home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 296 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  S.S. Lazio
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: S.S. Lazio  (Læst 6744 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
S.S. Lazio
« : 22 Mar 2016, 09:57 »



Synes bestemt, at der mangler en klubtråd om Lazio!
Fantastisk spændende klub i FM sammenhæng synes jeg. Klubben råder over nogle fantastiske spillere i bl.a. Candreva, De Vrij og Felipe Anderson. Dertil kæmpe talenter som Cataldi, Balde Keita og Milinkovic-Savic
.


Jeg er selv startet med klubben med de racistiske fans. Målet er at etablere mig som et storhold i Italien igen og vippe Juventus af pinden.
Dette skal gøres primært med unge talenter og italienske spillere.
Derfor har jeg fyret en stor del af trænerstaben og hentet min egen ind, således at jeg har nogle kompetente trænere både på førsteholdet og U21/U18.

Jeg stiller op i en 4-1-2-2-1 hvor fokus er på lynhurtige kontraangreb. Det har indtil videre båret frugt.
Jeg tabte de første 3 kampe i alle turneringer med en mere kontrollerende taktik, hvorefter jeg ændrede til mit nuværende taktiske oplæg med hurtigt spil og kontraangreb.
Vigtigst af alt, så gik jeg videre til gruppespillet i CL efter et 0-1 nederlag hjemme mod Shakhtar. Og er kommet i en overkommelig pulje, hvor målet er videre avancement. CL giver klubben en masse dejlige millioner i klubkassen, hvilket der er brug for.


Ligaen so far


Jeg har solgt en del spillere som var oppe i årene. Klose handelen gjorde virkelig ondt, da jeg virkelig elsker den mand.. Men han hævede en stor løn hver uge, så jeg følte mig nødsaget til at skille mig af med ham.. Også anføren Biglia røg på allersidste transferdag. Ind kom i stedet Soriano i de døende timer. Han har virkelig gjort det fremragende og passer perfekt ind i truppen.
Duelund er også kommet ind. Han træner i første omgang med 1. holdet og spiller med U/21. Han er fremtidens mand håber jeg, og han udvikler sig allerede rigtig fint.


I fremtiden håber jeg at kunne lokke italienske spillere som Rugani, Donnarumma og Sturaro til klubben.

Håber der er andre der er igang med Lazio eller har mod på det.
Jeg kan klart anbefale det hvertfald!
« Seneste Redigering: 22 Mar 2016, 10:01 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #1: 22 Mar 2016, 10:10 »

Spændende klub og by!
Og fantastisk indkøb af Berardi - er helt pjattet ham! Spiller du med update Seller? :-)
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #2: 22 Mar 2016, 10:17 »

Spændende klub og by!
Og fantastisk indkøb af Berardi - er helt pjattet ham! Spiller du med update Seller? :-)
Enig!  Smiley
Berardi har indtil videre været meget anonym. Det er nok fordi, at jeg pt. er igang med at omskole han til en fuldblodsangriber, da jeg gerne ser ham på den position i fremtiden, da Candreva på OMH er fremragende.

Jeg spiller med den seneste nye patch. 16.3. Derudover ingen update.
Logged

Arsenal <3

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #3: 22 Mar 2016, 10:30 »

Har selv haft et spil med Lazio kørende tidligere, kan varmt anbefale at kigge på Nicola Murru fra Cagliari hvis du kommer til at mangle en VB.
Syntes jeg kan huske de halter lidt på backs.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #4: 22 Mar 2016, 10:35 »

Har selv haft et spil med Lazio kørende tidligere, kan varmt anbefale at kigge på Nicola Murru fra Cagliari hvis du kommer til at mangle en VB.
Syntes jeg kan huske de halter lidt på backs.

