken. Den er blevet testet med Juve og Udine. Regner med at den skal testet yderligere på et tidspunkt  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bud på 3-bagkæde konstellation
« Svar #4: 12 Jun 2016, 01:34 »

Jeg har haft en smule held med at bruge dem sådanne her: boldspillende( fordi jeg havde trænet et regen til det) samt begrænset Forsvar og en central opbakker med en ankermand 2 centrale midt med den ene som boldvindende og dybdeliggende playmaker plus to fløje og en angriber, som en kontra taktik vel og mærke
hvis det giver mening for dig/jer
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bud på 3-bagkæde konstellation
« Svar #5: 12 Jun 2016, 10:55 »

Det fungere rigtig fint for mig med CD (stopper) BPD (cover) CD (stopper)

jeg har arbejdet meget med en 3-2-2-1-2 og umiddelbart lukker det bedst af for mig. Det har fungeret bedst hvis de 2 yderste har lidt hurtighed  Smiley

Hvis du er interesseret kan jeg smide SS af taktikken. Den er blevet testet med Juve og Udine. Regner med at den skal testet yderligere på et tidspunkt  Smiley

Det er jeg glad for at høre! Det var præcis sådan, jeg havde tænkt mig at forsøge det.
Og du må gerne smide SS, hvis du lyster Smiley

Jeg spiller med tre i forsvaret. De to i siderne som helt normale forsvarsspillere og ham i midten som en normal forsvarer med en opbakkerrolle. Det fungerer glimrende.

Spændende! Tak Smiley
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bud på 3-bagkæde konstellation
« Svar #6: 12 Jun 2016, 14:05 »

Det er jeg glad for at høre! Det var præcis sådan, jeg havde tænkt mig at forsøge det.
Og du må gerne smide SS, hvis du lyster Smiley

Spændende! Tak Smiley

Hermed taktikken  Smiley Ideen har indtil videre været, at jeg er ligeglad med hvor meget boldbesiddelse, så længe den bruges ordentligt når holdet har den Opstemt

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010