home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2016
| | | | |-+  Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd  (Læst 33876 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
« Svar #30: 17 Mar 2016, 12:52 »

Måske er grunden blandt andet til at folk ikke er så blog aktive samt at der ikke kommer så mange nye er den indstilling du har omkring at de "etablerede" og ganske vidst dygtigste er de eneste der er noget ved?
Mange starter jo ikke gode til blogs men gennem feedback og øvelse stepper de deres game op...
 - Men det kræver at læserne giver feedback selvom det måske ikke er en super blog til en start for at hjælpe brugeren til at udvikle og perfektionere sin stil

Synes det er noget af det mest destruktive jeg længe har læst at der skal være "giganter" med....

Så hvis vi skal følge den logik ville La Liga også være lige så underholdende at se på hvis Real Madrid og Barcelona ikke spillede der? come on. Selvfølgelig booster det en liga, eller konkurrence, at der er nogle store klubber/personligheder med som man kan kæmpe mod. Det tager jo intet fra Kurt25Frandsen om ÉN person tæller ham som en gigant i den sammenhæng.

Nu havde det jeg skrev jo så heller ikke en hyldende fis med hvordan nye folk står stillet i forhold til at deltage, men netop hvorfor jeg ikke selv gider være med.

Og for at sætte det på spidsen, så har min lyst til at være med, og de blogs jeg i givetfald læser under konkurrencen, ikke meget med hinanden at gøre. Eksempelvis læser jeg næppe Westers blog før den er afsluttet, da jeg har en idé om hvad jeg får, betyder det at jeg ikke sætter samme pris på den, som jeg gør Kurt25Frandens blog som jeg sikkert besøger et par gange om ugen? Nej, det betyder at jeg respekterer og kender Wester og den rejse hans blog givetvis kommer til at gå igennem, hvor jeg ikke har samme idé om hvad en anden blogger kommer med, og derfor læser nogle updates og danner et billede af om en blog tiltaler mig eller ej.

Bevares, hvis du syntes det er destruktivt at man gerne vil se et par kendte skuespillere når man går i biografen, fremfor en masse ukendte ansigter, så må det jo være din holdning. Jeg vælger dog at beholde retten til at sige at erfaring er et trækplaster.


Edit: For at være helt ærlig, syntes jeg faktisk mest af alt det lyder som et surt opstød over ikke selv at være blevet nævnt som en af giganterne, at kalde det destruktivt. - iøvrigt var det ikke mig der startede med at bringe de to navne på banen som giganterne, så jeg undlader at nævne nogle som jeg ser som "giganter" i denne omgang.
« Seneste Redigering: 17 Mar 2016, 12:56 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
« Svar #31: 17 Mar 2016, 13:18 »

Så hvis vi skal følge den logik ville La Liga også være lige så underholdende at se på hvis Real Madrid og Barcelona ikke spillede der? come on. Selvfølgelig booster det en liga, eller konkurrence, at der er nogle store klubber/personligheder med som man kan kæmpe mod. Det tager jo intet fra Kurt25Frandsen om ÉN person tæller ham som en gigant i den sammenhæng.

Nu synes jeg hverken Barcelona eller Real Madrid er værd at se, men lad det nu ligger - Jo det er da dejligt at der er flere af de garvede og bestemt dygtige bloggere meldt til, men derfor er det da ikke et krav at der skal være flere af de dygtigste med nødvendigvis før at niveauet bliver højt - Eller at de nødvendigvis er en af de to førnævnte der vinder..


Og for at sætte det på spidsen, så har min lyst til at være med, og de blogs jeg i givetfald læser under konkurrencen, ikke meget med hinanden at gøre. Eksempelvis læser jeg næppe Westers blog før den er afsluttet, da jeg har en idé om hvad jeg får, betyder det at jeg ikke sætter samme pris på den, som jeg gør Kurt25Frandens blog som jeg sikkert besøger et par gange om ugen? Nej, det betyder at jeg respekterer og kender Wester og den rejse hans blog givetvis kommer til at gå igennem, hvor jeg ikke har samme idé om hvad en anden blogger kommer med, og derfor læser nogle updates og danner et billede af om en blog tiltaler mig eller ej.

Du skriver tidligere og jeg citere - "Til sidst føler jeg også som Nibali at prestigen ved at være med i konkurrencen er død. uden at tale ondt om nogle af de deltagende i øvrigt, så føltes det mere som en klub af halvgamle havenisser der vælger at skrive lidt her, fremfor at mødes på tanken til en bajer. Modsat tidligere år hvor nogle af den danske scenes bedste skribenter var med, og selvom man vidste man ikke kunne slå dem, var det da fedt at give det en chance."

