home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 449 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Statistik!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Statistik!  (Læst 8323 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Statistik!
« : 02 Okt 2005, 11:39 »

Når I står på forsiden og kan se Hall of Fame nederst til venstre på siden, så prøv at klikke på linket: "Se flere statistikker".

Det er sgu' en meget sjov feature synes jeg...  funny
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Statistik!
« Svar #1: 02 Okt 2005, 11:42 »

Når I står på forsiden og kan se Hall of Fame nederst til venstre på siden, så prøv at klikke på linket: "Se flere statistikker".

Det er sgu' en meget sjov feature synes jeg...  funny

Haha ja. Jeg må dog sige, at jeg blev lidt skræmt, da jeg opdagede at I er nogle stykker, der allerede har brugt over 4 timer på siden - good job crazy.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

AH
Gæst
 
Sv: Statistik!
« Svar #2: 02 Okt 2005, 11:44 »

Når I står på forsiden og kan se Hall of Fame nederst til venstre på siden, så prøv at klikke på linket: "Se flere statistikker".

Det er sgu' en meget sjov feature synes jeg...  funny

Ja, fin feature  Grin

Men det der Hall of Fame-noget, hvordan stiger/falder ens FM Balance?  Opstemt
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Statistik!
« Svar #3: 02 Okt 2005, 11:45 »

Det er ret sjovt at se f.eks. om en måned hvem der har været der mest, men det er unfair, hvis man bare har computeren tændt 24 timer i døgnet Shockeret.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Statistik!
« Svar #4: 02 Okt 2005, 11:47 »

Det er ret sjovt at se f.eks. om en måned hvem der har været der mest, men det er unfair, hvis man bare har computeren tændt 24 timer i døgnet Shockeret.

Du stiger ikke hvis du har computeren tændt 24 timer i døgnet, for du bliver automatisk logget ud efter 1 time Smiley Også selvom du er aktiv... Men det bliver rettet!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AH
Gæst
 
Sv: Statistik!
« Svar #5: 02 Okt 2005, 11:47 »

Det er ret sjovt at se f.eks. om en måned hvem der har været der mest, men det er unfair, hvis man bare har computeren tændt 24 timer i døgnet Shockeret.

Hehe.. Det er vist kun dig, og ganske få andre, der går op i det Opstemt
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Statistik!
« Svar #6: 02 Okt 2005, 11:48 »

Du stiger ikke hvis du har computeren tændt 24 timer i døgnet, for du bliver automatisk logget ud efter 1 time Smiley Også selvom du er aktiv... Men det bliver rettet!

Nå, så det var det, der skete for mig lige før Grin

Synes det er fint man bliver logget automatisk af, men kun hvis man ikke har været aktiv inden for en time Wink
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Statistik!
« Svar #7: 02 Okt 2005, 11:48 »

Hehe.. Det er vist kun dig, og ganske få andre, der går op i det Opstemt

Er egentlig delvist ligeglad, men det er sjovt at se Opstemt.

Hawk1nZ@ Glemte jeg lige Wink.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Statistik!
« Svar #8: 02 Okt 2005, 11:49 »

Ja, fin feature  Grin

Men det der Hall of Fame-noget, hvordan stiger/falder ens FM Balance?  Opstemt
Det stiger self alt efter hvor meget du tjener i løn, som stiger og falder alt efter din aktivitet på siden Smiley Kig herind igen om en uge, så er din konto nok steget Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Statistik!
« Svar #9: 02 Okt 2005, 11:49 »

Nå, så det var det, der skete for mig lige før Grin

Synes det er fint man bliver logget automatisk af, men kun hvis man ikke har været aktiv inden for en time Wink

Det er også det der er meningen, og skal nok også blive rettet Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AH
Gæst
 
Sv: Statistik!
« Svar #10: 02 Okt 2005, 11:50 »

Det stiger self alt efter hvor meget du tjener i løn, som stiger og falder alt efter din aktivitet på siden Smiley Kig herind igen om en uge, så er din konto nok steget Wink

Hehe.. ok Opstemt Jeg elsker den måde profilen er lavet på Smiley

Vil gerne vide, hvornår de forskellige 'stats' stiger.. Bare af ren nysgerrighed Smiley
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Statistik!
« Svar #11: 02 Okt 2005, 11:51 »

Er egentlig delvist ligeglad, men det er sjovt at se Opstemt.

Det er da sjovt Opstemt Det synes jeg også.. Dejligt med nogle små sjove features Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Statistik!
« Svar #12: 02 Okt 2005, 11:52 »

Hehe.. ok Opstemt Jeg elsker den måde profilen er lavet på Smiley

Vil gerne vide, hvornår de forskellige 'stats' stiger.. Bare af ren nysgerrighed Smiley

Det kommer jo an på så meget. Hvis du kigger på min profil er jeg allerede steget i "debattør" fordi jeg har lavet mange indlæg Wink Din loyalitet stiger også efterhånden som du bruger siden, og de fleste andre punkter stiger når man får smidt ting op.. Altså en feature der kommer senere, ergo kan de ikke stige for tiden Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AH
Gæst
 
Sv: Statistik!
« Svar #13: 02 Okt 2005, 11:54 »

Det kommer jo an på så meget. Hvis du kigger på min profil er jeg allerede steget i "debattør" fordi jeg har lavet mange indlæg Wink Din loyalitet stiger også efterhånden som du bruger siden, og de fleste andre punkter stiger når man får smidt ting op.. Altså en feature der kommer senere, ergo kan de ikke stige for tiden Opstemt

Jeg har regnet ud, at 'debattør' stiger for hvert 25. indlæg. I hvert fald i starten Opstemt Men nice lavet vil jeg sige igen Wink
Logged

Wacker
Gæst
 
Sv: Statistik!
« Svar #14: 02 Okt 2005, 12:03 »

Så man skal bare igang med at debaterer en masse  Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010