home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 526 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den bedste fejl - Wimbledon! og Jamaica!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Den bedste fejl - Wimbledon! og Jamaica!  (Læst 7851 gange)
Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Den bedste fejl - Wimbledon! og Jamaica!
« : 22 Maj 2016, 21:42 »

Jeg har været tro og loyal mod FM siden begyndelsen af serien.

I år har jeg dog af forskellige årsager ikke købt spillet.

Det ændret en kedelig lørdag aften i Bilka alt på! FM 2016 sat ned til 180kr.

Jeg lovet dog mig selv at jeg først måtte installere det efter den 1/6, hvor jeg skal aflevere min afsluttende opgave på min uddannelse. I ved alle at football manager overtager alt andet!

Jeg kom dog til at installere det alligevel, og nu er der otte dage til jeg skal aflevere. Det bliver rigtig spændende at se hvordan det går...

Jeg startet op og valgt at spille med AFC Wimbledon, mest af alt for at kører dem op igennem rækkerne, men også for at se effekten af Akinfenwa. Jeg kender ikke meget til resten af holdet, så jeg lejer et par spillere i nogle højere rangeret klubber.

Jeg har taget Danmarksserien pulje 1 med i databasen, for at kunne se hvordan jeg selv spillet. Mit navn er Marc Lind og jeg spiller for Ledøje-Smørum.
Nå, men jeg inviterer mig selv til prøvetræning i en uge og på trods af at stats og anbefaling er helt af helvedes til, så får giver jeg mig selv en 1årig kontrakt og 14.000kr om måneden.

Venskabskampene går som venskabskampe nu går, og jeg får ikke meget spilletid. Min anbefaling lyder også kun på en halv guldstjerne mod Akinfenwas 3½* anbefaling som angriber.

Sæsonen går i gang, og jeg har mig selv på bænken. Sæsonen åbner hjemme mod Plymouth i en kamp, hvor mit hold er under stort pres. Vi kommer dog foran 1-0 lige før pausen. Plymouth udligner fortjent et kvarter inden i anden halvleg.

Jeg satser og skifter mig selv ind efter 71 min som 10'er, og i det 89. min kommer jeg højest på et hjørnespark, som via en forsvar går i mål til slutstillingen 2-1!

Vi ryger efterfølgende ud af første runde i Cap1 cup mod Birmingham. Jeg har ikke mig selv med.

Kampen efter er den anden ligakampe, og dette er en udebanetur til Crawley. Efter 59 min er vi bagud med 3-0 på trods af en lige spillet kamp. Vi satser og går offensivt.

Reduceringen kommer efter 76 min til 3-1, og blot 3 min efter er der reduceret igen til 3-2. Jeg har skiftet mig selv ind efter 61 min som 10'er igen, men da reducering kommer, så bliver alt smidt frem, og jeg ryger op som topangriber sammen med Tom Elliot. I det 88 min sker derfor alvor ting og sager. Vi får et straffespark, men vores skytte brænder, og bolden bliver clearet til indkast. Efter en hurtig 1-2 kombination, så bliver bolden smidt i feltet, og endnu engang dukker Marc Lind op og udligner til 3-3, som kampen også slutter.

2 ligakampe, 4 point og 2 mål af mig selv. Klokken er dog 2 om natten nu, og arbejdet kalder morgenen efter.

* Marc Lind_ Rapporter Trænerrapport.png (191,24 KB - hentet 311 gange.)
* AFC Wimbledon mod Plymouth_ Oversigt Oversigt.png (203,24 KB - hentet 299 gange.)
* Crawley mod AFC Wimbledon_ Oversigt Oversigt.png (600,12 KB - hentet 299 gange.)
« Seneste Redigering: 25 Maj 2016, 23:51 af Marcif » Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den bedste fejl!
« Svar #1: 22 Maj 2016, 22:03 »

Kampen efter Crawley er hjemme mod Cambridge. Dette bliver en sikker 3-0 sejr uden deltagelse af mig selv.

