home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 210 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  S.S. Lazio
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: S.S. Lazio  (Læst 6741 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #15: 22 Mar 2016, 17:21 »

Hvordan pokker fik du så fat i Beradi?
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #16: 22 Mar 2016, 20:26 »

Hvordan pokker fik du så fat i Beradi?
Hvis du kigger i det første indlæg på siden kan du se mine transfers, og at jeg har solgt for 345 mio. og handlet ind for 300 mio. samlet.
Fik Berardi i budkrig med bl.a. Tottenham. Heldigvis valgte han mig.
Logged

Arsenal <3

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #17: 22 Mar 2016, 21:37 »

Lækkert, er han begyndt og præstere lidt mere efter noget tid til at vende sig til at spille på toppen?
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #18: 22 Mar 2016, 22:16 »

Lækkert, er han begyndt og præstere lidt mere efter noget tid til at vende sig til at spille på toppen?
Ikke rigtigt, desværre. 12 kampe 3 mål i ligaen er det blevet til indtil videre. Ikke just prangende. 1 assist og et gns. på 6,91.
Så det kan kun gå fremad.
Logged

Arsenal <3

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #19: 23 Mar 2016, 01:36 »

Øv, håber kan kommer igang, for han kan blive rigtig god.
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #20: 25 Mar 2016, 10:35 »

Datoen siger nu d. 28 Februar, og jeg synes lige, at jeg ville give en lille opdatering på mit Lazio spil.

Jeg er ovenud tilfreds med mit hold, og synes virkelig at jeg har fået et fedt og ikke mindst yder spændende hold.

I Januar måned gik jeg transfer amok og hentede ikke mindre end 12 spillere, dog kun en der er hentet direkte til start 11'eren. Nemlig Daniele Rugani som jeg fik hentet fra Juve for kun 75 mio!!
De resterende spillere er udelukkende spillere der er hentet ind til fremtiden. Dog har nogle af dem allerede fået et par indhop grundet mange skader.
Men ellers satser jeg meget på talentudviklingen og det synes jeg virkelig har båret frugt.
Mit U/20 hold er særdeles stærkt og fører ligaen mens mit U/18 hold ligger nummer 3 pt. med kun 5 point op til 1. pladsen.

Her kan alle mine transfers ses:





Juventus er virkelig stærke! Mit mål for sæsonen er, at slutte foran Inter. Jeg vil meget gerne have den 2. plads der giver direkte adgang til Champions League i næste sæson.

I CL. røg jeg ud af en ellers nem gruppe. Jeg sluttede á point med PSV. Men var ét mål dårligere. Så det var en bitter pille at sluge..
I EL er jeg videre til 2. knock out runde efter 5-0 samlet over Dinamo Zagreb. Nu venter Besiktas.

Sidst men ikke mindst skal i ikke snydes for et SS af min og Serie A's topscorer, nemlig;


Logged

Arsenal <3

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #21: 25 Mar 2016, 11:58 »

Stærk indkøb af Rugani!
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #22: 25 Mar 2016, 12:10 »

Ja, er også glad for det. Styrker den Italienske stamme som jeg har og ønsker at have!
Logged

Arsenal <3

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #23: 25 Mar 2016, 12:13 »

De to Ajax drenge bliver også rigtig gode, især De Ligt!
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #24: 25 Mar 2016, 12:43 »

Jeg har længe ikke kunne finde glæden ved dette års fm. Derfor har jeg valgt Lazio, som min næste klub. Jeg har valgt at opgradere hele min stab, forsøger helst at hente italienske trænere ind. Lige så med mine spillere, så prøver jeg at få en ren italiensk trup, med få andre nationaliteter, men på sigt ser jeg gerne det bliver rent italiensk.

Jeg vil rigtig gerne have fat i beradi, Rugani, osv. Alle de store talenter fra Italien, har jeg faktisk en øje til.

Lazio har truppen til at spille en 4-3-3 som jeg gerne vil.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #25: 25 Mar 2016, 13:00 »

Jeg har længe ikke kunne finde glæden ved dette års fm. Derfor har jeg valgt Lazio, som min næste klub. Jeg har valgt at opgradere hele min stab, forsøger helst at hente italienske trænere ind. Lige så med mine spillere, så prøver jeg at få en ren italiensk trup, med få andre nationaliteter, men på sigt ser jeg gerne det bliver rent italiensk.

Jeg vil rigtig gerne have fat i beradi, Rugani, osv. Alle de store talenter fra Italien, har jeg faktisk en øje til.

Lazio har truppen til at spille en 4-3-3 som jeg gerne vil.
Fedt at høre du er hoppet med på Lazio vognen! Jeg håber, at du finder glæden frem igen. Lazio er hvertfald super underholdende at spille med synes jeg.

Jeg glæder mig til at høre mere om dit spil!
Logged

Arsenal <3

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010