home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 290 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  den sjoveste/mest skøre oplevelse i fm nogensinde
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: den sjoveste/mest skøre oplevelse i fm nogensinde  (Læst 4200 gange)
kuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
den sjoveste/mest skøre oplevelse i fm nogensinde
« : 10 Jun 2016, 16:00 »

Hvad er det sjoveste eller mest forunderlige i har oplevet i et spil ?

Det må også gerne være fra tidligere versioner...


Jeg kan selv lægge ud med, dengang Mark Bresciano var stjernen i Parma. Kan ikke lige huske hvilket spil det var i , men der valgte jeg at spille med Parma, og et par måneder henne i spillet, bliver mr Bresciano skadet, så groft at han trak sig tilbage øjeblikkelig som fodboldinvalid :O :O Opstemt


Har i andre oplevede noget lign ? Opstemt eller noget andet "sjovt"
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: den sjoveste/mest skøre oplevelse i fm nogensinde
« Svar #1: 11 Jun 2016, 10:41 »

Har oplevet flere skøre ting - i 05 eller 06 spillede jeg med AC Milan med Kaladze på venstre back. Ved en clearing fra 83 meter ude i venstre forsvarsside endte ham med at score!

Der udover oplevede jeg i 01/02, at Jesper Blomqvist havde slået Ryan Giggs af på venstre kant i Manchester United. Efter en horribel indsats gav jeg ham dog en advarsel med det resultat, at han blev utilfreds og strejkede i en måned.

Endelig var der i 05 eller 06 med Brøndby, hvor Morten Wieghorst var skadet i sæsonoptakten i 2-3 måneder. Problemet var bare, at han efter et stykke tid begyndte at klage over manglende spilletid imens at han var skadet
Logged

MarcSinding
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: den sjoveste/mest skøre oplevelse i fm nogensinde
« Svar #2: 11 Jun 2016, 12:08 »

Én af de mærkeligste/sjoveste ting jeg har oplevet. Må have været '07. Liverpool blev sat under administration, og kunne derfor hente både Agger og Gerrard til Barcelona for næsten ingen penge.

I mit nuværende spil i '16 har Beckham købt og overtaget Hull. Han fyrede Giggs som træner efter en sæson der bød på nedrykning. Erstatningen; Rio Ferdinand. United'92 drengene gør hinanden et par vennetjenester på The Circle.
Logged

kennyg10barca
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: den sjoveste/mest skøre oplevelse i fm nogensinde
« Svar #3: 11 Jun 2016, 16:20 »

Hvad er det sjoveste eller mest forunderlige i har oplevet i et spil ?

Det må også gerne være fra tidligere versioner...


Jeg kan selv lægge ud med, dengang Mark Bresciano var stjernen i Parma. Kan ikke lige huske hvilket spil det var i , men der valgte jeg at spille med Parma, og et par måneder henne i spillet, bliver mr Bresciano skadet, så groft at han trak sig tilbage øjeblikkelig som fodboldinvalid :O :O Opstemt


Har i andre oplevede noget lign ? Opstemt eller noget andet "sjovt"

Jeg oplevede det samme i CM 01/02 med JAvier Saviola i Barcelona i første sæson - han blev så voldsomt skadet (og han var jo ganske ung dengang), at han måtte stopope karrieren - jeg fik dog forsikringspenge på 200 mio.
« Seneste Redigering: 11 Jun 2016, 16:22 af kennyg10barca » Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: den sjoveste/mest skøre oplevelse i fm nogensinde
« Svar #4: 11 Jun 2016, 17:12 »

Én af de mærkeligste/sjoveste ting jeg har oplevet. Må have været '07. Liverpool blev sat under administration, og kunne derfor hente både Agger og Gerrard til Barcelona for næsten ingen penge.

I mit nuværende spil i '16 har Beckham købt og overtaget Hull. Han fyrede Giggs som træner efter en sæson der bød på nedrykning. Erstatningen; Rio Ferdinand. United'92 drengene gør hinanden et par vennetjenester på The Circle.

Beckham gør Giggs en tjeneste ved at fyre ham - eller hvordan skal den forstås?
Logged

kuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: den sjoveste/mest skøre oplevelse i fm nogensinde
« Svar #5: 11 Jun 2016, 18:16 »

Jeg oplevede det samme i CM 01/02 med JAvier Saviola i Barcelona i første sæson - han blev så voldsomt skadet (og han var jo ganske ung dengang), at han måtte stopope karrieren - jeg fik dog forsikringspenge på 200 mio.