Kampen efter er en tur til Carlisle som bliver vundet 3-2. Jeg giver mig selv et kvarter, dog uden mål.
Hjemme mod Exeter er jeg klar til at give mig selv chancen for start, og dette er en god idé.
Vi kommer hurtigt foran 1-0, og efter 15 min scorer jeg selv til 2-0 og for tredje gang er det på hovedstød.
Kampen ender 4-3 og det bliver til 62 min på banen.

Vans pokalen bliver en 4-2 sejr over Dag and Red, men uden mig selv, da formen ikke er den bedste.
Vi spiller sidenhen mod Mansfield og Yeovil, som giver i alt 4 point, og 2x 20 min til mig selv uden mål.

Vi er på det her tidspunkt ubesejret, og ligger nr 2 med 17 point, som er det samme som Notts Co, og netop Notts Co er den kommende modstander. Vi har fordelen af hjemmebane, og kommer kort inden i anden halvleg på 1-0, dog udligner Notts Co efter 66min.. I det 65 min er jeg selv kommet på banen, umiddelbart en skidt start.

I det 82 min kom kampens afgørelse. Endnu en gang bliver der kombineret med 1-2 efter et indkast, og bolden bliver smidt i bagrum. Her dukker Marc Lind op og gør det til 2-1, ikke på hoved, men med en bred inderside. 2-1 sejr, og alene på første pladsen.

Topscoreren i League 2 har lavet 9 mål, så der er allerede lang vej op med "kun" 4 mål.

Mere interessant er det dog at se, at jeg scorer et mål pr 47 min, som er det klart bedste i League 2.

Jeg forstår ikke helt hvad der sker, men det er sgu meget sjovt!

* AFC Wimbledon mod Exeter_ Oversigt Oversigt.png (612,83 KB - hentet 295 gange.)
* AFC Wimbledon mod Notts Co_ Oversigt Oversigt.png (602,26 KB - hentet 296 gange.)
* Marc Lind_ Oversigt Profil.png (321,88 KB - hentet 314 gange.)
* Sky Bet League 2_ Statistik Spillerdetaljer.png (285,73 KB - hentet 299 gange.)
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den bedste fejl!
« Svar #2: 23 Maj 2016, 12:28 »

Det er en meget sjovt detalje med vi følger dig i Wimbeldon. Kunne ikke dy mig for at starte spillet op og se hvordan du klarede det i mit spil, pt. er du efter 1 år Ledøje-Smørum er du taget til Aalborg nærmere betegnet Aalborg Freja, hvor det er blevet til 1 mål i 48 kampe.
Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den bedste fejl!
« Svar #3: 23 Maj 2016, 22:24 »

Det er en meget sjovt detalje med vi følger dig i Wimbeldon. Kunne ikke dy mig for at starte spillet op og se hvordan du klarede det i mit spil, pt. er du efter 1 år Ledøje-Smørum er du taget til Aalborg nærmere betegnet Aalborg Freja, hvor det er blevet til 1 mål i 48 kampe.


Engelsk fodbold er også meget mere mig ! Masser af tons. :-)
Desværre er jeg gået i stå i Wimbledon, og jeg ligger fortsat på 4 scoringer i 11 kampe, hvor 10 af dem har været som indskifter.
Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den bedste fejl!
« Svar #4: 24 Maj 2016, 11:54 »

Halvvejs inden i sæsonen ligger jeg pt nr 3 med Wimbledon. Der er spillet 23 kampe, og som I kan se længere nede, så er ligaen meget tæt. Det handler i den grad om at hænge på.

Med en medieplacering på nr 13, så er bestyrelsen virkelig glade. Jeg blev tilbudt kontraktforlængelse i november, så jeg har forlænget ind til 2017.

