home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 568 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #15 Dele Spil - Følg vores save
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: #15 Dele Spil - Følg vores save  (Læst 73808 gange)
szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #120: 18 Jun 2016, 00:16 »

Yes efter 33 spillerunder hvor der indtil videre er blevet til 26 sejre 5 udafgjorte og 2 nederlag er Internazionale tilbage i Serie A til næste sæson.  Cool



kampen som sikrede oprykning var mod AC Reggiana de blev besejret med hele 6-0



i det oprykningen er sikret er målet stadig at vinde Serie B, og det skal gøres med stil derfor går vi nu efter at scorer over 100 liga mål (har 89 nu) og skaffe over 100 point (har 83) og pt mangler der 9 kampe så tror det er muligt  funny

Bestyrelsen har også fastsat budgette til næste sæson, og jeg skal ud og bruge penge hehe  Thumbs Up   med måde  Djævel



« Seneste Redigering: 18 Jun 2016, 00:22 af szukizek » Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #121: 18 Jun 2016, 10:48 »

Godt med lommepenge Peace målet er vel også en top 2-3 placering i første sæson oppe, mindst
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #122: 18 Jun 2016, 11:34 »

Forventer CL !!! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #123: 18 Jun 2016, 13:15 »

Forventer CL !!! Smiley

Troede ellers du var bange for CL Opstemt nu du sagde op sidst du skulle til at at spille CL Wink Peace
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #124: 18 Jun 2016, 13:33 »

Jeg frygter det ikke længere !!
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #125: 18 Jun 2016, 13:40 »

Forventer CL !!! Smiley

Godt med lommepenge Peace målet er vel også en top 2-3 placering i første sæson oppe, mindst

Der stilles store krav kan jeg se   Cool som det ser ud lige nu er målet da minimum Euro League og Champions League, det kommer an på hvilke spillere der kommer ind i sommerens transfer vindue.

Mangler pt 2 kampe og har rundet mål nr 100 :-D og har pt 99 point så håber at jeg når mit mål  Djævel Fører pt Serie B med 21 point til Atalanta på 2 pladsen.
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #126: 18 Jun 2016, 21:28 »

Kravene er store ja Wink
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #127: 19 Jun 2016, 16:08 »

yes så er der 4 dage til sæsonen begynder med de officielle kampe og Serie A  Smiley
Serie B blev vundet med 21 point og med en målscorer og point høst på over 100  Opstemt

der har været godt gang i transferdelen og der er blevet brugt godt med penge, havde 4 lejetspillere på holdkortet i Serie B, prøvede at hente 2 af dem i målmanden Alex Meret og offensiv spilleren Donis Avdijaj, men ingen af dem havde lyst til at skifte permanent til klubben.

På målmandsposten skulle der så hentes en ny ind og valget faldt hurtigt på den 22 årige Anthony Maisonnial en spiller med meget potentiale og evne til at kunne være førsteholds målmand i mange år.

Forsvaret har også fået en overhaling, vores faste mand på vestrebacken valgte at tage til Monaco, der er kommet hele 2 nye og den ene er en gammel Inter spiller som er kommet hjem fra Chelsea, Federico Dimarco og Malang Sarr.
Højreback skulle også fornyes dog har jeg kun hentet en ny spiller her i den unge italienske Andrea Antonicelli.
I det centrale forsvar er der også kommet nyt blod i Niklas Süle som var utilfreds og sat til salg i Tottenham.

Midtbanen er her det dyreste indkøb jeg har lavet, José Mauri er kommet til klubben for 375 Mio han er hentet i Swansea.
Der er kommet hele 3 nye fløjspillere til klubben Munir, Adel Riahi og Ismail Azzaoui.

I angrebet er der kommet 2 nye Gonzalo Crotti og Divock Origi de er kommet fra henholdsvis Real Madrid og Norwich City.






de forskellige indkøb har også gjort at taktikken er blevet ændret lidt igen, er gået fra den asymetriske 4-1-2-2-1 til en 4-3-3 bred.




der er stadig tid tilbage i transfer vinduet, men regner dog ikke med at hente flere medmindre der bliver solgt mere.
Alt i alt er der kommet nogle gode spillere ind i truppen og synes nu at målet med Champions League kval er meget realistiske.
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #128: 19 Jun 2016, 20:52 »

Dejligt med unge spillere og jeg synes faktisk du har fået meget for pengene set ud fra deres respektive niveau og talent !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #129: 19 Jun 2016, 23:24 »

Ud over Crotti er alt for langsom til min smag så ser det godt ud Smiley
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #130: 21 Jun 2016, 19:09 »

Dejligt med unge spillere og jeg synes faktisk du har fået meget for pengene set ud fra deres respektive niveau og talent !

Ud over Crotti er alt for langsom til min smag så ser det godt ud Smiley

Takker  Smiley ja Crotti har nu heller ikke været den angriber jeg troede han ville være  Skuffet
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #131: 21 Jun 2016, 19:31 »

Så er vi kommet til Januar, og vi har lige underskrevet en ny 3 årige kontrakt med klubben, vi havde kun 6 måneder tilbage og da klubber som Schalke, Sevilla, Southampton, Roma og HSV begyndte at kontakte os, var de klar med en ny kontrakt.




En af grundene til den nye kontrakt er jo vores fine 3 plads i Serie A hvor vi kun har 2 point op til AC Milan.
Vi har haft nogle problemer med koncentrations svigt i nogle enkelte kampe, noget jeg tror er pga den store udskiftning som der var i sommerens transfervindue.



Vi er også stadig med i pokal turneringen hvor vi er nået til kvartfinalerne, det sværeste hold vi har mødt her var Napoli som vi slog 5-1


Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #132: 23 Jun 2016, 00:49 »

Sæsonen 2020/21 er nu færdig og var skal jeg sige der var kapløb til det sidste, med 33 kampe spillet havde vi et forspring ned til Juventus på 2 pladsen på 3 point.

Kampen mod juventus taber vi 2-1 trods rødt kort til dem, men ikke nok med at vi nu ligger a point med Juventus så var dette nederlag  det første ud af 3 i de sidste 5 kampe.
Heldigt for os er at Juventus også løber ind i 2 nederlag dog kom det sidste nederlag i sidste spillerunde hvor vi skulle vinde og de skulle tabe, vi vinder den sidste kamp 2-0 og juventus taber 0-1 og pga de indbyrdes opgør mod Juventus ender vi som mestre fordi vi har scoret et udebanemål.









så næste sæson hedder det Champions League  Thumbs Up

Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #133: 23 Jun 2016, 12:32 »

Lækkert udført job Smiley
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #134: 23 Jun 2016, 13:58 »

Lækkert udført job Smiley

Takker  Smiley håber nodiem kan få noget mere stabilitet ind på holdet  Thumbs Up
Logged


Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010