Hvad jeg læser herudaf er at niveauet er faldet og at der i dag ikke er kvalitet i konkurrencen - som i alle konkurrencer vil der være udskiftninger i deltagerne og de "nye" skal finde dem selv, for derefter at niveauet og kvaliteten stiger.. men det kræver også at folk som måske ikke deltager men læser med kommer med feedback omkring hvad de ønsker eller mangler.


Bevares, hvis du syntes det er destruktivt at man gerne vil se et par kendte skuespillere når man går i biografen, fremfor en masse ukendte ansigter, så må det jo være din holdning. Jeg vælger dog at beholde retten til at sige at erfaring er et trækplaster.

Det kan da være fint nok, men engang var de alle ukendte - folk skal opmuntres til at være med og ikke "skræmmes" af at Wester pga. popularitet og selvfølgelig evner er en sikker vinder og alle de etablerede blogger får resten.


Edit: For at være helt ærlig, syntes jeg faktisk mest af alt det lyder som et surt opstød over ikke selv at være blevet nævnt som en af giganterne, at kalde det destruktivt. - iøvrigt var det ikke mig der startede med at bringe de to navne på banen som giganterne, så jeg undlader at nævne nogle som jeg ser som "giganter" i denne omgang.

Der kunne du ikke tage mere fejl Smiley
Ser bestemt ikke mig selv som en blog gigant, mester eller noget andet, jeg kan godt lide at dele hvad jeg laver for dem der vil følge med - men alles opgave bør være at inspirerer folk til at give det et forsøg i stedet for at brokke sig over at alle de "gamle" ikke er med... man ville også blive træt af KUN at se Robert Downey Jr år efter år efter år..
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
« Svar #32: 17 Mar 2016, 15:14 »

Hvad jeg læser herudaf er at niveauet er faldet og at der i dag ikke er kvalitet i konkurrencen - som i alle konkurrencer vil der være udskiftninger i deltagerne og de "nye" skal finde dem selv, for derefter at niveauet og kvaliteten stiger.. men det kræver også at folk som måske ikke deltager men læser med kommer med feedback omkring hvad de ønsker eller mangler.

Der er ikke samme kvalitet i konkurrencen som tidligere, og det kan man jo ikke fornægte. Der er langt færre tilmeldte gang på gang, og der er unægteligt en sammenhæng mellem kvantitet og kvalitet. Sandsynligvis vil der som tidligere være nogle der ikke klarer at holde gejsten en hel måned, kigger vi sidste år var der hvad jeg kan finde i forummet fra dengang, 10 blogs, hvoraf 6 af trådene havde aktivitet den sidste uge - en af disse endda kun med aktivitet fra to brugere der spurgte om der skete mere, i en "blog" som ellers havde været død nogle uger der.

Jeg er iøvrigt enig i at det kræver at folk giver feedback på det nye folk skriver, nu er jeg jo ikke synderligt aktiv herinde mere, men jeg er da eksempelvis altid villig til at tage en snak enten når jeg streamer, på steam eller skype, hvis der er brug for det med nogen. Dertil kommenterer jeg på det når jeg ser blogs der fanger mig - og hvis der er noget jeg kan gøre for at hjælpe forfatteren så gør jeg det da, men jeg indrømmer gerne jeg ikke læser blogs der ikke fanger mig overhovedet.

Det kan da være fint nok, men engang var de alle ukendte - folk skal opmuntres til at være med og ikke "skræmmes" af at Wester pga. popularitet og selvfølgelig evner er en sikker vinder og alle de etablerede blogger får resten."

Selvfølgelig skal de da opmuntres, og det er ikke en selvfølge at Wester vinder, det syntes jeg iøvrigt heller ikke jeg siger, mener bare at en blog som Wester laver, vil jeg ikke føle behov for at læse med i dagligt, men vente med at nyde til sidst i konkurrencen, da jeg på forhånd har en idé om at der er noget kvalitet der - det sagt, har Wester også lavet blogs jeg ikke har syntes om, selvom det skriftlige har været i top, så var indholdet ikke det som fangede mig, det gør ham da ikke til en dårligere skribent. Wester er bare god, det er en realitet, men derfra til at han skal være vinder er der langt. Leicester ligger også godt til at vinde guld i England, selvom der er mange hold som har et - på papiret - bedre hold end dem.