Murru er en spiller jeg har haft i kikkerten til fremtiden. Er dog ikke helt sikker på hans fremtidige niveau i Fm16. I sidste års spil, blev han rigtig fornuftig. Har du gode erfaringer med ham?
Pt. har jeg dog Lulic som er fremragende på VB og Radu som backup. HB halter mere. Men Patric har også grebet chancen efter salget af Dusan Basta.  Smiley
Logged

Arsenal <3

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #5: 22 Mar 2016, 10:45 »

Murru gjorde det virkelig godt for mig, fast mand fra 2. sæson. klart det største italienske talent til VB - og så var han så vidt jeg husker ikke specielt dyr.
På HB brugte jeg Basta 1 og 2 sæson, og hentede Di Sciglio til 3, var så heldig han kom til salg, ellers kræver de normalt kassen for ham.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #6: 22 Mar 2016, 10:48 »

Murru gjorde det virkelig godt for mig, fast mand fra 2. sæson. klart det største italienske talent til VB - og så var han så vidt jeg husker ikke specielt dyr.
På HB brugte jeg Basta 1 og 2 sæson, og hentede Di Sciglio til 3, var så heldig han kom til salg, ellers kræver de normalt kassen for ham.

Okay. Kan være jeg skal kigge endnu en gang på Murru.
De Sciglio er klart også at foretrække på HB til fremtiden, hvis jeg en dag kan lokke ham væk fra Milano.  Smiley
Logged

Arsenal <3

underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #7: 22 Mar 2016, 12:09 »

Seller95, hvordan ser din opstilling ud? Kan du ikke smide et billede op af den?

Overvejer lidt at starte med Lazio, da jeg gerne vil starte et nyt save. ;-)
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #8: 22 Mar 2016, 12:14 »

Seller95, hvordan ser din opstilling ud? Kan du ikke smide et billede op af den?

Overvejer lidt at starte med Lazio, da jeg gerne vil starte et nyt save. ;-)
Jo Selvfølgelig



Dette er nok min stærkeste opstilling.
Felipe Anderson er fuldstændig outstanding. 18 kampe 11 mål i alle turneringer. I Serie A har han 11 kampe 9 mål.
Candreva på den anden kant er også fantastisk samt Parolo på midten. Derudover er mine backs også rigtig gode til at komme til baglinjen.
Jeg skal dog have tweaket lidt på angrebspositionen. Synes ikke jeg får nok mål ud af angriberen. Men når jeg vinder er det også svært at stille sig helt utilfreds. Smiley

Jeg håber du starter med Lazio. Det er hvertfald god underholdning synes jeg!  Smiley
Logged

Arsenal <3

underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #9: 22 Mar 2016, 12:20 »

Tusind tak! Jeg vil starte et spil med dem. Tror jeg smider billeder op her løbende hvordan det flasker sig. :-)
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #10: 22 Mar 2016, 12:24 »

Tusind tak! Jeg vil starte et spil med dem. Tror jeg smider billeder op her løbende hvordan det flasker sig. :-)
Det lyder godt!
Glæder mig til at høre mere om dit spil.  Smiley
Logged

Arsenal <3

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #11: 22 Mar 2016, 13:18 »

Sikke et hold du allerede har fået sat sammen på ingengang et halvt år Seller, hvordan ser dit transfer markedet ud?
Logged


underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #12: 22 Mar 2016, 15:06 »

Så er transfervinduet slut. Her er mine salg og indkøb for det første vindue:


http://imgur.com/MjRa0gs

Her er følgende kampe jeg har spillet.


http://imgur.com/nTgsVPB

Da jeg røg ud i CHL, så kom jeg med i Europa League gruppespillet, hvor jeg skal møde Spurs, Young Boys og Trencin.
Regner stærkt med at gå videre fra denne gruppe.

Både Felipe Anderson og Gabriel Barbosa er blevet skadet og de er henholdsvis ude i endnu 1 måned og 4 måneder, så en uheldig start indtil nu.
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #13: 22 Mar 2016, 15:31 »

Det eneste ved den italienske liga jeg ikke er vild med er, at man deltager i den der Eccellenza pokal turnering. Gad godt kunne undgå den eller lade andetholdets træner styre de kampe Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #14: 22 Mar 2016, 17:07 »

Sikke et hold du allerede har fået sat sammen på ingengang et halvt år Seller, hvordan ser dit transfer markedet ud?
Mener jeg startede med 60 mio. til indkøb og ingenting at rykke med i lønbudgettet.
Her i November måned har jeg så stadig 30 mio. og er 1. mio. under lønbudgettet.  Smiley
Logged

Arsenal <3

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010