|
Nodiem
|
|
Helt bestemt Sunbao! Og husk der er intet krav til hvor mange timer man spiller i den uge spillet er en's (:
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
Lyder som et godt projekt - og en god ting at der ikke er krav til hvor meget man når at spille - det kan jo nemt afholde nogen fra at prøve.  Jeg er selv igang med et projekt af længerevarende periode, når det er klaret, kunne jeg godt finde på at være med! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Jeg fik da aldrig skrevet at jeg naturligvis hopper på  skal jo være nogen til at skabe fiasko
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Stærkt Sunbao !! Du er efter Arsrea 
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Jeg vil da også gerne melde mig til, sådanne dele spil er altid super underholdende.
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Dejligt Carlos ! Du indtager pladsen efter Sunbao
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Lækkert 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsrea
|
|
Spillet så således ud, da jeg overtog spillet, jeg valgte og takke ja til chancen for at stå i spidsen for Udinese. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Spillet så således ud, da jeg overtog spillet, jeg valgte og takke ja til chancen for at stå i spidsen for Udinese.
Stærkt valg !! - I øvrigt, den "blog" der er lavet må du gerne, når tid bliver, opdatere, når du føler det er tid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Sunbao har du modtaget spillet ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Nopes jeg har intet hørt fra ham, havde da også selv svedt ud jeg skulle havde modtaget, men nej intet hørt eller modtaget
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Sker der noget her, eller er den helt død?
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Der har været lidt udfordringer med kommunikationen men spillet er ikke dødt - Sunbao har spillet senest i morgen formiddag ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Ja vi satser på at få liv igen i det snarest har pt stadigvæk ikke modtaget save fra forrige spiller.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Tiden er desværre blevet rullet tilbage, da Arsrea af uvisse årsager, ikke har videre sendt save gamet som aftalt, og ikke har været til at komme i kontakt med.
Så her om lidt forsætter jeg hvor Nodiem slap.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|