Jeg er helt med på at nye folk skal ind, men jeg vil dog henvise til at det meste af formålet med mit "sure opstød", var at påpege at der ikke er noget der fanger mig selv til at ville være med i år, der er selvfølgelig tid endnu til konkurrencen starter, så det kan måske nå at ændre sig, men her og nu er jeg ikke hooked - og der havde det for mig, eksempelvis været interessant at se folk som jeg tidligere har set op til som bloggere, være med, selvom det alene ikke ville være nok.

Et breddere felt af nye navne, med interessant klubvalg kunne ligeså også være et trækplaster, da man i givetfald kunne se frem til at "lære" noget nyt i FM regi, om nye lande/klubber.

Der kunne du ikke tage mere fejl Smiley
Ser bestemt ikke mig selv som en blog gigant, mester eller noget andet, jeg kan godt lide at dele hvad jeg laver for dem der vil følge med - men alles opgave bør være at inspirerer folk til at give det et forsøg i stedet for at brokke sig over at alle de "gamle" ikke er med... man ville også blive træt af KUN at se Robert Downey Jr år efter år efter år..

Jeg syntes da heller ikke at jeg ligefrem siger at der ikke er noget ved at det ikke kun er de gamle, men jeg foretrækker nu en god film med et par kendte, etablerede navne på rollelisten, fremfor kun talenterne. Ligesom jeg foretrækker at se Brøndby spille når Agger, Kalle og Elmander får spilletid. Det øger charmen, og jeg syntes personligt det gør de nye bloggeres indhold bedre, at de kan se - og lære af - de gamle. Derudover er der nogle af disse gamle som er skide gode til at komme med indsigt og input i andres blogs undervejs, og det vil tiden så vise om der er meget af, når de nu ikke selv er med.


Som tidligere sagt, man kan nå det endnu, og det kan jo være det hele ændrer sig senere og der er massere af tilmeldte både talenter og gamle havenisser som Wester Wink
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
« Svar #33: 17 Mar 2016, 15:21 »

For at svare dig med et spørgsmål, nu bringer du jo selv Le Sygnok og Wester's navne op, og det er lidt det jeg mener, det er ikke mange giganter. Svarer det at bruge disse to navne, ikke lidt til at sætte to navne på en stemmeseddel til jobbet som Præsident og vice præsident, og så sige der er demokrati? funny

Det var bare for at nævne favoritterne. Der er da masser andre gode bloggere. Nodiem, Arsrea og AudereEstFacere har jeg da også læst gode ting fra. Gungner plejer også at skrive godt - selvom det sjældent varer længe. Szukizek havde da også en fin blog med sidste år. Og du kan da ikke vide om den nye dreng i klassen, Ehawk, er en fantastisk skribent.

Og nu nævner du selv La Liga. Real Madrid og Barca = Wester og Le Sygnok. Atletico Madrid, Villareal og Sevilla = Nodiem, Arsrea og AudereEstFacere. Celta Vigo og Bilbao = Gungner og Szukizek. Og sidst men ikke mindst Ehawk = Las Palmas. Bum.

Jeg synes ikke der er nogle dårlige navne imellem. Og der er selvfølgelig nogle man forventer mere af end andre, men navnene er indtil videre kendte skribenter, kontinuerlige blogskrivere og et ubeskrevent blad. På trods af de få navne, vil jeg da sige vi har samlet et rigtig godt og bredt favnende felt ind til videre.
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
« Svar #34: 17 Mar 2016, 15:27 »

Jeg synes ikke der er nogle dårlige navne imellem. Og der er selvfølgelig nogle man forventer mere af end andre, men navnene er indtil videre kendte skribenter, kontinuerlige blogskrivere og et ubeskrevent blad. På trods af de få navne, vil jeg da sige vi har samlet et rigtig godt og bredt favnende felt ind til videre.
Dem man forventer mere af, skal også levere det bedre materiale for at vi accepterer det de levere og stemmer på dem.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
« Svar #35: 17 Mar 2016, 15:29 »

Sådan har jeg det ikke. Hvis Wester og Ehawk laver to næsten identiske blogge i niveau, men jeg stadig hælder lidt til Westers - ja, så stemmer jeg da på ham. Selvom det var overraskende, at Ehawk næsten kom derop, skal han kun have min stemme, hvis jeg vurderer udfra hans blog, at han er den bedste.
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
« Svar #36: 17 Mar 2016, 15:37 »

Sådan har jeg det ikke. Hvis Wester og Ehawk laver to næsten identiske blogge i niveau, men jeg stadig hælder lidt til Westers - ja, så stemmer jeg da på ham. Selvom det var overraskende, at Ehawk næsten kom derop, skal han kun have min stemme, hvis jeg vurderer udfra hans blog, at han er den bedste.
Jeg tror du misforstår hvad jeg mener.

