home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Sheffield Wednesday - The Owls
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Sheffield Wednesday - The Owls  (Læst 11612 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sheffield Wednesday - The Owls
« : 19 Maj 2016, 21:25 »



En spændende størrelse der har til huse i Championship, men som IRL er i playoff-finale om at rykke op til PRL.

Jeg har givet mig i kast med denne klub, om det bliver starten på noget stort, det vil tiden vise.

En tråd skal klubben i hvert fald have. Jeg håber at andre vil dele deres erfaringer, eller måske endda får blod på tanden til at prøve kræfter med klubben.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Sheffield Wednesday - The Owls
« Svar #1: 20 Maj 2016, 07:49 »

Jeg havde et save kørende med Sheffield Wednesday før Januar updaten...
Et save der gik overraskende godt! Spillede dog kun én sæson, der bød på direkte oprykning via en førsteplads og en sejr i FA Cup'en der bød på sejre over Tottenham, Liverpool og Manchester United på vej til sejren. Undervejs i sæsonen signede jeg et par spillere på lån, samt et par gode indkøb, bl.a. kom Rolando Aarons til på en lejeaftale, mens Gary Hooper blev hentet billigt i Norwich.

Efter oprykning modtog jeg "kun" £9 millioner til spiller indkøb, og så forsvandt lysten lidt. Fik aldrig vendt tilbage til savet. Men kan klart anbefale klubben til alle der mangler et underholdende save!
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield Wednesday - The Owls
« Svar #2: 26 Maj 2016, 21:18 »

Er også startet med Wednesday og har fået en glimrende start.

Røg ud af Capital One Cuppen til West ham 3-1 i 4. runde.

Har også handlet lidt ind til sæsonen


Bannan spiller intet mindre end fantastisk på MV og spiller til 8.25 i gennemsnit i de 19 kampe han har fået i alle turneringer!

Min stærkeste opstilling ser således ud:


Til Januar ankommer André Martins fra Sporting Lissabon for 15 mio., og det ser jeg meget frem til! Tror han bliver en fremragende playmaker og er en spiller jeg mener der klart har niveau til Premier League.

Jeg vender tilbage senere på sæsonen!
Logged

Arsenal <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield Wednesday - The Owls
« Svar #3: 27 Maj 2016, 00:08 »

Ser ud som en ganske god start du har fået.

Jeg har ikke nået så meget af det save endnu, der var lige nogle andre ting der stjal min tid. De kampe jeg dog har spillet har jeg forsøgt mig med en 4-3-3 af samme slags som jeg oftest udsætter mit hold for.  Men kan godt være jeg skal prøve noget mere defensivt.

Jeg har blandt andet lejet Iwobi og har hentet en playmaker fra Porto, Evandro.

Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield Wednesday - The Owls
« Svar #4: 27 Maj 2016, 08:28 »

Ser ud som en ganske god start du har fået.

Jeg har ikke nået så meget af det save endnu, der var lige nogle andre ting der stjal min tid. De kampe jeg dog har spillet har jeg forsøgt mig med en 4-3-3 af samme slags som jeg oftest udsætter mit hold for.  Men kan godt være jeg skal prøve noget mere defensivt.

Jeg har blandt andet lejet Iwobi og har hentet en playmaker fra Porto, Evandro.



Har forelsket mig lidt i 4-4-2. Synes det er dødbringende at have to i front! Og så passer det ganske godt til holdet synes jeg. Matias er jeg ved at lære at spille HM. Men Sobhy er et bæst der og KLART fremtiden. Den egyptiske Riquelme!  Wink
Logged

Arsenal <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield Wednesday - The Owls
« Svar #5: 03 Jun 2016, 21:04 »



Herligt. Havde ikke forventet at den kom i hus. Bliver sjovt at se hvor længe det går.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield Wednesday - The Owls
« Svar #6: 28 Jun 2016, 00:45 »

Oprykning via en 1. plads med et enkelt point til nummer 2.
G. Hooper med flotte 32 kasser i ligaen.
Premier League i næste sæson, men ikke fordi pengene er der til at sikre en god placering. Bliver noget med at holde fast af alle kræfter.

Er under den forgangne sæson blevet sat i forbindelse med først Celtic og derefter Everton, så kan være at eventyret fortsætter andetsteds.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield Wednesday - The Owls
« Svar #7: 29 Jun 2016, 19:33 »

Blev til en to-års forlængelse af kontrakten med Uglerne.
Men jeg er dog en kende nervøs omkring målet med at holde dem oppe i Premier League.
Der har ikke været pengene til at forstærke holdet voldsomt, så overvejer om jeg skal forsøge at blive oppe med en stærk defensiv?

Nogen der har erfaringer med hvad man bør forsøge?
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield Wednesday - The Owls
« Svar #8: 15 Jul 2016, 13:13 »

Ingen grund til nervøsitet med at holde dem oppe. Her i slutningen af januar ligger jeg placeret i den bedre halvdel af rækken, på en 9. plads.

