home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Masser boldbesiddelse men aldrig farlig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Masser boldbesiddelse men aldrig farlig  (Læst 2391 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Masser boldbesiddelse men aldrig farlig
« : 30 Mar 2016, 14:21 »

Hej

Jeg har tænkt over en ting længe, jeg kan godt få mit hold til få masser boldbesiddelse, men det er lidt Van gaal style. Masser boldbesiddelse men mit holder bliver måske farlig 1-3 gange i kampen.

Det har jeg kæmpet med i mange FM spil men uden succes.

Min computer gider ikke tage SS, så det kommer desværre med skrift her:

Min opstilling:

mm

FB (S) CF CF FB (S)

     Boldvindende (D)

Dybdeliggende (S) felt til felt (S)

Wing (S)      Fremskudt angriber (A) wing (S)

Spiller: kontrolleret og fleksibel

Instrukser:
Laver tempo,pres mere, marker tætter, tving målmand til sparke op, spil udfra forsvar, korte afleveringer,hold boldbesiddelse,vær mere udfoldende,søg overlap, arbejd bolden ind,bevægelsesfrihed.

1. Det jeg selv har overvejet lidt er måske at min venstre wing skal være indvendig angriber support, så får min back også mere plads.
2. Min angriber skal jeg måske skifte til falsk 9er eller dybdeliggnede angriber, det vil måske skabe mere frihed til mine kanter.


Det helt  store problem er for mig jeg bliver aldrig farlig men har bolden meget.


« Seneste Redigering: 30 Mar 2016, 14:30 af manutdman » Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Masser boldbesiddelse men aldrig farlig
« Svar #1: 30 Mar 2016, 15:35 »

Jeg har haft succes med at sætte mine backs på Angreb, og mine wings på support.

Udover dette så bruger jeg "Søg Overlap" instruktionen, så mine backs kommer frem
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Masser boldbesiddelse men aldrig farlig
« Svar #2: 30 Mar 2016, 15:47 »

Jeg har haft succes med at sætte mine backs på Angreb, og mine wings på support.

Udover dette så bruger jeg "Søg Overlap" instruktionen, så mine backs kommer frem

Det med backsene har jeg prøvet men det læste stadig ikke problemet Smiley

Bruget du dine wings som wings eller indvendige angribere ?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Masser boldbesiddelse men aldrig farlig
« Svar #3: 30 Mar 2016, 16:56 »

Hej

Jeg tror grunden til dit problem er at du både bruger lavere tempo og arbejd bolden ind i feltet.

Lavere tempo gør at dit hold ikke sætte bolden på spil, altså spiller den lidt mere sikre aflevering + du bruger korte afleveringer.
De 2 ting + arbejd bolden ind i feltet gør at du ikke bliver direkte i dit spil.

Prøv med at sætte dine offensive spillere (fløje, angriber) og evt den ene af dine centrale midtbane spillere til at forsøge "flere risikable afleveringer" eller blande afleveringer i hold instrukserne.
Logged


manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Masser boldbesiddelse men aldrig farlig
« Svar #4: 30 Mar 2016, 17:11 »

Hej

Jeg tror grunden til dit problem er at du både bruger lavere tempo og arbejd bolden ind i feltet.

Lavere tempo gør at dit hold ikke sætte bolden på spil, altså spiller den lidt mere sikre aflevering + du bruger korte afleveringer.
De 2 ting + arbejd bolden ind i feltet gør at du ikke bliver direkte i dit spil.

Prøv med at sætte dine offensive spillere (fløje, angriber) og evt den ene af dine centrale midtbane spillere til at forsøge "flere risikable afleveringer" eller blande afleveringer i hold instrukserne.

Det gav god mening faktisk Smiley

Skal jeg måske fjerne "arbejde bolden ind" ?

Min angriber skal jeg måske sætte til falsk 9er så han skaber plads til de andre spillere ?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Masser boldbesiddelse men aldrig farlig
« Svar #5: 01 Apr 2016, 16:54 »

Det gav god mening faktisk Smiley

Skal jeg måske fjerne "arbejde bolden ind" ?

Min angriber skal jeg måske sætte til falsk 9er så han skaber plads til de andre spillere ?

ja prøv at fjerne "Arbejd bolden ind" når jeg selv spiller bruger jeg den først når jeg har mange langskud eller bare mange skud som går forbi mål.

angriberen kan du prøve med Komplet eller dybtliggende, tror den falske 9 vil være for lidt i feltet.
Logged


manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Masser boldbesiddelse men aldrig farlig
« Svar #6: 01 Apr 2016, 19:20 »

ja prøv at fjerne "Arbejd bolden ind" når jeg selv spiller bruger jeg den først når jeg har mange langskud eller bare mange skud som går forbi mål.

angriberen kan du prøve med Komplet eller dybtliggende, tror den falske 9 vil være for lidt i feltet.

Okay jeg giver det et forsøg tusind tak Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010