Wester skal da levere på det niveau vi kender og holde det for at man stemmer på ham.
Du stemmer jo ikke kun på ham af navn, det er det jeg mener?
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
« Svar #37: 17 Mar 2016, 15:39 »

Jeg vil gerne sige, at jeg personligt ser frem til en hyggelig måned, hvor der kommer en masse blogs på siden.

Og så lad os da få droppet snakken om “store navne” og “giganter” for det er da en værre omgang vås. Det kan da godt være, at vi er nogen som har fået meget ros tidligere for blogs som vi har lavet, men det er jo ikke fordi der er nogen af os, der har knækket nogen hemmelig FM-blog kode.

Blot fordi man ikke har lavet en blog før, så er det jo ikke ens betydning med, at man ikke kan lave noget godt, som andre vil synes er interessant, men man skal have lavet flere blogs fra tidligere før folk gider at læse med.
Det handler jo blot om, hvorvidt man gider at engagere sig lidt i sit eget projekt og dermed gøre det spændende for andre at følge det.

Jeg husker da selv da jeg startede med at blogge i FM12. Her havde FMD en blogkonkurrence, hvor jeg ikke have lyst til at stille op, fordi jeg troede ingen ville finde det jeg lavede interessant, fordi jeg på dette tidspunkt aldrig rigtig havde postet noget på siden. Jeg udeblev derfor fra konkurrencen, men fulgte i stedet misundeligt med fra sidelinjen.
Da konkurrencen så stoppede havde jeg undervejs lavet en masse materiale til min egen blog, og forsøgte så at poste det jeg havde lavet - dog med forstilligen om at ingen rigtig ville følge med i det.
Interessen for min blog blev dog i løbet af ingen tid yderst stor, trods jeg intet navn havde på siden, og jeg endte også med titlen som årets blog, trods der var flere store navne på siden som også havde blogs kørende det år.

Dermed er der da ingen der siger, man skal have lavet noget før, eller være nogen gigant, for det kan blive nogen god konkurrence med flere konkurrencedygtige blogs. Det handler blot om deltagerne selv er engageret omkring det man selv laver, så skal interessen da nok komme.

Og ligeledes er det da også det samme som argumentet “hvem gider at høre om Brøndby igen, igen og igen”? Det er jeg da 100% på at der er en masse der gider, så længe man med sin blog har noget interessant, der kan motivere læseren til at komme igen.
Det er jo præcis det samme med folk der skriver “Nogen der gider følge en blog om Leeds”? Selvfølgelig vil folk det, så længe der er noget der fanger. Jeg tror alle der interesserer sig for FM blogs vil læse med, om så det handler om Nord Korea’s landshold - bare der er noget i bloggen der fanger.

Så lad os da pakke snakken væk om giganter, Barcelona + Madrid, præsidenter og vicepræsidenter.
Vi er nogle drenge, der sidder og blogger om fucking football manager for hyggens skyld, og lad det for guds skyld også gå hen og blive hyggeligt her i april, i stedet for at skyde projektet i jorden inden det overhoved er skudt i gang.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
« Svar #38: 17 Mar 2016, 15:41 »

Jeg tror du misforstår hvad jeg mener.

Wester skal da levere på det niveau vi kender og holde det for at man stemmer på ham.
Du stemmer jo ikke kun på ham af navn, det er det jeg mener?

Nu er jeg med. Ja, du har helt ret. Jeg troede du mente, at favoritterne skulle bevise mere for at trække en stemme, end en underdog skulle.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
« Svar #39: 17 Mar 2016, 15:53 »

Fuck et smukt indlæg Le Sygnok.
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
« Svar #40: 17 Mar 2016, 16:16 »

Super svar LS.

Og som tidligere skrevet, så glæder jeg mig til at læse en masse lækre blogs i løbet af april.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
« Svar #41: 17 Mar 2016, 16:48 »

Jeg vil gerne sige, at jeg personligt ser frem til en hyggelig måned, hvor der kommer en masse blogs på siden.

Og så lad os da få droppet snakken om “store navne” og “giganter” for det er da en værre omgang vås. Det kan da godt være, at vi er nogen som har fået meget ros tidligere for blogs som vi har lavet, men det er jo ikke fordi der er nogen af os, der har knækket nogen hemmelig FM-blog kode.