Holdet har det med at præstere godt i de store kampe, som ved sejrene over Spurs og The Gunners, og uafgjorte mod andre af de bedre hold. Det har dog også hjulpet en del at jeg grundet en bedre økonomi fik lov at handle lidt. Der er kommet flere forskellige spillere ind, hvor jeg dog har brændt nallerne på arbejdstilladelser i to omgange. En der dog ikke krævede det var Vardy, som er kommet til klubben fra Manchester City. Han har ikke været i klubben længe, men han er allerede blevet klubbens målmager. Taktikken tiltaler ham da også glimrende da jeg tilnærmelsesvis spiller på Leicester maner. De er dog selv helt nede i den kedelige ende af tabellen. Selv har jeg ikke så langt igen til de magiske 40 point.

Hvem ved hvad det vil ende med, måske jeg skal sigte efter Europa i næste sæson.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield Wednesday - The Owls
« Svar #9: 20 Jul 2016, 23:23 »

Sejre over Arsenal, Tottenham og Liverpool, samt uafgjort imod Chelsea. Det, samt nogle vekslende kampe indimellem gør at jeg nu kan se mit hold på en 7. plads, med 4 point op til europæisk bold (Og desværre har Arsenal 2 ekstra kampe de mangler, så reelt 10 point væk).  28 runder er spillet. De sidste bliver rigtig spændende.

I FA Cuppen hedder næste kamp Everton ude, og derefter hedder det semifinaler. Jeg skal bare sørge for at de rammer dagen, og at ikke alt for mange fra A-kæden mangler. Selvom de dog ikke havde mange chancer imod United, som er det eneste hold i en lang periode, der beviste at vi stadig er novicer i ligaen.
« Seneste Redigering: 21 Jul 2016, 20:42 af Highbury » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield Wednesday - The Owls
« Svar #10: 27 Jul 2016, 13:38 »

Så er sommeren kommet, og næste sæson står den på europæisk fodbold, i EURO-Cuppen.

Jeg synes dog stadig der mangler at pengefordelingen kommer til at ramme klubben. United fik fx enorme sponsorater, og gennemsnittet ligger et godt stykke over 400 mio, hvor klubben her kun har fået sølle 31 mio. I forbindelse med den kommende sæson.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield Wednesday - The Owls
« Svar #11: 27 Jul 2016, 23:34 »

Charity Shield kom i hus imod selveste Manchester City, og sejren blev en realitet, da en 17-årig debutant scorede til både 1-0 og til 2-1 som blev resultatet af kampen. Er så herligt at jeg formåede at snuppe ham for næsen af en håndfuld af de store klubber. Kører han den her stil fremadrettet så har han snart betalt sig hjem.

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield Wednesday - The Owls
« Svar #12: 27 Jul 2016, 23:44 »

Hvad sker der for et program jeg starter med. Der er er alle de store inden for meget kort tid.

Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Sheffield Wednesday - The Owls
« Svar #13: 28 Jul 2016, 15:30 »

ser spændende ud! - kan du dele din taktik? - og hvordan har du bygget den op?
PT spiller jeg selv med watford og prøver at få gang i en 442
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield Wednesday - The Owls
« Svar #14: 29 Jul 2016, 10:49 »

ser spændende ud! - kan du dele din taktik? - og hvordan har du bygget den op?
PT spiller jeg selv med watford og prøver at få gang i en 442

Min taktik er reelt set under konstant udvikling. For prøver at tweake den i forhold til modstanderen, samt hvilke spillere jeg har klar. Fx spiller jeg gerne med defensive backs når jeg møder de store hold, imens jeg spiller med meget offensive folk imod de mere jævnbyrdige modstandere. Jeg skifter også meget imellem at spille standard eller kontra, da jeg indimellem kan leve godt af omstillingerne. I nedenstående billeder fremgår det også at jeg spiller med høj forsvarslinie, men det afhænger meget af angribertypen jeg møder. Men imod City med Aguero som jeg mødte i sidste kamp, så er han ikke til at dække op, så der lytter jeg til min assistent. 

I Championship spillede jeg en 4-5-1 med offensive kanter og en OMC, men efter jeg er kommet op til de store drenge, så spiller jeg i stedet en 4-4-2, der giver lidt mere kontrol, og jeg har også forsøgt at ændre truppens opbygning af den årsag.





Jeg er som sagt stadig igang med at udvikle på den taktik, for er ikke super god til at få lagt den helt rigtige taktik. Vandt fx en del kampe i sidste sæson, blot på grund af Vardy's målnæse.

Så jeg vil faktisk gerne høre hvis der er nogen der har inputs til taktikken. Jeg kan også poste truppen i tråden her, hvis det vil hjælpe.
« Seneste Redigering: 29 Jul 2016, 10:50 af Highbury » Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010