Til det mere interessant, så er jeg som spiller gået lidt i stå. Det er blevet til 5 mål i alt og 1 assist.
Samlet set er det blevet til 21 kampe i alt, hvor af 16 af dem har været som indskifter. Heldigvis er det fortsat kun vigtige mål som jeg laver. Mål nr 5 faldt mod Stevenage, og dette mål var en scoring til en 2-1 sejr, som blev sat ind i det 92. min med en kold inderside efter endnu et indlæg!

Kampen efter Stevenage var 2. runde af FA cuppen mod Petersborough. Her blev det 1-1 efter ordinær spilletid og forlænget.
Kampen skulle derfor afgøres på straffespark. Jeg sætter mig selv til at sparke som femte og sidste. Dette er på trods af en straffespark egenskab på 1.
Vi scorer på vores første spark. Petersborough brænder deres første. Matchbold på min side. Sidenhen scorer samtlige skytter.
Stillingen er nu 4-3 til os, og hvert hold mangler et spark. Det er min tur til at sparke, og med 1 i straffespark, så sætter jeg bolden midt i målet, mens målmanden springer til højre. 5-3! Wimbledon er videre og jeg satte det afgørende spark.

Anden halvdel af sæsonen bliver spændende. Jeg går benhårdt efter direkte oprykning, men det er ingen tragedie at ende i playoff.

Undrer mig forretsten over at jeg kun har 1 i straffespark.

 <a href="https://www.youtube.com/v/WCGTz0V9l1o" target="_blank">https://www.youtube.com/v/WCGTz0V9l1o</a>

Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den bedste fejl - Den danske Vardy! Med video
« Svar #5: 25 Maj 2016, 00:24 »

Det har været en hård første halv sæson, og det ser ret godt ud.

Den næste halv sæson bliver dog ret så svær!
Der er mildest talt krise i Wimbledon. Det hele starter i januar 2016 med at vi taber 5-1 til Derby i FA cuppen.
Herfra går det elendigt! Det bliver til 4 nederlag i de efterfølgende 6 kampe, som samlet set kun giver os 4 point.
Vi dumper langsomt ud af de direkte oprykningspladser og ned til playoff.

Det begynder at ligne noget igen, da vi hiver 10 point i de efterfølgende 4 kampe, men så er den gal igen.
Det bliver til fem nederlag på stribe, og med 6 kampe tilbage i sæsonen er vi dumpet ned på en 12. plads!!!!!!
Det lyder som en lang vej op, men der er faktisk kun 5 point op til syvende pladsen.

For mit eget vedkomme, så er det kun blevet til en ligegyldig reducering mod York til 2-4. Således har jeg nu spillet 6(23) kampe og scoret 6 mål med en assist.

De sidste 6 kampe byder på 4 hold, som ligger under mig og spændende kampe mod Stevenage og Leyton Orient, som også kæmper om playoff pladser!

* Sky Bet League 2_ Oversigt Profil.png (410,71 KB - hentet 198 gange.)
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den bedste fejl - Den danske Vardy! Med video
« Svar #6: 25 Maj 2016, 00:48 »

Puha det ser godt nok svært ud at nå play off i år
Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den bedste fejl - Den danske Vardy! Med video
« Svar #7: 25 Maj 2016, 01:44 »

Jeg besluttede mig for at ændrer på min taktik. Der skulle noget drastisk til at klare playoff.

I stedet for at spille med to brede kanter, så rykkede vi sammen i midten, og samlede 3 offensive midtbanes bag en angriber og to centrale midtbanespillere.

Det kunne mit hold godt lide! Vi startede med at slå Plymouth 1-0, herefter blev det en sejr over bundholdet Crawley med 3-1. Tredje kamp var mod Dag & Red, som også ligger tæt på bunden. Her vinder vi 1-0. 3 sejre i streg og det ser pludselig ikke helt dårligt ud.
Næste kamp er mod Leyton Orient, og det er et direkte opgør om playoff. På hjemmebane formår jeg at udligne til 1-1 og 2-2 efter at have været bagud. Desværre bliver den 2-2, og det kan godt gøre ondt.