jeg nåede slet ikke at se om jeg fik det, efter hvad jeg lige kan huske.. tror nok jeg blev ederspændt rasende, og stoppede spillet med det samme Opstemt Opstemt, tror ogs det har været i cm 01-02 Smiley skal siges jeg ikke har været mere end omkring de 13-14 år dengang, så temperamentet var ikke lige til at stjernen bare blev fodboldinvalid Opstemt
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: den sjoveste/mest skøre oplevelse i fm nogensinde
« Svar #6: 13 Jun 2016, 08:55 »

FM 2006 - Startede i League Two med Swansea, og efter 5 sæsoner havde jeg vundet UEFA Cup'en (med 5 danskere på holdet)...
Sæsonen efter tabte jeg CL finalen til.... Gefle fra Sverige!!!
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: den sjoveste/mest skøre oplevelse i fm nogensinde
« Svar #7: 13 Jun 2016, 10:16 »

Jeg har haft et par vilde skader igennem tiderene...

Kan ikke helt huske i hvilket spil det var, men havde blandt andet en spiller som var skadet i 4 uger fordi han brækkede nakken (!) i en kamp, og så har jeg også haft muligheden for enten at overlade en spiller til fysioterapeut, eller sende ham hjem fordi han blev smittet med svineinfluenza (!)
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: den sjoveste/mest skøre oplevelse i fm nogensinde
« Svar #8: 13 Jun 2016, 12:11 »

FM13: Ganso gik på pension inden for 3 måneder af spillets start, 4 savegames i træk, grundet skade. Han ville satme ikke spille fodbold mere! #trætaflivet
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: den sjoveste/mest skøre oplevelse i fm nogensinde
« Svar #9: 13 Jun 2016, 20:14 »

Én af de mærkeligste/sjoveste ting jeg har oplevet. Må have været '07. Liverpool blev sat under administration, og kunne derfor hente både Agger og Gerrard til Barcelona for næsten ingen penge.

I mit nuværende spil i '16 har Beckham købt og overtaget Hull. Han fyrede Giggs som træner efter en sæson der bød på nedrykning. Erstatningen; Rio Ferdinand. United'92 drengene gør hinanden et par vennetjenester på The Circle.

Det oplevede jeg i 08, altså det med Liverpool  funny
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Gungner
Gæst
 
Sv: den sjoveste/mest skøre oplevelse i fm nogensinde
« Svar #10: 13 Jun 2016, 23:50 »

Jeg har haft et par vilde skader igennem tiderene...

Kan ikke helt huske i hvilket spil det var, men havde blandt andet en spiller som var skadet i 4 uger fordi han [b]brækkede nakken (!) i en kamp[/b], og så har jeg også haft muligheden for enten at overlade en spiller til fysioterapeut, eller sende ham hjem fordi han blev smittet med svineinfluenza (!)

Brækker nakken og er tilbage efter 4 uger? Det er sq hardcore...
Wrestlere er normalt ude i 6 til 12 måneder med sådan en skade Tunge
Logged

MarcSinding
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: den sjoveste/mest skøre oplevelse i fm nogensinde
« Svar #11: 14 Jun 2016, 02:28 »

Beckham gør Giggs en tjeneste ved at fyre ham - eller hvordan skal den forstås?
Nej. Fyringen var naturligt efter de rykkede ned. Men at han i første omgang ansætter Giggs.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: den sjoveste/mest skøre oplevelse i fm nogensinde
« Svar #12: 14 Jun 2016, 19:35 »

God idé og først tænkte jeg virkelig godt igennem ift. HVILKEN historie jeg kunne bidrage med - om det skulle være FA CUP sejr i multiplayer med min bedste ven, da jeg tabte kampen (og kom til at ramme powerknappen) og vandt omkampen Peace

Men blev påvirket og henviser også til de fedeste spil jeg havde med 2 gutter - vi spillede altid i PL med Liverpool, Arsenal og Spurs, som var ok jævnbyrdige (ja okay, mine evner gjorde Spurs var på niveau med dem Peace). Men ja, tror vi skal tilbage til ca. 98 hvor jeg spillede med mit største idol: Darren Anderton i Spurs. Han var min store profil og de 2 gutter mærkede min enorme kærlighed til netop ham og hans største svaghed var jo hans skader Græder Hver gang han blev skadet var der enorm glæde på værelset i hvert fald 2/3 crazy

Nåh, men vi havde netop afsluttet første sæson og hvorledes det var gået husker jeg ikke, men jeg valgte at gå på toilettet og derfra hørte jeg pludselig et enormt jubelbrøl fra de to, der råbte at Anderton var blevet fodboldinvalid. Jeg troede jo ikke på dem og var ikke klar over dét var muligt og var da pusigt det lige skulle forekomme mens jeg var væk, så troede naturligvis ikke på dem! Ak ja - måtte jo desværre konstatere at de havde ret og deres glæde ville ingen ende tage. Derimod var multiplayerspillet for mig ødelagt Græder ticked off
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010