Blot fordi man ikke har lavet en blog før, så er det jo ikke ens betydning med, at man ikke kan lave noget godt, som andre vil synes er interessant, men man skal have lavet flere blogs fra tidligere før folk gider at læse med.
Det handler jo blot om, hvorvidt man gider at engagere sig lidt i sit eget projekt og dermed gøre det spændende for andre at følge det.

Jeg husker da selv da jeg startede med at blogge i FM12. Her havde FMD en blogkonkurrence, hvor jeg ikke have lyst til at stille op, fordi jeg troede ingen ville finde det jeg lavede interessant, fordi jeg på dette tidspunkt aldrig rigtig havde postet noget på siden. Jeg udeblev derfor fra konkurrencen, men fulgte i stedet misundeligt med fra sidelinjen.
Da konkurrencen så stoppede havde jeg undervejs lavet en masse materiale til min egen blog, og forsøgte så at poste det jeg havde lavet - dog med forstilligen om at ingen rigtig ville følge med i det.
Interessen for min blog blev dog i løbet af ingen tid yderst stor, trods jeg intet navn havde på siden, og jeg endte også med titlen som årets blog, trods der var flere store navne på siden som også havde blogs kørende det år.

Dermed er der da ingen der siger, man skal have lavet noget før, eller være nogen gigant, for det kan blive nogen god konkurrence med flere konkurrencedygtige blogs. Det handler blot om deltagerne selv er engageret omkring det man selv laver, så skal interessen da nok komme.

Og ligeledes er det da også det samme som argumentet “hvem gider at høre om Brøndby igen, igen og igen”? Det er jeg da 100% på at der er en masse der gider, så længe man med sin blog har noget interessant, der kan motivere læseren til at komme igen.
Det er jo præcis det samme med folk der skriver “Nogen der gider følge en blog om Leeds”? Selvfølgelig vil folk det, så længe der er noget der fanger. Jeg tror alle der interesserer sig for FM blogs vil læse med, om så det handler om Nord Korea’s landshold - bare der er noget i bloggen der fanger.

Så lad os da pakke snakken væk om giganter, Barcelona + Madrid, præsidenter og vicepræsidenter.
Vi er nogle drenge, der sidder og blogger om fucking football manager for hyggens skyld, og lad det for guds skyld også gå hen og blive hyggeligt her i april, i stedet for at skyde projektet i jorden inden det overhoved er skudt i gang.

Dejligt indlæg og også der jeg ville hen ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
« Svar #42: 17 Mar 2016, 17:24 »

Så lad os da pakke snakken væk om giganter, Barcelona + Madrid, præsidenter og vicepræsidenter.

Og når det så er sagt. Så vinder jeg  Hævet Øjenbryn

Nej jeg er meget enig med LS på den her dog med den krølle, at jeg personligt fandt det meget motiverede at se hvor gode folk var på FMF i forhold til FMD, som slet ikke havde samme blogkultur. Jeg syntes FMF's konkurrence var helt speciel men desværre en det røget lidt en tur. Ikke så meget pga. bestemte skribenter der mangler men simpelthen fordi antallet af gode blogs, hvor folk har gjort sig umage er meget mindre end tidligere. Der er for få blogs der når i mål.

For mig handler det ikke om bloggerens navn eller tidligere præstationer men om jeg kan se, at bloggeren har gjort sig umage. Jeg har læst mange blogs som måske ikke var fantastiske men af den simple grund, at bloggen gjorde sig umage med de redskaber han havde. Jeg nyder især at se nye unge blogge, selvom de tit ikke rammer noget af det som f.eks LS kan.

Jeg glæder mig hvert år til denne event og håber det endnu engang bliver en god måned med mindst 3-4 fantastiske gode blogs. Og så håber jeg stadig på at der kunne komme et par nye friske bloggere til som tør prøve chancer med det. Det kan jo være de rammer det nye sort og slår benene væk under os og hvis ikke, så pyt! Det er jo fuc*ing bare et computerspil og FM-blog vi snakker om. Det er jo hygge og nørderier vi er her for.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
« Svar #43: 17 Mar 2016, 17:41 »

Jeg overvejer det lidt, men vil lige tygge på den.

Hvornår er sidste tilmeldingsfrist?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen 2016 - Info- og snakketråd
« Svar #44: 17 Mar 2016, 17:44 »

Jeg overvejer det lidt, men vil lige tygge på den.

Hvornår er sidste tilmeldingsfrist?

Inden konkurrencens start den 01/04, kl. 00.01
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010