Næste kamp er nemlig ude mod Stevenage, som også er en direkte duel. Heldigvis var Lyle Taylor i hopla, og laver 3 kasser. En sikker sejr på 3-1. Samtidig tabt Leyton, og jeg skal nu blot vinde mod Newport i sidste kamp, og jeg er garanteret min. en 7. plads, som giver adgang til playoff.

Jeg kan i sidste runde faktisk ende på alt mellem nummer 4 og nummer 9, som det kan ses på screenshot.

* Sky Bet League 2_ Oversigt Profil-2.png (411,14 KB - hentet 191 gange.)
Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den bedste fejl - Den danske Vardy! Med video
« Svar #8: 25 Maj 2016, 02:02 »

Pga. en skade inden sidste kamp, så bliver opstillingen ændret endnu en gang.
Jeg vælger at kører med 3 centrale midtbane, to offensive centralt og en angriber i front.
Jeg har mig selv med på bænken.

Newport har absolut intet at spille for, og mine spillere virker tændte!

Newport starter dog kampen klart bedst uden at være farlige, men efter gode kombinationer kommer jeg foran på mål af Lyle Taylor i det 21. min. Rigtig god start! Jeg er på dette tidspunkt oppe på femte pladsen.
Taylor har endnu en kæmpe chance i det 25. min, men dette bliver misbrugt på det groveste!
Vi sidder nu klart på kampen og man sidder med følelsen af at målet til 2-0 er lige på trapperne.
I det 31. min brænder Taylor en friløber med målmanden, som parrere den til hjørne. Forfærdeligt!
Newport har i det 43. min en god chance, som Roos redder til hjørne.
På det efterfølgende hjørne bliver der desværre udlignet!
Vi går til pause med 1-1....

Jeg ligger tryk på teamtalken, så spillerne forstår alvoren!
Jeg er i pausen uden af playoff og er røget ned på 8. pladsen.

I det 66. min er Newport tæt på at gøre det onde ved os, men heldigvis brænder de en åben friløber.
Der skal satses. Jeg tager en midtbane ud, og spiller nu en mærkelig 4-2-2-2 formation med alle centralt.
I det 71. min får vi et frispark uden for feltet. Dette skal venstre back, Meades tage sig af.
Med et rent Alaba spark krøller han den op i krogen til en 2-1 føring! Oppe på femte pladsen igen.

Taylor skiftes med det samme ud og en ny midtbane sættes ind. Vi er igen i 4-3-2-1 formation.

I det 87. min har Newport et hovedstød på overlæggeren, som efterfølgende bliver clearet.
Nu skal der forsvares. En off midt bliver taget ud og en midterforsvar kommer på banen. 5-3-1-1 og hold på bolden taktik!
3. min er lagt til. Newport bliver dog kun farlige på et tamt langskud i det 92. min, og et par sekunder senere bliver kampen fløjtet af!

Oxford venter nu i første runde af playoff. I den anden kamp mødes Wycombe og Leyton Orient.
Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den bedste fejl - Den danske Vardy! Med video
« Svar #9: 25 Maj 2016, 02:29 »

Jeg har indtil videre spillet uafgjort og tabt til Oxford i løbet af sæsonen.
Første kamp er på udebane, hvilket er ganske fint.

Jeg er dog bagud 1-0 efter første halvleg, som ellers har været meget lige!
I det 60. min kommer forløsning efter gode kombinationer i højre side, så kommer Taylor først på indlægget og udligner til 1-1!
Vi sidder nu klart på spillet og dominere i Oxfords hule.
I det 70. min erstatter Akinfenwa målscoren Taylor, og i det 83. min smider jeg mig selv på banen.

Kampen slutter dog 1-1 hvilket er et fint udgangspunkt for returkampen.

Leyton Orient vinder den første kamp med 3-2 over Wycombe.
I den anden ende bliver Premier League afgjort. Shitty vinder med en point foran United. (Memphis bliver årets spiller....)

Returkampen:
Oxford starter som lyn og torden! Men bliver ikke farlige.
Det bliver de dog i det 43. min. 1-0 til Oxford. Forfærdeligt lige inden pausen!
Taylor svarer dog lynhurtigt igen!! 44. min : 1-1!

Oxford chokstarter anden halvleg og scorer til 2-1 i det 46 min!
Heldigvis spiller man ikke med udebane mål og i det 68. min scorer Taylor endnu en gang! 2-2.

I det 73. min beslutter Oxford sig for at lave årets mål. En langskud uden chance for min keeper.
Nede med 3-2 nu..

Det ender 3-2 og drømmen om oprykningen bristet.
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den bedste fejl - Den danske Vardy! Med video
« Svar #10: 25 Maj 2016, 12:30 »

hahah! - det er sku sjovt at læse! - fedt du har dig selv med Smiley

Men jeg ville ønske at du kom mere på banen!
jeg læser hvertfald med!

PS: håber du rykker op Smiley
Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den bedste fejl - Den danske Vardy! Med video
« Svar #11: 25 Maj 2016, 12:50 »

DANMARK VINDER EM!
Sensationen er gentaget! Det er dog det danske u 19 landshold som vinder EM, men det er ligemeget :-)
De voksnes EM tager Spanien sig af for tredje gang i streg.

En ny sæson er ved at blive skudt i gang.
Der er sket en del på transfersmarkedet. Der er hentet en del gratis spillere end og heriblandt er en enkel dansker, nemlig Jeppe Brandrup.

Jeg er blevet forudset til en 10 plads, men dette skal vi nok lave om på.
I kan herunder se mine transfers, så alle er hentet gratis.
Der er primært tale om Young guns, som er blevet fritstillet i større klubber.

En anden status, som I lige kan få med er at jeg nu mangler 6 sider ud af 35 på min opgave. Så på de første 3 fridage har jeg fået skrevet 4 sider... Av av av. Deadline søndag.

* AFC Wimbledon_ Transferhistorik.png (184,67 KB - hentet 183 gange.)
Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den bedste fejl - Wimbledon!
« Svar #12: 25 Maj 2016, 23:36 »

Jeg starter med det nyeste først!
Jeg har lige været i den længste straffesparkskonkur rence, som jeg nogensinde har prøvet!

Jeg møder Southend i 1 runde af Vans pokalen.
I ordinær tid slutter kampen 2-2 på trods af at jeg var foran med 2-0.
Kampen går direkte i straffe, og her ender den 22-23 til Southend!
Dagens store synder blev Maguire-Drew som brændte 2 ud af sin 3 straffespark.

Nå, anden sæson er skudt i gang med lidt blandet bolcher.
Jeg er allerede ud af både Vans og Carling cuppen. Begge i første runde, begge efter straffe.
I ligaen kom jeg skidt fra start med 2 point i de første 3 kampe, men de to næste blev til to sejre.
Det lader til at blive en tæt sæson igen, da førstepladsen efter 5 kampe kun har 11 point.

Jeg har desuden hentet mere dansk islæt til holdet. Jeg har hentet Mikkel Agger på en fri transfer.
Iflg. min assistenttræner, så er han vores bedste angriber med 3½* i anbefaling.
Det blev også til et mål i hans kun anden kamp for klubben, hvor han dog også blev skadet i en måned. Men det bliver spændende at følge!

Jeg fik desuden tilbudt jobbet som Jamaica træner efter de fejlet i Copa America.
De ligger suværent til i fjerde runde af vm kvalen, så det takkede jeg pænt ja til.
Vi går benhårdt efter en vm kvalifikation samtidig med en guldmedalje i det Karibisk mesterskab.
Holdet ser heller ikke helt dumt ud, og der er en par PL stjerne i mellem.
Holdet tæller bla. Punchoen fra Crystal Palace, Wes Morgan fra Leicester, Antonio fra West Ham, Dwight Gayle fra Crystal Palace, Michael Hector som har skiftet Chelsea ud med Crystal Palace.
Efterfølgende er der en hel del spillere fra de sekundære rækker i England samt 3 spillere fra den danske superliga!
Austin fra Brøndby, Duwayne Kerr som er rykket til AGF og babajide ogunbiyi fra Hobro.

* AFC Wimbledon mod Southend_ Oversigt Oversigt.png (754,68 KB - hentet 151 gange.)
« Seneste Redigering: 25 Maj 2016, 23:47 af Marcif » Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den bedste fejl - Wimbledon! og Jamaica!
« Svar #13: 29 Maj 2016, 22:48 »

Efterårssæsonen i anden sæson.

Jeg er som sagt blevet træner for The Reggae Boyz, Jamaica.
Så vi starter lige med dem! Jeg overtog med 2 kampe tilbage af fjerde vm kval runde. Her var de allerede videre, så det blev til to uafgjorte mod Haiti og Panama. Videre til femte runde.
6 hold tilbage, 2 kampe mod hver. 3 hold går direkte videre og det fjerde skal spille playoff.
De seks tilbageværende hold er USA, Mexico, Costa Rica, Honduras, Trinadad&Tobago og selvfølgelig Jamaica.
Det startede med en 4-2 sejr hjemme over Honduras, og anden kamp blev tabt med 2-0 til USA. Det blev ikke til flere vm kval kampe i efterårssæsonen. USA og Mexico har maksimum point efter to kampe, Jamaica og Costa Rica med 3 point og Trinidad og Honduras har 0 point. Godkendt start.

I december måned blev det tid til de Karibiske Mesterskaber.
8 hold i to puljer og vinder af hver pulje går til finalen.
Jeg chokstarter og spiller uafgjort mod St Lucia. Det blev dog siden til to sikre sejr over Guyana og Guadalope.

Finalen var mod Trinidad, og denne bliver afgjort på straffe efter 2-2. Her trak jeg det længeste strå, og jeg vandt min første titel med Jamaica, og den første titel overhovedet! Guld i De Karibiske Mesterskaber!

Wimbledon!
Efter de første 23 kampe ligger jeg nr. fire, som er playoff givende. Plymouth ligger på den tredje og sidste oprykningsplads, og hertil er der fire point. De har dog allerede spillet 25 kampe.
Capital one cup og Vans cup blev begge exit på straffe i første runde.
Burton slog mig ud af capital one cup, og dem skulle jeg også møde i første runde af FA cuppen.
Her blev det tilgengæld til en 1-0 sejr! Carlise ventet i anden runde, og her blev det til en 2-1 sejr.
3. runde blev sidst stop mod Premier League mandskabet fra Brighton. Nederlag på 3-0.

Anden halvsæson er derfor med fuld fokus på ligaen. Her går vi benhårdt efter den direkte oprykning, men som minimum playoff igen.

Btw, så er min opgave afleveret. 61 sider, og nu fuld fokus på FM indtil det mundtlige forsvar!
Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den bedste fejl - Wimbledon! og Jamaica!
« Svar #14: 24 Aug 2016, 00:00 »

Tak til alle som har læst min blog! ;-)

Jeg er desværre gået i stå. Jeg endte med at spille 4 sæsoner med Wimbledon i Championship, og jeg kom aldrig tæt på oprykningen.

Der er dog lidt gode og sjove nyheder. Jeg har fået lov til at hjælpe FM med at opdater Ledøje Smørumd hold, så forhåbentlig bliver jeg selv bedre i FM 2017! Så vender jeg stærkt tilbage med en ny blog om min virtuelle fodboldkarriere!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010